بازدید 7928
۳
کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس تابناک؛

حرکت چند پله ای بورس با شجاعت حقیقی ها

بازار سرمایه امروز یک سنت شکنی انجام داد؛ یکشنبه هایی که مدتی است به طور سنتی با روند منفی معاملات همراه بوده است امروز مسیر دیگری را پیمود تا به سنت یکشنبه های منفی نیز پایان دهد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 11 October 2020
حرکت چند پله ای بورس با شجاعت حقیقی هاعلی صابری کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس تابناک درباره روند معاملات بورس امروز اظهار داشت: بازار سرمایه که هفته های اخیر را با گام هایی همراه با ترس طی کرده بود، مثل فردی بود که پس از تحمل دوره ای بیماری می خواهد از جا برخیزد و جابجا شود؛
 
امروز بازار دو پله را یکجا طی کرد و با دوپینگ 1600 میلیارد تومانی پول تازه وارد حقیقی، هم حجم معاملات 20 هزار میلیارد تومانی را رقم زد، هم شاخص هم وزن را دو درصد تکان داد تا رکوردهای جدیدی در یک ماه اخیر برجای بگذارد.
 
 
وی افزود: بازار سرمایه امروز یک سنت شکنی هم انجام داد؛ یکشنبه هایی که مدتی است به طور سنتی با روند منفی معاملات همراه بوده است امروز مسیر دیگری را پیمود تا به سنت یکشنبه های منفی نیز پایان دهد.
 
صابری درباره افزایش عرضه ها در دقایق پایانی بازار نیز گفت: معتقدم سایه ترس از سر بازار به طور کامل برداشته نشده است، اما جنس این ترس با روزهای گذشته متفاوت است و به هرحال نقش رخدادهای بیرونی به ویژه سیاسی در سطح کلان پررنگ شده است و می توانیم نام آن را فضای تردید بگذاریم؛ تردیدی از جنس نتیجه انتخابات آمریکا که البته تاثیر آن فقط بر بازار سرمایه کشور ما نیست و همه بازارهای مالی جهان را تحت تاثیر قرار داده است.
 
وی افزود: در حال حاضر سرمایه گذاران درباره نگهداری نقدینگی، ارزش پولی ملی و ترکیب دارایی های خود مردد هستند و باید به این تردیدها نیز وزن داد.
 
صابری در خصوص پیش بینی معاملات فردا نیز گفت: برای بازار فردا می توانیم روندی متعادل را پیش بینی کنیم، اما اگر سهامداران تحت تاثیر فشار عرضه احتمالی در ابتدای کار بازار قرار بگیرند، شاهد حرکت نزولی نسبی خواهیم بود.
 
وی تاکید کرد: سهامداران خرد نباید نقش خود در تعیین مسیر بازار را دست کم بگیرند و اگر کسی به ارزش های سهام و سبد سهام خود اعتقاد دارد، می تواند با صبر و پرهیز از هیجان در روند رو به رشد سهام اثرگذار باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مملکت خابیده این فقط تورمه و تمام


بورس بورس راه انداختید
بورس متخصص نمی خواهد تورم نرخ سهام رو بالا میبره
ديروز حقوقي ها در دقايق پاياني روز يكشنبه عرضه را بيشتر كردند گويا نمي خواهند بازار درست بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها