بازدید 16552
دی مارتزیو مدعی مذاکره نهایی در هفته آتی شد؛

سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

این خبرنگار از 3 شرط برای بازگشت حرف زد و گفت: استراماچونی با «یک برنامه جدی، تایید بهترین بازیکنان و یک قرارداد منصفانه» شرط برای بازگشت به استقلال گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 05 September 2020

بر اساس ادعای خبرنگار مشهور ایتالیایی، آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به تیم فوتبال استقلال سه شرط را پیش‌روی مسئولان این باشگاه قرار داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در وب‌سایت شخصی خود نوشت: باشگاه استقلال پس از شکست 3- 2 در دیدار فینال جام حذفی مقابل تراکتور با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که در تلاش برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی به روی نیمکت آبی‌پوشان است. هفته گذشته مدیران باشگاه استقلال در شهر رم حضور پیدا کردند تا با مدیر برنامه‌های استراماچونی بر سر این موضوع و ارائه پیشنهادی بحث و گفت‌وگو کنند، اگرچه این سرمربی ایتالیایی به خاطر تولد فرزندش و وضعیت کرونایی برای تصمیم‌گیری در این خصوص زمان خواسته است.

در ادامه یادداشت این خبرنگار ایتالیایی آمده است: فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده جذب بازیکنان و مربیان خارجی، حتی آنهایی که در گذشته در این کشور بوده‌اند، ممنوع است. استراماچونی به بازگشت به استقلال تمایل دارد، اما او در انتظار تضمین از سوی باشگاه برای داشتن برنامه‌ای جدی، تأییدیه برای حفظ بهترین بازیکنان تیم و ارائه پیشنهادی مناسب است. طرفین همچنان به مذاکره با یکدیگر ادامه می‌دهند. استراماچونی در ماه دسامبر 2019 پس از تنها 6 ماه حضور در استقلال، به دلیل برخی اختلاف‌نظرها از این تیم جدا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
بازهم سریال التماس برای مذاکره !!! شروع شد
چقدر این مسئولین استقلال پررو هستند. این مشکل مربی تیم نیست که تیم خوب نتیجه نمی گیره. مشکل مدیریت تیمه.
این قانون وقتی گذاشته شد که فهمیدن سپاهان با برانکو وارد مذاکره شده است و برای استقلال راه فرار پیدا می شود
اقای استرا عزیز مارا به توخیری نیست شرمرسان این همه پول بی زبان مردم وبیت المال را بردی وبه ریش این ملت خندیدی وراحت با رفتنت استقلال را نابود کردی دوباره با احساسات طرفداران بازی نکنید شما فقط به فکر جیب خودتان هستید می خواهید با هزار وعده وعید وشرط وشروط برگردی وکلی هزینه برای باشگاه ایجاد کنی ودوباره قهر کنی وبا دلارهای ملت به کشورت برگردی این قدر این مدیران باشگاه بی خرد هستند هنوز این را درک نکردند ما بهترین مربی های داخلی واستقلالی در لیگ داریم که راحت می توانند استقلال را به جایگاه اصلی خودش برسانند نمی دانیم چه اسراری است ما دوباره اشتباهات گذشته باید تکرار کنیم .
اخه چه لزومی داره این همه پول را به مربی خارجی دادن فوتبال ما که برای سرگرمیه نه برای قهرمانی در دنیا تازه قهرمان هم بشه چه تاثیری بر روی زندگی مردم داره .اصل را ول کردید به فرعیات چسبیدید
اگر مسئولین از جیب خودشان خرج می کردند از یک سوراخ 1350 بار گزیده نمی شدند
فوتبال یعنی فساددر مورد مربی خارجی یعنی فساد یورویی
جذب بازیکن و مربی خارجی برای تیم‌های ایرانی مطلقا ممنوع است، بجز نورچشمی‌های وزارت ورزش، پرسپولیس و استقلال.
صدا و سیما در اختیار این دو بچه‌ی سوگلی
کمیته‌ی داوران دربست در اختیار نورچشمی‌ها (داوری افتضاح و یکطرفه‌ی فینال حذفی به نفع استقلال، نمونه‌ی بارز آن است)
رسانه‌ها تمام قد در حمایت از این دو تیم
فدراسیون هم که ملک طبیعی آنان است،
با این حال دو قورت و نیم هوادارانشان باقی مانده و از زمین و زمان طلبکارند
خجالت هم خوب چیزیه
در عوض تیم‌های شهرستانی خدا را دارند و یدا... فوق ایدیهم
قهرمانی به حق و شایسته‌ی تیم دلاور تراکتور ایران را صمیمانه به این تیم دوست داشتنی تبریک می‌گویم
شولای قهرمانی فقط برازنده شما عزیزان دل بود که با شایستگی، به خواست حق، بر رسانه، داور، برگزار کننده و استقلال، غلبه کردید.
به امید قهرمانی سپاهان، فولاد، شهرخودرو، نفت آبادان یا نساجی قائمشهر در فصل آتی لیگ برتر
شما که همش دارید میبازید لااقل با این همه پولی که دارید چندتا جوون ایرانی را سرکار بگذارید
آقا چرا کش میدین برابر آئین نامه جدید عهد قرارداد با مربی خارجی ممنوع میباشد وچون بعد از مجیدی قرارداد باایشان تمدید به حساب نمیاد پس خودتان را خسته نکنید یک مربی قوی ایرانی پیدا کنید وکار کهکشانی خودتان را آغاز نمائید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار