پیام احساسی قالیباف درباره رفتنش به سوئیس
قالیباف نوشت: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.

به گزارش تابناک؛ قالیباف در فضای مجازی نوشت: « در صداوسیما گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوییس نرود.
اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.»
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱




