بازدید 22683

آخرین آمار کرونا تا ۲۶ شهریور ۹۹/ اوج گیری دوباره آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر کرونا در ایران

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۹۸۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۲۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 16 September 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۴۱۰ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۲۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴۱۰ هزار و ۳۳۴ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۷۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۳ هزار و ۶۳۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۵۲ هزار و ۱۹ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۲۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۸۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۲ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
رعایت پروتکل های بهداشتی دولت در مراسم محرم و مسافرت ها نتیجه شونو میده ...افرین به روحانی و وزیر بهداشت با مسئولیتمون!!
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
آقای روحانی:
۱۶۳ دانش آموز
۴۸ معلم
در اصفهان به کرونا مبتلا شدند!!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
ناشناس 22:27
اینکه کرونا گرفته از چه صنفی است دلیلی بر منشا کرونا نیست. وقتی بچه ها در کوچه بازی می کنن مقصر ما والدین هستیم. ضمنا هیچ کلاسی اجباری نیست.
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
خودش با ویدیو کنفرانس با خونواده خودش صحبت میکنه اونوقت بچه های مردم رو مجبور به مدرسه رفتن میکنه
آثار چیه یعنی بنظرتون؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
سفر های شمال
که همچنان روند افزایشی بی مدیریتی و نالایقی را حفظ کرده است.
فکرش هم سخته. هر روز اینهمه قربانی بخاطر ویروسی که منشاء چینی داره

حتی کادر درمانی هم وقت لازم و بودجه برای رسیدگی به بیماران کرونایی را ندارند

خدا لعنتت کنه چین.

مطمئنا چینی ها واقعیت را انکار کرده اند و آمارهای واقعی قربانیان را اعلام نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
منشا چینی مهمه ولی مهمتر از اون تحریم امریکا و مسئولین غربگرا هستند که سبب تداوم وضع نابسامان شده اند. امیدوارم کسانی که به این دولت رای دادند یک لحظه احساس مقصر بودند بکنند ودیگه تا بالغ نشدند رای ندهند
امار ساختگی مرگ و میر باز از امار جهان بیشتر
اقای روحانی اینو چی میخوای بگی
مال مسافرت هاست شما ناراحت نشو.
تمام کسانی که به هر بهانه ای مردم رو بیرون کشوندن باید محاکمه شن البته اگر اینجا کشور نرمالی بود.
شرم بر آن 23 میلیون نفر. الان میشد آمار ابتلا تک رقمی باشد و دلار زیر 5000تومان. یعنی اگر به پسر عمه زا رای داده بودن الان وضعیت 100 برابر بهتر بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
مستور و مست هر دو چو از یک قبیله اند
ما دل به عشوه که دهیم،اختیار چیست؟
حافظ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
خدا رو شکر کن که به کسی ندادن که الان وضع صد برابر بدتر بود
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
بله و جمعیت کشور هم الان ۲۳, میلیون کمتر شده بود
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
19:24 جک نگو پسر
قابل توجه امام جمعه تهران که در خواست کردند تا زودتر نماز جمعه هم برگزار گردد !!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
اتفاقا در این مورد کاملا حق با ائمه جمعه است. نمی شود که حتی مدارس هم باز باشند بعد بگوییم نماز جمعه در مکانهای باز برگزار نشود. تاثیر نماز جمعه به مراتب کمتر از تجمع در مکانهایی سربسته مثل مدارس ، مترو، اتوبوس ، و باشگاه ورزشی و ادارات. و ... است
نتایج عزاداری و صف نذری وقیمه محرم،خدایا خودت شاهدی ما وخانواده تو هیچ مراسمی شرکت نکردیم واین چندماه رعایت کردیم... وهمه هموطنان وکسانی که رعایت کردن محفوظ و سلامت بدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
دوست عزیز به خاطر محرم نیست. پیک فعلی برای سفر های شهریوره
اوایل قیافه می گرفتیم که نرخ مرگ در کشور ما از نرخ جهانی خیلی کمتره،همین آمار ساختگی هم که موجب دلخوشی الکی بود از دستمون رفت مثل همه چیزهای دیگه که از دست دادیم
خوشا به حال اون ۱۷۹ نفر راحت شدند
خجالت نمیکشی این آمارهای دروغ را به مردم میدی سرکارخانم؟ شما و همکارانتون روبه کدام قبله نماز میخوانید؟ برای کدام خدا؟ در قالب کدام دین؟دینی که مسلمانان را ازدروغ گفتن منع ساخته؟
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
حالا تو فرض کن هزار نفر مردن. هر چه امار مرگ و میر بالاتر بره خوشحال میشی؟
یک هفته هست که در منطقه یک واقع در شهرک قایم و یک حسینیه که گفته میشود مربوط به یکی از بزرگان هستش هر شب مراسم عزاداری برگزار میشه و بعد مراسم هم نذری پخش میشه.خیلی دلم میخواد یکی بیاد هنگام پخش نذری پروتکول های بهداشتی رو اونجا جستجو کنه.
قرار بود کنکور و عزاداری و بازگشایی مدارس بدون ابتلای یک نفر انجام شود که شد. حالا موقع بازگشایی نماز جمعه است
با اینهمه مسافرت و خوشگذرانی جمعی این تعداد فوت شدگان عددی نیست، بهتره بدونید آنفولانزا اسپانیایی بصورت میلیونی ایرانیان را کشتار کرد، اما کرونای عزیز فقط داره آدمهای بی مسئولیت را مسئولیت پذیر می‌کنه و نه کشتار
فقط مسافرا مقصرن! تجمعات عزاداری و کنکور و بازگشایی مدارس هم هیییییییچ تاثیری که توو افزایش آمار نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
همه تاثیر داره ولی چقدر پروتکل برای عزاداری بود حالا اگه کسی بی مبالاتی کرده چند درصد بوده؟! ولی کدوم پروتکل برای مسافرت ها بود؟
آفرین به دولت تدبیر و امید،که نه تدبیر داشت و امیدمان را نا امید کرد!!
در حیرتم که چگونه اینقدر لاف موفقیت در همه زمینه ها میزنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
سال 96 کاملا بی تدبیری این دولت مسلم بود ولی یه عده لجبازی کردند و بش رای دادن. چه کنیم که باچنین مردمی باهم در یک کشور هستیم
این ناجوانمردانه هست که امثال من شش ماهه از خونه بیرون نرفتیم و داریم دچار انواع بیماری های خونه نشینی میشیم اونوقت یک عده با غرور خودشون میرن الکی توی خیابونها میچرخن و نمیذارن این ویروس منحوس از بین بره تا وقتی شهروندان بی مسئولیت توی این کشور وجود دارن کرونا از بین نمیره همه چیز که ربطی به دولت نداره
جالب است که این ستاد به اصطلاح مبارزه با کرونا که هر روز هم جلسه دارد و سخنرانی رئیس جمهور هیچ کاری نمی کند و تنها به توصیه برای گذاشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی اکتفا می کند! معلوم نیست وزیر بهداشت مخصوصا چه کاره است تو این ستاد نمایشی! توصیه رو که زیر نویس صدا و سیما هم انجام میده؟ پس جمع کنید برید خونتون دیگه که واقعا رفوزه شدید در مبارزه با کرونا از همان اول تا الان...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
ستاد کرونا متشکل از یک نفر بعلاوه تعداد زیادی تماشاچی است که به اسم دکتر و کارشناس فقط برای سخنان اون یک نفر کف می زنند و هورا می کشند
مسافرت و بازگشایی مدارس
بیتدبیر دولت تمامی ندارد
علی برکه الله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل