بازدید 4532

واژگونی یک میکسر حمل بتن در آجودانیه

کد خبر: ۱۰۰۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 14 September 2020

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت سه تن در پی واژگونی بونکر حامل بتن در آجودانیه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:۴٧ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه بونکر حامل بتن در آجودانیه مقابل کوچه چهارم غربی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن یک ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه این ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل رسید، گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه میکسر حامل بتن که در حال حمل بتن بوده هنگام حرکت به دلایل نامشخصی از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با جدول ها و چندین اصله درخت، با دو دستگاه خودرو برخورد کرده است.

ملکی افزود: دو نفر داخل یکی از این خودروها بودند که دچار مصدومیت شدند. همچنین راننده میکسر نیز دچار مصدومیت شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: بر اثر این حادثه میکسر در میان راه خودروهای دیگر، واژگون شده بود و مسیر راه مسدود کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان ایمن سازی لازم را انجام دادند و با یک دستگاه جرثقیل و کمک عوامل پلیس راهور که از ابتدا در محل حضور داشتند، میکسر به حالت اولیه بازگردانده شد.

به گفته وی، ایمن سازی‌های لازم در حال انجام است و محل پس از ایمن سازی به عوامل پلیس راهور تحویل داده خواهد شد. مصدومان نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان