بازدید 8878
۲

کشف ۲۴ تن آرد احتکاری در ارومیه

۲۴ تن آرد احتکاری در قالب ۶۰۰ گونی ۴۰ کیلویی از انباری در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 08 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: کیفیت و سلامت آردهای کشف شده در حال بررسی توسط مسئولان مربوطه است تا در صورت تایید وارد بازار شود. در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح واگذار شده است. طی چند روز گذشته نیز انبارهای احتکار آرد در شهرستان ارومیه کشف شده که به زودی عوامل این انبارها شناسایی و برخوردهای لازم با متخلفان صورت خواهد گرفت.

علیرضا زارعی تاکید کرد: هیچ‌گونه تغییری در قیمت آرد توزیعی انجام نشده و طبق روال این امر انجام می‌شود و هرگونه افزایش قیمت با روش‌های مختلف از جمله نان مخصوص تخلف محسوب می‌شود. مردم هرگونه کم‌کاری و تخلف نانوایی‌ها را به شماره ١٢۴ گزارش دهند تا برخوردهای لازم با متخلفان انجام شود.

طی ۴۸ ساعت گذشته افزایش صف در مقابل برخی از واحدهای نانوایی‌ در ارومیه به شایعه کمبود نان دامن زده بود. سه هزار و ۵٣٨ واحد نانوایی نوع یک و یک‌هزار و ۴۴٧ نانوایی نوع ٢ در سطح استان فعال است، از این تعداد یک‌هزار و ٣۶٠ واحد نانوایی در سطح شهرستان ارومیه وجود دارد که ۵٠ واحد به صورت ٢ شیفتی و ١٠۵ واحد به صورت ترمیمی فعالیت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
شروع شد برنامه همیشگی برای نشون ندادن بی عرضه بودنشون
مثل شکر که هنوز کمیاب با اون همه احتکار احتکاری ک تلویزیون نشون داد !
ایشالا هرکی احتکارمیکنه وگرونی میاره زن وبچش به صدهابیماری ناعلاج گرفتاربشن گناه مردم فقیرچیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی