در عرضه اولیه «ثامید» به هر کد معاملاتی چقدر رسید؟

تعداد 5 میلیارد و 297 میلیون و 550 هزار سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت توسعه و عمران امید برای اولین بار و به صورت عرضه اولیه در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد ثامید به فروش رسید.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 09 September 2020

امروز مورخه 19 شهریورماه 1399 بیستمین عرضه اولیه از ابتدای سال تاکنون انجام شد و در آن سهام شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید برای اولین بار در بورس عرضه و به متقاضیان تخصیص داده شد.

به گزارش بورس تابناک، از ابتدای سال تاکنون سهام نمادهای بپیوند، گدنا، زملارد، ثبهساز، امین، شاروم، غزر، بگیلان، آبادا، ولپارس، سیتا، وپویا، آریا، غگیلا، پیزد، رافزا، صبا، شستا و کیا در بازار سرمایه برای اولین بار عرضه شده است و امروز مورخه 19 شهریورماه 1399 نوبت به بیستمین عرضه اولیه سال یعنی ثامید رسید.

در عرضه اولیه ثامید به هر کد معاملاتی چقدر رسید؟

تعداد 5 میلیارد و 297 میلیون و 550 هزار سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت توسعه و عمران امید برای اولین بار و به صورت عرضه اولیه در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد ثامید به فروش رسید.

بیشتر بخوانید:

در این عرضه اولیه قرار بود به هر کد بورسی حداکثر 1200 سهم در بازه قیمتی 166 تا 175 تومان تخصیص داده شود اما با مشارکت 5 میلیون و 180 هزار کد معاملاتی به هر کد حداکثر 864 سهم در سقف قیمتی 175 تومان اختصاص یافت. بدین ترتیب هر کد معاملاتی نقدینگی به میزان 151 هزار و 200 تومان برای این عرضه اولیه پرداخت کرد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران، تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۴۳ شرکت رسید و به ارزش بازار بیش از۶۱ هزارو  ۸۰۴ میلیارد ریال افزوده شد.

شایان ذکر است که توسعه عمران امید آن گونه که در وبسایت اش نوشته در سال 1377 ثبت شده و به ساخت و ساز واحدهای مسکونی، اداری ، تجاری و اقامتی در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان و قم مشغول می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا عرضه اولیه ثامید برای من سفارشگیری شد ولی منقضی شد
به ما که هیچی نرسیده هیچ دویست وده هزار پولم هم از موجودیم کم شده ونه بلوکه نه تو حسابم برگشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها