بازدید 6951
۲

ستاد انتخابات: آرای دو سوم شعبه‌ها شمارش شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه شمارش آرای بیش از دو سوم شعبه‌های اخذ رای به پایان رسیده است، گفت: به محض نهایی شدن شمارش آرا، نتیجه انتخابات رسما اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 11 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سید اسماعیل موسوی جمعه شب در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: شمارش آرا همراه با پایان رای گیری آغاز شده است و نتیجه تا پایان امشب اعلام می‌شود.

موسوی اظهار کرد: انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز جمعه شروع شد و تا ساعت ۲۰ ادامه یافت که شمارش آرا در بیش از دو سوم از شعبه‌های اخذ رای به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال تجمیع شمارش در هیات‌های اجرایی و بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها هستیم و به محض اعلام شدن نتیجه نهایی از همه شعب در فرمانداری‌های مراکز انتخابیه، رسما نتیجه اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات درباره حوزه‌های انتخابی باقی مانده گفت: بعد از اعلام نتیجه حوزه‌های انتخابی امروز، ۱۰ نماینده به مجلس اضافه شده و ۶ کرسی دیگر خالی باقی می‌ماند که پنج کرسی به صورت میان‌دوره‌ای و یک کرسی هم به صورت دور دوم مانند امروز، همزمان با انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دورم دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز ۲۱ شهریور در هشت استان و ۱۰ حوزه انتخابیه یعنی در حوزه‌های انتخابیه لنجان و سمیرم استان اصفهان، حوزه انتخابی کرج، اشتهارد و فردیس استان البرز، حوزه انتخابی دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره استان ایلام، حوزه انتخابی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون استان خوزستان، حوزه انتخابی زنجان و طارم استان زنجان، حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه، و اسلام‌آباد غرب و دالاهو استان کرمانشاه، حوزه انتخابیه بیجار استان کردستان و حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان استان گلستان برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مشارکت زیر 10 درصد بوده

اگر نبوده پس مشارکت رو اعلام کنید
اگه ساعت 20 انتخابات تموم بشه ساعت20:04 دقیقه میشه کل یکی دو درصد رای داده شده تمام صندوقها را شمارش کرد!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان