بازدید 15951

محکومیت یک معلم به ۴۵ ضربه شلاق/شاکی: وزیر

محکومیت یک معلم به ۴۵ ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش و پرورش و معاونش به اتهام کشیدن یک کاریکاتور خبرساز شده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 12 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از عصر ایران، محکومیت یک معلم به ۴۵ ضربه شلاق با شکایت وزیر آموزش و پرورش و معاونش به اتهام کشیدن کاریکاتور خبرساز شد.

صدور این حکم انتقاد تعدادی از معلمان را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است. از زمان اعلام این حکم، شماری از معلمان سراسر کشور در ابراز همدردی با معلم محکوم، در شبکه‌های اجتماعی آمادگی خود را برای تحمل ضربات شلاق وی اعلام کرده‌اند.

تصویر نامه‌ حکم دادگاه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

محکومیت یک معلم به ۴۵ ضربه شلاق/شاکی: وزیر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۴
هر روز در کشور قدرتمندی چون امریکا رییس جمهور و بزرگترین مقامات آن کشور در تلویزیون و روزنامه و سایت های اینترنتی مورد استهزا قرار می گیرند ولی به علت دموکراسی هیچ کس بازخواست نمی شود .ولی در کشور ایران به خاطر یک کاریکاتور معلم این مملکت به بدوی ترین شکل محکوم می شود . فقط باید گفت خجالت بکشید ....
وزیر ادم بی جنبه و بیگانه با اموزش و پرورش است ....
بهتر نيس آعدامش كنيد تا مايه عبرت امثال طبري شود!!!
بله حقشه بايد بيشتر هم مجازات بشه.
البته شايد خيلى از مردم و دانش اموزها هم بخاطر تصميم عقلاني و خردمندانه أفلاطوني جناب مستطاب جنت مكان، خاقان بن خاقان ،وزير قدر قدرت ، نابغه دهر،.....(اينارو گفتم محض پاچه خوارى كه شايد ايشان رحم كنه و از شلاق زدن من منصرف بشه) در همين ايّام دارند مجازات ميشند، محكوم به كرونا گرفتن و بسترى در بيمارستان و دفن در ،،،،،،،
اخرش هم مردم مقصر شدند چون بمسافرت رفتند و ...
يعنى هم پياز و خوردند و هم چوب را....
اصلا شايد بد نباشه جناب وزير بخاطر تنبيه ايشان ، حقوق همه معلم ها را ٦ماه قطع كنه
شغل معلمی شغل انبیا است
مگر انبیا را شلاق میزنن
اقای رضا نهضت رو جریمش میکردید مشق شب بنویسه فردا هم مشقاشو بیاره وزارت خط بزنید .دلتون خنک بشه. من به جاش مینویسم . لطفا آزادش کنید .
آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .آقای محسن حاجی میرزایی مرد خوبی است .
اقای الهیار ترکن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکمن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکمن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکمن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکمن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکمن مرد بسیار خوبی است .اقای الهیار ترکمن مرد بسیار خوبی است .
مگه چی کشیده؟اینها معمولا حکمش حبس است.مثلا یک هفته.مگر اینکه جدا موهن باشد.
بعد میگن ما مهد دموکراسیم....یه کاریکاتور نمیشه علیه وزیر وزرا هم کشید ... ممکنه محکوم به ضربه شلاق بشی!!!
حالا خداوکیلی ما دموکراسی داریم ما آزادی بیان داریم یا فرانسه؟؟
بس کنید اگه یه فرهنگی نتونه انتقادهای ساده رو هم داشته باشه دیگه فاتحه پیکر نیمه جان آزادی بیان رو باید خوند، کاریکاتور یک راه بیان مشکلات در قالب طنز هست
بجز مقدسات و لباس روحانیت خط قرمزی برای کاریکاتور وجود نداره
کاریکاتور هم میذاشتید میخندیدیم
عاشقت شدم معلم.
خب درسته . مگر ما به عنوان شهروند می توانیم به دیگران و مدیرانمان توهین کنیم ؟!! اگر ثابت شود که عامل توهین بوده . صرف نظر از شغلش . باید مجازات شود
یعنی میشه مسوولانی که نمی توانند یک مهد کودک را اداره کنند.
دست از سر ملت بردارند.
متأسفم بر جامعه ای که در آن حکم بر بی اخلاقی تعلیم دهندگان اخلاق و علم صادر می شود تأسف بار تر از آن حکم، علت این بی اخلاقی هاست فرزندانمان را چه کسانی تربیت میکنند که بواسطه بیان حرف حساب ناحسابی به زعم بعضی ها، باید شلاق بخورند. آقای وزیر با کلمه مطالبات آشنا هستی؟ مطمیناً آشنایید چون در این چندسال اخیر رسانه ملی کلی بهش پرداخته، بنظرم یک حکمی چه بسا سنگین تر در دادگاه وجدانتان هم برای خودتان درخواست کنید که حتی اگر این مطالبات در زمان شما هم نبوده، شما که این صندلی را تحویل گرفتید باید امتناع میکردید از تحویل گرفتن.
بی اخلاقی همه جا محکوم است اما دلیل آن محکوم تر از خود آن.
و همانا خداوند بر همه چیز آگاه است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها