بازدید 13775
۵
محسن هاشمی:

تهران در یک قدمی سونامی قربانیان کرونا

رئیس شورای شهر تهران با محافظه‌کارانه خواندن یک هفته تعطیلی برخی مشاغل نوشت: اگر قرار به اقدام موثر و عاجل است باید تعطیلی ۲ هفته و کامل تهران باشد. در یک قدمی سونامی قربانیان کرونا هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 04 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران که امروز همزمان با برگزاری دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران، تعطیلی یک هفته‌ای تهران را برای مقابله با کرونا ناکافی خوانده بود، در صفحه توئیتر خود نیز نوشت: «تعطیلی کامل تهران برای ۲ هفته ضروری است و می‌تواند در کنترل کرونا خیلی موثر باشد. تعطیلی یک هفته جواب نمی‌دهد چون زنجیره کرونا تا ۲ هفته است و قرنطینه هم ۲ هفته. یک هفته تعطیلی برخی مشاغل محافظه‌کارانه است، اگر قرار به اقدام موثر و عاجل است باید تعطیلی ۲ هفته و کامل تهران باشد. در یک قدمی سونامی قربانیان کرونا هستیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
برادر به جای این کار مترو و اتوبوس را تعطیل کنید مردم خودشان می دانند چه کنند
خوب پس چرا ادارات همچنان مشغول به کارند و از ظرفیت دورکاری استفاده نمی شود؟
در حالی که هر روز در ادارات شاهد درگیری بیماران و خانواده هایشان با این بیماری هستیم ولی شاهد جلسات و رفت و آمدهای افرادی که ناقل هستند و خود نمی دانند و به ناگاه خبر می رسد که در جدل با این بیماری هستند!
ما سیستم اتوماسیون و زیرساخت دورکاری را در دانشگاه داریم و صبح و بعدازظهر با رفتن به محل کار فقط داریم ترافیک ایجاد میکنیم در تهران، چونکه با دورکاری میتونیم بهتر هم کار انجام بدیم ولی مسوولین نمیدونم چرا کمکی به حال ما و همکاران و همشهریان نمیکنن و دورکاری را لغو کردند، اینم بگم هیچ ارباب رجوع مستقیم هم نداریم و نامه ها اتوماسیونی میاد
من کارمند دانشگاه هستم. ستاد کرونا گفت تعطیل دانشگاه ما گفته نه بیاید.
چقدر این جون و سلامتی مهم است؟
کجا شکایت کنیم؟ اگر مشکلی ایجاد شد می‌تونیم خسارت بگیریم؟
با سلام. با وجود تعطیلی دانشگاهها به دستور ستاد کرونا، ولی دانشگاهها باز هستند و از کارمندان خواسته شده که در محل کار حضور داشته باشن. چه کسی مسول این ناهماهنگی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار