بازدید 13105

واکنش پنس به مگس روی سرش هنگام مناظره

معاون رئیس جمهوری آمریکا فاش ساخت در زمان مناظره‌اش با کامالا هریس در هفتم اکتبر از حضور مگسی که در شبکه‌های اجتماعی مشهور شد اطلاعی نداشته است.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 13 October 2020


به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چهارشنبه گذشته در مناظره میان معاونان دونالد ترامپ و جو بایدن یک مهمان ناخوانده نامش را در کتاب‌های تاریخ تحت عنوان "مگس مایک پنس" ثبت کرد بعد از آنکه این حشره روی سر او در زمان بحث بر سر مسائل نژادی نشست.

مایک پنس در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار کرد، این در واقع فرزندان ارشدش بودند به او درباره این حشره گفتند که به آرامی روی موی سفید او برای حدود دو دقیقه بدون مزاحمتی نشست.

این معاون رئیس جمهوری آمریکا در ضمن داشتن لبخندی روی لبش تصریح کرد: آنها بودند که این موضوع را به من گفتند. من نمی‌دانستم که آنجاست.

پنس با اشاره به سه فرزندش خاطرنشان کرد: آنها همه به من گفتند بابا کارت را خوب انجام دادی. اما آنها همینطور درباره این مگس نیز به من گفتند. و بعد این باعث خنده همه ما شد.

همچنان که این مناظره در دست انجام بود، این مگس خیلی زود تبدیل به محور تصاویر و متون فکاهی در شبکه‌های اجتماعی شده و حتی در توییتر برای او حساب درست شد.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان