بازدید 8310

تحریم‌های آمریکا، مانع خرید واکسن آنفلوآنزا است

رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه تامین ۲ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا توسط این سازمان، گفت: تحریم‌ها سبب شده در انتقال پول واکسن با مشکلات زیادی روبه رو باشیم و حتی پول آن را بدون تضمین در اختیار فروشندگان قرار دهیم.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 14 October 2020

به گزارش «تابناک»، دکتر کریم همتی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تامین واکسن آنفلوآنزا، گفت: حدودا تامین دو میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا بر عهده هلال‌احمر گذاشته شده بود که اقدامات لازم برای تامین این مقدار از تابستان انجام شده است، اما متاسفاته هر بار با مانعی برخورد می‌کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری از تامین واکسن آنفلوآنزا طی روزهای آتی، اظهار کرد: امیدواریم علی‌رغم آنکه بانک شهر نیز به عنوان بانک واسط تحریم شد، بتوانیم واکسن را در اختیار مردم قرار دهیم.

همتی ادامه داد: تحریم گسترده بانک‌های دولتی و خصوصی سبب شده انتقال پول واکسن برای هلال احمر و وزارت بهداشت با مشکل همراه باشد. مجبور هستیم پول را بدون تضمین به فروشندگان دهیم و این موضوع کاری پر ریسک است که به خاطر هموطنانمان پذیرفته‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی افزود: در نظر داریم از دو میلیون دوز واکسن آنفلوآنزایی که وظیفه تامین آن بر عهده هلال‌احمر است، حدودا ۱۰ درصد در اختیار خودمان قرار گیرد تا هم به گروه‌های هدف ارائه کنیم و هم بر اساس سهمیه اعلامی وزارت بهداشت ما هم در داروخانه‌های خود واکسن آنفلوآنزا توزیع کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۸
عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه!!!
یادمون نرفته طوفان هم اومد اینا میگفتن کار امریکاس
اصلا تمام اختلاس و دزید ها هم آمریکا انجام میده



اصلا نماینده ای اونا بودن که 1500 تا واکسن انفولانزا گرفتن !!!
پس چرا می گید امریکا هیچ غلطی نمی کند ؟ کوتاه بیاین عزیز و مذاکره کنید تا بیشتر از این ایران خراب نشده .
چرا اینقدر راحت دروغ میگی عمو؟ مگه این همون واکسنی نیست که به تعداد کافی وارد شده بود و از صبح شنبه یک ماه پیش با ارایه کارت ملی در داروخانه ها اماده توزیع بود؟ پس اون تعداد واکسنی که به مجلس هدیه کردین از کجا اومد؟ چرا این همه دروغ و فریبکاری و فرافکنی؟
واکسنا مگه واردنشده بود ؟ حالا که موقع تحویل به مردم شد یهو تحریما جلوشونو گرفت دست خودتونه میخواین گرون کنین اولی به خدیا بدین چرا گردن تحریم میندازین ؟ دیگه شورشو دراوردین
چگونه برای نمایندگان مجلس واکسن خریداری شد وقتی به مردم می رسه تحریم نمیزازره
خوب کاری کنید که تحریم ها برطرف بشن مگه مردم جونشون بیشتر از ادعای آقایون نمی ارزه؟
بی لیاقتی و بی مسئولیتی مقامات باعث این اوضاع برای مردم ایران شده است ، این ظلم مقامات در حق مردم را هیچوقت مردم فراموش نمیکنند.
مقامات ما به مردم از غربی ها بیشتر ظلم میکنند.
فرافکنی و دروغ دیگه بین مردم جایی نداره. تحریمها هم مانع واردات واکسن و دارو نیست. تحریمهارو بهانه نکنید. دارین دستی دستی مردم را به کشتن میدین
خوب در برابر آمریکا کوتاه بیایید تا مشکل حل شود. چرا شهرواندان بایستی تاوان بی خردی را پرداخت کنند. من که راضی نیستم و به خدا واگذارتان می کنم.
بالاخره دروغگویی در ساخت واکسن داخلی اینجا مشحص می شود.
چه جوری پول خلال دندان و غذای سگ و دسته بیل و لوازم ارایشی و ... را می پردازین برای واکسن نمی توانید دیگر بس است کمتر فرافکنی کنید ای ملت بدانید همه اینها تحریف واقعیات و فرافکنی است همه شان به نوعی کذب می گویند رانتخواران محتکر انحصارگر فاز اول واکسن را برای خودشان و خانواده شان اختصاص دادن حالا به ملت رسیده نمیشه انتقال پول داد بس کنید غارتگران ایران و ایرانی و محتکر. هر کسی وزیر شده یا سمتی پیدا کرده انحصارگر در همان حوزه هست و همه ملت اینها را به خوبی دریافته اند وزیر مسکن فعال در حوزه مسکن سازی-وزیر سمت صاحب چندین شرکت قطعه سازی-بهداشت صاحب شرکتهای واردات دارو و ....
چرا از کشورهای مختلف، دولت طلب و حساب داره و نمی دونه پول رد و بدل بشه وپول ایران رو بدهند. حداقل دارو واقلام ضروری را در ازای پولتون بگیرید
مسئولان كه ميگن تحريم نه م نه
ما قوي هستيم
تحريم كاغذ پاره اي بيش نيس
راستي مگه خودكفا نيستيم!
تحریم که نعمت بود. چی شد پس؟
بهتر. وقتی پیشگیری و داروش تو دستورات ابن سینای خودمون هست. شاید این محدودیت برامون بهترم باشه.
غذا و دارو تحریم نیست ، الکی بهانه نیاورید
مسئولین مثل همیشه راست میگویند.
شما چکار کردید که مردم باید تحریم بشن سیاستهای شما غلط بوده که مردم تحت شدیدترین تحریمها هستن.مثل همه دولتهای اروپایی رفتارکنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار