بازدید 3534
مدیرعامل بانک پارسیان از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران بازدید کرد

پشتیبانی بانک پارسیان از طرح های زیر بنایی و مولد اقتصاد با هدف جهش تولید

در راستای توسعه همکاری های بانک پارسیان با واحدهای تولیدی، مدیرعامل و دیگر مدیران بانک پارسیان همزمان با سالروز تاسیس این بانک از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران دیدن کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 17 September 2020

در راستای توسعه همکاری های بانک پارسیان با واحدهای تولیدی، مدیرعامل و دیگر مدیران بانک پارسیان همزمان با سالروز تاسیس این بانک از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران دیدن کردند.

بانک پارسیان که پیش از این با پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای متضرر از ویروس کرونا و اختصاص بخش عمده ای از منابع خود به بنگاه های تولیدی و طرح های زیربنایی کشور در مسیر بهبود اوضاع اقتصادی قدم برداشته، همچنان با تامین مالی و صدور ضمانت نامه های بانکی قصد دارد به جهش تولید در این حوزه و تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی کمک کند.

بدون شک جهش تولید و کاهش وابستگی به خارج بدون حمایت های مالی نظام بانکی و بانک هایی همچون پارسیان و تلاش سازندگان تجهیزات داخلی و شرکت هایی همچون شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ممکن نیست.

بر این اساس تفاهم نامه ای میان بانک پارسیان و شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران منعقد شده و قرار به تامین مالی 400 میلیارد ریال و صدور ضمانت نامه به ارزش یک هزار میلیار ریال شده است.

دکتر پرویزیان در نشستی با مدیرعامل و معاونین این شرکت با اشاره به نقش مهم شرکت در زیرساخت تامین برق، تعمیر، بازسازی و تولید قطعات موردنیاز نیروگاهی کشور گفت: بانک پارسیان با داشتن زنجیره کاملی از خدمات، افتخار دارد که در راستای تحقق" جهش تولید" به واحدهایی که کاملا تولید داخلی هستند و همچنین مجموعه های ملی و استراتژیک کشور سرویس و خدمات دهد.

به گفته او، در حوزه برق به همت مجموعه هایی مثل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، مردم احساس خلا نمی کنند و چرخه اقتصاد کشور بدون وجود و تلاش این شرکت ها امکانپذیر نیست.

قدردانی از بانک پارسیان

عین اله صالحی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران نیز در این نشست با قدردانی از بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان رتبه بالایی در خدمات دهی دارد و سبد خدمات این بانک بسیار کامل است. وی افزود : بانک پارسیان از حامیان اصلی ما در پیشبرد و پیشرفت شرکت به شمار می رود و بی تردید موفقیت های این شرکت مرهون حمایت ها و تلاش های این بانک است.

در این بازدید، حسین فرزان معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی، عباس خسروانی، معاون شعب و پشتیبانی، مریم وحیدنیا، مدیر روابط عمومی، غلامعباس ترابی، مدیر بانکداری شرکتی، محمدرضا خسروی راد مدیر امور شعب و فروش محصولات و داریوش سلیمیان رییس منطقه کرج، دکتر پرویزیان را همراهی کردند.

گفتنی است شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با بیش از ربع قرن سابقه اجرایی در زمینه تعمیرات تخصصی و اساسی، بازسازی، نوسازی، ساخت قطعات و تجهیزات اصلی نیروگاهی و نگهداری و بهره برداری از تاسیسات نیروگاهی و صنعتی فعالیت دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار