بازدید 7855
۲
در تماس با علی اف؛

ماکرون در جریان تحولات «قره باغ» قرار گرفت

رئیس جمهور فرانسه در ادامه سرک کشیدن های خود در تحولات بین المللی، در جریان آخرین تحولات قره باغ و درگیری های ارمنستان و آذربایجان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 28 September 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از آناتولی، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با «الهام علی اف» همتای آذربایجانی خود، در جریان آخرین تحولات منطقه قره باغ و درگیری نظامی میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان قرار گرفت.

بر اساس بیانیه ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری آذربایجان منتشر شده، ماکرون در این تماس تلفنی تاکید کرده که حل تنش های میان باکو و ایروان فقط از طریق مذاکره امکان پذیر است.

روز گذشته، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره‌باغ، مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند. به دنبال این حادثه، ارمنستان با اعلام حالت جنگی، فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند. جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً حالت جنگی اعلام کرد.

همزمان، ایران و روسیه از آمادگی برای میانجیگری و کمک به برقراری آتش‌بس خبر دادند.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
ارامنه با چراغ سبز ماکرون این حملات را آغاز کرده اند. هدف تضعیف ترکیه در لیبی و سوریه و مدیترانه است. عملکرد ارامنه در جنگ های ایران و روس، جنگ جهانی اول.، حوادث جیلولوق. مشروطه و.... در تاریخ واقعی منطقه ثبت و ضبط شده است.
خداروشکر! همه دغدغه هام رفع شد با این خبر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل