بازدید 4067
۵

پلیس شیکاگوی آمریکا فردی را به ضرب گلوله کشت

پلیس شهر شیکاگو - واقع در ایالت ایلینوی آمریکا - مردی را که به سلاح سرد مجهز بود به ضرب گلوله از پای درآورد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 06 September 2020
پلیس شیکاگوی آمریکا فردی را به ضرب گلوله کشت

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی سی بی اس، این فرد در حالی که چاقو به دست داشت، به یک نفر حمله کرد. پلیس شیکاگو، این فرد تحتِ تعقیب را که به سمت ماموران حمله ور شده بود صبح روز شنبه هدف اصابت گلوله قرار داد.

ماریسا پارا خبرنگار شبکه تلویزیونی سی بی اس در گزارشی از ویتوم پارک در شهر شیکاگو گزارش داد: ما تلاش می‌کنیم تایید این خبر را بدست آوریم، اما آن چیزی که ما می‌دانیم این است که قبل از ساعت دو بامداد روز شنبه، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر چاقو خوردن یکی از افراد در ویتوم پارک، ماموران خود را به صحنه رساندند. وقتی پلیس به صحنه رسید، فردی را مشاهده کرد که چاقویی بزرگ در دست دارد و به یک نفر حمله کرده است. پلیس از مهاجم خواست تا سلاح سرد را روی زمین بگذارد، اما وی خودداری کرد.

«برایان مک درموت» از اداره پلیس شیکاگو گفت: «آن‌ها از فرد مهاجم خواستند تا چاقو را روی زمین بگذارد. وی از این کار امتناع کرد. یکی از ماموران اقدام به شلیک تفنگ برقی بی حس کننده کرد. فرد مهاجم تلاش کرد تا دارت‌های بی حس کننده را از بدنش بیرون بکشد. وی در ادامه ناگهان به سمت مامور پلیس حمله ور شد».

بنابر اعلام پلیس، پس از حمله فرد مهاجم، ماموران پلیس چندین بار به سمت وی تیراندازی کردند که باعث کشته شدن او شد. هیچ یک از ماموران در این صحنه زخمی نشدند. فردی به علت زخمی شدن او با اداره پلیس تماس گرفته شده بود به بیمارستان «مک نیل» منتقل شد و خبری از وضعیت این فرد در دست نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خدا را صد هزار مرتبه شكر كه از اين اتفاقات در ايران نمي افتد!!!!!
با سلام.من از تابناک تشکر می کنم که با جدیت هر چه تمام تر قتل و غارت و جنایت در سرزمین شیطان بزرگ را روزانه و بلکه لحظه ای در اختیار ما مردم نوع دوست قرار می دهد.لطفا اخبار ییشتری در این زمینه منتشر فرماید.با تشکر از عوامل تابناک
اونوقت شهردارش ...ترامپ را تروریست میخواند...

راستی اگر یکی از شهرداران ...رئیس جمهور را تروریست بنامد ...برسرش چه می آید؟؟؟

اقلا در آمریکا آزادی است...و هر کس میتواند اعتراض خود را با صدای بلند بگوید...
برای حفظ امنیت در جامعه چقدر خوب است که پلیس ایران نیز این قدرت را داشته باشد که هرجا نیاز بود بتواند از تفنگ استفاده کند تا اوباش اینقدر جری نشوند.البته کسانی متوجه میشوند که در دام اوباش گرفتار شده اند
ماله کش ها بیان برای طرفداری از آمریکا و نظر بدین - بیشتر از آلبانی - بدویین که خیلی زود دیر میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی