صفحه نخست

آی تابناک

تابناک با تو

تابناک جوان

استان ها

صفحات داخلی

۱۷۷۷۶۸بازدید

سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بیننده تابناک در خصوص شکواییه خود از این شرکت اینطور نوشت:

سلام با عرض خسته نباشید. میخواستم یک مورد عدم مشتری مداری از طرف شرکت تیپاکس اطلاع‌رسانی شود که حدود دو ماه پیش یک تبلت برای مدرسه فرزندم خریداری کردم که توسط تیپاکس ارسال شد که بعداز باز کردن کارتن متوجه شکستگی تبلت شدم و با سامانه شرکت تماس و ثبت شکایت کردم و بعداز دو ماه کمیسیون جبران خسارت گفتن چون بسته را تحویل گرفتی شامل جبران خسارت نمی باشد بنده متاسف هستم که موقع تحویل کارتن بنده داخل آن اطلاع نداشته و اولین بار هم بوده که کارتن رامیدیدم تا متوجه تغییر ظاهری آن باشم نکته جالب اینجاست که مرسوله هیچ گونه بیمه ای ندارد و جز یک شماره تلفن گویا امکان تماس با شرکت تیپاکس موجود نمی باشد. حالا اگر هم شرکت مذکور جبران خسارت نمایید بنده باید ۳۰۰الی ۴۰۰ هزار تومان اضافه کنم همان تبلت و بخرم با تشکر.

جوابیه:

با سلام
تیپاکس سازمانی با قدمت ۶۱ سال، به‌عنوان میراث معنوی در خاطره جمعی مردم ایران ثبت شده است. این مهم به پشتوانه اعتماد مردم عزیز این سرزمین پاک حاصل شده و تا امروز به‌صورت خصوصی به فعالیت خود ادامه داده است. این سازمان مسئولیت‌پذیری را به‌عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر از فعالیت خود می‌داند، چرا که روزانه امانات بیش از ۲۰۰هزار نفر از شهروندان عزیز را در سطح کشور، مسئولانه جمع‌آوری و توزیع می‌کند.
رسانه تابناک همواره به یمن پایبندی بر اصول حرفه‌ای خود به‌عنوان رسانه‌ای وزین، درگاهی است برای انعکاس و نشر نظرات و دیدگاه‌های مستند و قابل اتکا مردم عزیز کشورمان. از آنجاییکه تیپاکس بخشی فعال و از جنس همین مردم است، پس فرصت آن هست تا در مورد تیتر مطرح شده با موضوع تیپاکس، نکاتی بسیار مهم و حائز اهمیت را خدمت مردم شریف اعلام کنیم.
ما برای سهولت و اطمینان مشتریان خود، در مراحل مختلف فعالیتمان، از دریافت بسته تا تحویل آن به گیرنده، طبق قوانین ملی پست و لجستیک، سازمان تنظیم مقررات، قوانین گمرکات، قوانین پلیس فتا و همچنین قوانین داخلی سختگیرانه‌ای عمل می‌کنیم.

صراحتا برای موضوع خسارات احتمالی وارد شده به بسته‌های مشتریانمان، در تیپاکس خدمتی ویژه به‌نام "خدمت جبران خسارت" وجود دارد که تابع ارزش اعلامی بسته از طرف فرستنده و از حداقل یکصد هزار تومان شروع و تا سقف سی میلیون تومان وضع شده است که به مقتضی شرایط اقتصادی، هرساله افزایش می‌یابد. مبلغ جبران خسارت طبق ارزش اظهاری مشتری (اعلام شده از طرف فرستنده) درخصوص بسته خود تعیین می‌شود؛ بنابراین این مبلغ کاملا به عهده فرستنده بوده و هنگام تحویل بسته به نماینده تیپاکس ثبت و اعمال می‌شود.
اما برای رسیدگی به بسته‌های آسیب‌دیده نیز قوانینی تعیین شده است؛ مانند بازرسی محتویات بسته که هم در وب‌سایت تیپاکس به‌صورت شفاف ذکر شده و بار‌ها نیز از طریق رسانه‌های اجتماعی تیپاکس و همچنین نمایندگان سراسر کشور به مشتریان عزیز اعلام شده است. برای مثال، مشتری هنگام دریافت بسته، درصورت مشاهده آسیب دیدگی کارتن، باید از دریافت بسته خودداری و با مراجعه به نمایندگی، بسته را در حضور نماینده تیپاکس باز کند تا درصورت بروز خسارت، صورت جلسه شده تا اگر مستندات قابل تکیه باشند، منطبق بر قوانین ملی، جبران خسارت صورت گیرد.
همچنین از لحاظ زمانی، مدت مشخصی برای ثبت هر نوع شکایت تعریف شده است که تمامی این شرایط و دیگر موارد مرتبط با ممنوعات قانونی در وب سایت تیپاکس به آدرس tipaxco.com در دسترس مشتریان قرار دارد.
تیپاکس به‌عنوان سازمانی مشتری مدار، مشتری را سرمایه خود می‌داند و همواره سعی دارد با ایجاد ارتباط مستمر با مشتریانش، خدمات خود را روز‌به‌روز بهبود بخشد. مشتریانی که در دریافت خدمات با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباط با تیپاکس، شماره ۸۴۵۷-۰۲۱ و یا وب‌سایت تیپاکس، شکایت خود را مطرح کنند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات احتمالی ایجاد شده هستند و تمامی موارد در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.
از رسانه وزین و محترم تابناک انتظار می‌رود در حمایت از حقوق مشتری و همچنین حقوق یک سازمان کارآفرین با بیش از ۵۳۰۰ نفر نیروی انسانی، نظرات این سازمان را انعکاس داده و به نظر مردم شریف این سرزمین برساند.
افتخار تیپاکس به‌عنوان بانی پست خصوصی در ایران و حافظ این میراث ملی، خدمت‌رسانی در کلاس جهانی و ارائه خدماتی در خور شخصیت مشتریان محترم خود می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
مهجو
|
|
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
یکی از مامورین تیپاکس یه بسته برای من آورده بود بعد از اون مرتب تلفنی مزاحمت ایجاد میکرد چندین بار با شرکت تماس گرفتم و شکایت کردم اونا هم میگفتن پیگیری می‌کنیم برخورد میکنیم،هیچ اتفاقی هم نمی‌افتاد و مزاحمت ادامه داشت تا اینکه طرف خودش بیخیال شد
ناشناس
|
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
یکی از بی تکلیف و قانون ترین شرکتایی که تو ایران فعال هست همین تیپاکسه
من اگه مجبور بشم خودم بسته رو تحویل بدم اینکارو میکنم ولی به تیپاکس نمیدم
ناشناس
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
تیپاکس شیراز که دیگه افتضاح تره مخصوصا شعبه فلکه نصر..پیکی که میاره تحویل بده بسته رو پنج شنبه و جمعه میاد با زن و بچه?فک کنم برای دور دوراشون کار پیک هم انجام میدن?بسته من رسیده ولی این آقا نمیاره دم در تحویل بده میگه باید بیایی نمایندگی چون ما تو مجتمع دم در نمیبریم...ما هم ثبت شکایت کردیم ولی کسی هنوز جوابگو نیس...واقعا تیپاکس دست کدوم آدم بی مسوولیتیه
محمود
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
روز یکشنبه ۲۶ شهریور بسته‌ای را برای تهران تیپاکس کردم. تا چهارشنبه نرسیده. پیگیر شدم میگن هنوز به مرکز تهران نرسیده. مگه بسته‌ها رو با اسب و الاغ می‌فرستند که بعد از سه روز نرسیده؟
هنرمند
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
از روز چهارشنبه 22 شهریور ماه یک بسته از لاهیجان ارسال شده بود برای خیابان افریقا امروز که 27 شهریور ماه است هنوز به دستمان نرسیده یک تلفن شرکت را گذاشتن را مشغول بودن و یک تلفن هم جواب نمی دهند فوق العاده آدم های بی مسئولیتی هستن اگر بسته من با پست می آمد تا حالا رسید بود و فوق العاده دروغگو روز 26 شهریور گفتن تا 7 شب دست شما می رسد که نرسید به نظرم جمع بشود خیلی بهتر است و یا یک نفر به کارهایشان نظارت داشته باشد یا مدیریت آن عوض شود کس دیگری بشود یا جمع شود شرکتی بیاید که احساس مسئولیت کند نمی دونم چی بگم
محسن منصوری
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
یعنی شرکت مزخرفت تر اشغال تر از تیپاکس نیست! از بس در مملکت رقابت نیست این شرکت داره با وحشتاک ترین سحط خدمت میده هیچ پاسخ گویی هم نداره یه شرکت اشغال به تمام معنا نماینده های شرکت که یه مشت لش لوشن بارها شده چند بار هزینه دادم برای جابجای بار یعنی زدید میکنن و تیپاکسم یه شرکت بی صاحبه من متن رو خوندنم کاملا کپی پیس بوده یه مشت بی عارن به اینا بار ندید بزارید داغون بشن لیاقت ندارن
حسین
|
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
بسته مفقود میشه به خیالشونم نیست ، از تیپاکس استفاده نکنید مامور ارسال ارزش مرسوله رو کم زده بود و مفقود شد به همین راحتی
ناشناس
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
بارها شده برام بسته از تیپاکس اومده یا شکسته یا اکثر مواقع باید خودم بروم دفتر از آنها با بسته معیوب تحویل بگیرم اعتراض هم میکنیم میگن بسته بندی خودش همینطور بوده میگم اگه اینجوری بوده چرا تحویل گرفتید شما چرا به آدرس نمی آورید مگه هزینه تحویل درب منزل کم نمی کنید
من الان اومدم دفتر ازتون تحویل گرفتم چرا هزینه تحویل درب منزل دریافت میکنید
کارمندانشان هم همه شون بی مسولیت
نمیدانم چرا اکثر شرکت‌ها بسته هاشون را با این شرکت بی در و پیکر میفرستند
آلان دیگه اگه خرید اینترنتی داشته باشم اول سوال میکنم اگه بخواهند با تیپاکس بفرستند منصرف میشوم
حوصله اعصاب خوردی ندارم با این تیپاکس لجن
ناشناس
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
تیپاکس کاملا فاجعه است و هیچگونه تعهدی ندارد
اولین و اخرین بار هست که با این مجموعه فشل کار می کنم
اردلان
|
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
درپی اخذ نمایندگی این شرکت بودم تو مرحله تحقیقات هستم پشیمون شدم این پول حلال نیست.روزی یک میلیارد هم در آمدش باشه ولی یک نفر هم ناراضی باشه به درد من نمیخوره
سعید
|
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
سلام شرکت تیپاس در بخش خدماتی دهی واقعا خیلی ضعیف هست مشتریمداری صفر نمایندگی بندرعباس که دیگه خیلی خیلی ضعیف هست جواب درستی بهت نمیدن بسته من الان یکماه هست ارسال شده داخل یکی از شعبه هاشون امده بدون اینکه به ادرس بیارن یا با من تماس بگیرن برگشت زدن
واقعا متاسفم به شرکت تیپاکس با این سرویس دهی
ناشناس
|
|
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
برای من از طریق تپاکس از شهرستان مراغه فاکتور دارو ارسال کردند متاسفانه بعد از خیلیی پیگیری موفق به دریافت نشدم. متاسفم برای مدیریت برای تیپاکس
حمید
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
از این جهت که تقریبا تمامی افرادی که یاداشت نوشتن هیچکدام رازی نبودن و شکوه و گلایه زیاد دارند و از نحوه پاسخ به سوال این بنده خدا .
میشه فهمید که تی باکس کارشو درست انجام نمیده
آخه این سطح از عدم رضایت
خود گویای هکه چی هست
محمد
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
سلام
9 روز گذشته بابت اضافه کرایه ای که از ما گرفته بود
هزینه در مبدا پرداخت شده بود
در مقصد هم هزینه گرفتن ازما
ناشناس
|
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
با سلام و درود ضمن احترام به نظر دوستان موافق و مخالف ،راضی و ناراضی ،بر عکس شرکت نامه رسان دولتی که خیلی وقتها خودم مجبور شدم برای دریافت بسته ای که روزها در مرکز توزیع سرگردان بوده به دنبال بسته در بین کوهی از بسته ها بگردم ،مرسولات ارسالی با تیپاکس معمولا به فوریت و موعد مقرر تحویل شده ،دور از انصافه اگه نخوام تشکر کنم
رضا
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
واقعا عجب رویی دارن این مسیولین تیپاکس که بعد از این حجم از انتقاد هنوز دم از ۶۰ سال سابقه میزنن.
حسن
|
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
افتضاحه یه بسته از اهواز سفارش دادم الان یه هفته ارسال شده و تابحال بدستم نرسیده .
علی
|
|
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
وسایلتون رو خوب بسته بندی کنین و بااتوبوس بفرستین
سعید
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
افتضاح
اولین و برای آخرین بار بود که از تیپاکس استفاده میکردم . تیپاکس مرد برام
حسینی
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
بسته‌من‌حدود‌۲۰روزه‌نرسیده‌.هیچکس‌در‌تیپاکس‌پاسخگو‌نیست
ناشناس
|
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
باسلام خدمت دوستان.به نظربنده.پست پیشتاز به مراتب بهتر از تیپاکس هست.من به بسته ای داشتم بعد سه روز زنگ زدن و گفتن بسته رو باید خودتون بیاین از نمایندگی بگیرین.مبلغ پستیس هم که از هزینه پیشتاز کمتر نیست که بیشتره.با این تفاوت مهم که پست پیشتاز مرسوله رو به آدرس گیرنده میاره و تحویل میده ولی در اکثر موارد تیپاکس نه.واقعا که جای تأسف و تامل داره.
سید علی
|
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
حالم به هم می خوره اسم تی پاکس میاد . تا زنگ می زنی موبایلتان را وارد می کنید خوشان شروع می کنند به عذر خواهی مردم ایران فقط با چاپار و ایران پیام کار کنید به والله خیلی منظم هستن
ناشناس
|
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
تیپاکس هم از نظر اخذ هزینه خیلی گران حساب می کنه
پدر مشتری ها رو دراورده به نظر میاد نظارتی رو کارشان نیست وبه جایی وصلن
ناشناس
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
سلام من تا به حال با تیپاکس کار نکردم اما از خوندن این حجم از پیامک نارضایتی واقعن شرمنده شدم .مملکت صاحب نداره؟
ناشناس
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
اصلا تیپباکس خودش رادربرابربسته مسول نمی داند وفقط چندنفرنشسته اند ومی گویندصبورباشید
باشماتماس می گیرند هیچ کاری هم نمی کنندومنتظرآن ۵امتیازهستندکه بدهیم پشتیبانی هم که شماره نداردوکارهم نمی کنند
سید علی
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
خواهشا با تی پاکس کار نکنید . هیچ کاری را درست انجام نمی دهد چون نیازی به پول من و شما ندارد چاپار همه جای تهران شعبه دارد ایران پیام واقعا افراد متواضع و مسولیت پذیر اگر کسی توانست خط تلفن تیپاکس را بگیره و موفق به جواب شد من جایزه خوب می دهم طوری تنظیم کردن که خسته بشی قطع کنی .روانم مالم و جنسم سالم با چاپار و مشتری و گیرنده دیگه سه ساله به من فحش نمی دهند تیپاکس را کنار بگذارید
ترنم
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
واقعا متاسفم برا تیپاکس ب نظرم هرچه زودتر درشو‌قفل کنن و پلمپش کنن لطفا هیچکس بهشون سرویس نده چون ب شدت جای بی صاحابیه و اصلا مسیولیت قبول نمیکنن بسته من۲۵روزه گم شده الانم میگم ما تحویل دادیم و‌ مختومه خورده من نمیدونم بسته رو کجا گم کردن و نمیخاد حداقل مسیولیتشو‌گردن بگیره و‌دروغ میگه..
# بیاید از تیپاکس استفاده نکنیم لطفا
سعید جنتی
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
تیباکس بارم ۶ تومنی رو شکسته و اصلا جواب گو نیستن، به نمایندگی مشهد میگم میگن به ما مربوط نیست ،با تلفن مرکزی تهران تماس بگیرین، تماس میگیرم اصلا جواب نمیدن، امتحان کنین ببینین جواب میدن؟حتی نیم ساعت هم پشت خط منتظر موندم فایده ای نداشت، سایت هم که اصلا کار نمیکنه و نمیشه ثبت شکایت کرد، کلا بعد یکی دو هفته دوندگی و عدم پاسخ گویی بیخیال شدم و بارم رو میدم پست
کاربر
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
دوستانی که مثل من با تیپاکس اذیت شدن یا شورای حل اختلاف برید یا 195 زنگ بزنید،من فعلا به 195 زنگ زدم قلبم خیلی درد گرفته بس که حرص خوردم امیدورام در این تیپاکس به زودی تخته بشه با این هجم شکایت
کاربر
|
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بسته من نزدیک ده روزه به دستم نرسیده بهشون میگیم ،بسته کجاس اگه زحمتتون میشه کار دارید ما خودمون از داخل شهر تحویل میگیریم میگن نمیشه بهتون بگیم کجاس،میگیم مدیر بالاتر از شما کیه باهاش صحبت کنیم میگن نمیشه اسمشو بگیم،میگیم چرا بسته نرسیده پس گم شده که نمیارین میگن اسکن شده نمیشه بهتون بگیم چی شده نیاوردیم ،حالا صبور باشید باهاتون تماس میگیریم،خلاصه قلب درد گرفتم بس که حرص خوردم حتی یه زنگ نمیزنن توافقی به یه نتیجه برسیم،بس که بی وجدان هستن،حالا میخوام برم شورای حل اختلاف ، موندم اینهمه شاکی وجود داره اما هنوز هیچی به هیچی
ناشناس
|
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
با اتوبوس بسته بفرستید اما با تیپاکس بسته نفرستید . حداقل راننده اتوبوس پاسخگوست. تیپاکس که در همون حد هم پاسخگویی نداره .
ناشناس
|
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
خیلی افتضاحه- مشتری هیچ ارزشی برای این شرکت نداره- خدمات ضعیف و عدم پاسخگویی
مهدی اشرفی
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
واقعا صاحب نداره این سیستم که به این افراد نالایق و بی مسئولیت اجازه کار با این شرکت مزخرف میدن 10 روزه بستم هنوز به دستم نرسیده همش میگن دست پخش کننده سیاره برای تولد پسرم خریده بودم دیگه داره سالگرد تولدش میاد .خدا نگذره از اون کسی که باید نظارت کنه و این گند کاری رو ماسمالی میکنن
Sahar
|
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سلام‌مدیریت تیپاکس نیشابورشعبه عطار بی ادب و فحاشی میکندلطفا پیگیری شود ممنون
ناشناس
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
من به تحویل دهنده گفتم ما شرکت هستیم بقرمایید داخل حسابداری هزینه پرداخت شود انوقت طرف بدون اینکه کالا را تحویل بدهد رفت که رفت.......
ناشناس
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
اگر گم شدن کالای با ارزشتان همانند موبایل یا تبلت یا لپ تاپ برایتان اهمیتی ندارد تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر آسیب دیدن کالاهایتان برایتان اهمیتی ندارد تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر هزینه های فرستادن کالا و خالی کردن جیبتان برایتان مهم نیست تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر پاسخگو نبودن شرکت در قبال تعهداتش برایتان مهم نیست تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر شکاییتان از تیپاکس به هیچ جا نرسد ناراحت نمی شوید تیپاکس را انتخاب کنید.
کلا اگر برای وقت و هزینه و اموال خود ارزشی قایل نیستید انتخاب اول شما یپاکس است.
مهدی
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
دهات ما را میگن شهرستان مهدیشهر یه بسته در تاریخ 1402/1/8 به تیپاکس مهدیشهر رسید زنگ زدن گفتن خودت بیا ببر گفتم خودتون بیارید الان که پایان وقت اداری 1402/1/1هست بسته را برام نیاوردند
سیروان
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سلام من یه بسته داشتم از تهران به همدان ادرسو اشتباه سبت کردن بعد دوباره برگشت دادن به تهران الان دست تیپاکس بستم نه پیامی امده نه هیچی طرفم میگه دادم تحویل تیپاکس الان نمیدانم بستم کجاست
ناشناس
|
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
اگر یکبار به انبار توزیع و بارگیری مرسوله های پستی تیپاکس سر بزنید و ببینید با چه وضعیتی پرتاب میشن و یا رو زمین کشیده میشن هیچ وقت سراغ تیپاکس نمیروید
محمودمیریان
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
آشغال ترین شرکتی که تابحال دیدم
ناشناس
|
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
سزای گرانفروش نخریدنه. استفاده نکنید تا ورشکست بشه
فاطمه
|
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
20 سال نماینده تیپاکس بودیم تو یه شهرستان کوچیک. زمانی ک نمایندگیش دسته ما بود امکان نداشت بزاریم بسته ها بمونه برای روز بعدش و همون روز توزیع می کردیم. به تمام مشتری ها میگفتیم بسته رو نگاه کن اگر بسته بندی اسیب دیده تحوویل نگیر که برات صورت جلسه کنیم ولی متاسفانه از وقتی مدیر عمل عوض شده کلا گند زده تو همچی . تمام نماینده های خوب رو برداشت هرچی درب و داغون رو گذاشت. که واقعا نماینده ها خیلی بی تربیت هستند و همش جواب سر بالا می دن. برای من بعد 4 روز بسته رو اوردن. عوض معذرت خواهی بابت تاخیر میگن همینه که هست میخوای بخواه نمیخوای نخواه . زنگ زدم شرکت انقدر پشت خط موندم که خسته شدم و ول کردم.
ناشناس
|
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
سلام یک بسته رو نزدیک به 10 روزه که تیپاکس با قدمت 60 ساله از یک نقطه در شهر تهران به یک نقطه دیگر منتقل می کند و هنوز این بسته به مقصد نرسیده. فکر کنم همچنان دارن با همان روش های 60 سال گذشته بلکه بیشتر فکر کنم دوره پارینه سنگی بسته ها را منتقل می کنند.واقعا متاسفم برای خودم که گاهی اوقات مجبور میشم از سرویسی به این افتضاحی استفاده کنم.
همشهری
|
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
بدترین واوراق ترین حمل ونقل گشور برای این شرکت میباشد.بسیار بی مسئو لیت میباشند .تنها راهش کار نکردن با این شرکت.....
زهرا
|
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سلام من هم بسته ای از تیپاکس دریافت کردم که شکسته بود و جبران خسارت نکردند گفتند جلوی مامور ارسال باید باز میکردید.
فوق العاده بی مسئولیت هستند خودم به شخصه دیگر از تیپاکس استفاده نخواهم کرد
رضا
|
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
شرکت واقعا مضخرف و بی عهد و پرسنل بی ادب.هر کی خره با تیپاس کار میکنه. من ۵۰ هزار نومن خرج شکایت تلفنی با یه جنس ۵۰۰ هزار تومنی کردم. جنسم هم گم شده
ناشناس
|
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
الان پنج روز بار تحویل دادم هنوز به دستم نرسیده اصلا این شرایط راضی نیستم داد مشتری بنده دراومدهذ
احمد
|
|
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
متاسفانه شرکت تیپاکس در آخرین عمکرد خود بسته اینجانب را به سرقت برده و امضای جعلی در وبسایت گذاشته که بسته تحویل اینجانب گردیده که بنا دارم از تیپاکس به علت جعل امضا شکایت کنم. پاسخگویی: صفر. میگن رسیدگی میکنیم ولی نمایندگی میگه خودت بیا ببین کجاست و تحویل بگیر و وقتی میگم مگه پول توزیع رو پرداخت نکردم میگه مگه چقدر پول دادی که طلبکاری برات بسته رو بیاریم؟

پرروییشون بی حد و حصره به علت عدم نظارت بر کارشون.
ز امیری
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
برای اولین بار برام یه بسته فرستادن با تیپاکس ازهمین تهران سه روزه نرسیده هرچی زنگ میزنم فایده ای نداره چه شرکت بی مسیولیتی هستش دفه اول واخرمه به هرکی هم برسم میگم که باتیپاکس کارنکنه بلکه درش تخته بشه واینقدر با اعصاب مردم بازی نکنن
مهرداد
|
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
واقعا گرون. یه خرید ۵۰ تومنی ۱۲۰ گرمی رو ۵۱ تومن هزینه پست از من گرفتن. اعلام نکردن اینقدر میشه وگرنه عمرا میگرفتم. اولین و آخرین بار با تیپاکس. همه جا هم تبلیغ میکنم. سر گردنه هست؟ چه خبره! انصاف هم خوب چیزیه.
Sina
|
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
دستگاه من به ارزش پانصد هزار تومن گم کردن یه ریال خسارت ندادن!
ناشناس
|
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
این دستورالعمل عجیب و غریب چیه؟ نماینده تیپاکس باید مکلف بشه که حقوق و شرایط رو برای مشتری بطور کامل تشریح کنه. اینقدر اگر و کاشکی آورده که آدم از خوندن پروتکلش پشیمون میشه!
حسن بسطامی
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بستگی به نمایندگی داره! از حق نگذریم بعضی نمایندگی های تیپاکس مسئولیت پذیرن و رفتار مناسب و حرفه ای دارن اما از اون طرف بعضی هاشون واقعا بی مسئولیت هستن...
ناشناس
|
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
من يه بار با تيپاكس كار كردم اول و آخرم شد.
ناشناس
|
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
رفتاری که پرسنل تیپاکس دارن مملو از بی تعهدی و بی مسئولیتی می باشد.
بهروز
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
جالبه که من لپ تاپم رو برای تعمیر بردم نمایندگی رشت برای ارسال به تهران
قبول نکردند بیمه کنند چون جعبه نداره ولی همون لپتاپ از تهران با بیمه برایم ارسال شد!!!
هم ارسال و هم دریافت دقیقا" 5 روز طول کشید(رشت تا تهران که کلا" 5 ساعت فاصله دارند)
سمیرخوشی
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بخدا حیف دارن پول از مردم میگیرن
نوید
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
نزدیک 3 هفته هست سفارش دادم هنوز چیزی دستم نرسیده ولی همکاران بغل دستیم بعد از من دو بار از همون جنس سفارش دادن و بهشون رسوندن اجناس رو. وقتی شکایت هم میکنی الکی یه سامانه ثبت شکایت درست کردن که کلا مشتری رو میپیچونه معلوم نیست کی باید به کار اینها رسیدگی کنه.
حسین
|
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تیپاکس به معنای کلمه افتضاحه
سجاد
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
تو گوگل سرچ کردم( تیپاکس افتضاح ) سریع این پیج اومد، چقدر حال کردم وقتی دیدم تنها من ناراضی نیسنم و غر نمیزنم، واقعا کارشون بده، فقط توزیع کننده های آخرین مرحله که بسته رو میرسونن دسته مشتری اکثرشون با معرفتن و با تعهد وگرنه شرکتش و مسولاش واقعا بی خیالن...انگار خیلی راحت دارن میگن همینه که هست...بخدا قسم پست خیلییی بهتر از تیپاکسه...کاش یه نهادی بکد نظارت میکرد رو تیپاکس
ناشناس
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
کاش یکی بگه این شرکت به کدام دم کلفت وصله
ناشناس
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
تیپاکس اصلا به درد نمی خورده. الان تقریبا یک هفته است که قراره بسته ای برام از یه شرکت توسط همین شرکت به دستم برسه. هرچقدر پیگیری کردم به جایی نرسیدم.
امیر
|
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دیروز یه بسته از تیپاکس تحویل گرفتم شکسته بود بعد ولی پیگیری آخرم زدن زیرش بسته بندی خود تیپاکس بوده ولی هیچی که هیچی.
ناشناس
|
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
واقعا بعدازخواندن نظرات برای مدیران این شرکت متاسفم.جالب اینجاست که این دوستان درسال 98 به عنوان اپراتورپست اول خصوصی هم انتخاب شده اند وسعی داشتند که hub منظقه درایران باشند.برای بزرگ شدن درصنعت لجستیک میبایست بزرگ فکرکرد.متاسفانه بکارگرفتن افراد نالایق دراین مجموعه چنین تبعاتی را بدنیال خواهد داشت.
متاسفم
کیش
|
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
سلام
بنده یک بار کالا تحویل تیپاکس دادم و پشیمانم دیگر هیچوقت مرسوله به تیپاکس تحویل نمی دهم اول از اینکه در سیستم رهگیری کالا درج می کنند مرسوله تحویل گیرنده شده که در عمل چنین چیزی نیست و باید شخص گیرنده وقت بذاره خودش هزینه کنه تا به کالاش برسه . در ضمن در صورتحسابشان مالیات برارزش افزوده دریافت می شود که نوعی جیب بری از جیب مشتریان است در حالیکه مالیات به ارزش افزوده کالا در حین خرید صورت می گیرد و برروی قیمت کالا وخدمات لحاظ واز فروشنده دریافت می شودذ نه اینکه پیک هم بخواد مالیات برارزش افزوده دریافت نماید. بیایید باهم مهربان باشیم.
حسین
|
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
تاخیرش زیاده اداره پست دولتی بهتره و ارزون تره وسرعت بیشتری در توزیع داره
محمد
|
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
درب بسته های گران قیمت باز و مقداری از آن تخلیه می شود
محسن
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
ایکاش مسولین شرکت و نویسنده این جوابیه برای دفاع از شرکت تیپاکس و اشاره به قدمت 61 ساله و بالیدن به آن این نوشته های مردم عزیزمان را میخواندند و تغییر رویه می دادند. واقعا برخورد پرسنل بی ادبانه و غیر مسولیت پذیرند. من غیر از مواقع اظطرار و اجبار هرگز به این شرکت مراجعه نخواهم کرد.
متین بخت
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
یه شماره دادن واسه ثبت شکایت ولی شکایت ثبت میشه.من صد بار برای پیگیری شکایت تماس گرفتم هی میگن کارشناس باهاتون تماس می گیره الان پنج ماهه گذشته تماس نگرفته.اگه این کلاهبرداری نیست پس چیه.قدمت 60ساله بخوره توی سرتون که پول اضافی میگیرین و میگین بر میگردونیم ولی همش سرکار میذارین.همه تماس هاشونو ضبط کردم که گفتن کارشناس تماس می گیره و پولتون برگشت می‌خورده توی فضای مجازی همشو پخش می کنم تا همه بدونن که اصلا پاسخگویی ندارن
داریوش
|
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
با سلام و احترام به مدیریت محترم
من از مشتریان تیپاکس هستم . متاسفانه امروز بسته بنده را پس از دریافت هزینه پس فرستاده و کارکنان زن به ما بی احترامی کرده. و رییسش ما را فروخته بود و مورد آزار واذیت قرار داد و دل ما را پرخون کرد. خاک بر سر کارکنان دهاتی داراب که بی فرهنگ وبیسواد و آدم فروش هستند . به جای احترام به مشتری آنها را اذیت و ازار میدهند . متاسفانه خاک بر سرتون .برید بمیرید.
ابراهیم همتی
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
تیپاکس زحمت زیادی رو داره متقبل میشه .
اما متاسفانه نیروهای دفتری این شرکت در ملایر خ شهید وفایی اصلا مشتری مداری بلد نیستند و هیچگونه احترامی برای مشتری قائل نیستند .
به عینه شاهد بودم یکی از مشتریان رو درگیر شدند و چند نفری کتکش زدند و لباسهاش رو پاره کردند
حتی بارش رو پرت کردند تو پیاده رو و بهش فحاشی کردند.

واقعا متاسفم واسه تیپاکس با این جذب نیرویی که داره .
یه مشت نیروی بی اعصاب و بی ادب رو بکار گرفتند بجای احترام به مشتری بی ادبی و فحاشی میکنند.

بهتر نیست یه کم بیشتر دقت کنید.
من که دیگه با تیپاکس کار نمیکنم.

من ا... توفیق
reza
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بازی با کلمات و جوابیه پوشالی / سابقه ی 61 ساله تون مفت نمی ارزه به خدا
الان رفتن تو کار پوشاک و پیش تر تو کار مبل که اون جا هم افتضاح هستن
عبدالهی
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
مزخرفترین مسیر پستی همین تیپاکسه انگار با وسیله ها جنگ دارن قسم خوردن حتما شکسته تحویل بدن ایشالا هرچه زودتر جمع بشه بساطشون
ناشناس
|
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
من به صورت اینترنتی ثبت کردم، بیمه کردم و پرداخت کردم، جنس با 4 روز تاخیر جمع آوری شد، بدون بیمه ارسال شد و کرایه در مقصد از گیرنده هم دریافت شد!
33 تماس با پشتیبانی بعد از 20 روز، هنوز منجر به پیگیری نشده و پشتیبانی فقط مشکل رو به کارشناسا اعلام میکنه!
تمام تماسهام ضبط شده و موجوده.
طاها
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
من تاحالا دهها بسته سفارش داشتم و فرستادم به اکثر استانها شهرستان با پست تاحالا مشکلی نداشتند.اما برای اولین بار سفارشم را با تیپاکس فرستادن از تهران ،بعد دوهفته هنوز نرسیده دستم.هرچی پیگیری میکنم فعلا خبری نیست.خدا لعنتشون کنه.اخرین بارمه که از تیپا کس استفاده میکنم.افتضاحه..خدا لعنتشون کنه.چندتا بیسواد جمع شدن دور هم.خدالعنتشون کنه.خدالعنتشون کنه.خوب شد دارو ی مهمی سفارش نداده بودم.خدالعنتشون کنه.
Shiva
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
سلام من خودم فروشنده انلاینم
چون طرف قراردادم با تیپاکسه برای پرداخت درب منزل مجبورم با تیپاکس کار کنم خیلی اذیت میکنن واقعا یا اصلا نمیبرن برای مشتری برگشت میزنن یا بسته باز شده میبرن به مشتری ،یا از مشتری ۷۰ تومان هزینه ارسال میخوان یا اینکه به دستش رسید تو کد رهگیری خیلی دیر یا اصلا نمینویسن که رسیده به دست مشتری ،،رسیدگی بشه لطفا
محمد
|
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
افتضاحه،اصلا پاسخگو نیستن،شانس بیاری بسته ات سالم برسه،بیمه و ... همه دروغه
دلارام مشتری ناراضی
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
با سلام
اگر میدونستم قراره برای تحویل گرفتن کالا، انقدر دردسر و عذاب بکشم، از فروشنده درخواست میکردم که به هر طریقی غیر از تیپاکس اجناس را برایم ارسال کنه...!
الان یک هفته است که از کار و زندگی افتادم ولی هیچ کس و هیچ کجا پاسخگو نیست...!!
هر بار که با تلفن گویا تماس میگیرم و درخواست ارتباط با اپراتور را میکنم، هر دفعه بعد از چندین دقیقه پشت خط ماندن، نهایتا اعلام میکنه که بعد از شنیدن بوق پیغام بزارید....!!!
خدا ازتون نگذره که تنها چیزی که براتون اهمیت نداره، رضایت مشتری هست...!!!!
رضا
|
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
یک روز جهت ارسال بسته ای حاوی روغن زیتون به واحد تیپاکس واقع در تهران - شهرک غرب - بلوار فرحزادی - خ طاهر خانی -باران جنوبی رفتم مسوول واحد گفت نمی توانیم مایعات را تحویل بگیریم و باید از باربری ارسال کنید. در زمانی که آنجا بودم ماشین تی پاکس هم در حال بارگیری بود. کارگر تی پاکس بسته ها را پرت می کرد داخل ماشین. بهش گفتم چرا این کار را با بسته ها می کنی. انگار از بسته متنفر هستی و نفرتت را با بسته ها خالی می کنی که اصلا توجهی نکرد و باز هم از دور بسته ها را به داخل ماشین پرتاب می کرد انگار که دارد والیبال بازی می کند. اصلا مساله ایمنی را نمی دانند و یا اگر می دانند خودشان را ملزم به انجام آن نمی دانند و اصلا براشون هم مهم نیست چون احساس مسوولیت نذارند و می دانند که مافوق هم آنها را بازخواست نمی کند تا دوباره تکرار نکنند. واقعا متاسفم برای این نفهم بازی ها و بی مسوولیت ها. این تنها به تی پاکس نمی شود به مواردی هم که از طریق پست بسته ای ارسال می شود گاهی چنین بی ملاحظه گی هایی هم دیده می شود. یکاش بیشتر احساس حق الناس را بکنیم.
بی باک
|
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
مزخرف ترین پست تیباکسه
مرادی
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
تیپاکس اسلامشهر برخورد نامناسب و بی شرمانه ای داشتن....
ناشناس
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بنده هم فوق العاده ناراضی هستم‌واقعا کارمند هایی ک در تیپاکس مشغول بکار هستند بجایه اینک وظیفه خودشان را بخوبی انجام دهند ب مردم بی احترامی میکنن و حتی صحبت کردن با یک خانم را بلد نیستند ولی پشت میز نشستند
علی
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بنده خریدی از تهران انجام دادم و قرار شد فروشنده بوسیله ی تیباکس برایم ارسال و گفتند هزینه ی ارسال حدود هشتاد هزار تومن میشود بعداز دوروز از ترمینال با بنده تماس گرفتند جهت تحویل بسته ام که با اتوبوس ارسال شده بود از من مبلغ سیصد و پنجاه هزارتومان پول گرفتند وقتی اعتراض کردم یک شماره تماس به بنده دادند و پول راازمن گرفتند وقتی تماس گرفتم متاسفانه یک آقایی که اصلا رعایت ادب و احترام را نمیکرد به من گفت چون کروناست ماحق داریم هزینه هایمان را افزایش بدهیم برو هرکاری دلت میخاهد انجام بده و شکایت بکن بنده هم چند جا شکایت کردم ولی جوابی دریافت نکردم وچند بار هم تماس گرفتم دیگر پاسخ ندادند ای کاش مرجعی بود تا بتوان به آنجاشکایت کرد من نمونه ی کوچکی از هزاران نفر که به انها ظلم شده است هستم . علی از میانه
علیرضا
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
تیپاکس بهترین شرکت برای استخدام شدن هست! میتونی بدترین رفتار رو با مشتری بکنی و از سر و ته وظایفت هم بزنی و هیچ نگران عواقبش نباشی! ضمنا از محموله ها هم چیزی لازمت بود اعم از وسایل و خوراکی میتونی برداری. بابت خسارت محموله خیالت راحت چون مشتری عملا نه میتونه شکایت کنه و نه شکایت بکنه به جایی میرسه. خلاصه دنبال جای ریلکس برای استخدام هستین، فقط تیپاکس!
سامان
|
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
۸ روز گذشته هنوز بسته دست من نرسیده.پستچیشون ۳ روز تحویل گرفته عین خیالشم نیست متاسفم واستون
ناشناس
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
تازه پول اضافه توی شهری هم میگیرن
م
|
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
بنده دوازده سال پیک کارمیکنم این همه بار باترمینالها وکلی باربری ها بارمیفرستم شهرستان از تهران به هیچ مشکلی نخورده تاحالا به این بی مسولیتی تیپاکس ندیدم یه بسته نه روز پیش ازکرمان فرستادن تهران اصلآ جوابگونیستن داداشم مدارک روفرستا ده زودتربه دستم برسه خودش بعد چهارروز اومده اونوقت بسته ای که قراربوده چهل وهشت ساعته برسه دستم هنوز نرسیده جالبه زنگ که میزنی میگه پیگیرم یعنی چی من دادگاه دارم مدارک هارولازم دارم (بی وجدان ها)
ف .ناشناس
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
بدترین ارگانی که تو عمرم دیدم . یک دستگاه گران الکتریکی دادم ارسال کنن . نه تنها ارسال نشد و در تهران موند . ده روزه دارم می دوم و التماس که حداقل بسته را تحویل بدین نخواستم خدمات شمارا . ولی هنوز به نتیجه نرسیدم .یه ارگان کلاه بردار است و به کسی هم پاسخگو نیستن و نمایندگی هاش بدترین برخورد دارن . در حقیقت تیپاکس یک دلال است نه شرکت. همین پست یا برابری هم امن تر است و هم مطمن
ناشناس
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
تیپاکس مزخرفترین شرکت ارسال و مراسلات، بی نظم، بدون پاسخگویی و حل مشکلات، پرسنل بی نظم و بدون پرستیج کارمندی، شرکت تیپاکس هست. وقتی زنگ میزنی به شعب برای سفارش ارسال ، انگار مرسوله شما رو رایگان میخوان حمل کنن. با چنان لحن بد و غیر مودبانه صحبت می کنن که پشیمون میشی.
مجتبی
|
|
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
من فروشنده لپ تاپ هستم ، اونقدر که تیپاکس برای من جنگ اعصاب و درگیری داشتم با این شرکت آشغال که نصف موهام سفید شده ، نمیدونم کی پشت این شرکت آشغاله ، تابناک عزیز لطفا یه گزارش کامل در مورد بی مسولیتی و عدم پیگیری شکایات تهیه کنید ، مشت نمونه خرواره ، پیامهای زیر این پست رو بخونید ، لطفا از آقا زاده و سازمانی که احتمالا پشت این تشکیلات بد نامه نترسید و با منتشر کردن پیامهای مردم شاکی شرکت رو پاسخگو کنید
مهدی
|
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
باسلام
برای اولین بار از تیپاکس استفاده کردم.واقعا متاسفم.ای کاش اینکار رو نکرده بودم. فقط اپراتورها وعده میدن که پیگیری میشه
همین
حمید
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
سلام
تمام نطرات درست است و شرکت تیپاکس متاسفانه یک شرکت بی مسئولیت و غیر پاسخ گو هست
فرناز
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
من انلاین سفارش دادم فرستنده باراول با تیپاکس ارسال کرده 6 7 روزی بود حتی پیامک هم ازطریق تیپاکس برام نیومده که بسته کجاس و کی ارسال میشه دوباره‌ ب فرستنده گفتم بازم ارسال کردن الان بازم پیامی ازطرف تیپاکس برام نیومده چیکارکنم
سعید
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
فقط باید ازشون به مراجع قضایی شکایت کرد. تنها راه این هست.
M
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
اصلا راضی نیستم بسته رو درب منزل تحویل نمیدن باید بریم خودمون بگیریم یا مبلغ زیادی به غیر از مبلغ اولیه میگیرن تا بفرستن.
واقعا پشیمونم اگه زودتر نظرات خونده بودم اصلا سفارش نمیدادم.
ناشناس
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
در شعبه میدان کتاب شهرک غرب تهران اگر پس کرایه بخواهید بکنید می گویند که بسته را بزارین برین هر وقت ما دلمان خواست رسیدش را براتون پیامک می کنیم .
حمید کریمی
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
مزخرف ترین بی تهد ترین بی ادب ترین و گران ترین سرویس ارسال مرسولست
حسین آیرمی
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
این قدر بی در و پیکر
من به عنوان صاحب کار یه بسته برای مشتری ارسال کردم
جعبه پاره شده...مشتری من گفته چرا پاره شده به ایشون گفتن توی بارگیری و اینها جعبه پاره شده... به فاصله یک دقیقه که تا دم در رفت میبینه چیزی درون جعبه نیست، زمانی که بر میگرده مسئولین تیپاکس میگن چرا جعبه رو جلوی روی خودمون باز نکردی ما چیزی به عهده نمیگیریم...
واقعا دلم نمیخواست مشتریم اینجوری ناراحت بشه با ضرر یه جنس دیگه براش ساختیم فقط به خاطر دل و دزد بودن تیپاکس!!!!
سامان
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
تا حالا 3 بار با تیپاکس بسته فرستادم ، با اختلاف مزخرفترین روش ارسال بار تیپاکسه . هم دیر میرسونه هم پشتیبانی افتضاحی داره هم بسته رو داغون تحویلت میده هم بعد همه اینا طلبکار هم هستن .
سامان
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
تا حالا 3 بار با تیپاکس بسته فرستادم ، با اختلاف مزخرفترین روش ارسال بار تیپاکسه . هم دیر میرسونه هم پشتیبانی افتضاحی داره هم بسته رو داغون تحویلت میده هم بعد همه اینا طلبکار هم هستن .
نظر شما
تعداد کاراکترهای مجاز:1200