بازدید 9432
۶

حداقل دو سال دیگر باید ماسک بزنید!

برای کنترل کرونا با واکسن، روش‌های درمانی و پیشگیری چند سال زمان نیاز است و تا آن موقع مردم جهان باید حداقل به مدت دوسال زدن ماسک را به عنوان بخشی از زندگی عادی و روزمره خود بپذیرند.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 12 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مشرق، صفحه توییتر دیلی‌میل آنلاین درباره مدت زمان استفاده از ماسک به دلیل کرونا نوشت: دکتر مارگاریتا دل وال ویروس شناس برجسته اسپانیایی اعلام کرد برای کنترل کرونا با واکسن، روش‌های درمانی و پیشگیری چند سال زمان نیاز است و تا آن موقع مردم جهان باید حداقل به مدت دوسال زدن ماسک را به عنوان بخشی از زندگی عادی و روزمره خود بپذیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
یا WHO دروغگوهه... یا دیگه نباید دروغ های هیچ رسانه ای رو باور کنیم که فلان دارو اومده... بهمان واکسن در عرض فلان ماه دیگه تکمیل میشه! این چه وضع مسخره ای یه که برای مردم جهان این چین کمونیست کثیف در آورده آخه. دنیا صاحاب نداره؟ یعنی زندگی بشر افتاده دست یه مشت کمونیست؟!
چین گور خودش را کند.اقتصاد متزلزل چین (بدلیل حمعیت بالای این کشور) با کاستن سطح روابط تجاری سایر کشورها با اون فرو خواهد ریخت. این جمعیت زیاد که چند سالی به برکت روابط سایر کشورها طعم رفاه را هم چشیده اند بدلیل مشکلات اقتصادی سر به شورش و طغیان خواهند زد.نظام کمونیستی و رهبران ان در اینده نه جندان دور آن نقشی نخواهند داشت
فقط دارید مسایل و بحران ها رو برای مردم عادی سازی می کنید...
مرگ بر چین ویروس ساز انسان ستیز.
توو ایران تا بیست سال دیگه. با این وضع مدیریت و تجمعاتی که هرچند وقت یکبار با اسمهای مختلف داریم حالا حالاها گیریم
قیمت ماسک را ارزان کنید تا همه بزنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار