بازدید 5279

قرارداد رشید مظاهری با تراکتور رسما فسخ شد

کد خبر: ۱۰۰۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 05 September 2020

فریبرز محمودزاده در مورد آخرین وضعیت رشید مظاهری اظهار داشت: فسخ قرارداد او امروز در سازمان لیگ تایید و ثبت شد. 

به گزارش تابناک ورزشی این مسوول رده میانی سازمان لیگ در مورد اینکه باشگاه تراکتور معتقد است این فسخ غیرقانونی است، عنوان کرد: تشخیص این مساله بر عهده کمیته تعیین وضعیت است. فسخ قرارداد یک طرفه را ما طبق قانون انجام می‌دهیم اما در مسئولیت حقوقی آن بر عهده خود بازیکن است. زمانی که بازیکن به اینجا می‌آید، فسخ انجام می‌شود اما یک نسخه در اختیار باشگاه و یک نسخه هم در اختیار دبیرکل و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون قرار داده می‌شود که اگر باشگاه شکایت دارد در آنجا رسیدگی کنند. 

محمود زاده ادامه داد: مسئولیت حقوقی آن هم همانطور که در فسخ نوشته‌ایم بر عهده بازیکن است. همه فسخ‌هایی که بازیکنان انجام می‌دهند در متن آن نوشته شده مسئولیت و عواقب حقوقی این فسخ یکطرفه بر عهده خود بازیکن است. 

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد اینکه عواقب این کار جرائمی مانند 4ماه محرومیت را در پی خواهد داشت، گفت: بله، بازیکن به کمیته تعیین وضعیت می‌رود و مستندات خودش را به کمیته تعیین وضعیت ارائه می‌کند و باشگاه هم به این کمیته مراجعه می‌کند.

وی افزود: ما امروز فسخ قرارداد رشیدمظاهری را با مسئولیت خودش ثبت کردیم. یک نسخه هم برای باشگاه تراکتور و یک نسخه هم برای دبیر کل فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت می‌فرستیم. 

محمودزاده در مورد اینکه در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم نیز خیلی از بازیکنان یک طرفه فسخ کردند و با وجود صدور حکم محرومیت، بلافاصله برای تیم جدید بازی کردند، اظهار داشت: اینجا بحث استیناف و رسیدگی مطرح است. باشگاه‌ها رسیدگی و پیگیری می‌کنند و مستندات ارائه می‌دهند. بازیکنی هم که فسخ یکطرفه می‌کند، مستندات خودش را می‌دهد. باید مستندات هر کدام از طرفین برای کمیته تعیین وضعیت قابل قبول باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار