بازدید 4611
طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اتفاق افتاد:

بستری بیماران کرونایی در زنجان به ۳۸۰ بیمار رسید

طبق آمار موجود، استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته با ۲۵ مورد مثبت و ۳۸۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 26 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین اخبار در کشور، استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.

وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسید که اکنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۳۷۱۲ مورد است.

در حال حاضر ۳۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۱۱ هزار و ۲۳۸ نفر رسیده است.

متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند. همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده به ۴۹۵ نفر رسیده است.

قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا نیز ۳۱۴۰ مورد گزارش شده است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، در حال حاضر شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سه شهرستان زنجان هستیم و تعداد مبتلایان به این بیماری در ماه‌نشان، سلطانیه و خرم‌دره افزایش یافته است.

شهرستان سلطانیه گردشگرپذیر بوده و مسافرت‌ها سبب افزایش بیماری کرونا در این شهرستان شده است.

از مردم درخواست می‌شود از حضور در فضا‌های شلوغ و دورهمی‌ها خودداری کنند، زیرا اگر بهداشت فردی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک رعایت نشود، شاهد چند برابری بیماری کرونا در استان خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس