بازدید 5687
۶

کاروان های عزاداری به چذابه نیایند

فرماندار دشت آزادگان از ممنوعیت ورود کاروان‌های عزاداری به محدوده گذرگاه مرزی چذابه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 19 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه نیروهای انتظامی و مرزبانی از ورود کاروان‌های عزاداری به محدوده گذرگاه مرزی چذابه جلوگیری می‌کنند، گفت: برخی هیات‌های عزاداری در استان در روزهای اخیر بدون توجه به هشدارها و تذکرها ، به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند که نیروهای انتظامی و مرزبانی حسب وظیفه ، آنان را بازگرداندند.

او با بیان اینکه عبور از مرز چذابه برای حضور در آیین اربعین در عراق به هیچ وجه امکان پذیر نیست، افزود: مقام‌های ارشد سیاسی عراق به صراحت اعلام کرده‌اند این کشور به علت مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا ، پذیرای زائران خارجی در ایام اربعین نیست.

فرماندار دشت ‌آزادگان با اشاره به اینکه هیچ گونه ترددی در ایام اربعین از چذابه صورت نمی‌گیرد و حتی اتباع و گردشگران عراقی نیز نمی‌توانند به جمهوری اسلامی ایران سفر کنند، افزود: نیروهای مرزبانی عراق نیز با حضور در نقطه صفر مرزی شیب (چذابه) اجازه ورود هیچ زائری را به عراق حتی برای چند ساعت نمی‌دهند.

سیلاوی با اشاره به اینکه مسئولان ارشد عراقی از مدت‌ها قبل به طور رسمی به سفیر ایران در بغداد اعلام کرده‌اند در ایام اربعین همه مرزهای زمینی عراق برای ورود زائران خارجی از جمله زائران ایرانی به این کشور بسته خواهد بود، افزود:بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عزیمت کاروان‌های عزاداری اربعین به صورت انفرادی و دسته روی به عراق ممنوع است.

او از عموم زائران اربعین حسینی در استان و سایر نقاط کشور خواست از حرکت به سوی مرز چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز خودداری کنند چرا که محلی برای استراحت و پذیرایی در موکب‌ها در منطقه وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
عجب احمق هایی هستند که در این شرایط راه افتادند
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
احمق خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
امیتونستن با ارسال یک گروه صد نفره به صورت کاملا محدود و نمادین با رعایت همه پروتکل های بهداشتی به نمایندگی از ملت ایران این کار رو انجام بدن . مثل عربستان وهابی که به صورت محدود حج رو برگزار کرد و همه هم راضی شدند. اما دولت تدبیر و امید کلا زد زیر همه چیز.
شیعه علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
احمق مگه شاخ و دم داره...این عملکرد این افراد هست که اونها رو دارای صفت احمق میکنه.چرا قاطی کردی برادر
meti
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
با ناشناس 12:38 موافقم
اکثر ایران این مراسم و دوست دارن و به اون احترام میذارن اما تو این شرایط به جز مرگ و میر و هزینه درمان چیزی سوغات نمیارن
حالا دیدین همه مشکلات به مسئولین بر نمی گرده؟ مردم ما زبان ادمیزاد سرشون نمیشه. حتماً باید چماق بالا سرشون باشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار