بازدید 14045

مرگ زن مسافر در زورگیری مردان خشن

ساعت ۶:۳۰ چهارشنبه ۱۲ شهریور، مرد جوانی در حال عبور از بازار میوه و تره بار واقع در بلوار دریا شهرک غرب بود که با صحنه عجیبی رو به رو شد. سه سرنشین یک خودرو پراید، برای چند لحظه در کنار خیابان توقف کرده و زنی را از خودرو به بیرون انداخته و دوباره به راهشان ادامه دادند. این لحظات آنقدر سریع رخ داد که مرد جوان شوکه شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 03 September 2020
مرگ زن مسافر در زورگیری مردان خشن

به گزارش «تابناک» به نقل از ایران، او به سمت زن میانسال رفت، وی که بشدت زخمی و مجروح بود از درد به خودش می‌پیچید سپس در حالی که به سختی قادر به حرف زدن بود با کلماتی بریده بریده به مرد رهگذر گفت: در حوالی پل مدیریت منتظر تاکسی بودم که خودرو پرایدی با سه سرنشین مقابل پایم توقف کرد. فکر کردم مسافرکش است و دو سرنشین مرد نیز مسافر هستند سوار خودرو شدم. اما پس از طی مسافتی آنها از من خواستند که پول نقد و وسایل با ارزشم را در اختیارشان قرار دهم. تازه آن زمان بود که متوجه شدم، زورگیر هستند و وقتی مقاومت مرا دیدند شروع به کتک زدنم کردند. پول‌ها و طلاهایم را گرفتند و مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرده و متواری شدند.

بعد از گفتن این جملات زن مجروح بی‌هوش شد. بلافاصله با کمک مرد جوان مأموران اورژانس و پلیس راهی محل شده و او به بیمارستان منتقل شد اما تلاش کادر درمان برای نجات مسافر مالباخته بی‌نتیجه ماند و او ساعاتی بعد تسلیم مرگ شد.

گزارش مرگ وی به بازپرس رحیم دشتبان اعلام شد. بدین ترتیب با افشای راز زورگیری سه مرد خشن از این زن ۵۰ ساله جسد وی برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری پراید سواران زورگیر به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۴
عجب امنیتی داریم خداروشکر. اونم تو بلوار دریا نه اطراف میدون شوش و راه آهن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
مردهای جامعه مون چقدر بی غیرت و تن لش شده اند.کی اینهارو اینقدر پلیدو خبیث کرد؟
واقعا امنیت وجود نداره.....باید فقط خودمون مراقب خودمون باشیم
امنیت که داریم حداقل ؟
هرسه باید زجر کش شن نه اعدام
باید به اینگونه افراد رحم‌نکرد اعدام‌سریع
قوه قضائیه باید بشدت با این موارد برخورد کنه ولی متاسفانه تا می خوان شدت عمل نشان دهند و جلوی این متجاوزان و زورگیران رو بگیرن خود روشنفکر و حقوق بشردان پنداران داد و بیدادشون بلند میشه اروپا هم که از خداشه خیابون های ما پر از دزد و آدمکش بشه با فریاد های حقوق بشر حقوق بشر نمیزارن این دزدان پاکسازی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
نه برادر، موضوع رو قاطی نکن!
خیلی ناراحت شدم خدا به خانواده مرحوم صبر بده
عمل این افراد کاملاً تبلور وحشی گری است ولی باید به این نقطه توجه شود چه عاملی باعث بوجود آمدن این وضعیت در جامعه شده است آیا ما توانستیم برای جوانان کار ، مسکن ، رفاه ، ازدواج و .... ایجاد کنیم کمی تفکر لازم است
عزیزان وقتی اقصاد ما خرابه معلومه این چیزا پیش مییاد چزا ما باید هنوز تو کشوری ثروتمندی مثل ایران که رو ذخایر نفت گاز و غیر خوابیده هنوز مردم فقیر باشند عزیزان اگه هزار نفرم که اعدام بشن باز م درست نمیشه باید اقتصاد درست بشه وسلام
دزدا و زورگیرا در کشور ما دیگه برای پلیس تره هم خورد نمیکنن و هر وقت و هر جا اراده کنن کارشون رو انجام میدن
فقط امنیت خارجی مهم نبست، خودمون داریم از درون همدیگه رو نابود میکنیم
نتیجه اینکه زن و بچه ادم امنیت نداره دیگه؟؟؟؟؟؟
الان چند نفر اوباشو میخوان اعدام کنن، خانوادش با مظلوم نمایی آنها و ادعای ورزشکار بودن جوسازی میکنن و عده ای هم از ورزشکار و هنرمند و جوان نادان اسیر جوسازی میشن و در حالی که نمیدانند اصل ماجرا چیست، خواستار لغو اعدام میشن. خب معلومه که اینها بعدا چه بلایی سر مردم میارن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها