بازدید 4871
معاون اجرایی ارتش:

نیرو‌های مسلح ایران در اوج اقتدار هستند

امیر سرتیپ محمودی در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های ملی دفاع مقدس (اقتدار ۴۰) گفت: بازدید و رصد مجازی از این نمایشگاه برای جوانان امروز که جنگ را ندیده‌اند، بسیار مفید و اثربخش است.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 23 September 2020

نیرو‌های مسلح ایران در اوج اقتدار هستند

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار ۴۰ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این ایام حال و هوای خاصی را در دل آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح ایجاد کرده و یاد روز‌ها و حماسه‌های هشت سال جنگ تحمیلی را ذهن‌ها و جان‌ها بیش از همیشه زنده ساخته است.

وی همچنین با اشاره به بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل قوا در جمع پیشکسوتان جبهه و جنگ و شهادت، گفت: فرمایشات معظم‌له برای همه ما سربازان ولایت، عبرت آموز و تاثیرگذار بود و به ما و همه مردم انقلابی کشورمان شور و حال خاصی بخشید.

امیر محمودی در خصوص برپایی نمایشگاه دستاورد‌های ملی دفاع مقدس (اقتدار ۴۰) گفت: این نمایشگاه که امروز شاهد افتتاح آن بودیم، نمایشگاهی از دستاورد‌های چهل ساله نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از دوران دفاع مقدس و پس از آن است که بیشتر با رویکرد ارائه آثار این نمایشگاه در فضای مجازی برپا شده است.

وی ادامه داد: نیرو‌های چهارگانه ارتش اعم از نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و ستاد ارتش و مراکز دانشگاهی، آموزشی و فرهنگی ارتش دستاورد‌ها و فعالیت‌های شاخص خود را در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند که بازدید و رصد آن به صورت مجازی، برای جوانان ما که جنگ را ندیده و سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند، بسیار مفید و اثربخش خواهد بود.

وی افزود: رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس در حالی که دشمنان ما را تحریم همه جانبه کرده بودند و سلاح و تجهیزات مورد نیاز و حتی فشنگ و سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند، با ایمان و اعتقاد راسخ در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده و به پیروزی رسیدند.

امیر سرتیپ محمودی تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح ما در اوج عزت و اقتدار هستند و با تجربه سال‌های حماسه و دفاع در همه زمینه‌های علمی، تجهیزاتی و تسلیحاتی به خودکفایی رسیده ایم که نمونه‌هایی از آن‌ها در نمایشگاه اقتدار ۴۰ به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: همچنین در نمایشگاه اقتدار ۴۰، گوشه‌ای از اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های سازندگی، مردم یاری و امدادرسانی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از جنگ تا به امروز از جمله امدادرسانی‌ها در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و مردم یاری گسترده ارتش در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا به معرض نمایش گذاشته شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار