بازدید 5019

زمان مصاحبه آزمون عملی رشته‌های هنر کنکور

کد خبر: ۱۰۰۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 08 September 2020

 سازمان سنجش آموزش کشور زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنرشامل آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی درآزمون سراسری سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش میزان، بر این اساس آزمون عملی منحصرا از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون (صبح چهارشنبه مورخ ۲۹ مرداد) حاضر بودند و (از تاریخ ۲۸ مرداد تا سوم شهریور) علاقه ­مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته­‌های تحصیلی مربوط در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام نموده‌اند به مل خواهد آمد.


افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی مذکور (در بخش پذیرش با آزمون) شده‌اند، درصورت تمایل لازم است پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره‌هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می­ شوند، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در زمان مقرر (اواخر شهریورماه) نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام نموده‌اند باید در زمان اعلام شده (در این اطلاعیه) کارت آزمون عملی و یا طراحی خود را از طریق درگاه این سازمان پرینت نموده و طبق آدرس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته­‌های تحصیلی مربوط شده ­اند باید به منظور شرکت در هر یک از مجموعه ­های ذی ربط نسبت به پرینت کارت برای هر مجموعه اقدام کنند.

افرادی که متقاضی رشته‌های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نشده اند و همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به اعلام علاقه مندی نشده ­اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، باید با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روز‌های برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

پرینت کارت برای متقاضیان رشته‌های مندرج در جدولی که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است ۲۴ ساعت قبل از تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت خواهد بود. محل و زمان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌های مذکور در این سایت قرار گرفته است.

همه متقاضیان باید در زمان مقرر در آزمون تشریحی و یا عملی رشته و یا رشته­‌های تحصیلی مورد علاقه خود شرکت کنند بدیهی است آزمون‌های عملی و طراحی و درس تخصصی هر رشته قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری آن بصورت انفرادی برای هیچ متقاضی و تحت هیچ شرایطی میسر نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها