کره شمالی به سمت نیروی دریایی هستهای میرود!
رهبر کره شمالی بامداد چهارشنبه اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور به تسلیحات هستهای مجهز خواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بامداد چهارشنبه اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور به تسلیحات هستهای مجهز خواهد شد. کیم طی سخنرانی در مراسمی به مناسبت آغاز به کار ناوشکن کلاس «چوئه هیون» و پیوستن آن به نیروی دریایی کره شمالی، گفت که برنامه تجهیز نیروی دریایی کشور به سلاحهای هستهای در حال انجام است. به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در اینباره توضیح داد: «نیروی دریایی در حال تبدیل شدن به یک شاخه کامل از نیروهای مسلح است که به داراییهای راهبردی مجهز شده است، به این معنی که برنامه تجهیز آن به سلاحهای هستهای دقیقاً طبق برنامه پیش میرود». پیش از این نیز رهبر کره شمالی گفته بود که حفظ جایگاه کشورش بعنوان یک قدرت هستهای، تنها راه مقابله با شرایط غیرقابل پیشبینی و پیچیده امنیتی در عرصه جهانی است.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳




