بازدید 32702
فوتو نیوز

کلانتری: آلودگی هوا تلفات کرونا را بیشتر می‌کند / ادبیات عجیب یک نماینده در واکنش به «آشنا»: حرف مفت نزن؛ نگران زخم بسترت باش!

عیسی کلانتری در برنامه پایش سیما، با اشاره به این‌که در حال حاضر دغدغه ما سرد شدن هوا و به ‌دنبال آن افزایش تعداد روزهای آلوده است، اظهار کرد: متاسفانه امسال آلودگی هوا با شیوع بیماری کرونا مصادف شده و بر اساس مقالات علمی، هر واحد افزایش در غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون، ۸ درصد تلفات بیماران کرونایی را بیشتر می‌کند و حتی در برخی مقالات این رقم ۱۵ درصد است.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 04 October 2020
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴۳
تهران در آستانه فضاحت مدیریت کرونایی مسئولان
جناب اردشیر مطهری از قدیم گفتند از کوزه همان برون تراود که در اوست. واقعا این ادبیات در خور شما و همفکران شماست که هر وقت حرفی برای گفتن ندارید از این ادبیات سخیف استفاده می کنین نالبته اینها تارگی نداره و از قدیم در بین همفکران شما مرسوم بوده.واقعا متاسفم که همچون شماهایی میخواهند برای ما قانونگذاری کنند
همشهری دکتر محمود بهتر از این نمیشه!
چ نماینده بی ادبی
آیا این مطهری با آن مطهری نسبتی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
نماینده اقلیت یعنی همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
به فرض محال برادر ایشونه. چه ربطی داره؟ مگه فامیل ناخلف پیدا نمیشه؟
من نمی دونم برای چی باید از کرونا بترسیم؟ اتفاقا خیلی خوبه برای کاهش جمعیت.... شما ببین اگه جمعیت ایران به 50 میلیون نفر برسه، نصف مشکلات کشور حل میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بسم الله از خود شروع بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چه خوب! شما جزو ۵۰ درصد رفتنی‌ها باشید
کلانتری بیشتر بهش رییس سازمان تخریب محیط زیست میاد! یکی از بدترین مدیران سازمان محیط زیست ایران....
من مشکلم با اصولگراها ادب ایشان هست ، البنه نه همه ولی مشکل حرف زدن دارند و چامعه را به سمت دعوا میبرند
آخه این چه وضع صحبت کردن هست آقای اردشیر مطهری ؟ شما نماینده کدام طیف هستی ؟ غودت یگو چه کار کردید توی این مدت ؟ ارزش پول ملی را درست کردید ؟ والا انتخاب و انتحابات الان مشکل مردم نیست که با سفر رفتن شما مشکل مردم حل بشه ! حنی اگر از خذب خودتان رییس جمهور بیاید مشکل بز طرف نخواهد شد تا موقعی که تفکر و ادبیات امثال شما درست بشود و مشکل را از شخص نبینید و کلی ببینید ، اینهمه هزینه گزاف بدوش مردم و دولت برای تبلیفات نگذارید
آقای اردشیر مطهری این ادبیات برای دیده شدن هست ؟ متاسفم برای خودم و شما
این نماینده تخصیل کزده هستند ؟ چون فبل از هر چیزی یک سیاستمدار باید بتواند خشم خود را کنترل کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
از چه دانشگاهی مدرک گرفته؟
قیمت خودرو از در کارخانه هم بالاس. اگر توانایی ندارید واردات را آزاد کنید . اگر میخواهید قیمت ها واقعی شود واردات را آزاد کنید . اگر واقعا مسلمانید واردات را آزاد کنید .
تا واردات آزاد نباشد همین آش است و همین کاسه .
دارید از مردم سو استفاده میکنید
این نماینده بی ادب باید تنبیه شود
چرا سازمان حفاظت محیط زیست در برابر ساحل فروشی منطقه آزاد قشم ساکت شده است؟
آقای مطهری در مورد آشنا و دولت روحانی کاملا درست گفتن کار که نمی کنید پس این همه حرف چیه که هر روز به زبون میارید . لااقل بزارید مردم این جند ماه رو هم تحملتون کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چه لوس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آخه اصولگرا ها خیلی دارند کار میکنند خسته شدندا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
طیف اردشیر مطهری نمی گذارند که کسی کار کند و زبانشان نیز همیشه به بی ادبی درازاست.
به نظرم ان نماینده حرف عجیبی نزده است.
ماه هاست که ما برخی از مسئولان را فقط پشت ی میز خاص دیدیم و حتی ی تصویر سرپا پشت همان میز ندیدیم. وضعیت تصمیمات با بی تدبیری و ناکارشناسی انها را هم که می بینیم چه بر سر ملت اورده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بعضی مسئولین کلا شیوه کار کردنشون
همینه عادت دارند نشسته یا خوابیده کار کنند. ولی ادب و نزاکت در حرف زدن آنهم برای نماینده مجلس انقلابی لازمه
از این مجلس خیلی نباید انتظار داشت
دوشنبه ۱۴ مهر
شاخص کل بورس باوجودهمه حمایتهاوتبلیغات شبانه روزی بازهم به کانال یک میلیون وچهارصدهزارواحدی سقوط کرد
دلارهی میره بالا بورس هی میادپایین و به این ترتیب علاوه بر سقوط های سهمگین بورس ارزش سرمایه سهامداران هم که توی بورس گیرافتاده روزبه روزکمترمیشه (:
این حسام الدین آشنا دقیقا نقشش چیه تو اداره مملکت؟
اونوقت در مقابل این نقش خیلی خیلی مهم!!! چقدر از بیت المال حقوق میگیره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ایشون به رییس جمهور میگن چی بگو کی بگو و.....
متاسفانه در این سالها جامعه ما با بی اخلاقی بدی روبرو شده است و ادب و تربیت دیگر معنایی ندارد تا جائیکه سخنان نماینده ای که مثلاً در مجلس انقلابی حضور دارد باعث شرم هر ایرانی برای داشتن چنین نمایندگان مجلس است. البته از مجلس 12% که نمیتواند نماینده واقعی ملت باشد نباید بیش از این انتظار داشت.
بی ادبی بوده این نماینده، شایدم میز قدرت ادبش را از بین برده
اگر دو سه هفته ی اول سال که عملا تعطیل است ( عید) رو و یک هفته قبل از عید را کلا تعطیل می کردند و جلوی مسافرت را می گرفتند، بیماری خیلی خیلی کم می شد.
آقای کلانتری نگران هستن.
ایشون هم باید نگران زخم بستر باشن.
جناب نماینده !!!! واقعا" متاسف شدم از طرز فکر و نحوهء استفاده ازکلمات شما ، البته از نوع چاله میدانی . مخاطب شما مشاور عالی رییس جمهور با چندین سال سابقهء نسبتآ مناسب و قابل قبول در حوزهء سیاست هستند . نه ایشان ونه خود ریاست جمهور کشور متاسفانه کم عیب نیستند ، اما فرم پاسخگویی شما دور از شان یک نمایندهء با وقار است .
خوب قیمت واقعی خودرو با این پول بی ارزش همین است
جالبیش اینه که اینا فکر می کردن نماینده بشن هر کاری دلشون بخواد می تونن بکنن ! ولی بعدش فهمیدن از این خبرها هم نیست. حالا طرح های درست کردن اقتصاد و وضع معیشتی و راه و خودرو و ... که هم وقت می خواد هم کار کارشناسی و بودجه و غیره بماند ، شما خودتون نمی دونستید که همین جوری الکی نمیشه رئیس جمهور رو استیضاح کرد و انداخت کنار ؟ الان اون #حرف_مفت رو باید برای کی زد ؟
بهضی نماینده چطوری تایید میشن که حتی در حد افراد کوچه و بازار هم بلد نیستند حرف بزنن. متاسفم برای افرادی که ایشوون نماینده آنهاست.هفت کلام بد نیست کاش اول درس آموزشی برن بعد بیان پشت تریبون مجلس
آقای دکتر عیسی کلانتری در مدت حضورت درکسوت رییس حفاظت محیط زیست چه اقداماتی برای رفع آلودگی شهرهای بزرگ بعمل آورده ای البته بجز خواسته ات ازملت که ازخدابخواهند بجای باد طوفان بفغرستد واقعا چه گلی بسر مردم شهرهای بزرگ زده ای در12سال وزارت کشاورزی جز شخم زدن کشاورزی کشور وبه وضعیت فلاکت بارفعلی کشاندن چه اقدام مثبتی داشتی متاسفانه با گماردن افرادفرصت طلبی چون شهران اجتهادی برادر خانمت وسفارشش به آخوندی وزیر وقت مسکن وشهرسازی و وگماردن خواهرزاده ات سعید صافی به ریاست دفتر حفاظت محیط زیست وایجاد کار برای سایر دوستان وهمفکرانت چه اقدام مثبتی برای ملت انجام داده ای لطفا توضیح بده
آقاي آشنا از زاغه هاي خود بيرون نياييد كرونا مي گيريد رئيس جمهور شما به چند كارخانه سرزده ببيند چرا تعطيل شده آقاي رئيسي به استانها مسافرت مي كند تا به جاي روحاني كار كند
گرچه دوره قبل یک مطهری داشتیم ناکارامد .. اما مطهری این دوره نام مطهری رو داره زنده میکنه ، دمت گرم برای آشنا خوب اومدی ، آفرین
آقای کلانتری بجز توصیه به ملت چهت دعا به پیشگاه خداوند متعال برای نازل کردن توفان بجای باد چه اقدامات و راهای علمی جهت رفع آلودگی هوای تهران وسایر شهرهای دیگرداده اید سلامتی بامدرک دکترای کشاورزی از آمریکا هستید کی ملت از آمزشهای علمی شما برخوردار خواهندگردید صرف اظهارات تکراری و حرفهای وقت تلف کن مشکلی راحل نمیکند
ایا میشود حرف مسولین را در مورد کرونا را باور کرد ؟ اگر بله پس چرا طرح ترافیک را لغو نمی کنن چرا در اتوبوسها و داخل واگن متروها که مردم صورت به صورت هم ایستاده اند دولت برای رفع این معضل کاری نمی کند ؟
واقعا جای تاسف داره اینجور صحبن کردن!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر