بازدید 5417
۱

اولیای ‌دم ‌از ‌خون‌ خواهی ‌قاتل‌ زن‌ آبادانی‌ گذشتند

کد خبر: ۱۰۰۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 02 September 2020

متهم که همسر خود را با تصور خیانت او در آبادان سر بریده بود، با اعلام رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت.

به گزارش رکنا، 25 خرداد امسال مردی جوان با در دست داشتن یک کارد خونین،به کلانتری 11 ولیعصر آبادان مراجعه و به قتل همسر 19 ساله خود به نام "فاطمه ب" اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود به ماموران پلیس گفته بود:«همسرم که دخترعموی من هم بود،یک روز بعد از عقد از خانه فرار کرد و بعد از یک سال ، همراه پدرش او را در مشهد پیدا کردیم و به خانه برگرداندیم.چون به من خیانت کرده بود سر او را بریدم.» همسر "فاطمه ب" با تصور این که او خیانت کرده است، نقشه قتل اش را کشید اما گفته می شد که پدر "فاطمه ب" هم با تصور خیانتکار بودن دخترش قبل از آن اقدام به خوراندن سم به او کرده ولی فاطمه توسط مادرش نجات یافته بود.

گفته ها حاکی از این بود که خواهر فاطمه با برادر همسر او ازدواج کرده بود و از ازدواج خود ناراضی بود.فاطمه هم از ترس بدرفتاری همسرش اقدام به فرار کرده بوده است. چند روز قبل اولیای دم فاطمه با مراجعه به دادسرای آبادان،رضایت خود را مکتوب نسبت به قاتل دخترشان اعلام کردند.

به این ترتیب متهم به زودی در دادگاه کیفری به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد و پس از آن هیئت قضایی در چارچوب اختیارات قانونی می توانند متهم را به سه تا 10 سال حبس محکوم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اولیای دم یعنی دقیقا چه کسانی؟ آیا فقط پدر این دختر، ولی دم اوست؟ آیا مادری که نه ماه این طفلک را در شکم داشته و 2 سال شیر داده ولی دم او نیست؟
این دختر بیچاره، خیانت نکرده بلکه به اصرار پدر، زن پسر عمویش شده و از ترس فرار کرده. و کاملا معلوم شد که ترسش بیجا نبوده. طرف یک وحشی به تمام معناست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل