مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل
تعداد بازدید : 28390
کد ویدیو
کد خبر:۱۳۷۹۹۰۱
کد خبر:۱۳۷۹۹۰۱
153357 بازدید
نظرات: ۵۴
نبض خبر

لحظات امضای توافق ایران و آمریکا توسط پزشکیان و ترامپ

دونالد ترامپ و مسعود پزشکیان رئیس جمهورهای آمریکا و ایران تفاهم نامه 14 بندی را امضا کردند. پزشکیان در دفتر ریاست جمهوری ایران و ترامپ در حضور رئیس جمهور فرانسه در کاخ ورسای این تفاهم را مقابل دوربین امضا کردند. متنی که پزشکیان امضا می‌کرد دارای امضای ترامپ بود که نشان می‌دهد متون قبلاً رد و بدل شده و نیازمند امضای طرف مقابل بوده است. همچنین متن توافق در دو نسخه فارسی و انگلیسی است. لحظات امضای توافق ایران و آمریکا توسط پزشکیان و ترامپ را می‌بینید.
گزارش خطا
مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل
اخبار مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۵۴
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
از امروز بساط بی قانونی و تندروی و سوپر انقلابی بازی را باید جمع کرد و بفکر مردم و اقتصاد و منافع ملی بود. شعار دیگر بس است. وقت عمل درست است
پاسخ ها
پیام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
اگر دستاوردی هست، حاصل همین به اصطلاح تندروی است که فرموده می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
در پاسخ به کاربر ۱۰:۱۸
در حال حاضر این تندروها دارن به اتحاد ملی آسیب میزنن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
از امروز بساط وطن فروشی و حرف های مفت زدن و ادعای روشن فکر بودن یک مشت تهی مغز باید جمع شود
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
تمام مشکلات کشور زیر سر تندروهاست تنها دست اورد تندروها جنگ و مشکلات اقتصادی و منزوی شدن کشور و .... هست
محمد‌فقیه‌نوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
میدونید چرا تندرو ها الان قدرتمند هستند بخاطر ناکار امادی مدیران غیر تندرو است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
۱۰۰۰ درصد مطمئنم بعد جام جهانی ترامپ میزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
شما دقیقا همون کسایی هستید که هزار درصد مطمین بودید اصلا جنگ نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
موافقم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
این مورد یه مقدار فرق داره رئیس جمهور آمریکا قدرت زیادی داره و امضاش پای یک سند بی اعتبار نیست.
البته باید ببینیم چی تو فکر مارکو روبیو و نئوکان ها می گذرد.
باهوش ترین فرد سیستم آمریکا که از قضا هدایت رو به دست داره به نظر من شخص مارکو روبیوست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
۱۰:۸ شما هم لابد از کسانی هستی که میگفتی‌آمریکا غیرنظامی‌نمیزنه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
من می دونم، من می دونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
مبارکه انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
استیصال از قیافه ترامپ میریخت. چه قدر زورش اومد این رو امضا کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
مگه مجبوره امضا کنه!! شاید فکر میکنی از تو ترسیده!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
این است قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران

چیزی که یه عده هیچ وقت باورش نداشتند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
تا آنجایی که من خبر دارم شماها از روز اول گفتید مذاکره با ترامپ هرگز. و ترامپ هم گفت باید مذاکره شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
باشه ،،ما که میدونیم چه خبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
خب.حالا نوسازی صنایع و ایجاد اشتغال و بازسازی خرابی جنگ باید سه شیفته انجام شود. وزیر تنبل و خواب آلود خائن هم اخراج از کابینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
جوری نوشتی انگار تاحالا بیشتر صنایع بازسازی نشدن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
چه ساده ای شما! دولت توافق را امضا کرد تا با خیال راحت و بدون استرس جنگ به زندگی راحت و بدون دغدغه قشر ضعیف جامعه به خوشی و خوشگذرانی خود ادامه دهد البته کیش و قشم را برای تفریح مقامات دولتی حتنا سریع بازسازی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
شکست تاریخی برای آمریکا
خدارا شکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
لطفا بطور رسمی اعلام بشه آیا تنگه الان بدون نیاز به هماهنگی با اداره بندر و سنتگام برای عبور کشتی بازه ؟
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
پس چرا ایران خودرو گران کرده؟ چرا ارز اومد پایین دوباره رفت بالا؟ وقتی پولا به مردم نرسه چه فایده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
ایران خودرو فکر میکنه جنگله و هرچی میخواد انجام میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
یه سوال درست و حسابی
تا زمانی که سرمایه دارها تصمیم گیرنده باشن همین میشه
یادتون هست شعار بخش خصوصی و کوچک کردن دولت
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
واکنش ایران خودرو :من خود ارز (دلار)هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
امیدوارم هر چی هست به خیر و صلاح مردم عزیزمون باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
تو عمو ترامپی نبودی؟
مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل
مفید صفحه اصلی نسخه موبایل
تابناک ورزشی نسخه موبایل