بازدید 8746
۶

دستگیری ۳۸۹ نفر از اراذل و اوباش در پایتخت

فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۳۸۹ نفر از اراذل و اوباش در طرح شب گذشته پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 28 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه پنجمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت اظهار داشت: بنا به درخواست مکرر مردم و برخی تحرکات از سوی اراذل و اوباش طرح جدید مبارزه و برخورد با اراذل و اوباش از ساعت ۱۶ روز گذشته کلید خورد و تا ۷ صبح امروز ادامه داشت.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در این مرحله ۱۲۵ محله و مکان شامل سفره خانه، قهوه‌خانه، باشگاه‌های بدنسازی، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها که محل حضور این عناصر بود پاکسازی شد و ۳۸۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۴۶ نفر از این دستگیرشدگان از اراذل و اوباش سطح‌دار هستند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ۲۸۹ نفر از این اراذل و اوباش در معابر پارک‌ها و اماکن عمومی برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند که دستگیر شدند. همچنین ۲۲ نفر که جرایم خشن مرتکب شده و تجاوز به عنف هم داشتند که دستگیر شدند.

وی افزود: ۲۱ نفر از ارذال و اوباش دستگیرشده علاوه بر اوباشگری در توزیع مواد مخدر نیز فعالیت داشتند.

سردار رحیمی اعلام کرد: از دستگیرشدگان یک قبضه سلاح گرم، ۸۳ قبضه انواع سلاح سرد و ۱۳ قبضه شبه سلاح کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پایتخت اظهار داشت: در یکی از عملیاتی که شب گذشته به وقوع پیوست بالغ بر ۶۳ کیلوگرم مواد مخدر و ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از دستگیرشدگان کشف شد.

وی به پلمب ۶۳ واحد صنفی که محل تردد و پاتوق اراذل و اوباش بود اشاره و اعلام کرد: اماکن و اصنافی که محل حضور یا پاتوق اراذل و اوباش باشند به مدت ۳ ماه پلمب خواهد شد؛ در ضمن با متصدی واحد صنفی نیز بخرودر قاطع انجام می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت به رصد فضای مجازی اشاره و اظهار داشت: در شب گذشته ۲۴ تارنما که اقدام به ترویج فرهنگ اراذل و اوباشی می‌کردند شناسایی شدند؛ همچنین ۷ صفحه نیز شناسایی و افراد گرداننده آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۱۰ نفر نیز که خواسته یا ناخواسته فرهنگ اوباشگری را ترویج کرده و یا فیلم‌های آن‌ها را منتشر می‌کردند تارنمایشان مسدود و پرونده برایشان تشکیل شد.

این مقام ارشد پلیس تهران با تأکید بر این مطلب که برخورد با اراذل و اوباش در اولویت و دستورکار پلیس تهران است، تصریح کرد: پلیس با نگاه‌های طرفیتی، مزاحمت‌های خیابانی، مزاحمت در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و تحرکات در واحد‌های صنفی اعم از قهوه خانه، سفره‌خانه، باشگاه‌های بدنسازی و هر گونه تحرکات برخورد قاطع خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
اگر تولیدمان در حوزه های صنعتی کمتر شده در حوزه اراذل و اوباش حرف اول را می زنیم.
سردار محترم. پس این اراذل و اوباشی که ما تو محله هامون میبینیم کی هستن که شما هی میگین میگیرین ولی اینا ثابت وایستادن و تو این 5 سال اخیر یکیشم کم نشده
اگر راست میگین شماره ای در اختیار شهروندان قرار بدین که این ارال رو به شما معرفی کنند. بعد شما بگیرینشون و ما هم ببینیم گرفتین
اعدام فوری . اعدام کنید فوری
مگر تهران چقدر جمعیت دارد که هر روز هر هفته این تعدادارازل اوباش دستگیر شدند اگر مثل قدیم خود مردم قانون اجرا می کردند یکی جرعت ارازل اوباش را نداشت اگر دست به دزد یا ارازل زدی اول باید جوابگوی قوه قضایه یا نیرو انتظامی باشی
پس بي حجابا چي!!!
فقط از این ارازل و اوباش پذیرائی نکنید و زود هم آزادشان نکنید. باید حبس با اعمال شاقه و شکنجه طولانی مدت اعمال شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان