بازدید 4466
۱

توزیع تجهیزات تست کرونا در نوار غزه

"نیکلای ملادینف" هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل متحد در فرایند صلح خاورمیانه یکشنبه شب اعلام کرد که سازمان جهانی بهداشت نوار غزه را به سوآب (Swab) و ابزار تست کرونا مجهز کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 12 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ملادینف در توئیتی اعلام کرد که سازمان ملل متحد به تهیه و توزیع تجهیزات و وسایل برای مقابله با ویروس کرونا در نوار غزه ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: حدود ۱۴ هزار سوآب برای استفاده جهت تشخیص کرونا در اختیار نوار غزه قرار گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در نوار غزه همچنان به صورت مداوم از کمبود مواد تشخیص ویروس کرونا و نیز مبود دارو و وسایل پزشکی شکایت دارد.

تاکنون گروه‌های مختلف فلسطینی و نیز تشکیلات خودگردان خبر مربوط به تجهیز سازمان جهانی بهداشت در نوار غزه را تأیید یا رد نکرده‌اند.

براساس تازه‌ترین آمارهای ابتلا به ویروس کرونا در نوار غزه، به یکهزار و ۶۱۰ نفر رسیده است که از این تعداد ۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

در غزه که از سال ۲۰۰۶ تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و گذرگاه های آن بسته شده است، حدود ۲ میلیون نفر در مساحتی بالغ بر ۳۶۵ کیلومتر مربع زندگی می کنند؛ شش هزار نفر در هر کیلومتر مربع.

سوآب یا نمونه‌ی تف تنها میتواند وجود ویروس در بدن در حال حاضر را نشان دهد ولی آزمایش خون نشان می دهد که شما تا به حال توسط ویروس آلوده شده‌اید یا خیر، حتی اگر علائمی نداشته باشید. این موضوع در یافتن میزان شیوع کووید-۱۹ توسط محققان، حائز اهمیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اینقدر دیر اقدام کردید که سازمان ملل دست به کار شد.
مسئولین عزیز عجله کنید
زشته به خدا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست