بازدید 24692
۸

گفت‌وگو با شرور سابقه‌دار منطقه مشیریه

شرور سابقه‌دار محله مشیریه که به همراه چند نفر از دوستانش به یک مغازه قصابی حمله کرده و با مجروح کردن مرد قصاب و تخریب خودرواش باعث ایجاد رعب و وحشت در محل شده بودند در حالی صبح دیروز از سوی پلیس در خیابان‌ها گردانده شد که ۹ سال قبل نیز به جرم شرارت دستگیر شده و برای تنبیه و عبرت او را مقابل چشم مردم گردانده بودند.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 07 October 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، هرچند این مرد شرور و همدستانش در سال ۹۰ نیز به خاطر شرارت‌های پی درپی و شکایت ۶۰ نفر دستگیر شده و در خیابان مقابل چشم مردم گردانده شده بودند، اما این ماجرا باعث عبرت آن‌ها نشده و دست از شرارت‌هایشان برنداشتند و حدود دو هفته قبل بود که این اراذل و اوباش با دو خودروی پراید سفید رنگ مقابل مغازه قصابی در خیابان مشیریه ایستادند و در حالی که ماسک به چهره داشتند، قمه به‌دست وارد مغازه قصابی شده و اقدام به مجروح کردن مرد قصاب کردند. آن‌ها حتی خودرویی که مقابل مغازه بود را نیز تخریب کرده و با همان خودروهای پراید اقدام به فرار کردند.

در تحقیقات از مرد قصاب و بررسی تصاویر متهمان، هویت آن‌ها شناسایی شد. با شناسایی متهمان این پرونده، مأموران پلیس امنیت وارد عمل شده و سه نفر از متهمان را دستگیر کردند، اما سردسته و نفر اصلی این باند در یکی از شهرستان‌های شمال غربی کشور دستگیر شد. این متهم روز گذشته از مقابل کلانتری مشیریه سوار بر خودروی مأموران کلانتری به محل درگیری منتقل شد. او علاوه بر اینکه در مقابل چشم مردم منطقه چرخانده شد به بازسازی صحنه درگیری نیز پرداخت.

برخورد جدی با اشرار و اوباش

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار «ایران» گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و ویژه نیروی انتظامی و پلیس امنیت تهران بزرگ، شناسایی و کنترل و برخورد قاطع با مخلین امنیت و اشرار است. کسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت کرده و به هر نوعی اخلال در نظم عمومی به وجود می‌آورند اموال مردم را تخریب می‌کنند و به مردم آسیب می‌رساندند.

ازدواج به شرط توبه

«ما دزد و سارق نیستیم، ما سر ناموس دعوا می‌کنیم» این جملاتی است که شرور سطح یک پایتخت در برابر عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها می‌گوید. مرد جوانی که به خاطر شرارت‌هایش نامش در لیست پلیس امنیت بوده و در یکی از شهرستان های شمال غربی کشور بازداشت شد.

چرا مرد قصاب را زدی؟
دعوای فامیلی بود باید ادبش می‌کردیم. مزاحم دختر دایی پدرم شده بودند. بعدش هم شوهر دختره را کتک زده بودند. من هم غیرتم قبول نکرد ساکت بمانم.

چند سابقه کیفری داری؟
۵ یا ۶ تا سابقه کیفری دارم، اما ۶ سالی می‌شود که دور خلاف را خط کشیده‌ام از سال ۹۴ که آخرین مورد درگیری بود توبه کردم.

چرا توبه کردی؟
شرط ازدواج همسرم این بود. همسرم فامیلمان بود و زمانی که به خواستگاری اش رفتم شرط گذاشت که اگر او را می‌خواهم باید توبه کنم و دور خلاف را خط بکشم. من هم این کار را کردم.

پس چرا دوباره خلاف کردی؟
وقتی دستگیر شدم همسرم همراهم بود خلاف نکردم دعوای ناموسی بود.

چند سال زندان بودی؟
یادم نمی‌آید، اما هر بار ۶ ماه تا یک سال حبس می‌کشیدم.

اولین بار چند ساله بودی که زندان افتادی؟
۱۶ یا ۱۷ سالم بود. همش دعوا می‌کردم مادرم آنقدر از دستم حرص خورد که تومور مغزی گرفت و مرد.

شغلت چیست؟
در کار خرید و فروش مس هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
این خرید و فروش مس و ضایعات سایر فلزلت رنگین پوششی است برای پنهان کردن رد پای سرقت آنها از بالای تیر برق ها و سایر اماکن خصوصی و دولتی.-- چرا نظارت درست وحسابی بر این مشاغل صورت نمی پذیرد؟
چرا معامله ضایعات فلزی جز در مکانهای مشخص وجوزدار و در مقابل دوربین مدار بسته ممنوع نمی شود؟!!!
تهش را برید پیدا کنید خواهید دید این پررو علیرغم ادعایش دزد و سارق هم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
تهمت نزن ....تو از کجا می دونی علم غیب داری؟
بنظر من کارشون درست نبوده که چون طرف 9 سال خلاف نکرده بوده...اینا اگر مردن طبری رو می بردن دوره می چرخوندن زورشون به بدبختا می رسه فقط؟
اقا اراذل اوباش دیگر از قانون نمیترسند میدانند فوقش میروند زندان بعد از مدتی پرروتر ازاد میشوند
واقعا حرف حساب زدی

یک معاملات میلیاردی تو همین ضایعات میشه که کارمند و کاسب و بازاری تو خواب هم نمیبینه
اعدام
مالخر هم هست.
خوب این کجاش خلاف کار بوده. قصابه را باید میچرخوندینش . من که عدالت شما را قبول ندارم
مطلب مهمی و زنگ خطری که مدتهاست به صدا دراومده و مسئولین یا نمی شنون یا خودشون رو به نشنیدن زدن متذکر میشم. به قول امام علی(ع) از در خانه ای که فقر وارد شود از در دیگر ایمان و دین می رود. الان با توجه به شرایط سخت اقتصادی واقعا کسب درامد و پر کردن شکم زن و بچه امری بسیار مشکل و برای برخی محال شده است برای طیفی که محال شده است برخی می سازنن و می سوزنن ولی برخی دیگر به سیم اخر می زنن و به کارهای غیرقانونی برای کسب درامد رو می اورند- هرچند این شرایط کار اونها رو توجیه نمی کند- ولی مسبب اصلی و علت افزایش 30درصد سرقت توسط بار اولی کیست! همین چند وقت پیش در اتوبان قدیم زنجان به تبریز و فاصله 30 کیلومتری از شهر زنجان و در روز روشن با ماشین جلوی دوستم رو گرفتن و با چاقو و قمه خفت گیری کردند و البته شواهد عینی دیگر. البته خود شهر و مردم زنجان واقعا افراد بسیار نجیب و واقعا درستکار و اخلاقی هستن و به کمک نیروی زحمتکش انتظامی این شهر جز کم جرم ترین شهرهای کشور است ولی این موارد کم و نادر هم نشون دهنده عمق فاجعه است واقعا جامعه ما به کدام سمت می ره!! چرا باید با ترس و لرز زندگی یا سفر کنیم . شعار اصلی شهید سردار سلیمانی همیشه مقوله امنیت و این که امنیت خط قرمز ماست . حالا کو و کجاست!!!؟؟؟ اونقدر از این خفت گیری و قمه کشی و دزدی زیاد شده که دیگه در ملاعام و روز روشن این امر اتفاق می افته. بانی اصلی این امر جز مسئولین و دولت در وهله اول چه کسی است؟ این زنگ به صدا دراومده و مطمن باشید با بدتر شدن شرایط اقتصادی نیز بدتر خواهد شد و ما به روزی خواهیم رسید که برای بیرون امدن از خانه با کلی ترس و لرز و وسایل دفاعی بیاییم بیرون.بهتر است قبل از بسیار وخیم تر شدن و دیر شدن اوضاع بازنگری در سیاست ها و مدیریت ها اخذ شود .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار