بازدید 5650
۱
تیم مشهدی درگیر بدهی نجومی مالک باشگاه

شهرخودرو رکورد سرعت حذف از آسیا را زد!

کد خبر: ۱۰۰۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶ 18 September 2020

تیم فوتبال بحران زده و آشفته شهرخودرو مشهد که با تک گل پدرو پرس به شباب الاهلی باخت، با توجه به دیگر بازی گروه به طور قطع از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا در اولین و ساید آخرین حضورش با این نام در آسیا نخستین تیم حذف شده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم فوتبال شهرخودرو ایران و شباب الاهلی امارات در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار - مانند دیدار رفت دو تیم - با تک گل پدرو پرس در دقیقه ۸۳، یک بر صفر به سود نماینده امارات خاتمه یافت تا شهرخودرو ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. تا حالا سابقه نداشته تیمی از ایران اینقدر سریع حذفش از لیگ قهرمانان مرحله گروهی را میجل کند!

این تیم که اسیر دخالت های فنی مالک باشگاه در تصمیمات شد، بعد از خروج گل محمدی رنگ آرامش ندید و با تعویض چندین مربی و سرمربی نتوانست به فرم سابق برگردد. در واقع این تیم به دست صاحبش از اوج فاصله گرفت. شهرخودرو که شنیده می‌شود مالکش فرهاد حمیداوی میلیاردها تومان به مردم طلبکار و خواهان ماشین‌های ثبت نام شده، بدهکار است، شاید خیلی زودتر از موعد برخی پولدارها این باشگاه را واگذار کند و به دوران کوتاه مانور در فوتبال کشور پایان دهد هرچند قبل از او فوتبال مشهد هیچگاه به چنین سطحی یعنی بازی در آطیا نرسیده ببود که آن هم بدلیل کرونا دور از چشم هوادارانش برگزار شد. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ببخشید این خبر ورزشی بود یا ....
نویسنده چقدر با حرص و عصبانیت از مالک باشگاه صحبت می کرد و یه تنه هم دادگاه تشکیل داد هم محاکمه کرد و هم حکم صادر کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار