بازدید 34955
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت

اگر فرزندان روسای قوا هم مردم را در جنگ اقتصادی همراهی کنند، شکست نمی‌خوریم / آمریکا با همان محاسبات غلط صدام «جنگ اقتصادی» را شروع کرد

رئیس جمهور با بیان این که مردم می‌دانند در جنگ علیه یک قلدر زورگو هستیم، خاطرنشان کرد: نتیجه کار شش ماه آمریکا در شورای امنیت و مذاکره با سایر کشور‌ها این شد که فقط چند شرکت و فرد را تحریم کردند. ما امروز آماده‌ایم برای این که در این جنگ به موفقیت برسیم. البته ما آغازگر این جنگ نبودیم، اما مانند دوران دفاع مقدس ایستادیم...
کد خبر: ۱۰۰۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ 23 September 2020

رییس جمهور با بیان این که امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: مردم این جنگ را باور کنند و بدانند مسئولان اقتصادی کشور در دو سال و نیم گذشته در حال فداکاری هستند؛ البته در جنگ هم شکست و هم پیروزی وجود دارد.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با ادای احترام به ایثارگران و رزمندگان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس روز‌های تلخ و شیرینی داشتیم. برخی روز‌ها غرورآفرین بود و روز‌هایی هم بود که برای ما سخت بود. روز اول مهر ۵۹ نیروی هوایی ما قدرت نمایی در منطقه کرد و این روز به نام نیروی هوایی در تاریخ دفاع مقدس ثبت شد. عصر روز ۳۱ شهریور هواپیما‌های عراقی به کشور ما حمله کردند و فردای آن روز ۱۴۰ هواپیمای ما وارد عراق شد و به مواضع استراتژیک ارتش بعث عراق ضربه قاطعی زد.

وی ادامه داد: رهبری در مجلس پشت تریبون قرار گرفت و خبر خوش حمله هواپیما‌های ما را اعلام کرد. امام روشن کرد برای مردم که کسی سنگی را پرتاب کرده و ملت ما جواب می‌دهد. بیان قاطع امام و قدرتمندی نیروی هوایی به دنیا نشان داد، تصورات آن‌ها واهی بوده است. در سال ۶۰ هم با عملیات ثامن الحجج حصر آبادان شکست. عملیات فتح المبین در سال ۶۱ انجام شد و آزادی خرمشهر بهترین روز دفاع مقدس بود. وقتی صداوسیما خبر آزادی خرمشهر را اعلام کرد، همه مردم به خیابان ریختند و شادی کردند. البته روز‌های تلخی هم داشتیم؛ وقتی مردم دزفول بمباران می‌شدند یا روزی که دشمن سلاح شیمیایی در سردشت و حلبچه استفاده کرد یا سلاح‌های مخرب علیه رزمندگان استفاده شد. روزی که هواپیمای مسافربری توسط جنگنده عراقی سرنگون شد و مسئولان اجرایی، قضایی، نظامی و نمایندگان مجلس به شهادت رسیدند، ایمان رزمندگان ما و حضور مردم در صحنه وجود داشت.

روحانی با طرح این سوال که چرا دشمن به ما حمله کرد، گفت: به دلیل محاسبات و توهمات اشتباه به ما حمله کردند. عراق گفت وقتی آمریکا با ایران قطع ارتباط کرده، نیروی هوایی ایران کارایی ندارد و ارتش هم آمادگی ندارد. سپاه هم به شکل نیروی انتظامی بود. عراق معتقد بود که کشور‌های منطقه به آن‌ها قول حمایت دادند. در داخل کشور هم اختلاف‌هایی بود و ایران حامی خارجی ندارد؛ پس با حمله برق آسا انقلاب را سرنگون می‌کنیم. هدف صدام سرنگونی انقلاب و نظام بود و گفت اگر به هدفم نرسیدم، بخشی از ایران را تصرف یا معاهده ایران و عراق را پاره و حاکمیت خود بر اروندرود اعمال می‌کنم، ولی رسوا و سرنگون شدند. همه کشور‌های منطقه که از آن‌ها حمایت کردند، ابراز پشیمانی کردند؛ گفتند چه پول‌هایی به صدام داده اند.

روحانی ادامه داد: امروز همین اتفاق تکرار شده است. تحریم‌های آمریکا هم بر اساس محاسبات اشتباه بود. ملت دقت کنند ما تحریم اقتصادی از سال۵۹ داشته ایم، اما جنگ اقتصادی از ۹۷ شروع شد. آمریکا با تمام امکانات وارد جنگ با ایران شده است. صدام گفت، ادامه مصاحبه را در اهواز انجام می‌دهم آمریکا هم گفت چند ماه دیگر وارد تهران می‌شویم و انقلاب چهل سالگی خود را نمی‌بیند. فکر می‌کرد در فرودگاه مهرآباد یا امام برای آن‌ها فرش قرمز پهن شده است. به کشور‌های اروپایی گفته بودند سه ماه دیگر جمهوری اسلامی وجود ندارد. خواستند نظام را سرنگون کنند و توافق را از بین ببرند، ولی به اهدافشان نرسیدند. همان قطعنامه ۲۲۳۱ در برابر آن‌ها ایستاد و آن‌ها را مفتضح کرد. آمریکا چند نوبت به شورای امنیت رجوع کرد، زیرا آنجا را حیاط خلوت خود می‌دانست، ولی قطعنامه آن‌ها علیه ایران برای نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و تمدید تحریم تسلیحاتی موفق نشد و فقط دومینیکن با آن‌ها همراه شدند و سایر کشور‌ها مقابل آن‌ها ایستاد؛ ابهت آمریکا فرو ریخت.

روحانی همچنین گفت: نیجریه، اندونزی و تونس، روسیه، چین و اروپا مقابل آن‌ها ایستاد. ملت با باور و ایستادگی خود این موفقیت بزرگ سیاسی و حقوقی و دیپلماسی را در سازمان ملل به دست آورد. مردم مظلومیت کشور در جنگ تحمیلی را احساس کرده و باور کردند که بار جنگ بر دوش همه است و نه فقط بر دوش نیرو‌های مسلح و همه به میدان آمدند. من دو فرزند رهبری و مرحوم هاشمی و مقامات قضایی را در جبهه دیدم و با خود گفتم ما در جنگی که فرزندان روسای قوا و همه مردم در آن حضور دارند، شکست نمی‌خوریم. هر روز امکانات جنگی به دشمن داده می‌شد، اما توپ ضدهوایی ما که تولید دو کشور اروپایی بود را هم تعمیر نمی‌کردند و حتی آن را به ما هم پس ندادند. این اروپا و غرب در برابر ملت ما چه کرد. ملت روی پای خود ایستاده و فداکاری کرد و با همه سختی‌هایی که ملت تحمل کرد، پیروز شد.

روحانی با بیان این که آخرین پیروزی ما در دفاع مقدس در عملیات مرصاد بود گفت: در این عملیات ما مزدوران و آدم‌های کثیفی که از پشت به ملت ما خنجر زدند را شکست دادیم. ملت در دوران دفاع مقدس باور کردند که بار جنگ بر دوش همه است و خدا هم پیروزی خود را نازل کرد.

وی با بیان این که امروز هم در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: مردم این جنگ را باور کنند و بدانند مسئولان اقتصادی کشور در دو سال و نیم گذشته در حال فداکاری هستند؛ البته در جنگ هم شکست و هم پیروزی وجود دارد. پیامبر و امیر المومنان هم در جنگ احد و خندق مجروح شدند و حمزه سیدالشهدا به شهادت رسید. ما ابتدا باید باور کنیم در یک جنگ هستیم و همچنین باور کنیم که بار جنگ تنها بر دوش دولت نیست؛ نباید عده‌ای کنار بنشیدند و بگویند اگر دولت آن گونه رفتار می‌کرد بهتر بود. ما وارد جنگ بزرگی شده‌ایم و پیروز می‌شویم، البته مردم باور کردند در جنگ هستیم و مسئولان هم باید کنار هم باشند. امروز قوای سه گانه نیرو‌های مسلح و همه ارگان کشور یک صدا بوده و در کنار هم هستند. همانطور که در برابر کرونا هم توانستیم بایستیم، در این جنگ اقتصادی هم موفق می‌شویم. موفقیت ما در کرونا قابل مقایسه با کشور‌های پیشرفته است. البته خارج نشینان ناراحت هستند که ما هم با کرونا مبارزه می‌کنیم و هم فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی کرده و مناسک دینی برگزار می‌کنیم. دشمن می‌خواست در فضای کرونا کشور تعطیل شود. از عصبانیت آن‌ها مشخص است که در چه فکری بودند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که امروز کشاورزان با نشاط‌تر از هر سالی خود را برای کشت آماده می‌کنند، گفت: دولت هم در زمینه ماشین آلات، بذر، سم و کود، تجهیز زمین، سامان دادن به آبیاری قطره‌ای و تامین آب در کنار آن‌ها بوده و این اقدامات را انجام می‌دهند. دولت یازدهم و دوازدهم ۴۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در استان‌های غربی کشور، سیستان و بلوچستان، ایلام و خوزستان آماده کرده که ۷۷ هزار هکتار در غرب، ۴۶ هزار در سیستان و ۳۰۰ هزار هکتار در خوزستان و ایلام بوده است. ما در جنگ اقتصادی طرح‌های توسعه خود را ادامه می‌دهیم و هیچ طرح مهمی را متوقف نکردیم؛ خارج نشینان هم بفهمند امسال متقاضی برای گرفتن جواز فعالیت صنعتی ۳۳ درصد بیشتر از پارسال شده است؛ یعنی مردم به فعالیت و تولید امید دارند و دولت هم کنار کشاورزان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

روحانی با بیان این که دولت تصمیم مهمی برای قیمت تضمینی گندم گرفته است خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت در سال ۹۲ قیمت هر کیلو گندم ۴۰۰ تومان بود که این رقم امسال به ده برابر یعنی ۴۰۰۰ تومان رسیده است تا کشاورز بدانند دولت پشتیبان اوست. پول خرید گندم هم ما بلافاصله پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در شش ماه اول امسال بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداخت کرده است و در تولیدات صنعتی رشد داشته‌ایم. ۴۲.۵ درصد در تولید لوزام خانگی، ۵۰ درصد در شمش آلومنیوم و ۱۵ درصد در سیمان رشد داشتیم.

رئیس جمهور با بیان این که مردم می‌دانند در یک جنگ علیه یک قلدر زورگو هستیم، خاطرنشان کرد: نتیجه کار شش ماه آمریکا در شورای امنیت و مذاکره با سایر کشور‌ها این شد که فقط چند شرکت و فرد را تحریم کردند. ما امروز آماده‌ایم برای این که در این جنگ به موفقیت برسیم. البته ما آغازگر این جنگ نبودیم، اما مانند دوران دفاع مقدس ایستادیم و پیروز هم می‌شویم. دولت هم امکانات لازم را برای حل موانع تولید در نظر گرفته است. هر شرکتی که تسهیلات ارزی گرفته است، می‌تواند آن را به ریال تسویه کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم خداوند ما را در این جنگ به پیروزی برساند. من به روح بلند امام و شهدا درود می‌فرستم و امیدوارم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۶۲
بسم الله

اول از خودتان شروع کنید
فراخوان دهید فرزندتان از اتریش و .... به ایران برگردند و ادامه تفریحاتشان را در کنار مردم ایران و زیر فشار سخت ترین تحریم های تاریخ سپری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
یا خانمی که مترجم تسخیر سفارت امریکا بود، الان بچه هاش کجا هستن؟ تا جایی که شنیدم در امریکا، یا یک اقای دیگر که همه میشناسیم فرزندش در استرالیا، یا دیگری دخترش در ژاپن و امریکا.... آقا اگر این کشورهای غربی اینقدر بد هستن، چرا فرزندان خودتون اونجان؟ رفتن از نزدیک بزنن توی دهان امریکا؟ یا چی؟ مگه مردم مسخره شما هستن. اسامی رو نگفتم چون تابناک سانسور میکنه، خودم خود سانسوری کردم وگرنه همه میدونیم
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اقای روحانی تمام مرزها و رکوردها را جابجا نموده است. در اوج جنک اقای ظریف در نیویورک خدمت سربازی خود را می گذراند. اقای محسن هاشمی در اتاوا کانادا مشغول تحصیل و زندگی بود و حالا هم فرزندان خودشان در وین و لندن و امریکا مشغول تحصیل و زندگی هستند. می دانستیم برخی افراد از قشری همیشه مشهور به این مسایل و سفسطه و تر نشدن بودند ولی اقای روحانی جز چند نفر اول این قشر هستش
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
در چنین زمانی که قربانیان کرونا در هر روز بنا بر امار رسمی یک هواپیمای اکراینی و بیگناهان مسافر هست جای بسیار بد سلیقطی است که صحبت از روابط خوب با چین و معاهده و دوستی باشد. شاید ویروس بصورت طبیعی در چین بروز کرده ولی چین قطعا به خاطر اینکه ورود مسافران از ووهان و مناطق الوده چین را به پکن و سایر مناطق چین ممنوع کرد ولی در همان زمان به مسافران چینی از مناطق الوده اجازه پرواز به سایر نقاط دنیا و از جمله ایران را داد مسئول است. جتی همین الان اگر به فرض نزدیک به محال به یک ایرانی اجازه ورود دهد باز باید 14 روز ان ایرانی در پادگان نظامی چین قرنطینه شود. ولی سفیر چین مقامات و مسئولان و ماهان را تحت فشار قرار داد که پرواز از چین را ممنوع نکنند در حالیکه خودش 60 میلیون نفر از مردم ووهان و استان هبی را حتی اجازه خروج از خانه خود نمی داد. شرم اوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
دلار ۲۸ راهم رد کردبسلامتی
مسوولین کلاهشان رابالاتربذارن
علی برکت الله !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
هروقت روحانی بالبخندازعملکرد خودش تعریف وتمجید میکنه وامارمیده وبخصوص اینکه میگه روسای کشورهای دیگر ازمادرمورد چگونگی دستیابی به این پیشرفت های عظیم میپرسن تمام سلولهای بدن من شروع به لرزیدن میکنه ومیخوام دق ودلیموسرتلویزیون خالی کنم ولی وقتی یادم میاد که قبمت تلویزیون الان چقدرشده پشیمون میشم !!!!
ناشناس
| Sweden |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
من نمیدونم اگر امریکا دشمن است چرا این همه فرزندان اقیون در امریکا هستند خود ظیف چرا در امریکا درس خوانده؟
هزینه درگیری عقیدتی شما با امیکا را چرا مردم باید پرداخت کنند؟
این همه درامد نفت صرف چه کارهایی شده؟
چرا شفافیت نیست؟
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
از ساشا صبحانی چه خبر
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
وضعیت حاضر به این فرم است که:
همه این عزیزان بچه ها را فرستادن در بلاد غرب
ریال را از ارزش انداختن
مدام هم می فرمایند دشمن چنین و چنان
آخه دشمنی هم یه راه حلی داره
یا حمله کنید به دشمن یا
تنش را کم کنید که این همه هزینه های سنگین برای مردم درست نشود
الان هزینه این وضعیت به دوش مردم هست
یه تاریخی مشخص کنید برای این جنگ و تنش که در اون تاریخ تموم بشه
هدف تعیین کنید که آقا هدف ما این است این جا را بگیریم اون وقت کوتاه می آییم و از گرفتن فلان جا فلان قدر سود حاصل میشود
همه این سیاست خارجی اشتباه و پر هزینه است
حتی متاسفانه باعث شد اعراب بروند با اسرائیل صلح کنند
ما باید با کشورهای اسلامی اطرافمان بهترین روابط را داشته باشیم
با امریکا تنش ها را حل کنیم
از نظر اقتصادی قوی شویم تا بتونیم حرفی برای گفتن داشته باشیم
چین الان اقتصادش را قوی کرده و داره به امریکا فشار میاره
ته این سیاست فشار به مردم خودمون برای ادامه دشمنی با امریکا چیست حداقل همین را به مردم بگویید که دنبال چه هستید
الان سیاست خارجی ما شده درگیری با اعراب درگیری با غرب و باج دادن به روسیه و چین
عراقی ها 200 هزار از مردم ما را شهید کردن 100 میلیارد خسارت جنگ هست چرا ازشون گرفته نمیشه؟
اون همه پول اوباما ازاد کرد صرف چه شده؟
تصمیم گیرنده چه کسی است
کسی که اختیار دستش هست و تصمیم میگیره باید پاسخگو باشد اقای روحانی
مگه میشه یه عده ای ادعا کنند که ما خوبیم و همه دنیا بد هستند و با همه جا تنش داشته باشند؟تا کی میشه ادامه داد
بابا یه حرف جدیدی یه تغیر سیاستی یه مسئولیست پذیری یه پاسخگویی چیزی
هیشکی را هم که قبول ندارید
دلار شد 28 تومن دو روز دیگه 30 تومنه اقای روحانی
پناه بر خدا
ناشناس
| Romania |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
الذین هم یرائون.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
جشن شنبه و یکشنبه تمام شد؟؟؟
مکانیزم ماشه فعال شد با نه
بجز فرزندان تعداد بسیار بسیار کمی از مسئولان بقیه ذریه ها و آقازاده ها در بلاد کفر و شیطان در حال خوشگذرانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
ان تعداد بسیار بسیار کم هم قبلا بودند ولی نمی شود که از راه دور وزیر و رئیس شورا و... شد. طفلکیها چه اندازه از خود گذشتگی کردند و حضورا دارند خدمت می کنند
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
آغا زاده
جناب روحانی

شما که لالایی بلدی توضیح دهید فرزندتان سالهاست در اروپا اقامت دارند که چه کاری برای برای مردم بدبخت ایران انجام دهند !!؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
برای اینکه متوجه شوید که امریکا چه اندازه برای اجرای مکانیزم ماشه مصمم است همین اندازه که دقیقا در روز اغاز مکانیزم ماشه اداره خزانه داری امریکا و لابی مالی اسراییل که کنترل بانکها و حسابهای همه مقامات کشورهای دنیا و بخصوص جهان سوم و خاورمیانه را در دست دارند لیست سه هزار بانک و تخلفات انها در دور زدن تحریمها امریکا علیه ایران را در بیست سال گذشته منتشر کرد. تصور می کنید دیگر بانک و کشوری جرات عدم اجرای مکانیزم ماشه و تحریمهای مربوطه را داشته باشد؟!
حتی حساب ان ایرانیان غیوری که در وین و اتریش هستند
باز شروع شد

حرفهای نمایشی که دوزار ارزش نداره

رای نمیدیم. حتی اگر بچه هاتون به ایران بازگردند.

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
اینا به امید بایدن نشسته اند که بایدن انتخاب شود و کلی تبلیغ کنند که ترامپ را شکست دادیم
خود اصولگراتها هم نخواهند گذاشت تا قبل انتخابات 1400 گشایشی حاصل شود
میخان اگه بایدن برد خودشون عامل برگشت بایدن به برجام شناخته شوند اگر ترامپ هم برد باز بگن تقصیر دولت قبل بوده و باید 4 سال دیگه تحمل کنید
هیچ برنامه ای ندارند
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
رئیس جمهوری که به خودش گیر میدهد
اگر محاسبات آمریکا غلط است چرا اقتصاد شما به این روز افتاده !؟؟؟؟؟؟؟!!!

حرفی بزنید که مردم نخندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
شب قبل از خواب باید ببینیم ترامپ چی گفته یا توئیت زده تا اثرش را فردا بر قیمت ارز و سایر کالاها شاهد باشیم .،کلام روزمره مان هم شده از قیمت دلار چه خبر ؟ اینم غلط زیادی آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
محاسبات امریکا درست بوده که این اقای محترم7 سال دنبال خارجی ها می رود ولی اگر مانند دفاع مقدس فکر میداشت وضع اینطور نمی شد
مردم را چی فرض کرده اید با این حرفهای نمایشی تان !؟؟؟؟؟

فکر نمیکنید یه کم بیش از اندازه به شعور ملت بی احترامی میکنید ؟؟؟؟

خجالت بکشید
بدبخت کردید مردم رو
اگر فرزندان روسای قوا هم مردم را در جنگ اقتصادی همراهی کنند؛ شکست نمی‌خوریم ،یعنی چی؟
این حرف انقلاب 57 است آیا؟
این حرفا سرداران شهید در طول 8 جنگ و بعد از اونه؟
نتوانستید با فساد مقابله کنید .
اگر این توان دفاعی و آن رهبر فرزانه و مردم فهیم را نداشته باشیم فرقی با لبنان و سوریه و افغانستان و عراق نداریم.
چون سیاستمدارن و اقتصاددان های ما فکر جمع کردن سرمایه هستند و لا غیر. فکر ثبت شرکت و...
اگر فرزندان روسای قوا هم مردم را در جنگ اقتصادی همراهی کنند؛ شکست نمی‌خوریم ،یعنی چی؟
هنگام پیروزی انقلاب و در 8 سال جنگ فرزندان روسا کجای معادله بودند که الان تیتر حل معادله هستند. غیر اینکه اگر منافق و گروهکی بودند اعدام و یا در خطمقدم جبهه و ....
البته آن موقع مسئول نداشتیم همه یک رنگ بودند . تازه خوئشان را نشان می دادند ،نه برای پست و مقام. نمی گفتند اگر فلانی بیاید دلار فلان قدر می شود و اگر من بیایم تمام درهای بسته باز.
با هم می خواستند درهای بسته را بازکنند. عشق دوربین نبودند ، عشق دیده شدن نبودند.
فرزندان کدام مسئولان ؟؟؟؟
مسئولان خودشان چه کار مثبتی کرده اند که فرزندانشان بخوان تکرار کنند ؟!!!
سلام فرزندان سران قوا و وزرای محترم و سران لشگری و کشوری مگر ایرانند؟
نمک روی زخم هستید با این حرفها
حیف جانهایی که در جنگ 8 ساله از بین رفت. فرزندان شما در همان موقع در اروپا و آمریکا بودند.
فرزندان روسای قوا به اندازه پدرانشان نامحبوب و شاید بدتر از آنها باشند
آقای رییس‌جمهور
بی زحمت بفرمایید تا فرزندان حضرتعالی وبرادر حضرتعالی و معاونان حضرتعالی وبقیه حضرات برگردن ایران
ماکه به نون شب دیگه محتاج شدیم ازدست سیاست‌های شما
دیگه به ما نگو
به.....خوتون بگید
مسئولین با حقوق های بسیار بالا و حداقل با خودرو دنا پلاس و مردم عادی هم با ........... در حال جنگ هستیم
با این تفاوت که اون موقع حداقل میتونستیم عکس العمل نشون بدیم الان فقط باید نگاه کنیم طرف کی خسته میشه .
و با این تفاوت های خیلی بشتر .
عموجان چی میگی شما ؟ اون جنگ بود برای تجاوز به میهن عزیز . این حنگ برای چی هست ؟ چرا باید تحریم بشویم ؟ چرا مثل کشورهای دنیا رفتار نمی کنیم ؟ چرا باید برای خاطر کشورهای دیگه تحریم بشویم در صورتی خود انها تحریم نیستند ؟ چرا مردم باید فقیر و بیکار باشند ؟
چین و امریکا دشمن همدیگر هستند و هر روز به همدیگر می پرند ولی بیشترین مبادلات تجاری را با هم دارند و امریکا بزرگترین سرمایه گذار در چین کمونیست هست .
عزیز دیگر این حرفها را مردم باور نمی کنند
اتفاقا آقازاده ها فرماندهان اصلی جنگ اقتصادی هستن ودرخط مقدم!!!منتها تو جبهه مخالف
خدایا ما چه گناهی کردیم آخه این آدم نصیب ما شده .
اگر فرزندان روسای قوا و مدیران و مسئولان در کنار مردم ایستاده بودند که الان قشر مستضعف و آقازاده نداشتیم که کمی به خودمان کمتر دروغ بگوییم. لطفاً خواهشا، التماس می کنم به شما مردم را .... فرض نفرمایید.
همین که بلاد کفر را رها کنند و برگردند در ایران زندگی کنند هم برای ما کافیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
اگه بیان پست های حساس و مهم را می گیرند و با سبک غربگرایی مدیریت می کنند.
جناب روحانی
دلار شد ۲۸۰۰۰ تومان
علی برکت الله !!!!!
کاشکی زود بره
با نشاط تر از هر سالی:)
نیازی به خواندن دفاعیات تکراری آقای رئیس جمهور محترم نیست ما در حال جنگ هستیم را علم کرده و 70- 80 میلیون فقیر تحویل جامعه جهانی داده اید آیا برای اثبات عدم کارایی دولت محترم مستند به این روشنی کافی نیست ؟
من نمیدانم چطور از ما مردم خرج میکنید ،؟!!! فرزندان شما یا در همان آمریکا هستند و یا اروپا !!! واقعا مسخره است .
بار سنگین چرخوندن امور مملکت بر دوش دولت هست و اونوقت یک سری افراد پشت میز نشین مدام دارن از کار دولت ایراد میگیرن و خوشحال از این میشن که دولت سرافکنده بشه و شکست بخوره حتی در مقابل خارجی ها.
حالا خوبه که خودشون عرضه ساخت یک لونه مرغ رو هم ندارن و فقط ادعا دارن ادعا دارن در حد لالیگا. استاد سخنوری و سفسطه و مسخره بازی هستن. آوردن دبه تو یه جمع توسط بذرپاش یادتون هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
کاملاً حق با شماست ولی زمانی که برجام را می خواستند امضا کنند آقای رییس جمهور گفت حتا آب خوردن ما هم به برجام ربط دارد و همه چیز درست می شود، سویفت، مسکن، تحریم ها، گرانی و .... همه با برجام درست می شود. اگر چرخاندن امور مملکت سخت است بیخود آمدند جلو و گفتند ما می چرخانیم بهتر نبود بروند چرخ خانه خود را می چرخاندند؟ اگر رجل سیاسی این است که هر کسی می تواند بیاید به ریش مردم بخندد و بگوید شب خوابیدم صبح بلند شدم دیدم وضع مملکت اینطوری شده و آنطوری شده و تمام!!!!!!!!!!! ما نمی گوییم چرخاندن امور مملکت راحت است ولی کسی که می آید باید برنامه ارایه بدهدc
اول برو به اخوی بگو حاج حسن
متاسفانه قیاسهایی که ایشان انجام میدهند کاملا غلط و بی ربط است.
مقایسه جنگ اقتصادی و جنگ نظامی با یکدیگر کاملا غلط و نادرست ایت.
مانند این است که فرگیری کرونا را با حمله نظامی یکی کنیم.
پیشگیری کرونا سختگیری های خودش را دارد.
در جنگ نظامی لجستیک و نیروی ماهر و تمام شئون اجتماعی سیاسی فرهنگی اقتصادی یک کشور درگیر میشود منتهی در جنگ اقتصادی این گونه نیست و چرا ایشان این گونه مقایسه هایی می کنند خدا می داند.
جنگ اقتصادی یعنی سفره های مردم کوچکتر از پارسال نشود به دلیل عملکرد نامناسب تیم اقتصادی دولت یا مثلا جوجه ریزی و تولید تخم مرغ روی برنامه باشد که در هر دوی گوشت و تخم مرغ مشکل پیش نیاید و کاملا این مشکل داخلی است و ربطی به تحریم ندارد تعداد جوجه ریزی که جوجه های اضافی را بخواهند معدوم کنند.
چین به جنگ اقتصادی امریکا میرود یعنی همه بازارهایش به هم میریزد؟؟؟؟؟؟؟
اقای روحانی مقایسه جنگ اقتصادی با نظامی بسیار غلط و خطرناک است.
جنگ اقتصادی یعنی مدیران اقتصادی باهوش بگذارید نه سرپرستی در خرداد ماه در وزارت صمت بگذارید که طرح قرعه کشی خودرویی بگذارد و مردم تمام سپرده هایشان را از بانک ها در پی سراب قرعه کشی خودرویی بیرون بکشند و وقتی برنده خودرو نشوند پولشان را در خرید نقدی خودرو بگذارند و افزایش قیمت خودروها را سبب شوند.
جنگ اقتصادی یعنی نابود نشدن سرمایه های مردم در بورس که متاسفانه وزرای شما و خود شما مردم را با حضور در بورس تشویق برای اینکه پولشان سریع چند برابر شود و بعد که سرمایه های مردم را در بورس قفل شده وزیر اقتصادتان تهدید نکند بورسی ها را که اصلا چرا سهام تان را برای فروش میگذارید !!!!و بدیهی ترین پایه بورس که خرید و فروس سهام است را زیر سوال میبرد!!!
تیم اقتصادی دولت باید مردم را توجیه میکردند که بورس هم یکسال تا دوسال پول باید در ان بماند و در دنیا پولداری یک شبه وجود ندارد و ویژگی بورسهای تمام دنیا پایین و بالا شدنهای ان است.
متاسفانه ایشان کاملا یکی دانسته اند جنگ اقتصادی را با جنگ نظامی و هیچ تغییری در نگرش ایشان نسبت به برخورد اقتصادی با مشکلات
پیش رو پیش نیامده
یا ایشان برای منتقدان ان طرف ابی بگویند برای اینکه بدانید فلان مجوز ما ۳۳ درصد رشد داشته!!!
تمام این کارها را هم اقای احمدی نژاد انجام میدادند منتهی مشکلات مردم هر روز بیشتر میشد و وظیفه دولت انجام وظایف خودش هست و امار به ان ور ابی ها دادن چه اثری دارد؟؟
در این جنگ اقتصادی کوچکترین فشار اقتصادی برای آمریکا و مردمش نیست 100 سال هم ادامه داشته باشد مشکلی ندارند اما ما ................
قیمت گندم رو بکن 4000 تومن نه 100 تومن اما قیمت 10 سال پیش بقیه اجناس رو برگرون
اگر فرزندان و برادران و وابستگان مسولین همکاری کنند و در خانه های 200 میلیاردی زندگی نکنند و ثروت های هزار میلیاردی انباشته نکنند وارز میلیارد دلاری از کشور خارج نکنند شاید فرجی بشود البته اگر،!!!!!!
در عمل همراه مردم باشید در جنگ اقتصادی باشید نه اینکه آقای نوبخت در بازدید از یک جا شش تا تویوتای لندکروز همراه خودش اسکورت کنه
شما اول بگو پیروزی چیست ؟؟
هدف از این همه جنگ و مقاومت چیست ؟؟
قراره بعد این همه سختی و حرمان و بدبختی به کجا برسیم ؟؟
الکوی ما کدام کشور موفق و پیشرفته است ؟
بعد بیا بگو آقازاده ها هم باشند یا نباشند !
فعلا که آقازاده ها ترجیح داده اند در کشور های موفق و در رفاه و آسایش زندگی کنند و جنگ را به مردم ایران بسپارند
اکنون فرزندان وزرا ، نمایندگان و فرماندهان و .... کجا هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
تمام کشورهای درست و حسابی دنیا
فقط حرف
شما هم جبهه بودید یا فقط رهنمود داشتید؟
خدایابه عظمت خودت قسم زودتر سال ۱۴۰۰ رابرسان دیگرتحمل دیدن چهره مشعشع وشنیدن صدای دلنشین بعضی ها رانداریم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
فکر کردی حسن بره منجی میاد ؟؟ مطمین باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
هرکی بیادبهترازاین ادم طلبکار ارخودمتشکر هست
هفتصد درصد " دلار 3800 تا دلار 27000تومان " اقتصادمان از دنیا عقب افتاد کجای کارید آقای رئیس !!! درد از این نیست که تحریمها روی ملت فشار میاورد مشکل اینجاست که این تحریمها وبدتر از آن نیز روی برخی افراد و برخی گروها هیچ فشاری وارد نمیاورد که آنها را بیش از پیش مرفه تر میکند !!! اگر مسئولین هم مانند مردم زندگی عادی داشتند ودر میان ملت بودند آنوقت متوجه میشدند عرض بنده چیست . لطفا برای ساعاتی از کاخهای خود بیرون بیائید
آقای روحانی رئیس جمهور محترم یادته زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اتفاق آقای جهان گیری همچون رستم ادعای پهلوانی داشتی !!!!!!!؟؟؟ یادته ؟؟ یادته چقدر از قدرت تفکر و اندیشه اقتصادی تان حرف می زدید !!! یادته به مردم شجاع و دلیر ایران می گفتید اگر من نیام مجدد جنگ میشه اگر در سال 92 گندم کیلویی 400 تومان بوده و امسال قراره تازه قراره اونم برای سال 1400 قراره بشه 4000 هزارتومان ، این یعنی چی !!!!؟؟؟؟ یعنی از افتخارات شماست !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میانگین قیمت آپارتمان در سال 92 در تهران متری 2 الی 2/5 میلیون بوده الآن چقدر شده !!!!!!!!! شما که ماشاءا... چشم تیز بین داری میتونی از پشت شیشه اتومبیل لوکست آمار همه چیز را بگیری !!!!! میدونی متری چقدر شده خوش بینانه متری 25 الی 30 میلیون !!!! یادته در رابطه با باز نشسته ارتش در اوایل انقلاب در مجلس چه میگفتی ، یادته میگفتی حقوق باز نشته های ارتش پرداخت نشود و اگر هم قراره پرداخت بشود در حد خیلی کم چون معلوم نیست این افراد در رژیم گذشته چه خدمتی به رژیم کردن و شهید چمران توی همان جلسه جواب دندان شکن بهت داده یادته !! یادته !!؟؟؟؟ یادته می گفتی باید با کدخدا صحبت کنیم تا کدخدا هست چه لزومی داره با دیگران حرف بزنیم و وقت خودمونو بگیرم !!! آره کدخدا یادته !!! آقای روحانی نشتن بر کرسی ریاست ایقدر ارزش نداره راستی آقازاده های محترم را فرستادی خونه کدخدا خوش بگذره !!! چه خبر از آقا زادها !!!؟؟ حالشون خوبه !!؟؟؟ !!؟؟؟ راستی این آقا زاده ها رفتن خونه کدخدا چقدر خوش تیپ و خوش لباس شدن !!!!
دقیقا بخاطر همین بود که زمان جنگ گلوله توپ هویتزر 155 از همون جا میومد که نباید اسمش رو برد.
شیطان بزرگ هم قطعات هواپیما میفرستاد برای کمک.
ایران گیت رو یادمون نرفته.
اگر برادر و فرزندان و داماد های مسولین اختلاس نکنند قطعا پیروز می شویم
حضرت آقای روحانی
گیریم که جنگ اقتصادی هم هشت سال طول کشید ۶ یا ۷ سالش هم بعد معلوم بشه خیلی بیهوده بوده و مردم هم این وسط از بین رفتن چی بدست میاد از اینکه مردم بدبخت باید هزینه را پرداخت کنن و شما هر روز فربه تر بر مسند قدرت تیکه بزنید بعد از جنگ اقتصادی چه جنگی میخواد اتفاق بیفته چه وقت مردم میخوان روزهای خوب ببینن؟
"البته در جنگ هم شکست و هم پیروزی وجود دارد."
ایرانی این جمله رو خوب بخاطر بسپار.
یعنی طناز جون برگرده
من واقعا چیزی برای گفتن ندارم چون مسئولان امردم را.......... فرض کردند
الهی بمیرم برا مسئولین فداکارمون،آخه از جان گذشتگی در چه حد!!!
آقای روحانی عوام فریبی هم حدی دارد من بیشاز بیست سال است که کشاورزم وهیچ کدام از این حمایتها که آقای روحانی فرمودند ندیدم آقای روحانی درحالی با افتخار قیمت گندم 4هزارتومان اعلام میکنه که این قیمت جز ضرر برای کشاورز چیزی ندارد آقای روحانی سال 92 یک کیسه کود 5هزار تومان بود والان شده 550 هزار تومان یعنی 110برابر
قیمت سم وبذر هم همینطور قیمت ماشین الات کشاورزی هم چند ده برابر شده وتورم دیگر اجناس هم هرروزه همه مردم با ان روبروهستند وآقای روحانی هیچکدام از اینها را نمیگوید وفقط میگوید گندم از سال 92ده برابر شده
به گفته خود کارشناسان دولت حتی اگر گندم 5هزار تومان باشه فقط 15درصد سود نصیب کشاورز میشه
وگندم 4هزار تومانی چیزی جز ضرر ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
درست میگه، وقتی صدای کشاورز در بیاد، صدای کارگر در بیاد، یعنی جایی از کار شما مسئولان اشکال اساسی داره، به خودتون بیایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
ما هم کشاورزیم همین مشکلات هست هزینه ها بشدت بالا رفته دستمزد کارگر کود شیمیایی سم و.. ولی وقتی به میوه میرسه میگن میوه چه ربطی به دلار داره اقا میوه به ریال که ربط داره ریال بی ارزش شده است
ریال ریال ریال
هی نگو دلار
الان من مغازه میرم گوشت و تخم مرغ و برنج را به چند برابر قیمت چند سال قبل میده
کارگر روزمزد دستمزدش بالا رفته
هزینه حمل میوه بشدت بالا رفته
معلوم نیست چه خبره
آقای روحانی اول بفرمایید دختر شما با کدام پشتوانه مالی در خارج زندگی می کند؟ بفرمایید ۴۱ سال پیش چه داشتید الان چه دارید؟ این موارد را برای مردم توضیح دهید بهتر است فقط شما هم تنها نیستید بقیه هم باید به همین پرسش ها پاسخ دهند.
این روز ها خیلی داری حرف میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
یعنی شروع میکنه به حرف زدن جان خودم بدن لرز می گیرم از حرف زدنش
یه عده دیگه ای رای دادن
هزینه خرابکاری ها گردن ما است
بیش از 24 میلیون رفتن به این بابا رای دادن
هر روزش برا ما یه کابوس شده
بچه هاتون بگو از اتریش و امریکا و انگلیس بیان کنار مردم

اگرچه ... عمرا درد مردم رو حس کنند
بله در لواسانات و سوییس و انگلیس و آلمان مشغول همراهی هستند !
امروز خوندم قیمت وسایل الکتریکی و ارتباطی مثل موبایل سر به فلک کشید.ما الان داریم به خاطر تحریم با چند سال عمری که باقی مونده فشار گرونی رو تحمل میکنیم سربلندیم و مردم مثلا قطر و امارات و .... با اون زندگی لاکچری الان از دید دنیا حقیرند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بخدا به مولا علی قسم، ما نمیخواهیم مثل اماراتی ها لاکچری زندگی کنیم، فقط یک زندگی معمولی هم برای ما کافی بود، ولی همین زندگی عادی و ساده هم نداریم. هر روز با افزایش قیمت دارن با اعصاب ملت بازی میکنند، میدونی چه فشار روانی باید تحمل کنی وقتی قیمت صبح با عصر فرق میکنه؟
بله در لواسانات و سوییس و انگلیس و آلمان مشغول همراهی هستند !
باز چه نقشه ای برای مردم دارید؟؟
بله در لواسانات و سوییس و انگلیس و آلمان مشغول همراهی هستند !
لطفا فیلم یا سند : صدام گفت، ادامه مصاحبه را در اهواز انجام می‌دهم نشان دهید ما که ندیدیم
چیه امریکا و اروپا آقازاده هاتون رو میخوان بیرون کنند؟؟ شما با سلام و صلوات اینجا میخواهید بهشون شغل ها با درآمد های میلیاردی بدهید؟؟؟؟

به بهانه جوان گرایی؟؟؟

نقشه هاتون نقش برآبه
مسئولین سالهاست که دیگه از جنس مردم نیستند
بسیار پیشنهاد خوبی است که فرزندان مسئولین هم کمک بکنند. قطعا دختر حضرتعالی و پسران محترم آقای قالی باف هم نباید از این قضیه مستثنا باشند و یا اون ساشا سبحانی عقده ای و بیمار جنسی!
محاسبات غلط صدام؟!!! آمریکا؟؟!!!!!

شیخ حسن می دونی که محاسبات غلط صدام باعث شد آمریکا به عراق حمله کنه و دودمانش بر باد رفت!!!!! یادته می گفت عراق افغانستان نیست و جنگ با عراق ام المعارکه؟ یادته یک وزیر خارجه داشت به نام طارق عزیز که می گفت شروع جنگ با آمریکاست اما پایانش با آمریکا نیست؟ یادته یک نظامی داشت به نام سعید الصحاف هر روز لاف می زد که آمریکا را شکست می دهیم؟ با این همه فقط ۲۱ روز در برابر ارتش آمریکا مقاومت کرد.
جنگ یعنی اگه اونا زدن ما هم بتونیم بزنیم این اسمش جنگ نیست
لطفا سلطان وعده و وعید رو هم دستگیر کنید...

سلطان شنبه ها
سلطان یکشنبه ها
سلطان هفته آینده
سلطان 100روزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
سلطان حرف وتمجیدازخود
آقای روحانی و بقیه مقامات و مسئولان مگر کشور امنیت ندارد؟ مگر مردم همه خواهان و دوستدار شما نیستند؟ پس از همه مقامات و مسئولان تقاضا دارم فقط یک هفته بدون محافظ و مثل مردم عادی با اتوبوس و مترو رفت و آمد کنند .
ایشون از قیمت کود شیمیایی و سموم اصلاع ندارند یک به ایشون از افزایش سرسام آور قیمت نهاده های کشاورزی خبر بده
همش حرف حرف حرف
خدایا خودت نجاتمون بده
خوب خدا را شکر در مورد بورس صحبت نکرد
دلت خوشه تا تو هستی نیاز به دشمن نداریم مردم برای نون شبشون موندن با این تورم و سقوط ریال انوقت شما یا خوابی یا وعده هات جمعه و شنبه و یکشنبه ای هست که انهم میبینی برعکس از کار در میاد جناب روحانی برای ما روشن کنید مقاوووووومت تا کی برای بدست اوردن چه چیز؟ایا برای مردم رفاء اقتصادی به ارمغان اورده یا می اورید یا اینکه امثال شماها بهترین زندگی را داشته باشید و دم از مقاومت بزنید از جیب مردم
آقای ریئس جمهور بهتر نیست از بچه های خودتان شروع کنید؟
آقازاده ها با زندگی لاکچری خود ، مسئولین رانت خو نمایندگان حال گرا و راحت طلب با دریافت ماشین های گران قیمت داخلی و........ همه و همه که اصلا نگران اوضاع اقتصادی مردم نیستند . کشاورازنی که کود و سم چند برابر شده را باید تهیه کنند و هزار و هزار مشکلات . همه این هزینه ها از جیب مردم بدبخت می ره . آقای رئیس جمهور این همه مشکلات بر مردم وارد شده منت کردن هم داره ؟بچه های مسئولینی که انتصاب کردی با زندگی آنچنانی و فخر فروشی و توهین به مردم با الفاظی مانند ژن برتر ها چه تئجیهی برای شما داره . آیا این همه بی عدالتی های حاکم شده از طریق دولت شما درد نداره ؟خدا شما و امثال شما رو هدایت کنه
کدوم یکی از آقایان از بالا تا پایین 1 هفته فرزندش رو به جبهه فرستاد؟
این فداکاری ها فقط برای مردم است. خود آقایان هرگز مایع نخواهند گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
مایه
چرا کالای ایرانی در بازار کم شده؟ امروز میخواستم سیستم گرمایشی منزل رو بخرم، ولی نیست، یا قیمت بیش از ارزش کالا دارن عرضه میکنند. شما همینو مهار کن، لازم نیست امریکا رو نابود کنید.
شرط پیروزی در جنگ اقتصادی، برقراری عدالت اقتصادی است، لذا جلوگیری از ریخت و پاش ها، رانت خواری ها، انحصارهای اقتصادی و.... ، و جلوگیری از گرانی ها، احتکارها و....، می باشد
تابناک فکر کنم این خبر غیر قابل انتشار زیاد داره. مردم خودتون رو کنترل کنید و ناسزا نگید تا منتشر بشه
این تیتر را از کجای متن در میاری برای خودت می زنی؟؟؟!!!
اقای روحانی دلار شده ۲۸ هزار تومان تو ادری تحویل ملت میدهی ؟؟ همتی هست ؟؟ چی شد اون گشایش ارزی که وعده دادی ؟؟ واقعا داری حالمون رو به هم میزنید ما مسیولین نالایق ؟؟
ریا و دروغ مشکل ماست
اقای روحانی امریکا با براورد اشتباه تحریم کرده؟
خبر داری از وضعیت بازار و زندگی مردم؟
تو این مملکت معنی همه ی کلمات با بقیه ی دنیا فرق میکنه
‏روحانی امروز گفته تو جنگ اقتصادی که با آمریکا داریم مسئولين و فرزندان مسئولان رده بالاي كشور دارن فداكاري ميكنن.
شما يه لحظه مثلا قيافه ساشا سبحاني رو در نظر بگيري ديگه نيازي نيس به اين قضيه بپردازيم.
الحمدالله امروز آقای روحانی خبر خوب نداد...
اونچنان رونق اقتصادی ایجاد کنه ...
در هشت سال دفاع مقدس که اثری از فرزندان شما نبود. یک نفر از مسئولان رسمی فرزندانشان جانباز یا اسیر و آزاده نشدند. این مردم عادی بودند که شربت شهادت نوشیدند. حداقل در جنگ اقتصادی همراه مردم باشید. اگر نمیتوانید بریز و بپاش عزیز دردانه هایتان را کنترل کنید. تابناک لطفا منتشر کن.
خبرخوش این هفته جدید چی دارین استاد براملت؟!
جناب آقای روحانی شما حاضر نشدید برای دفاع از وزیر صنعتتان که به قول خود شما انتخاب نشدنش کلی ضرر به مردم زد، تا مجلس تشریف ببرید بعد میخواهید در جنگ اقتصادی و غیره با مردم همراه شوید؟ ۹ ماهه از تو اتاقتون در نیامدید. در بدترین شرایط کشور از پشت تلفن و دوربین دستور صادر میفرمایید، بعد میخواهید همراه مردم بشوید؟؟؟
کاش سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا معذور نبود
فرزندان ریاست محترم مجلس هم همراه مردم شوند در جنگ اقتصادی
انقلابی هایی همچون ولایتی و حداد عادل فرزندانشان در حال چه کاری هستند؟؟؟ لطفا منتشر کنید تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
عشق و حال با پول ملت
به مقامات عالی مجددا یادآور میشوم و تابناک هم مجددا سانسور کن، اخذ مالیات سنگین از ثروتمندان را به صورت ضربتی شروع کنید قبل از اینکه دیر شود
آقای روحانی مردم به شما رای دادن که جلوی تندروی گرفته بشه، حالا از همون موضع تندروی با مردم صحبت میکنید؟! مردم که به شما اجازه دادن وارد جنگ اقتصادی بشید؟! اگر مردم جنگ اقتصادی میخواستن که شما انتخاب نمیشدید!
بجای این صحبت ها برید روابط رو با بقیه دنیا به صورت عادی دربیارید تا مردم بیشتر از این زیر فشار جنگ اقتصادی شما له نشدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
آفرین
جناب کلید ساز عزیر برای هفته اینده خبر خوش نداری ؟؟ این هفته که به میمنت خبرهای خوبتان و سخنان گهربار فرمانده سپاه تغییرات زیر در بازار حلضل شد
۱_ دلار از۲۳هزار به ۲۸هزار افزایش یافت
۲_ بورس همچنان دست نوسانگیران و سقوط
۳_ تخم مرغ شانه ای ۴۰ هزار
۴_ سکه بادافزایش ۲میلیونی
۵_ طلا گرمی ۲۰۰ هزار
۶_ قدرت خرید ملت ۲۰ دزصد کاهش ، حقوق کارگر فقط برای ۶روز
۷_ ارزش یارانه ملت به یک و نیم دلار کاهش
۸_ جوانان کشور نا امیدتر از دیروز ،
راستی جناب همتی کجا تشریف بردن ؟؟؟ خبری از پدر عروس نیست ؟؟ ؟؟؟ کسری بودجه تامین نشد ؟؟،
چند نفر از این "دردانه " فرزندان ُشهید یا جانباز شدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
نگو:))
عجب ................ خدایا خودت به مردم کمک کن.
حرف روحانی دیگه شنونده ای نداره. استعفا بده آقا
چه فیلیمیه داستان این مملکت
هر چی بگم سانسور میشه
حرف مودبانه ای هم نیست بشه زد
پاسخ ها
سوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
حقیقت همینه که گفتی لطفا منتشر کن تابپاک
کلا قصد داره مردم رو عصبی کنه هر روز یک جرفهایی می زنه که روی اعصاب مردم راه بره مشخصه از عمد این کار رو انجام می ده
شما نه بر کرونا پیروز شدید نه در جنگ اقتصادی.
وقتی عده ای میرند رای میدهند نتیجه اش همین میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
چشم
از این پس دیگه رای نمیدیم ببینیم بعدش چی میشه
چی میگی حاج آقا؟ انقدر ناکارامدیش و ایراداتش زیاده که نمیدونی کدومو بهش نشون بدی؟ یا انقدر دروغ شنیدی که تا حرف میزنه میخوای گوشتو بگیری؟

خواهشا لطفا التماسا به دست و پا افتادن... همه چیمونو که ازمون گرفتین. تورو خدا بیشتر از این به شعورمون توهین نکنین!!!!
برای شناخت میزان محبوبیت خود به نظرات کاربران توجه کنید.....بیشتر از این روی اعصاب متشنج مردم راه نروید
رییس دولت جمهوری اسلامی حتی حریف یک تخم مرغ هم نشد داره ادعا می کنه می خوان مقابل آمریکا بایستند شما اول گرین کارت ها تون رو آتش بزنید فرزندانتون را از خارج بیارید ایران محافظ هاتون را مرخص کنید و در یک خانه ۶۰ متری زندگی کنید و کلا مثل مردم عادی باشید تا سختی را با هم تحمل کنیم اما قرار نیست کیف و کوکش ماله شما و خاندانتون باشه سختیش برای مردم باشه هر موقع هم اعتراض کنیم بشیم فتنه گر!!!
پاسخ ها
سوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
دمت گرم
آقای روحانی بسه ما دآریم خفه میشیم
روحانی حتی اختیار استعفا دادن را هم ندارد اما هر روز می خواهد مردم را فریب دهد و به وضع موجود قانع کند.
ما نه! من اصلا آمادگی هیچ بلند پروازیه بدون فکر و خودخواهانه ای رو ندارم پس حسن آقا از خودت مایه بذار چون بهت من رای ندادم و خوشحال
سیگنال داد.
گرانی خودرو . مسکن . خیلی چیزهای دیگر به خاطر تحریم است
بابا برید خداتون رو شکر کنید . ما دهه شصت برای اینکه شکممون رو پر کنیم هر روز ساعت 4 صبح مبرفتیم تو صف ماست !
خداوندان بازی با کلمات(که البته دیگه جواب نمیده)، آمریکا با محاسبات....
فرزندان مسئولان یا مشغول عیاشی هستند در امریکا یا پناهنده شدن به امریکا
بله چ جالب، وجه اشتراک دو تا جنگ همم اینه که مردم بدبخت باید لت و پار شن شما هم راحت لم دادی رو صندلی نطق میکنی اقای ریس جومهور.
راه حل بهتر اینه که شما هم تشریف ببرید پیش اغازاده ها
به نظر من باید شورایی نظارتی بر دارایی ها و سوابق خانوادگی مسئولین برقرار بشه و کلیه کسانی که صاحب منصب هستند باید از فیلتر این شورا رد بشوند.
هر کس که سطح دارایی بیش از سطح دارایی نرمال این جامعه دارد و تابیعیت و اقامت دائم و موقت هر کشوری خارجی رو که دارد از هرگونه مسئولیت و منصب سیاسی و اداری کنار گذاشته شود.
بعضی از آقازاده ها چند روزی تا پشت جبهه رفتنند و تا سی سال سوار ما شدند حالا هم ظاهرا قرار مدیریت شرکته را به انها بدهند
پادشاه عربستان خواستار برخورد قاطع قدرت‌های جهانی با ایران شد
مصیبت ندانم کاری شما از هزارتا تحریم بدتره
ملت عجب دل خونی دارن
خودشون و بچه هاشون تمام امکانات زندگی رو اعم از شغل و پول و خانه و ماشین و پارتی و اما مردم بدبخت دارن زیر فشار اقتصادی له میشن.....
چرا از خودتوت و آقازاده هاتون مایه نمیزارید تو این جنگ و فقط مردم بدبخت باید زیر این فشار له بشن؟؟؟؟
تابناک، سانسور نکن! تابناک، سانسور نکن! تابناک، سانسور نکن! تابناک، سانسور نکن!

با تو هستم حسن کلید ساز! مردم را احمق تصور نکن!
اول بگو که دختر و دامادت در ایران زندگی کنند. نه این که به دامادت و دخترت سِمَت وزارت را بدهند و نه این که آنها در کاخ زندگی کنند!
دامادت را بگذار که هزینه های زندگی خود را با مسافرکشی تامین کند و دخترت هم شغل مقدس معلمی را انتخاب کند. آنها مجبور شوند با درآمدشان زندگی کنند. با این درآمد هم اجاره خانه بدهند و هم هزینه های سرسام آور زندگی خود را تامین کنند.
تمام فرزندان مسئولین دیگر نیز به همین سبک زندگی کنند.
جای که فردوسی نامدار میفرماید که یک مرد جنگی به از صد هزار معنیش اینکه حرف یک ملیون افراد خاص بالاتر از هشتاد میلیون دیگه است
تو رو خدا، این قدر نگویید "آقازاده"! برای این که، نه آنها "آقا" هستند و نه بچه هایشان "آقازاده".
ماشا الله همه مترصد فرصت هستند تا فقط نظر بدهند ولي يک نفر نگفته اين تيتر در کجاي سخنان آقاي روحاني قرار دارد ؟ تابناک يه صداقت در اطلاع رساني اعتقاد ندارد ؟
ببین کی داره از چی میحرفه
در روز موعود همشونو از خارج میاریم و محاکمه میکنیم!!!! ....
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی