بازدید 27445
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت

در شرایطی که علیه کشور تبلیغات منفی می‌شود، واقعیت‌ها را به مردم بگوییم/ فردا مثل رهبری در خانه بمانیم و زیارت اربعین بخوانیم/ اجرای طرح «ماسک از خانه تا خانه» از روز شنبه

وی گفت: علت تکرار این آمارهای افتخارآمیز از سوی من این است که جدای از کار رسانه‌ها و صداوسیما، پژوهشگران و اقتصاددانان ما بیایند و واقعاً این آمارها را مقایسه کرده و درباره آن توضیح ارائه کنند. همه ما که در این کشور هستیم و سرنوشت مشترک داریم، بیاییم و واقعیات را به مردم بگوییم. حالا آن رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان که خارج از مرزها قرار دارند و تبلیغات منفی خود را می‌کنند کنار بگذاریم...
کد خبر: ۱۰۰۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 07 October 2020

روحانی: امسال راهپیمایی اربعین چه در عراق و چه در ایران نداریم/ تشکر  رئیس‌جمهور از معلمین و اساتید- اخبار مجلس و دولت ایران - اخبار سیاسی تسنیم  - Tasnim

رییس جمهور گفت: همین که فردا در خانه‌های خود زیارت اربعین را می‌خوانیم و رهبری ما که آموزگار ما در این دوران است به تنهایی در حسینیه می‌نشیند و به زیارت گوش می‌دهد، به ما نشان می‌دهد که چطور عشق و عقل را ترکیب کنیم.

به گزارش «تابناک»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در جلسه هیات دولت با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام اربعین اظهار کرد: مردم ما در سال‌های گذشته با عشق و اشتیاق از ماه‌ها پیش، خود را آماده راهپیمایی اربعین می‌کردند و امسال هم دوست داشتند که بروند، اما امسال باید عشق و عقل را ترکیب کنند و این برای ما قابل جمع است. همین که فردا در خانه‌های خود زیارت اربعین را می‌خوانیم و رهبری ما که آموزگار ما در این دوران است، به تنهایی در حسینیه می‌نشیند و به زیارت گوش می‌دهد، به ما نشان می‌دهد که چطور عشق و عقل را ترکیب کنیم.

وی اظهار داشت: اربعین به ما نشان داد که در کنار فداکاری و شهادت، می‌توان پیام این کار بزرگ را برای همیشه جاودانه کرد. 

رئیس جمهور افزود: در حادثه کربلا و در چهل روز بعد از حماسه بزرگ دهم محرم الحرام و روز عاشورا عده‌ای که به خاندان امام حسین(ع) تاخته بودند با لحن غرور و افتخار صحبت می‌کردند، گویی کار مهم و درستی را انجام داده بودند. 

وی تصریح کرد: شروع روز عاشورا با فریاد فرمانده سپاه نفاق بود که سربازان خود را سربازان خدا نام می‌برد و به آنها برای کشتن عزیزترین انسان‌ها در روی زمین فرمان می‌داد. 

روحانی اظهار کرد: وقتی امام حسین(ع) را به شهادت رساندند و به کوفه رسیدند، می‌گفتند که جایزه بزرگی به ما بدهید، زیرا ما بهترین انسان روی زمین را از لحاظ حسب و نسب کشتیم اما خیلی طول نکشید که لحن‌ها و افکارعمومی عوض شد زیرا زینب کبری(س) و بنت‌الحسین(س) و امام سجاد(ع) با سخنان روشنگرانه حکومت و حاکم مستبد آن زمان را رسوا کرده و شرایط را تغییر دادند. 

وی تصریح کرد: بیان زینب کبری (س) که در مجلس یزید گفت، زن و بچه و کنیز خود را پشت پرده بردی و به زنان و فرزندان و دختران امام حسین(ع) و یارانش تاختید که خارج از عدالت است، توانست شرایط را تغییر دهد و از همان لحظات یا لثارت الحسین(ع) شعار مردم عراق و حجاز شد. 

وی گفت: این حادثه آنقدر مهم است که خداوند همانطور که خواسته حادثه عاشورا برای همیشه زنده بماند، حادثه اربعین هم اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد، زیرا زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین از علائم مؤمن و ایمان شناخته شده است. 

وی افزود: در روز اربعین هدف امام حسین(ع) با توجه به آنچه در زیارت اربعین می‌خوانیم و می‌بینیم آن است که تمام این قیام و فداکاری و ریختن خون امام حسین(ع) و فرزندانش برای بیداری و هشیاری مردم بود تا آنها از جهالت عبور کرده و از ضلالت‌ها دور شوند تا مسیر نجات را پیدا کنند و به همین دلیل، خدا خواسته روز اربعین روز زنده در تاریخ باشد.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری افتتاح پروژه‌های اشتغال و عمران در روستاها اظهار کرد: ما نشان دادیم که در شرایط تحریم، دغدغه ما همه کشور است. از شهر گرفته تا روستا و این برای ما خیلی مهم و بسیار افتخارآمیز است.

رییس جمهور ادامه داد: وقتی دیدم که نزدیک به ۲۱ هزار میلیارد تومان پول گندم کشاورزان از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده بسیار خوشحال شدم که ما هنوز در مهرماه قرار داریم؛ اما این مبلغ به کشاورزان پرداخت شده و نشان از حمایت دولت از کشاورزان و تولیدکنندگان دارد.

روحانی با یادآوری انجام طرح بیمه تأمین برای روستاییان، گفت: در برق‌رسانی ‌و گازرسانی در این دولت کار بزرگی انجام شده است و امروز گازرسانی به روستاها در این دولت نسبت به تمامی دولت‌های قبلی نزدیک دو برابر شده است. ما امروز در برق روستایی با ده خانوار به بالا نداریم که برق نداشته باشد و میزان برق‌رسانی در روستاهای ما به ۹۹ درصد و ۹۹ صدم‌درصد رسیده است.

وی گفت: علت تکرار این آمارهای افتخارآمیز از سوی من این است که جدای از کار رسانه‌ها و صداوسیما، پژوهشگران و اقتصاددانان ما بیایند و واقعاً این آمارها را مقایسه کرده و درباره آن توضیح ارائه کنند.

رییس جمهور تصریح کرد: همه ما که در این کشور هستیم و سرنوشت مشترک داریم، بیاییم و واقعیات را به مردم بگوییم. حالا آن رسانه‌های خارجی فارسی‌زبان که خارج از مرزها قرار دارند و تبلیغات منفی خود را می‌کنند کنار بگذاریم.

وی با اشاره به جنگ ارمنستان و آذربایجان و لزوم تامین امنیت منطقه اظهار کرد: راه‌حل هیچ مساله‌ای آتش و جنگ و خون نیست. ما از این مناقشه بسیار متاسفیم و اینکه اصابت گلوله‌های توپ و خمپاره و کاتیوشا به مرز خود را به هیچ عنوان نمی‌توانیم بپذیریم. همچنین نمی‌توانیم اجازه دهیم که بار دیگر سایه تروریسم به بهانه این درگیری بر منطقه دیده شود. تروریسمی که شهید سلیمانی آن را در منطقه شکست داد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم دولت‌ها تروریست‌ها را نزدیک مرزهای ایران بیاورند، تصریح کرد: امنیت کشور برای ما در اولویت است؛ در این سال‌ها در کنار مردم سوریه، لبنان و عراق ایستادیم تا تروریست‌ها را همان‌جا نگه داریم، پس اجازه نمی‌دهیم دولت‌ها به بهانه‌های مختلف، تروریست‌ها را به نزدیکی مرزهای ایران بیاورند.

روحانی تصریح کرد: این جنگ بدل به یک جنگ منطقه‌ای نشود. باید حواسمان باشد، کسانی که در این طرف و آن طرف بر آتش این جنگ بنزین می‌ریزند، به نفع هیچ‌کس عمل نمی‌کنند. جنگ راه رسیدن به حل مساله نیست. راه‌های سیاسی و صلح‌آمیز را می‌توان دنبال کرد تا ثبات به منطقه بازگردد که این منطقه بسیار حساس است.

رییس جمهور با بیان اینکه امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم و باید مانند زمان جنگ هشت ساله همه کنار هم باشیم، گفت: یک عده گویا کلا مسئولیت خود را نقد کردن می‌بینند. انگار که خداوند آنان را خلق کرده که نقد کنند. البته نقد کردن خوب است منتها فقط نقد کردن؟ هیچ کاری دیگری نمی‌شود کرد؟ هیچ کمکی نمی‌شود انجام داد؟ لااقل در کنار نقد بگویند که اول خودشان چه کرده‌اند؟ هم‌حزبی‌ها و هم‌فکران خودش چه کرده‌اند؟ این را هم بگویند.

وی افزود: می‌گویند ارزش پول ملی کم شده است. بانک مرکزی چه کند؟ شما بگویید که جز برنامه‌های فعلی چه کاری از دست بانک مرکزی برمی‌آید؟ در کنار نقدهای‌شان برنامه‌ای هم ارائه دهند.

روحانی تصریح کرد: البته کسانی که نقد می‌کنند خودشان می‌دانند که وضعیت ما چطور است و می‌دانند که دشمن دربرابر ما چطور همه قول و قرارهای خود را زیر پا گذاشته است.

رییس جمهور گفت: اما دولتمردان و مسئولان ما باید درباره کارهایی که می‌کنند، به مردم توضیح دهند. حالا بخشی از مسائل هست که برای مصلحت نمی‌توانیم بگوییم، چون دشمنان ممکن است از آن سوءاستفاده کنند؛ اما آنچه صورت گرفته و کارهایی که انجام شده را باید به اطلاع مردم برسانیم.

وی تأکید کرد: خدمت ملت عزیز و بزرگوار ایران عرض می‌کنم که یک ساعت هم یک مسئول دولتی در این شرایط دست روی دست نگذاشته است. من دارم این را می‌بینم. شرایط، جنگی است. همه دارند کار می‌کنند که وضعیت بهتر شود. از صبح کار که خود را آغاز می‌کنند به دنبال بهبود شرایط هستند.

روحانی تصریح کرد: من از همه خواهش می‌کنم که سیاه‌نمایی و تخریب دولت را لااقل تا پایان کرونا تعطیل کنیم. حالا که کرونا و تحریم را باهم داریم، لااقل تا پایان کرونا سیاه‌نمایی را کنار بگذاریم. والله، بالله هرچه اختلاف ما بیشتر شود، دشمن بیشتر استفاده می‌کند. این همه «رحما بینهم» را از قرآن شنیدیم، پس با خودمان مهربان باشیم و «اشدا علی الکفار» شویم، یعنی فریاد خود را به سر آمریکا بکشیم.

وی تأکید کرد: بیاییم و دوستی را بین خودمان برقرار کنیم، چرا هر چیزی را به دعوا و جدایی و فاصله بدل می‌کنیم؟ بیاییم و دوستی را افزایش دهیم این به نفع ماست. اختلاف به نفع دشمن است.

رییس جمهور همچنین با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه افراد اظهار کرد: همه مردم و همه مسئولان بدون استثنا باید پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنند. اگر این را زیر پا بگذاریم و به آن اهمیت ندهیم - که عقل و شرع و قانون هم به ما این را می‌گوید - آسیب می‌بینیم.

روحانی افزود: اگر رشد فرهنگی و اجتماعی پایین آید و به قانون و مقررات بی‌توجهی کنیم، آن وقت به مشکل می‌خوریم و گرفتار می‌شویم. من هرجا که شک داشتم و نمی‌دانستم چگونه عمل کنم از ستاد مقابله با کرونا پرسیدم که فلان جلسه را بگذاریم یا نه؟ این کار را انجام دهم یا نه؟ این را پرسیدم و هرچه پاسخ دادند را عمل کردم. این وظیفه شرعی، قانونی و عقلانی ماست.

وی در پایان اظهار کرد: ما چاره‌ای نداریم جز این که مقررات را تشدید کنیم، می‌دانیم که تعطیل برخی کسب‌وکارها به مردم لطمه می‌زند؛ اما در حال حاضر چاره‌ای جز این نداریم. ما در پی این هستیم که در گام نخست، طرح استفاده از ماسک را «از خانه تا خانه» اجرا کنیم که این طرح از شنبه در تهران بزرگ آغاز می‌شود و بعد اگر لازم بود در سایر نقاط کشور هم این طرح را انجام می‌دهیم تا از شرایط فعلی شیوع کرونا خارج شویم و فاصله بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۹۴
وقتی امام جمعه یک کلانشهر تحریک میکند جامعه را برای بدحجابی نا امن کنید وبه تبعات بعدی ان توجه ندارد انتظار دارید تبلیغ منفی نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
فرقی با هم ندارن
هر کدوم هم پیروز بشن گرونی با دولت روحانی تا 1400 هست
چون بایدن هم به روحانی فشار میاره تا ازش امتیاز بگیره مثل اوباما و ترامپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
تصمیمات اشتباه در ارتباط با کرنا مهمترین سوژه ها را برای تبلغات منفی فراهم کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
خدایی هروقت تصویر ایشونو میبینم...دلم میخواد فقط برم سمتش و............................حسااااابی بغلشون کنم و تشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر کنم ازشون!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
همه چیت یه طرف.......خنده های قشنگ تو و ظریف یه طرف!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
حسن روحانی ما سرنوشت مشترک نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
من هم دل باخته خنده هاشون شدم
آقای روحانی اگر کشور در شرایط کرونا و تحریم موفقیتی هم داشته حاصل کار شما نبوده کار مردم بوده. شما که با رئیس دفترت نشستی تو دفترت
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
یروحانی وتمامی روسای جمهور سابق همگی تدارکچ بودند
هنوز نفرمودن اقتصاد ما بعد از آلمان از ژاپن هم سبقت گرفته؟
پاسخ ها
محمد حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
پول ماسک رو حداقل بده
روحانی ۳ اشتباه کرد
۱ در مورد مراسم محرم میگفت باید باشکوه تر از هر سال برگزار بشه
۲ در مورد سفرهای بی دلیل هم که کاری نکرد ۳ مدارس رو هم که گفت در همه مناطق باید حضوری باشه
الان که کرونا تبدیل به یه ویروس وحشی شده روحانی متوجه اشتباه خودش شده ولی به قیمت از دست رفتن جان عزیزان ما
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
به خدا. حداقل نفری یبار گرفتن همه این ویروس و .یکیش خود من برای بار دوم مبتلام.هیشکی فکری بحال مردم نمیکنه .جلوی سفرهارو لااقل بگیرین....
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
دقیقا، قشنگ یادمه تاکید کرد عزاداری محرم باید برگزار بشه! و یا مونم هست که گفت وضع ما از آلمان بهتره!
تا دیروز تحریم هیچ اثری نداشت و باعث خودکفایی میشد و آمریکا رو به افول بود امروز شد جنگ اقتصادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
سه تا چیه؟؟؟کلا" اشتباهه این بزرگوار.......
ناشناس
| France |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اولین اشتباهش وعده های دروغ زمان اول انتخابات بود به همه نادرست گفت الان راست راست داره میچرخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
تو عزاداری از حالت عادی مردم بیشتر رعایت کردند دین ستیزی شما کی تمام می شود؟؟؟
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اینها اشتباه نبود عمدی بود برای کنترل جمعیت. شما که هنوز سیاست اینها را نمی دانید لطفاً تهمت نزنید. متشکرم علی برکت الله
همه ما که در این کشور هستیم و سرنوشت مشترک داریم، بیاییم و واقعیات را به مردم بگوییم. بله درسته اول از خودتون که رئیس جمهور هستید شروع کنید و واقعیت ها رو به مردم بگویید. مهم ترین واقعیت ها مانند نتایج برجام که قرار بود تمام تحریم ها برداشته شود.... اشتغال جوانان........ مسکن جوانان ........ وضعیت اقتصادی و مشعیت مردم..... البته شخصی می تواند واقعیت ها رو برای مردم توضیح بدهد که با مردم و در بین مردم باشه ولی...........
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اووووووووووووووه شما هنوز اینها یادتان هست؟ عجب آدم های کینه توزی هستید!!!!!!!!!!!!1 علی برکت الله ها را فراموش کردید؟ هه هه هه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
حسن روحانی ما و شما مسئولان سرنوشت مشترک نداریم
روحانی به این سوالات جواب بده
۱ چرا در هفت سال گذشته بخش مسکن رو به حال خود رها کردی که حالا کشور با ۵ میلیون کمبود مسکن مواجه بشه؟
۲ چرا هیچ نظارتی بر قیمت ها در بازار وجود نداره؟
۳ چرا حقوق و دستمزد کارگر حتی از فقیرترین کشورای آفریقایی پایینتره؟
هر کدام ۳ نمره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
قیمت مسکن اصلا به تحریم ربطی نداره لااقل تو این بخش می تونست کنترل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اتفاقا قیمت مسکن به تحریم ربط داره، وقتی تحریم هستیم دلار میره بالا، وقتی دلار میره بالا یعنی سیمان، آهن، فولاد، آلمینیوم، پلاستیک و حتی شیشه میره بالا، قیمت اینها جهانی است حتی اگه در داخل تولید بشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
۱دولت نفت نمیفروشه چون تحریمه و پول نداره
۲ دولت نفت نمیفروشه چون تحریمه و پول ندلره
۳ دولت نفت نمیفروشه چون تحریمه و پول نداره
شمام اینا رو میدونی و هم مثبت دهنده هات.منتهی چون اجازه انتقاد از جای دیگه ندارین دیگه دیوار روحانی کوتاهه
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
ایشان رها نکرده که شما چرا تهمت می زنید؟ ایشان شب خوابیده صبح بیدار می شود و می بیند چه اتفاقاتی افتاده در این کشور!!!!!!!!!!!!!! دیگر نمی تواند که کاری بکند!!!!!!!!!!!!!! به این می گویند همزیستی مسالمت آمیز و رسیدگی به کارها بدون ایجاد ناراحتی برای دیگران. علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
هر 3 تا رو هم درست جواب بده که باز نمره اش تجدیده!
واقعیت اینه آقای روحانی که اقتصاد ما از آلمان وضعش بهتره. یکم حداقل صبر کن بعد منکر حرف خودت شو.
واقعیت اینه آقای روحانی که اقتصاد ما از آلمان وضعش بهتره. یکم حداقل صبر کن بعد منکر حرف خودت شو.
حسن روحانی استعفا استعفا استعفا استعفا

بخاطر ایران استعفا استعفا استعفا استعفا

بخاطرخون شهدا استعفا استعفا استعفا استعفا

بخاطرمردم ایران استعفا استعفا استعفا استعفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
اینااستعفابدن؟ عمرا
حال خوبه آقای روحانی !!!
واقعیت اینه که مردم له شدن و به روی مبارکتون نمیارید
کسی مگر دولت را چیزی می گوید که ایشان مدام اعتراض می کنند؟؟؟؟
جز سخنرانی های بحث برانگیز خودشان مگر کسی چیزی می گوید .
المانی که ۳۰۰ میلیارد یورو برای کرونا اختصاص داده و ۴۰۰ میلیارد یورو برای صنعتش در ایام کرونا و در مجوع ۷۰۰ میلیارد یورو کنار گذاشته با کشور ما که از ۱ میلیارد یورو اختصاصی بخش سلامت اقای همتی فرمودند این قدر یورو نداریم که بدهیم قابل مقایسه است؟؟؟؟؟؟
این چه واقعیتی گفتن است که بیاییم بگوییم ما بهتر از المان بوده ایم؟؟؟؟؟؟؟
اقای روحانی دولت که دیگر دستش باز باز است برای هر کاری که بخواهد بکند بعد منتقدان ان را هم نقد نکنند؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت به روزمرگی محض افتاده و فقط میخواهد دوره اش تمام شود .
این امارهای عالی که میفرمایید اتفاق افتاده چرا ما اثرش را در سفر های مان نمی بینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه چهارشنبه ها شده چهارشنبه های لجبازی با واقعیتهای کف بازارها و زندگی مردم.
با گسترش رسانه های اینترنتی خواه ناخواه تنوع نقدها بالاتر میرود و دولت اگر قدر میدانست میتوانست با همان شبکه های اجتماعی نقاط ضعفش را مرتفع کند منتهی راه دیگری میروند.
رسانه های ان طرف ابی همیشه بوده اند منتهی وظیفه دولت اقدامات مناسب خودش هست و ایشان خیلی حساس شده اند روی رسانه های ان طرفی!!!!!
بورس را اگر رسانه های اجتماعی بگویند شما و اقایان همتی و دژپسند جو میدادید و کم ریسک ترین بازار عنوان میکردید غلط است؟؟؟
خوب فیلمهای همین جلسه های چهارشنبه های دولت در اردیبهشت ماه ۹۹ هست .
سکوت دولت در شرایط سخت کنونی بهتر نیست و تلاش بیشتر انجام دهند؟؟؟
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بس است اعتراض به رییس جمهور!!!!!!!!!!!!!! اگر به این اعتراضات و هجمه ها مردم پایان ندهند آقای رییس جمهور مجبور می شود کشور را رها کند و این پست را برای دیگران بگذارد و هرچه دارد و ندارد را بردارد برود به زندگی پر درد خودش ادامه دهد. خواهشاً به ایشان حمله نکنید ایشان در حد توانایی اش کار می کند خب بیچاره چکار کند که توانایی اش و درک سیاسی و اقتصادی اش بیشتر از این نیست. کاخ سفید را لعن و نفرین کنید. علی برکت الله
اول بفرمایید توضیح دهید فرزندانتان کی از اروپا به ایران باز خواهند گشت ؟؟؟؟؟؟
آمار می خوام چکار .داریم از گرسنگی میمیریم/ماشین 70 میلیونی شده میلیاردی .بخور تو سرم من این آمار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
کامپیوتری که الان داری با آن پیام میدی را بفروش نون بخر.
تا حالا هر چی به ملت گفتین فرافکنی بیش نبوده. اگر راست می گویید ماسک مجانی بین مردم پخش کنید اکثر ملت بیکارند و نشستین از سفره مجانی می خورید و دستور میدهید ملت پول نان شب ندارند خانواده 4 نفره هر روز 20 هزار تومان پول ماسکش هست از کجا بیاره. بس کنید فرافکنی و تحریفها را و به ملت برسین. از هر فضایی برای کلک به مردم عده ای رانتخوار و محتکر سوء استفاده می کنند حالا هم قیمت ماسک را بالامی برند نمی توانید مملکت را آنهم با امکاناتی که تولید داخل هست اداره کنید اجناس خارجی پیش کش.
تا حالا هر چی به ملت گفتین فرافکنی بیش نبوده. اگر راست می گویید ماسک مجانی بین مردم پخش کنید اکثر ملت بیکارند و نشستین از سفره مجانی می خورید و دستور میدهید ملت پول نان شب ندارند خانواده 4 نفره هر روز 20 هزار تومان پول ماسکش هست از کجا بیاره. بس کنید فرافکنی و تحریفها را و به ملت برسین. از هر فضایی برای کلک به مردم عده ای رانتخوار و محتکر سوء استفاده می کنند حالا هم قیمت ماسک را بالامی برند نمی توانید مملکت را آنهم با امکاناتی که تولید داخل هست اداره کنید اجناس خارجی پیش کش.
ادعا فرمودند شش ماه دوم سال شرایط بهتر میشود!!!!!
کرونا که فراگیری اش بیشتر شده!!!!
انتخابات امریکا هم که هست!!!
سال ۱۴۰۰ میشود و بعد میفرمایند ۵ ماه اول سال ۱۴۰۰ بهتر میشود و بعد خداحافظ رییس جمهور بعدی بیاید اوضاع و احوال را سامان دهد!!!!!!
اقایون هنوز در اخبار گویی مدل دهه ۶۰ سیر می کنند و فکد میکنند مردم فقط به امارهای دولتی نگاه میکنند !!!! نخیر !!! میروند در ۱۰ تا کانال خبری اقتصادی موافق و مخالف و میبینند اتفاقا شرایط شش ماه دوم امسال سخت تر از پارسال و نیز شش ماه اول سال ۹۹ حتی خواهد بود و اسانترینش نرخ ارز است و نیز میبینند مرغ و تخم مرغ چه خبره و پی میبرند اوضاع چگونه میش میرود.
مردم ایا مانند دهه ۶۰ فقط از یک مرجع تلویزیونی کسب خبر میکنند یا نه شبکه های اینترنتی و تلگرامی و ماهواره ای هم جزو منابع خبری شان شده؟؟
بس کنید این مدل صحبت کردن را
پارسال هر چه اقتصاددانها گفتند بابا ارز ۴۲۰۰ به بیراهه میرود و اقایون میخواستند اثبات کنند خیر و مدام ارز نبودی را به باد دادن تا الان که ارز نیمایی شده ۲۴ به بالا !!!!!
۱۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ سال ۹۸ برای کالاهای اساسی بود کدام کالای اساسی با قیمت ارز ۴۲۰۰ به مردم رسید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
شرایط بهتر شده ولی ایشان نگفتند برای چه کسانی شرایط بهتر شده است!!!!!!!!!!!!! متوجه باشید
علت بالا رفتن آمار مرگ و مير فقط بي تدبيري دولت شماست.
فقط فردا خانه بمانيم؟!! شما كه 7 ماهه خونه هستي!!!
آقای رحماء بینهم، اون موقع که بحث "کشیدن دیوار تو پیاده رو" رو میکردی، یاد امروزت نبودی.............!؟
این مردک ترامپ فهم ندارد 24 ساعته بین مردمه نمیگه یدفعه کرونا میگیره و مردمش را از وجودش بی بهره میکنه
آقای رئیس لطفا شما دیگه صحبت نگو تا دورت تموم بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
د‌ورش تموم بشه فرقی میکنه ؟! چقدر ساده هستیدهنوز نمیدونید تو این چهل و دو سال رییس جمهور فقط دکوره ! رای بی رای
هروقت حرف زده یه تحریم جدید و سخت تر از سمت آمریکا که هیچ غلطی نمی کرد بر ما نازل شده

منتظر روزهای سخت تر باشید
جناب آقای روحانی، ما راهکار بدیم؟؟؟؟؟؟ اگر حرفی بزنیم، شما بعنوان رییس جمهور عمل میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟
مملکت را به حال خودرهاکرده اند وبرای مقابله باگرانیهای کمرشکن مثل گرانی ساعتی خودرو هیچ برنامه ای ندارد وفقط منتظرند تا شاید باانتخاب بایدن روزنه امیدی پدیدارشود !!!
روحانی خودش از اولین مقصرین ایجاد وضعیت بحرانی کورنا در ایران است به دلیل اهمال و عدم تدبیر در کنترل بیماری.
روحانی خودش از اولین مقصرین ایجاد وضعیت بحرانی کورنا در ایران است به دلیل اهمال و عدم تدبیر در کنترل بیماری.
چرا از روز شنبه ؟؟؟ چرا از یکهفته پیش شروع نکردید؟ حتما تمام ایام عزاداری ها باید برگزار میشد تا بفکر میفتادید مردم راه نیفتن اینور اونور ؟
خدا وکیلی هر کسی رئیس جمهور میشد اوضاع از این که هست بدتر نبود ... نمیدونم آقایان وقتی نمیتونن کاری رو انجام بدهند ورود میکنند و وقتی میفهمند اینکاره نیستند ول کن مقامشون نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
وای خدا الان این همه مسافرت و واگن های شلوغ مترو طوری نیست؟؟؟ مردم در عزاداری از حالت عادی هم بیشتر رعایت کردند
40 سال هست که فقط سخنرانی گوش میدیم کاش یک مرد عمل پیدا میشد که سخنرانی نکنه و فقط کاربلد باشه
باید تاسف خورد به حال مردمی که یکسال از کرونا گذشته وریس جمهورش به مردم نادرست میگوید یکدفعه میگوید کرونا تنام شد عزاداری باید انجام شود بیست وپنج میلیون ایرانی کرونا گرفتن ووو از این ور ارزش پول ملی وحشتناک پایین اومد دلار را گران کردید بورس را هیجانی کردید ودارایی مردم را نابود کردید زندگی مردم بشدت سخت میگذرد شما هم نفش دلال هم فروشنده گاهی هم خریدار را بازی کردید .اقتصاد را نابود ودلالی را به طرز وحشتناکی رشد دادید .
خخخخه
شما مسول اجرائیات کشور هستی آن وقت می گویی دیگران چی کار کردن؟
به جای فرار رو به جلو درست کار کن و اگر نمی توانی و یا نمی خواهی برو کنار نه این که کی بود کی بود راه بیاتدازی
شما به جای درآمد زایی از دلار برو از نقدینگی که تورم ایجاد می کند درآمد کسب کن
این یک.راه حل جهانی را طی کن خیلی چیزها حل می شود
باز حرف زد !
خود کرده را تدبیر نیست
اینکه رییس جمهور محترم از واقعیت صحبت میکنن برای من که واقعا نامفهومه چون چیزی به اسم واقعیت از ایشون ندیدیم.
برای سلامتی آقای ترامپ دعا میکنیم
چرا تبلیعات منفی؟؟؟؟ والا هیچ چیزمثبتی این مملکت نداره
اگرن چندتا دونه داشت شما کلااااااااااا نابودش کردی
آقای روحانی شما اگر امروز بگویی ماست سفیده کسی باور نمیکنه بیخودی زحمت نکش جز اینکه با حرف زدنهای بیخودی اوضاع را بدتر کنی تا حالا کاردیگه ایی نکردی
میدونیم دولت کاره ای نیست ! رای بی رای ! فقط رفراندوم
واقعیت تلخ یک کلمه بیشترنیست «بی تدبیری»
آقای حسن روحانی اعتقادی به قرنطینه تفریحی و توریستی ندارند!!
ایشان معتقد هستند قرنطینه برای قرن 17 است. اخه ایشان خیلی با کلاسن و خارج هم رفتن تازه.
خواهشا" جناب رئیس جمهور محترم این مدت باقیمونده از صدارتشون رو ، آبرو داری کنن و دندون روی جیگر بذارن و کمتر افاضات بفرمایند.... تا علاوه بر ناکارآمدی های اثبات شده در کلیه و تمامی عرصه های خرد و کلان مدیریتی کشور ، خصوصیت و القاب دیگه ای !!!! برای خودشون ایجاد نکنن......تا باعث انگشت نما شدن و مضحکه کوچیک و بزرگ در داخل و خارج بشیم.....
دغدغه ما همه کشور است!!!!
یا برج لواسان و جماران.........!!
علت تکرار این آمارهای افتخارآمیز....
یعنی قیمت دلار و طلا رو میفرمایند؟؟!!!
یعنی تا حالا نمیگفتین؟؟؟ تازه مگه جنابعالی از چیزی خبر دارین؟؟!
حقایق رو همه میدونن غیر از جنابعالی!
آمارهای جنابعالی همش رو کاغذه بزرگواررررررررررررررر
با توجه به صحبت ها و رفتار قالیباف در این چند ماهه اخیر به عنوان رییس مجلس،کاملا مشخص است که این رفتار اخیر ایشون در جهت اشفته کردن بیشتر اوضاع است.
اقای قالیباف شما به عنوان رییس مجلس بیشتر باید مراقب کارها و رفتارتان باشید.ناسلامتی به عنوان رییس یک قوه بیشتر زیر ذره بین قضاوت ها هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
مودونه و نموگه
من از همه خواهش می‌کنم که سیاه‌نمایی و تخریب دولت را لااقل تا پایان کرونا تعطیل کنیم!!!
مگه مشکلی هم وجود داره برای سیاه نمایی؟؟!!!! شما همیشه خندان...جناب ظریف همیشه خندان.... خودتون هم فرمودین وقتی با ماشینتون از خیابون رد میشید مردم رو تحت نظر موشکافانه و دقیق در نظر دارید، که همه در حال شادی و قهقهه هستن از زندگی خوبی که براشون ساختین!
خوب بسم الله، از خودت شروع کن، واقعیات را بگو
جهت یاد آوری : والله والله اگر مشکلات این مملکت راه حل نداشت کاندید نمی شدم .... این تقریبا شبیه ان چیزی هست که اقای رئیس جمهور در روزهای انتخابات با آن رای جمع می کردند . چطور امروز دشمن نمی گذارد کار بشود؟ راه کار در مقابل دشمن نداشتید چرا پا پیش گذاشتید.... همدلی خوبه ولی نه یک طرفه ملت سرمایه و زندگیشون تبدیل به اشغال بی ارزش شده ، این جواب مردم نیست . و مسلما ما هم انرا از شما نمی پذیریم .....
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
هنوز نمیدونید تو این چهل و دو سال رییس جمهور فقط دکوره ! رای بی رای
شكم مسئولين سيره بفكر مردم مستضعف نيستن.
كاش هيات دولت را يكماه قرنطينه ميكردن با آب و هواي مجاني ، بعد به هر كدام 45000 تومان ميدادن و ميگفتن بريد بازار ارزاق بخريد.
اللهم عجل لوليك الفرج
آقای روحانی تبلیغات خوب هست.اما چرا نادرست میگویی؟فرمودی اقتصاد ما از آلمان بهتر هست.وجدانان صادق باش.کجایی اقتصاد ما بهتر هست.
کشور در دروغ غرق شده .
چرا نظرمو انتشار ندادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدای ناکرده توهین کردم
استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
چرا استعفا آخه؟؟ به این خوبی دارن مملکت رو اداررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره میکنن....با تدبیرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر و امید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای روحانی, رییس محترم جمهور, روی سخنم تنها به شما نیست. بلکه به کل سیستمی است که در بروز این همه مشکلات نقش داشته است. اگر نیک بنگریم, باعث و بانی این همه مشکل در کشور کیست؟ مردم یا مدیران کشوری در همه بخش ها؟ من می گویم همه. منتها بخش عمده آن مدیران و بخش اندک آن مردم. اما شیوه راهبردی که کل سیستم داشته نه تنها بر پایه شفافیت و رو راستی با مردم نبوده است؛ بلکه در بسیاری از موارد بر علیه منافع مردم بوده است. مانند سیاست های خارجی پرهزینه که داشته اید. مردم در ابتدا اعتماد صد در صدی به سیستم داشته اند. ا ما با دیدن این همه نبود شفافیت و تناقض رفتاری, گفتاری و کرداری, مردم خواسته و ناخواسته به سوی بی اعتمادی و سپس به سوی گزینش رفتاری برای کسب منافع فردی با الهام از مدیران رانت خوار رفته است. وقتی به دیدگاه و نظر مردم احترام گذاشته نمی شود و به آنان اندیشه های فسیل شده تحمیل می گردد؛ طبیعی است مردم پذیرا نباشند و شروع به نوعی مبارزه منفی کنند. نتیجه مبارزه منفی هم رفتارهای لجبازانه مردم با سیستم در همه موارد خواهد بود. یعنی سیستم هر برنامه ای اجرا کند؛ ولو بسیار درست هم باشد؛ بنا به بی اعتمادی موجود خلاف آ« عمل خواهد شد.
علیه کشورماتبلیغات منفی میشود!؟دیگه جایی مانده که خراب نشده باشد دواحتیاج به تبلیغات منفی خارجی‌ها داشته باشد؟؟
زمان جنگ وضع مملکت خیلی بهتر از الان بود حداقل اینجوری بلبشو نبود
چرا همش شنبه؟ مثلا از همین فردا نمیشه؟!مثلا تا شنبه قراره چه کاری انجام بشه....در ضمن اقتصاد ما از المان که سهله.....از کشور همسایه ترکیه هم سالهاهست عقب افتاده..خبر نداریم...
دولت مردان ما با سياست غلط اين جنگ اقتصادي را براي مردم بد بخت ايران بوجود آوردند.
اینکه کشوری بخاطر ناتوانی از ایجاد شرایط ایمن از کرنا برای سه نفر سران قوا یک جلسه را لغو میکنند نمایشی دیگر از ناکارامدی وزارت بهداشت و دولت است
حقیقتا اگر این سه نفر با ماسک و در فاصله 6 متری از هم می نشستند باز هم خطر کرنا وجود داشت ؟؟؟!!!!!
أولاً اقاي روحاني شما چرا واقعيتها را به مردم نمي گوييد؟ ناسلامتي شما رييس جمهور هستيد؟ دوماً كساني كه در خانه خود را قرنطينه كردند نبايد براي روزي خانواده خود هرروز كار بكنند تا بتوانند لقمه ناني به خانه اورند!
ما جنگ اقتصادی نخواهیم کی رو باید ببینیم؟! مردم به شما رای دادن کشور وارد جنگ نشه دقیقا همون بلا سرمون اومد!
آیا منجمان ریاست جمهوری تشخیص داده اند که شنبه سعد است و روزهای دیگر نحس؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار