بازدید 6113
۴

تصمیم‌گیری برای قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک

اسلامی گفت: تغییر قیمت بلیت هواپیما از اول آبان ماه فعلا متوقف شده تا نتیجه نهایی بعد از بررسی های بیشتر اعلام شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 11 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما درباره تصمیم امروز ستاد هماهنگی اقتصادی کشور و هماهنگی با گمرک، با بیان اینکه دغدغه اصلی و ضرورت این اقدام این است که تسهیل گری و ساده سازی و روان سازی در حوزه گمرک صورت بگیرد افزود: فرودگاه ها و بنادر را وزارت راه وشهرسازی مدیریت می کند، پایانه های مرزی به خاطر مشکلات گوناگونی که وجود داشت با یک نابه سامانی حداکثری روبرو شده بودند که یک انتظام بخشی و اعمال مدیریت به لحاظ اداری نیاز داشت.

او ادامه داد: هرکسی وظیفه خود را طبق ضوابط و رویه های قانونی انجام می داد اما موازی کاری و یک بهم ریختگی وجود داشت که طبق دستور رئیس جمهور تمامی این نابه سامانی ها با یک انتظام بخشی اصلاح می شود.

او اظهار کرد: امروز این کار به اصل خودش واگذار شد و همانند فرودگاه ها و بنادر، پایانه های مرزی هم توسط وزارت راه وشهرسازی با مدیریت ارشد اصلاح می شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این مدیریت واحد، ساعت های کاری را اصلاح می کند و از تجربه مدیریت در این بخش ها استفاده خواهد کرد بنابراین اوضاع در این بخش به سامان می رسد و تجار و بازرگانان با مدیریت صحیح می توانند از این بخش استفاده کنند.

او ادامه داد: تجار و بازرگانان ابراز خرسندی کردند چرا این حوزه ساماندهی و مدیریت می شود. ما در یک نظام ارزیابی و منطبق با وظیفه ، این رویکرد را تسهیل می کنیم.

او افزود: هدف از این نوع تصمیمات تسهیل گری، ساده سازی و روان سازی در حوزه پایانه های مرزی است.

اسلامی همچنین درباره قیمت گذاری بلیت هواپیما ها هم گفت: نفس قیمت گذاری وظیفه دولت نیست و طبق قانون قیمت با عرضه و تقاضا تعیین می شود.

او ادامه داد: در این شرایط با یک اقدام هیجانی نمی توان قیمت ها را تعیین کرد. سازمان هواپیمایی کشوری باید جلساتی را برگزار کند و ما جمع بندی و نتایج بررسی ها را ببنیم و به یک نتیجه نهایی برسیم.

اسلامی ادامه داد: آن چیزی که اعلام شده، تغییر قیمت ها در اول آبان ماه فعلا متوقف شده است تا نتیجه نهایی بعد از بررسی های بیشتر اعلام شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما اگر بخواهیم به صورت هیجانی و بر اساس حباب ارز تصمیم بگیریم واقعا همه چیز متاثر می شود ولی الان زمان تغییر و تصمیم گیری در این بخش نیست.

او توضیح داد: پایانه های مرزی به زودی با مدیریت جدید و رویه های گوناگون ساماندهی می شوند. با ایجاد یک وحدت مدیریتی و هماهنگی یکپارچه و مدیریت ارشد، آن ها را ساماندهی می کنیم . ما به سرعت این کار را شروع می‌کنیم و فردی که دارای شایستگی رفتاری و اخلاقی است را برای مدیریت در این حوزه انتخاب خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بسیار ممنونیم لطفا یه کاری کنین قیمت بلیط هواپیما با بلیط ماشین یکی بشه من می روم دهاتمون با هواپیما برم
چرا دروغ میگین گرون شده.
پروازهای خارجی به کشورهای همسایه چطور دانشجو ها و خانواده آنها توان پرداخت این قیمتها رو ندارن چرا قیمت ها رو به حال خود رها کردید
اول میگن مخالفیم و اجازه نمی دهیم بعد میگن حالا جلسه تشکیل می دهیم و بررسی میکنیم و نهایت میشه همان قیمتی که دوست داشتن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار