بازدید 11134
۴
ارکانی:

روحانی و قالیباف صدای گلایه این ملت را بشنوید

یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از سیاست های دولت و مجلس در توجه به وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد: آقای روحانی و آقای قالیباف مردم گلایه دارند صدای گلایه این ملت را بشنوید.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 27 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، احسان ارکانی نماینده مردم فیروزه و نیشابور در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز حرف اول و آخر مردم فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی است. وضعیت مسکن، خودرو و ارز از هم گسیخته و رها است. اکنون داشتن مسکن حتی همان مسکن مهر نیز به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است، آقای روحانی و آقای قالیباف مردم گلایه دارند صدای گلایه این ملت را بشنوید. آقای قالیباف حداقل شما مماشات نکنید، هرکجا انقلابی عمل کنید مجلس و مردم پشت شما خواهند بود نباید اجازه داده شود مردم مجلس را شریک مشکلات بدانند و بگویند از مجلس انقلابی هم برای مردم آبی گرم نشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مدعی شد: میلیاردها پول و سرمایه مردم حوزه انتخابیه و در موسسات مالی و اعتباری به باد رفت در حالی که معلوم نشد سازمان بازرسی استان خراسان رضوی کجا بود و چرا از این مشکلات جلوگیری نکرد و مدیران حقوق نجومی بگیر چه کردند؟

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم چنین با انتقاد از طرح فروش نفت به مردم مدعی شد که در حوزه انتخابیه‌اش سهمیه نفت و گازوئیل اهالی و ماشین آلات کشاورزان را قطع کرده‌اند و گفت: امروز اولویت طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس انقلابی به تصویب رسید که گام مهمی در حمایت از معیشت مردم است.

وی در پایان اضافه کرد: امروز تنها ابزار مجلس که طرح سوال و استیضاح است درحال کند شدن است، روابط عمومی و معاونت اجرایی هم انگار نه انگار در برابر صیانت از مجلس وظیفه ای دارند، اجازه ندهیم که حریت و استقلال مجلس و نمایندگان قربانی تمایلات شخصی و سلیقه ای شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴
این دوتا خودشون کلی مسأله و ابهام دارن
چرا به سیاست های کلی نظام نمیگید و این 2 فرد انتخابی مردم را مورد خطاب قرار میدهید؟؟؟؟
نیاز به سمعک بسیار قوی دارند تازه باز هم بعید میدانم شنوا باشند
گوش ها کر است و سرها درگریبان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار