میلی صفحه خبر لوگو بالا
شاتل صفحه خبر لوگو بالا
میلی صفحه خبر موبایل

استقبال از رسانه های منتقد و پرسشگر

آنها که محمد شریعتمداری را می‌شناسند می‌دانند که بر خلاف ادعاهای منتشر شده از سوی یک نماینده تحت عناوینی همچون؛ «خفقان رسانه‌ای»؛ «شکایت‌ از رسانه‌های منتقد» هیچگاه رویه او نبوده، چه زمانی که در وزارتخانه های بازرگانی، صمت و کار مسئولیت داشت و چه زمانی که معاون اجرایی ریاست جمهوری بود.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۴۵
| |
522 بازدید
در طول این سالها حتی یک مورد شکایت از رسانه‌ها در دوره حضور شریعتمداری در  وزارتخانه‌ها و معاونت اجرایی ریاست جمهوری به ثبت نرسیده و همین رویه در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز ادامه پیدا کرده است. 
 
تعامل مستمر او با رسانه‌های طیف‌های مختلف در این سالها خود گواه روشنی بر نوع نگاه او به نهاد شریف رسانه است.   ضمن اینکه شریعتمداری در  نشست‌ها و مجامع مختلف بارها تاکید کرده که دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی و سیاسی صرفا در صورت وجود و نقش‌آفرینی رسانه‌های منتقد و پرسشگر ممکن خواهد بود. با همین باور، سازمان‌های تحت مسئولیت او  رویه پاسخگویی و شفافیت را در تعامل با اصحاب رسانه پیش گرفته‌اند. 
 
شکایت از نشریه چارسوق را می‌توان استثنای بر تعاملات شریعتمداری با رسانه‌ها دانست، جایی که نقد منصفانه و تحلیل عملکرد مدیران و نهادهای اجرایی، جای خود را به تهمت‌ها و اتهام‌زنی شخصی داد. 
 
با این وجود، احترام به نظر مرجع قضایی و تمکین از آن، مهمترین اصل در نظام جمهوری اسلامی است و در این پرونده نیز تبعیت از نظر قضات که رای به عدم محکومیت چارسوق صادر شده بر همه موارد ارجح است./الف
میلی صفحه خبر موبایل
اشتراک گذاری
برچسب ها
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت