بازدید 4522
۳

ادعای پامپئو: ایران بزرگترین تهدید علیه اسرائیل و امارات

وزیر خارجه آمریکا می‌گوید امارات و رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین تهدید دانسته و در تلاش برای ایجاد ائتلافی هستند تا مانع رسیدن این تهدید به آمریکا شوند.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۹ 06 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه مدعی شد از نظر دولت امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، ایران بزرگترین تهدید برای تل‌آویو و ابوظبی است.

پامپئو در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز»، ضمن تاریخی خواندن توافق امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: «رئیس‌جمهور [دونال ترامپ]ایران را به عنوان بزرگترین تهدید برای خاورمیانه و بزرگترین تهدید برای مردان و زنان ما اعلام کرد».

وی با ادعای اینکه ایران امنیت آمریکا را حتی در داخل این کشور تهدید می‌کند، افزود: «امارات و اسرائیل نیز ایران را بزرگترین تهدید می‌دانند، پس راهی برای ایجاد رابطه‌ای پیدا کردند که می‌تواند ائتلافی بسازد تا مطمئن شوند این تهدید به سواحل آمریکا نمی‌رسد یا به کسی در خاورمیانه آسیب نمی‌زند».

وزیر خارجه آمریکا پیشتر نیز در راستای اتهام‌زنی‌های بی‌اساس خود علیه ایران، گفته بود جامعه بین‌المللی باید ایران را بابت «جنایت‌هایش» پاسخگو کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ترامپ با خروج از برجام ۳ ضربه به ایران زد، ابتدا اقتصاد ایران و ارزش پول ملی را نابود کرد، دوم ترمز انرژی هسته ایی ایران را کشید ، و سوم کشورهای منطقه و اسرائیل را در یک جبهه بر علیه ایران متحد و نزدیک کرد. در واقع برجام و نوع نگارش و اجرای آن آنقدر یکطرفه به ضرر ایران بود که خروج ترامپ را بدون هیچ مشکلی برای آمریکا ممکن کرد.
آقاي پمپئو منتظر روزي باش كه با تشريفات لازم از كاخ بدبختي جهان پرتابت كنند
این پست فطرت با کوبیدن ایران در فکر بدست آوردن دل یهودی هاست تا کاندیدای ریاست جمهوری شود.در خواب هم می دید روزی از وکالت در آرکانزاس به وزارت خارجه رسیده باور نمی کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار