بازدید 27388

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر پارسیان (+جدول)

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه ارائه دهنده بیمه عمر است که این بیمه‌نامه را در قالب طرح‌های مختلف عرضه می‌کند. افراد می‌توانند با خرید بیمه عمر پارسیان از مزایای سرمایه‌گذاری در کنار پوشش‌های بیمه عمر استفاده کنند. در ادامه به بررسی مزایا، پوشش ها، شرایط و نحوه خرید و استعلام بیمه عمر پارسیان می پردازیم.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 05 October 2020

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر پارسیان (+جدول)

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه ارائه دهنده بیمه عمر است که این بیمه‌نامه را در قالب طرح‌های مختلف عرضه می‌کند. افراد می‌توانند با خرید بیمه عمر پارسیان از مزایای سرمایه‌گذاری در کنار پوشش‌های بیمه عمر استفاده کنند. در ادامه به بررسی مزایا، پوشش ها، شرایط و نحوه خرید و استعلام بیمه عمر پارسیان می‌پردازیم. 

پوشش‌های بیمه عمر پارسیان

در همه بیمه‌های عمر از جمله بیمه عمر پارسیان، افراد به عنوان بیمه‌گذار با شرکت بیمه قراردادی را به نام بیمه‌نامه امضا می‌کنند که در آن میزان حق بیمه، تعداد سال‌های بیمه و پوشش‌های انتخابی مشخص می‌شود. در بیمه عمر پارسیان بیمه‌شده می‌تواند با توجه به تعلق گرفتن سود به حق بیمه‌های پرداختی، از امکان سرمایه‌گذاری بلند مدت استفاده کند و علاوه بر آن از پوشش‌های بیمه عمر بهره‌مند شود.

پوشش‌های اصلی بیمه عمر پوشش فوت طبیعی و فوت در اثر حادثه است که در بیمه عمر پارسیان سقف این پوشش 400 میلیون تومان است.

سایر پوشش‌های مهم بیمه عمر، پوشش بیماری‌های خاص، هزینه پزشکی ناشی از حادثه و غرامت ازکارافتادگی است که بیمه‌شده‌ها می‌توانند این پوشش‌ها را به بیمه‌نامه خود اضافه کنند.

طرح‌های بیمه عمر پارسیان

در حال حاضر بهترین و پرفروش‌ترین نوع بیمه عمر در همه شرکت‌های بیمه، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است که در برخی از شرکت‌ها این بیمه در قالب چند طرح مختلف ارائه می‌شود.

اصلی‌ترین طرح بیمه عمر پارسیان، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری انفرادی است که افراد می‌توانند با هر سن و شرایطی این بیمه را خریداری کرده و از هر دو جنبه مزایای سرمایه‌گذاری و پوشش‌های بیمه‌ای استفاده کنند. در ادامه پوشش‌ها و مزایای آن را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

سایر طرح‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان شامل طرح‌های زیر است:

طرح جامع خانواده پارسیان:

در این طرح سرپرست خانواده می‌تواند به عنوان بیمه‌گذار بیمه عمر پارسیان را خریداری کرده و اعضای خانواده خود را (حداکثر تا 4 نفر) تحت پوشش قرار دهد تا با پرداخت یک حق بیمه، همه اعضای خانواده امکان استفاده از پوشش‌های بیمه عمر را داشته باشند.

طرح بیمه سنوات کارکنان:

این طرح در واقع نوعی از بیمه عمر گروهی است که در آن کارفرمای شرکت‌های مختلف می‌توانند با پرداخت سنوات سالانه کارکنان خود به عنوان حق بیمه، آن‌ها را تحت پوشش بیمه عمر قرار دهند.

طرح ویژه کودکان:

در این طرح والدین می‌توانند برای کودکان خود بیمه عمر تهیه کنند تا کودکان علاوه بر استفاده از بیمه عمر برای برطرف کردن نیازهای مالی خود در بزرگسالی، در مدت بیمه‌نامه از پوشش‌های بیمه عمر هم استفاده کند.

شرایط و مزایای بیمه عمر پارسیان

متقاضیان بیمه عمر پارسیان می‌توانند از بدو تولد تا 70 سالگی تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند. در بیمه عمر پارسیان بیمه‌گذار می‌تواند میزان حق بیمه را تعیین کرده و آن را به صورت ماهانه، 3ماهه، 6ماهه و سالانه پرداخت کند.

همچنین در بیمه عمر بیمه‌گذار می‌توانند برای مقابله با تورم موجود در کشور، میزان حق بیمه و میزان سرمایه فوت را به صورت سالانه و با درصدی مشخص افزایش دهد.

مزایای بیمه عمر پارسیان

  • امکان دریافت اندوخته بیمه‌نامه عمر به صورت یکجا و یا در قالب مستمری در پایان قرارداد
  • امکان دریافت وام تا سقف 90% ارزش بیمه‌نامه، بدون نیاز به ضامن و وثیقه
  • پرداخت هزینه درمان بیماری‌های خاص مثل انواع سرطان‌ها، سکته قلبی و مغزی، عمل قلب باز و پیوند اعضای اصلی بدن تا سقف 30 میلیون تومان
  • امکان دریافت هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا سقف 40 میلیون تومان
  • تعلق گرفتن سود تضمینی و سود مشارکت در منافع به مبلغ اندوخته بیمه‌نامه
  • دریافت سود تشویقی در صورت پرداخت حق ‌بیمه زودتر از تاریخ سررسید

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر پارسیان (+جدول)

سود بیمه عمر پارسیان

همانطور که گفتیم یکی از مزایای اصلی بیمه عمر، امکان استفاده از مزایای سرمایه‌گذاری و دریافت سود است. در همه شرکت‌های بیمه از جمله بیمه پارسیان عمر، به اندوخته بیمه‌نامه سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تعلق می‌گیرد.

سود تضمینی همان سود ثابتی است که میزان آن توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود؛ در واقع حداقل سودی است که همه شرکت‌های بیمه موظف به پرداخت آن به بیمه‌شده‌ها هستند. سود تضمینی بیمه عمر در دو سال اول 16 درصد، دو سال دوم 13 درصد و سال‌های بعد 10 درصد است.

سود مشارکت در منافع، بر خلاف سود تضمینی، عددی ثابت، مشخص و قابل پیش بینی نیست و در شرکت‌های بیمه مختلف متفاوت است. برای انتخاب بهترین بیمه عمر از نظر بالا بودن میزان سود، می‌توانید سود شرکت‌های بیمه را در سال‌های قبلی بررسی کنید.

در جدول زیر هم می‌توانید مجموع سود قطعی و سود مشارکت در منافع بیمه عمر پارسیان (سود قطعی بیمه عمر پارسیان) را در 5 سال گذشته مشاهده کنید.

سال سود قطعی بیمه عمر پارسیان
1393 23 درصد
1394 20.1 درصد
1395 23 درصد
1396 18 درصد
1397 19 درصد

وام بیمه عمر پارسیان

بیمه‌شده‌های بیمه عمر پارسیان در صورتی که در مدت بیمه‌نامه دچار نیاز مالی شوند، می‌توانند به جای بازخرید بیمه‌نامه، از اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت کرده و نیاز مالی خود را برطرف کنند.

برای دریافت وام بیمه عمر پارسیان، بیمه‌شده‌ها می‌توانند از انتهای سال دوم بیمه‌نامه، برای دریافت وام اقدام کرده و حداکثر تا 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه‌نامه خود، وام دریافت کنید.

نرخ بهره این وام 4 درصد بیشتر از سود تضمینی بیمه عمر است و برای دریافت آن به ضامن و وثیقه نیازی نیست.

پرداخت اینترنتی بیمه عمر پارسیان

همانطور که گفتیم نحوه پرداخت حق بیمه در بیمه عمر می‌تواند به صورت ماهانه، 3ماهه، 6ماهه و سالانه باشد. در حال حاضر برای پرداخت حق بیمه نیازی به مراجعه حضوری نیست؛ چون بیمه پارسیان از طریق سامانه بیمه عمر در سایت خود، امکان پرداخت اینترنتی بیمه عمر پارسیان را فراهم کرده است.

مزایا و استعلام شرایط بیمه عمر پارسیان (+جدول)

جدول بیمه عمر پارسیان

معمولا افراد قبل از خرید بیمه عمر، به دنبال دریافت جدول بیمه عمر هستند؛ چون در این جدول سال‌های قرارداد بیمه‌نامه تعیین شده و اطلاعاتی مثل ذخیره ریاضی، سرمایه پوشش‌های مختلف و ارزش بازخریدی در سال‌های مختلف نوشته شده است.

برای دریافت جدول بیمه عمر پارسیان، یک روش اینترنتی، سریع و راحت وجود دارد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

استعلام بیمه عمر پارسیان

اگر قبل از خرید بیمه عمر پارسیان، به دنبال بررسی شرکت‌های مختلف بیمه و انتخاب بهترین بیمه عمر هستید، می‌توانید به جای مراجعه حضوری به چند شرکت بیمه و صرف وقت زیاد برای دریافت جدول بیمه عمر شرکت‌های مختلف، از خدمات ازکی استفاده کنید و مقایسه و استعلام بیمه عمر پارسیان و سایر شرکت‌های بیمه را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

برای خرید و استعلام بیمه عمر و دریافت مشاوره برای انتخاب بهترین بیمه عمر، کافی است در سایت azki.com سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تماس فوری کارشناسان ازکی باشید و یا به صورت مستقیم با شماره 02154864 تماس گرفته و مشاوره‌ای تخصصی و بی‌طرفانه از مشاوران بیمه عمر ازکی دریافت کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار