بازدید 25999
رییس جمهور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم

فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شکست خورد / شکست امروز آمریکا در تاریخ دیپلماسی کشور به یادگار می‌ماند/ شورای امنیت دیگر نقطه قوت آمریکا نیست/ آمریکا قلدری کند، با پاسخ قاطع ایران روبه‌رو خواهد شد

به همان صورت که روز‌های قبل پیش بینی می‌کردیم، امروز یک روز به یاد ماندنی در تاریخ دیپلماسی کشور خواهد بود. آمریکایی‌ها همیشه فکر می‌کردند شورای امنیت نقطه قوت آن‌هاست. کسی که از یک جمعی خارج شده، دیگر نمی‌تواند بگوید می خواهم از حقوق آن جمع استفاده کنم...
کد خبر: ۱۰۰۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 20 September 2020

واکنش های فضای مجازی به صحبت های روحانی درباره نابسامانی های اخیر|خبر فوری

گفت‌وگوی زنده رییس جمهور با مردم آغاز شد. حجت الاسلام «حسن روحانی» گفت: به همان صورت که روز‌های قبل پیش بینی می‌کردیم امروز به عنوان یک روز به یاد ماندنی در تاریخ دیپلماسی کشور خواهد بود.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهو در جلسه هیات دولت ادامه داد: آمریکا به عنوان یک کشور زورگو در جهان از دو سال پیش تلاش برای تحریم‌های مجدد شورای امنیت را شروع کرده، ولی امروز به نقطه شکست خود رسید. خوشبختانه آمریکا در تمام مراحل با شکست و پاسخ منفی جامعه جهانی و حتی متحدین خود روبه رو شد. در واقع امروز می‌توانیم بگوییم فشار حداکثری آمریکا در بخش سیاسی و حقوقی با شکست روبه رو شده است.

 

آمریکایی ها همیشه فکر می کردند شورای امنیت نقطه قوت آنها است. کسی که از یک جمعی خارج شده دیگر نمی تواند بگوید از حقوق آن جمع میخواهم استفاده کنم

رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها همیشه فکر می کردند شورای امنیت نقطه قوت آنهاست. کسی که از یک جمعی خارج شده دیگر نمی تواند بگوید، می خواهماز حقوق آن جمع  استفاده کنم.

رییس جمهور اعلام کرد که آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه تلاشی که برای لغو محدودیت‌های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند.

روحانی با بیان اینکه همانطور که در روزهای قبل پیش‌بینی می‌کردیم، امروز به عنوان یک روز به یادماندنی در تاریخ دیپلماسی کشور خواهد بود، اظهار کرد: آمریکا به عنوان یک کشور زورگو در سطح جهان از دو سال پیش تلاش سرسختانه برای تحمیل مجدد تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران را آغاز کرد که امروز به نقطه شکست خود رسید.

آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه توانست تلاشی که برای لغو محدودیت‌های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند

وی افزود: آمریکایی‌ها در همه این مدت و از روزی که از توافق هسته‌ای خارج شدند، فکر می‌کردند که می‌توانند اتحادیه اروپا را به سمت خود بکشانند یا با تحریکاتی که انجام می‌دهند جمهوری اسلامی را به جایی برسانند که بتوانند بهانه‌ای برای بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت داشته باشند؛ اما آمریکا نه توانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و نه تلاشی که برای لغو محدودیت‌های تسلیحاتی ایران داشت را به ثمر برساند.

رییس جمهوری تاکید کرد: امروز باید گفت که فشار حداکثری آمریکا از لحاظ سیاسی و حقوقی بر ایران منجر به شکست و انزوای خود این کشور شده است. آمریکا در دو ماه گذشته سه بار برابر ایران شکست خورد؛ آن هم در جایی که فکر می‌کرد در آنجا لااقل شکست نمی‌خورد، ولی شاهد این بودیم که ۱۳ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت در برابر آمریکا ایستادند و از برجام دفاع کردند.

شیوه‌ای که شورای امنیت در این زمینه اتخاذ کرد، ارزشمند بود و آنهم شیوه بی‌توجهی به نامه و درخواست آمریکا بود و حتی برای بررسی آن جلسه تشکیل نداد

روحانی با یادآوری اینکه استفاده آمریکا از مکانیسم ماشه هیچ مبنای حقوقی ندارد، اظهار کرد: کاملاً روشن بود که آمریکا در این زمینه دچار شکست حتمی می‌شود، اما در عین حال شیوه‌ای که شورای امنیت در این زمینه اتخاذ کرد، ارزشمند بود و آن هم شیوه بی‌توجهی به نامه و درخواست آمریکا بود و حتی برای بررسی آن جلسه تشکیل نداد.

وی افزود: ما بارها گفته‌ایم که در برابر ملت ایران یک راه بیشتر وجود ندارد و آن هم با زبان تکریم سخن گفتن است و هرکس که بخواهد با قلدری سخن بگوید، پاسخی دریافت نمی‌کند.

من به عنوان رییس جمهوری ایران اعلام می‌کنم که اگر آمریکا بخواهد از قلدری خودش استفاده کند، در مقام عمل اقدامی برای آن انجام دهد، حتماً با پاسخ قاطع ایران روبه‌رو خواهد شد

رییس‌ جمهوری تصریح کرد: من به عنوان رییس جمهوری ایران اعلام می‌کنم که اگر آمریکا بخواهد از قلدری خودش استفاده کند و حرف نادرستی‌ که می‌گوید من توانسته‌ام قطعنامه‌ها را برگردانم و البته هیچکس این حرف را قبول ندارد، در مقام عمل اقدامی برای آن انجام دهد، حتماً با پاسخ قاطع ایران روبه‌رو خواهد شد.

روحانی تاکید کرد: ایران هیچ وقت زیر بار قلدری آمریکا نرفته و ازین پس هم نمی‌رود. وقتی آمریکا درخواستی را مطرح و شورای امنیت با آن مخالفت کرده، بنابراین دیگر از این پس هرگونه سخن‌ گفتنی در این زمینه از سوی آمریکا و تلاش‌هایش برای بازگرداندن این تحریم‌ها، با پاسخ ایران همراه می‌شود و مسئولیت عواقب آن به عهده آمریکا خواهد بود.

وی با قدردانی از رییس شورای امنیت و روسیه، چین و سیزده کشوری که از ایران در برابر آمریکا ایستادگی کردند، گفت: یک بار دیگر به ۴+۱ اعلام می‌کنم که اگر همه این کشورها کامل به تعهدات برجامی عمل کنند، ما هم به تمامی این تعهدات خود بازمی‌گردیم. ما تعهدات برجامی خود را کاهش دادیم چرا که یکسال صبر کردیم اما در زمینه اقتصادی شاهد اقدام خاصی از سوی کشورهای عضو نبودیم و در نتیجه تعهدات خود را کاهش دادیم اما به محض اینکه آنان به تعهدات خود بازگردند ما هم همه تعهدات خود را بازمی‌گردانیم.

روحانی در پایان گفت: جمهوری اسلامی همیشه به تعهدات بین‌المللی خود عمل می‌کند و امروز هم موفقیتی که از لحاظ دیپلماتیک به دست آوردیم در سایه مقاومت ملت و حمایت آنان و نیز هدایت رهبری بوده است و تا زمانی که این هدایت و حمایت مردم باشد ما در برابر فشار آمریکا ایستادگی خواهیم کرد.

پیشتر، «علی رضا معزی» معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از گفت‌وگوی زنده روحانی با مردم خبر داده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۱۱
چرا دست از سر ما بر نمیدارید ؟؟؟
دیوونه کردید همرو
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
دست از سرمان برداشته میشود با رییسجمهور نظامی!
و یا حکومت بدون ریسجمهور!
وصع از اینهم بدتر خواهد شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
هروقت این اقا درنهایت ریلکسی ازخودش ودولتش تعریف وتمجید میکنه وامار وارقام مششع از دستاوردهای اقتصادیش میده تن من شروع میکنه به لرزیدن ومیخوام تلویزیونوخردکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اقای روحانی لطفا نطرات مردم درمورد خودت رابادقت لخوان ودرمدت چندماه باقیمانده کمترحرف بزن
بره قیمت دلار رو‌نگاه کنه بعد بگه آمریکا شکست خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اگر رجزخوانی نکنه که رییس جمهور نمیشد!
جناب آقای روحانی
وقتی می توانی از شکست آمریکا و پیروزی آمریکا حرف بزنی که تورم مهار شود و هزینه های سنگین بدبخت شدن مردم از دوششان برداشته شود.
الان که دلار به بالای 27000 تومان زسیده و آمریکا هیچ هزینه ای پرداخت نکرده، بفرمائید که چه کسی شکست خورده، و چه کسی پیروز است؟
ریس جمهور از دلار 4000 تومانی جهانگیری چیزی نگفت؟؟
بله تو به شخصه شکست نخوردی ماییم که داریم نابود می‌شویم بس کت تو روخدا مقاومت تو بی معنی چون همه چی داری بروی شنل معلومه تاتیر نداره تحریم عوام فریب های لعنتی
آقای روحانی

پس با این حساب همه آقازاده ها از جمله فرزند خودت را به ایران بازگردانید
دلار چند اقای رییس جمهور؟؟؟؟
فردا دلار هم میشه 3000 تومن !
ببخشید آقای رئیس جمهور حالا این شکست باعث بالا رفتن ارزش ریال یا پایین آمدن دلار می شود؟ بیکاری ریشه کن می شود؟
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
چقدر روز تاریخی در دیپلماسی دولت شما وجود دارد!!!!!
حالا سوال
ان کشورهای سازمان ملل از شما سلاح میخرند و یا می فروشند قربان؟
حالا انشاالله ببینیم این خوشحالی شما چه تاثیری بر معیشت اکثریت مستضعف جامعه خواهد گذاشت
خخخه
وقتی قرار بود با برجامتون(بتن ریزی در صنعت و دانش) تحریم ها نداشته باشیم رسیدیم به این سیاسی بازی که اثری در ما ندارد و تحریم ها خواهد بود
لطفا ما مردم را گول نزنید
فقط حرف های تکراری
ضعیف ترین رئیس جمهور تاریخ بشریت همه وعده هایی که داد تو زرد از آب درومد.
شب بخیر حسن اقای کلید ساز یا شاید هم روحانی یا شایدم فریدون اصلآ نمیدونم چه بنامم تورا . تا اسمت مشخص نشه هیچ گله ای هم ازت نمیکنم .
فقط سپردم به خدا
ما قبلا شکست امریکا و دیگر کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل را رقم زده بودیم و کارمان را پیش بردیم در حالی که مانند شما ها اینقدر در فشار نبودیم
ندیدیم و نه گوش میدهم دیگه این حرفهای شعاری را.
برجام مرده


یکشنبه است امروز: تبریک به خودم تبریک به شما تبریک به همه!!!!!
خب بعد دلار دارین که سلاح بخرین؟ اصلا سلاح نه. دلار واسه ضروری ترین اقلام مورد نیاز دارین؟میدونین داروی بیماری های خاص هفت هشت برابر قبل به زحمت گیر میاد؟میدونین بیکاری بیداد میکنه؟ این شکست آمریکا چند تا کارگاه بخش خصوصی رو از ورشکستگی نجات داد؟ چند تا گرسنه از وقتی امریکا شکست خورد سیر شدن؟
کدون پیش بینی قبلا تلفنی بهت گفته بودن .
والا به لا با کارها مملکت رو نمیشه اداره کرد.
مردم به خاک سیاه نشستند. بورس قرمز شد. دلار سر به فلک کشیده اونوقت رییس جمهور مملکت دم از پیروزی سیاسی ماندگار در تاریخ میزنه!
حالت خوبه تو برادر?!
کدوم پیروزی اخه?!!
بجای ای شعارها قیمت تخم مرغ و بقیه اجناس را لطفا کنترل کنید
دولت الان حتی ۱ درصد هم طرفداران خودش را هم ندارد.
سخنرانی برای چه کسی؟؟؟
خودرو مسکن و هزاران چیز گران شد ایشان کجا هستند؟؟؟؟
بووووووورس امروز را که نگو که چه جشنی بود در ان از این یکشنبه ای که ایشان خبر داده بودند!!!!!
ايشون رئيس جمهور سوئيس هستن؟
از جلسه تخم مرغ چه خبر؟
مرگ بر امريكاي جهانخوار كه عرضه نداره قيمت دلارشو ثابت نگهداره!
مردم را با خاک یکسان کردی بعد میگی امریکا شکست خورد
امریکا ی جهانخوار شکست خورد بس چرا ارزو ،سکه ، مسکن ، خودرو و کالاهای اساسی هرروزنسبت به دیروز گران وگرانتر می شود ؟ این همه دروغ برای چیه ؟ عوام فریبی دیگر بس است بس .
‏طرف به کشاورز گفت چی داری،گفت یه تخم مرغ. گفت من ثابت میکنم دوتا تخم مرغه و به اصطلاح ثابت کرد.موقع ناهار شد کشاورز تخم مرغ رو خورد،طرف گفت من چی؟کشاورز گفت اونی که ثابت کردی رو بخور!در ماجرای تحریم،تایید حقوقی خواست ایران،اثبات حقی است که در دنیای مبتنی بر قدرت چیزی را حل نمیکنه
چی میگویند ایشان؟؟؟؟؟
پمپئو گفته از دوشنبه دور جدید فشارها شروع میشود تازه!!!!!
اقای روحانی امید افرینی توهمی بازی با احساسات ملت است و ادرس غلط دادن و سه روز دیگه که چه عرض کنیم از همین امروز در بورس بازگشت تحریم ها خودش را نشان داد و شما واقعا عجیبه این سخنرانی هایتان.
عیب دولت شما این بود که همه چیز را روی کاغذ میدید و قرارداد مکتوب و از واقعیتهای بازارها و روابط بین الملل بی خبر بودید و اصلاح نمی کنید این روش تان را.
اقای احمدی نژاد با اردوغان و رییس جمهور برزیل در تهران یک قرارداد هسته ای امضا کردند و گفتند پرونده اتمی ایران حل شد و بعد از ان ۳ تا قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت تصویب شد!!!!!!.
الان هم اینکه شما بگویید کار امریکا غیرقانونی است و فلان چه اثری دارد و تمام دنیا از او تبعیت خواهند کرد.
شما برای سعادت و رفاه مردم نمی توانید کاری بکنید .شکست دیگران پیروزی ببار نمی آورد
از گشایش اقتصادی شنبه چه خبر؟
ساعت ۱۶:۲۰
شروع سخنرانی روحانی
قیمت دلار۲۷۲۰۰ تومان

ساعت ۱۶:۳۷
روحانی :
آمریکا امروز به نقطه شکست حتمی خود رسیده.
قیمت دلار۲۷۵۰۰ تومان
چقدر بد بختیم ما ( با صدای فهیمه پایتخت بخون)
دلایل انکارناپذیر شکست فشارحداکثری امریکا:
دلار ۲۷۴۰۰ تومان
سکه ۱۳۴۰۰۰۰۰ تومان
پراید ۱۲۵ میلیون تومان
متوسط قیمت اپارتمان متری ۲۲ میلیون تومان
بازم بگم؟؟؟!!!!!
پاسخ قاطع ، مرد قاطع میخواد که متاسفانه شما شکل این صحب ها نیستی...مردی هم که سردار این میدان های سخت بود ... دیگه شهید سلیمانی هم نیست که حرف اول و آخر منطقه رو بزنه...روحانی تو حتی توی کشور خودت هم روی حرفت حساب نمیکنن...
ویژگی بارز ومشترک روحانی واعضای کابینه اش که نزدانها به وفوریافت میشود دو حرف است : «رو» !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
گل گفتی
ازامروزهمه تحریمهای سازمان ملل بازگشتند
هرکشوری این تحریمهارانقض کند ازسوی امریکا موردتنبیه قرارمیگیرد
متاسفانه کشورهای دیگر باوجودغیرقانونی بودن این اقدام امریکا منافع عظیم وبلند مدت خودبا امریکارا درنظرگرفته و از تحریمهای یکجانبه وثانویه امریکا عدول نخواهندکرد
جوجه را اخر پاییز می شمارند . فقر ئ فلاکت و بدبختی ایران را فرا گرفته . مردم اگاه شدند
تحریمها در اولین روز امضای برجام برداشته می شود.
دادا ما را نپیچون.هدف از برجام برداشتن تحریمها بود.
پشت گوش ما را مخملی دیدی؟
دلار دراستانه ورود به کانال ۲۸۰۰۰ تومان است
علی برکت الله !!!!!!!!
سخنان رییس جمهور بدل نمینشیند ..... در حقیقت امریکا نتوانست کاری بکند چون عملا دیگر تحریمی وجود نداشت که اعمال نشده باشد . رییس جمهوری که با مردمش صادق نیست ....
حسن آقا دمت گرم! چقدر امروز خوشحال شدم و از خوشی پوکیدم! ملت ایران و اینهمه خوشبختی!!!!! آمریکا باز هم شکست میخوره و دلار و سکه که نه قوت لایموت ملت گرونتر و حتی نایاب میشه!!!!!!! کارخونه ها تعطیل هستن و ما مردیم از خوشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه ۳۰ شهریور
علی رغم تبلیعات شبانه روزی و بسترسازی برای برگزاری جشن !!! شاخص کل بورس نورچشمی ۴۷۰۰۰ واحد دیگر هم سقوط کرد و دوباره به کانال یک میلیون ششصدهزارواحدی پرتاب شد
دلار به ۲۷۴۰۰ تومان رسید وسکه ۱۳۴۰۰۰۰۰ تومان قیمت خورد
به همین دلیل این روز رابایدجشن بگیریم !!!

علی برکت الله !!!!
عجب رویی. دلار شده 27500، واسه بحران تخم مرغ و کره جلسه در حد تیم ملی میذارید. پراید 108 میلیون تومن. همه شرکت ها از ایران رفتن هنوز زبونتون درازه؟ فکر میکنید با کی طرف هستید که انقد دروغ میگید؟ اگه راست میگید یه قرارداد تسلیحاتی امضا کنید و به مردم نشون بدید ببینیم نتایج این پیروزی تخم مرغی درخشانتون رو.
بس است
چهارشنبه کلی تبلیغ شنبه و یکشنبه را فرمودید و هر دو روز را دیدیم و امروز خود نماینده های مجلس هم به شما و جو دادن های تان اعتراض کردند.
بس کنید و یک مقدار سکوت کنید.
این سخنرانی هایتان شده فقط نمک روی زخم پاشیدن.
مشاوران ایشان مثل اقای حسام الدین آشنا چرا به به ایشان تذکر نمی دهند که مردم خودشان عصبی هستند و مدام در جلو دوربینها ظاهر نشوند؟؟؟؟؟
شنبه ها ستاد کرونا و دوشنبه و چهارشنبه هم جلسات هیات دولت و امروز که مجددا ایشان صحبت کردند؟؟؟
بروقوی شو گر راحت جهان طلبی
که درنظام طبیعت ظریف پایمال است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
ای ول چه تیکه ای انداختی
اره توراست میگی
با سلام
آقای روحانی اینکه چی شکست و کی تسلیم شد رو من نمی دانم ،شاید سواد سیاسی من به اندازه شما نباشد ولی چیزی که می بینم افزایش ماهیانه ،بلکه هفتگی قیمت ها ،دلار 27 تومنی و کاهش قدرت خرید مردم چند ده برابر سال گذشته شده و ادامه دارد از طرفی کاهش اندازه سفره هم وطنان و قدرت خرید آنها را می بینم ،حالا امریکا و امثالهم را ،حتی ترامپ را شما فلک کن برای مردم چکار کردی ،شما که همیشه لبخند به لب داری و من نفهمیدم این لبخند شما مربوط به کدام گشایش اقتصادی یا امور مردم است
آقای کلیددار هنوز برای قضاوت در مورد این مسئله خیلی زود است، قدری صبر پیشه نمایید
خودت واسه خودت دست بزن و سوت و کف بزن !!!!!
به خودت جایزه بده و پاداش بده !!!!!!
منظوراز قلدری کنه چیه؟ نکنه منظورت اینه ترامپ بیاد میدان آزادی باهاتون کشتی بگیره؟؟؟چرامتوجه نیستید پدرمون دراومده زیرفشار اقتصادی... چی بهتون بگم تابناک جرات انتشارشو داشته باشه؟؟
آمریکا همیشه از شما شکست میخوره ولی نمیدونم چرا هر روز ما بدبخت تر میشیم!
ترامپ ظالم است قبول ولی الان خطر دولت تو برای ایران و مردم کمتر از ترامپ نیست
دلار را صرافی ملی امروز گرانتر کرد آیا این هم اقدام نا علیه آمریکا است یا اقدام دولت علیه مردم؟
چون به دنبال آن همه اجناس گرانتر میشوند.
پراید ده میلیونی شده صد میلیون این اقدام امریکاست؟
علی برکت الله ...
فعلا که مردم زیر بار گرانی و قیمت دلار و ریختن بورس شکست خوردن. اون هم چه شکستی
توکه راست میگی و ماهم باور کردیم
یه موقع رییس جمهور از این همه فعالیت روزانه اونم بعد از کار اداری خسته نشن ما ناراحت میشیم
در عمل عمل عمل اثبات کنید نه در حرف ....
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اینها غیر از حرف کار دیگه ای بلد نیستند
من که نخوندم چی گفت چون چیزی نداره بگه ولی هر چی گفت بمانند حرفهای 41ساله مشخصه آخرش بنفع بالایی ها و بضرر مردم هست
چه میگی بابا
هر کاری خواسته کرده
اقتصاد ایرانو ورشکست کرده،مردمو مایوس وشماهارو خمار،.....
روحانی: امریکا هیچ کاری نمی تواند انجام دهد اقای روحانی یک نگاه به قیمت ارز بینداز کافیت است دست از شعار بردارید شما لیاقت حکومت کردن را ندارید....
شکست رو ما خوردیم که شماها سیاستمدارامونید
حضور مهر ظهور بندگان حضرت مستطاب اجل اکرم اشرف امنع اعظم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی دامت برکاته
متاسفانه حضرتعالی به غلط تصور می کنید که با جامعه کورها و کرها طرف هستید. بزودی عاقبت دردناک قبول حضرتعالی این شکست امریکا هم مشخص خواهد شد.
خواهشمند است کمتر افتضاح به بار بیاورید و استعفا دهید باشد که در غیاب آن حضرت مملکت در سراشیبی غیرقابل برگشت قرار نگیرد. این مهم را به مسوولان دلسوزبالا دستی دیگر هم توصیه نمایند ‌اجرکم عندالله
خخخخخخخخ
همه چیز دیپلماسی نیست خیلی چیزها مدیریت داخلی میخواد مثل صنعت - کشاورزی - ساختن مسکن11
هوررررااااا
بازم پیروز شدیم
خدایایه عظمت خودت قسم زودتر۱۴۰۰ رابرسان
دیگرتحملمان تمام شده
..... خودتونید

به قول سعدی: عاقلان دانند
همتی : گشایش ارزی در راه است !!!!
سه ماه پیش خبرنگاری از همتی پرسید: نظرشمادرمورد امکان افزایش قیمت دلار به ۲۰ هزارتومان چیست؟
همتی باپوزخند: ارزو برجوانان عیب نیست وبعد خنده دسته جمعی و نتیجه نهایی دلار ۲۷۴۰۰ تومانی امروز !!!!
جناب حسن روحانی؛ ما از نظر نظامی هیچ مشکلی نداریم که شما لغو تحریم اونو پیروزی قلمداد میکنی؟
شما اگر حسن نیت داری، برای برداشتن بار گرانی گوشت و مرغ و لبنیات و دیگر مواد غذائی و اجاره به مسکن کاری بکن.
مشکل اصلی مردم اینا هستند و ارتباطی با تحریم محریم نداره دیگه.
شب دراز است
و زیاد نخند و خوشحال نباش ، جناب رئیس جمهور
و خودتون به خودتون برای این پیروزی !!!
تبریک بگوئید و جشن بگیرید !!!!
جایگاه حقوقی اقدام آمریکا خیلی مهم نیست بلکه این جایگاه اقتصادی عملکرد آن است که اهمیت خیلی بیشتری دارد و متاسفانه دور از نگاه ایشان و تحلیلگران باقی مانده است.
اخه وجدان چی می شود گناه دارند امریکا 4 دهه است یکسره در حال شکست خوردن و افول است بهشان رحم کنیم مردمشان در فشار هستند بیشتر از این شکستشان ندهیم
امشب ساعت رسمی یکساعت عقب کشیده میشه و میتونید یکساعت بیشتر بخوابیدو درواقع خبرخوش روحانی هم همین بود !!!!
بفرمایید چه پاسخ قاطعی می دهید کشتی نفت راهی ونزویلا می کنید که آنها توقیف کنند
این آمریکا مدام از شما شکست می خورد پس قدرت اول دنیا شما هستید ،
دقیقا مصداق جمله معروف لاف در غریبی میزنه هستش البته منظورم رئیس جمهور امریکا هستش مدیون جور دیگه ای فکر کنید
حتی بیسوادها هم می دانند تحریم های همه جانبه امریکا همان تحریم های سازمان ملل است.
یا ما درک نمیکنیم یا تفسیر شما با ما متفاوت است.

دلار 27000 تومان و کوچک شدن سفره مردم را پیروزی بدانیم یا سکه 13 میلیونی را.

اقتصاد ناکارآمد و رانتی را پیروزی بدانیم یا افزایش بیکاری را.

بازار سرمایه و دعوت از مردم را پیروزی بدانیم یا آب شدن سرمایه های مردم را.

اینکه سختی ها را تحمل میکنیم و اراده قوی داریم مربوط به شخصیت وجودی خودمان است.
این پیروزی شگرف رو به همه ایرونیای بزرک و کوچیک و داخل و خارج و در قید حیات و ممات تبریک میگم
پراید صدو ده میلیون . سکه سیزده میلیون . دلار 27 تومان . تخم مرخ دونه ایی هزار تومان . مرغ کیلویی بیست تومان . بقیه رو ولللللللللللش
احمدی نژاد هم بعد از هر قطعنامه میگفت نشان دهنده پیروزی سیاست های دولت ایشان است
اقای روحانی یک طرفه صحبت تاریخ کردن جالب نیست
کی بریم سیب و گلابی بچینیم??
دلار از 27 کذشت یرو از 32
واقعا بعضی ها چرا از خودشون برای این شخص ضعیف آبرو گذاشتن توانایی اداره کشور رو نداره
لطفاکامنتهارامنتشرکنید
بنده خدا چه اصراری داری خودتو منفوز و مغضوب ملت بکنب؟ این مردم هزارتا مشکل دارند چرا نمک به زخم میپاشی؟؟ حیف آخرین رایم که به تو داده بودم!
آمریکا به دنبال برگردوندن قطعنامه 1929 بود با این کارش
بر اساس این قطعنامه تمامی محموله های دریایی و هوای از ایرا و به ایران باید مورد بازرسی قرار گیرند. محموله های دو منظوره توقیف می گردنند. محموله های خطرناک منهدم می گردنند. کشورها موظف می شوند در فرایند سوخت رسانی به کشتی ها و هواپیماهای ایران مداخله کنند.

منظور ریس جمهور از این که گفت اگر امریکا اقدام عملی کنه ایران واکنش نشون میده همین بود.
مرد حسابی زندگی ما نابود شده با امریکا بازی شماها نه اونا شکست خوردن نه شما ما این وسط نابود شدیم
چرا همیشه شکست های متوالی دشمن تاثیر منفی و تورم و گرانی برای مردم داره ؟ چرا پیروزی بر دشمن طعم تلخ قفر و گرانی میده ؟ لطفا از همون شیرینی که بین مسئولان پخش میشه بین مردم هم توذیع بشه .
آمریکا ممکنه شکست کوچکی خورده باشه و باعث بشه کشورهای دیگه کمی جرات پیدا کنند که خیلی مطیع آمریکا نباشند اما ما پیروزی مهمی بدست نیاوردیم. تازه باید مواظب باشیم که آمریکا دنبال ماجراجویی و خدای نکرده درگیری یا حمله نظامی به جایی از کشور نباشه.
آقای ریس جمهور عزیز ،من بیچاره شکست خوردم در زندگی ،که در جهاددانشگاهی کار میکنم و با کسورات ۲ میلیون و ۷۰۰ با ۱۳ سال و پنج ماه سابقه ،مجرد هستم ،و امیدی به آینده ندارم ،تنها امیدم به خدا است ،بله عزیز ،شکست خورده واقعی من هستم نه آمریکا ،
فقط خواهشن این نظر منعکس شود تابناک جان ،
پس دلار ۲۷۰۰۰تومنی حاصل چیه؟
شما را به خدا بس کنید توهین به شعور مردم
بیخود دولت ادعا نکند. همه این پیروزیها مرهون رابردهای داهیانه امام خامنه ای عزیز و دوراندیش است. امروز بیش از هر زمان دیگر با شکست امریکا و سرفرازی ایران شیعه در منطقه به نظام مقدس مان و رهبر فرزانه آن میبالیم. وقتی رهبری فرمودند ماه کامل شیعی امروز به این قدرت رسیدیم. الحمدلله
باید کاری کنیم که ترامپ تقاص این همه جنایت خودش رو نسبت به ملت ایران پس بدهد و شکست او را دز انتخابات ابانماه رقم بخورد ، و در این زمینه خیلی هوشیارانه عمل کزد ، نزدیک انتخابات باید تیر خلاص را وارد کنیم ، جنگ روانی بهترین گزینه است ،
شتر در خواب بیند پنبه دانه...
ظاهرا حضرتعالی دلار ۲۷ هزار تومان و پراید ۱۰۰ میلیونی و سکه ۱۳ میلیونی و......به نظرتون نمیاد ..دیگه آمریکا چکار باید بکنه ...شما مشغول جشن و پایکوبی باشید
بااین ترفند حتی فشارهای تحریم از قبل از برجام بیشتر است واروپائیها هم دم از حفظ برجام میزنند تاایران متعهد باشد ولی آنها فقط لفاظی کنند.ماهم با لج بازی ،خوشحال از پیروزی هستیم !! مامردم داخل ایران اصلا احساس پیروزی نداریم.
والا در واقع جور دیگری شده !!! اسمن یک چیز است و رسمن تحریم !!! گرچه واسه مردم فرقی نداره !! بالاخره تحریمیم و دیگر هیچ !
به گفته جنابعالی فروغن اونا شده صدو سی میلیون پول اونا بی ارزش شده ملت اونا تو فقر و گرونی هستن چون مارو تحریم کردن بابا یکم انصاف ما به شدیم اونا ککشون هم نگزیده خرجش چند کلمه حرف زدن بوده براشون ما پودر شدیم
من متوجه نمیشم. خوشحالی بجای شش بر هیچ پنج بر هیچ باختی!!!!
رئیس جان یه کم استراحت بده به خودت. خیلی کار کردی.
یعنی تا حالا قلدری نکرده؟ اگرقلدری کرد شما چه کار می توانید بکنید؟؟؟؟
خدا همه رو شفا بده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی