بازدید 8185

سه نامزدی برای «قصر شیرین» در جشنواره مذهب امروز ایتالیا

«قصر شیرین» به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در بیست و سومین جشنواره فیلم مذهب امروز که از 2 تا 9 مهر ماه سال جاری در شهر ترنتو در کشور ایتالیا برگزار می شود، نامزد دریافت سه جایزه است: جایزه بهترین فیلم و جایزه بزرگ روح ایمان از هیات داوران اصلی و جایزه بهترین موسیقی متن از هیات داوران کنسرواتوار موسیقی اف. ای. بونپورتی.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 18 September 2020

فیلم «قصر شیرین» در بیست و سومین جشنواره مذهب امروز برای سه جایزه دیگر نامزد شده است.

به گزارش «تابناک»؛ «قصر شیرین» به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در بیست و سومین جشنواره فیلم مذهب امروز که از 2 تا 9 مهر ماه سال جاری در شهر ترنتو در کشور ایتالیا برگزار می شود، نامزد دریافت سه جایزه است: جایزه بهترین فیلم و جایزه بزرگ روح ایمان از هیات داوران اصلی و جایزه بهترین موسیقی متن از هیات داوران کنسرواتوار موسیقی اف. ای. بونپورتی.

این فیلم با پخش بین المللی شرکت ایریماژ تاکنون به جوایزی چون بهترین فیلم، کارگردان و بازیگر مرد از جشنواره شانگهای (چین)، بهترین فیلم از جشنواره شرق – غرب (روسیه)، بهترین کارگردان و منتخب منتقدان گرجستان از جشنواره باتومی (گرجستان)، بهترین فیلم خارجی از مراسم فیلم های خانوادگی (آمریکا)، بهترین کارگردان از جشنواره سلیمانیه (عراق)، بهترین فیلم از جشنواره آسیایی رم (ایتالیا)، فیلم برگزیده تماشاگران از جشنواره کمبریج (انگلیس)، بهترین کارگردان و بازیگر مرد از جشنواره پرتقال طلایی آنتالیا (ترکیه)، بهترین بازیگر مرد از جشنواره سیروس (کانادا)، فیلم برگزیده تماشاگران از جشنواره ایران سی – جشنواره فیلم های ایرانی در پراگ (جمهوری چک)، بهترین فیلم و بهترین کارگردان از جشنواره داکا (بنگلادش)، جایزه بزرگ جشنواره برای فیلم و جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین بازیگر کودک از جشنواره فیلم های درون خانوادگی (روسیه) و دومین بازیگر مرد برتر از جشنواره ایمجین ایندیا (اسپانیا) دست یافته است.

«قصر شیرین» که سابقه نامزدی جایزه بهترین فیلمنامه در جوایز سینمایی آسیا – پاسیفیک را دارد، در روزهای اخیر، در جوایز فیلم آسیایی، دو نامزدی ارزشمند برای بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه را نیز برای سینمای ایران به ارمغان آورده است. گفتنی است مراسم جوایز فیلم آسیایی که از طریق یوتیوب پخش خواهد شد، به دلیل شدت گیری کووید 19 در کره جنوبی به تاریخ چهارشنبه 7 آبان ماه 1399 منتقل شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر