بازدید 11122
۸

باز هم بالا آمدن فاضلاب در معابر کوت عبدالله اهواز

در پی خاموش شدن پمپ انتقال آب فاضلاب معابر و خیابان‌های شهرک بسیج کوت عبدالله از توابع شهرستان کارون، دچار آبگرفتگی وسیع شده و نارضایتی اهالی منطقه را در پی داشته است. در اواخر آذرماه سال گذشته نیز این منطقه با سرریزی گسترده فاضلاب مواجه شده بود و پس از بارندگی‌ها بارها فاضلاب در داخل خانه‌های مردم شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 15 September 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
عزیز وطن،غریب وطن،بینوا وطن.
استاندار خوزستان شب چطوری خوابش می بره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
اون راحت خوابش می بره. من و شما به عنوان هم وطن که دوست داره کمک کنه چه راهی داریم؟ تابناک راه حلش رو هم بگو دیگه. فقط ذکر مصیبت؟
توی کرج هم طرح جمع آوری فاضلاب اجرا کردن و آسفالت خیابان ها رو کندن شرحه شرحه کردن و قراره فاضلاب رو جمع آوری کنن!! و من مطمئنم به محض این که طرح اجرا بشه مشکلات مربوط به اجرای غیر اصولی و رانت و ... تقلب های پیمان کار عیان خواهد شد.
همه ساختمان ها رو هم با زور و تهدید به قطع آب مجبور به پرداخت هزینه های سنگین حق انشعاب کردن در حالی که در قرارداد گنجانده شده که کسی در آینده حق اعتراض نداره
علی برکت الله.
به حال ملت باید گریه کرد
الان بودجه ندارند که این موارد رو برطرف کنند یا مدیریت صحیح؟ بخدا گناه دارند. بعد از غرق شدن 3 تا بچه یه پل که 50 میلیون هم هزینه نداشت نصب کردن.اونم اهدایی از طرف فلان کارخونه بود ، شماره حساب بده پول درست کردنش رو خودمون میدیم ولی یه با وجدان رو بذارید بالا سر کار. اینقدر سخته؟ زن و بچه خودتون هم تا زانو تو فاضلاب بودن کاری نمی کردید؟
این مردم مشکل ژنی دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار