بازدید 10580

شکایت ۳باشگاه بلژیکی از رییس ایرانی فوتبال این کشور

آنتورپ نیز معتقد است سمت‌های اجرایی همزمان مهدی بیات در باشگاه شارلوا، فدراسیون فوتبال بلژیک و یوفا نمونه روشن تعارض منافع هستند.
کد خبر: ۹۸۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 26 May 2020

۳ باشگاه بلژیکی از جمله آنتورپ مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را به سوء‌استفاده از قدرت متهم کردند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روزنامه Het Laatste Nieuws بلژیک، سازمان حفاظت از رقابت‌های ورزشی بلژیک (BMA) شکایت‌هایی از سوی ۳ باشگاه فوتبال دریافت کرد که در آن‌ها مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال را به سوءاستفاده از قدرت متهم کردند. واسلند، ویرتون و آنتورپ تیم‌های شکایت‌کننده از مهدی بیات هستند که البته آنتورپ با حمله جدی به این رئیس ایرانی فدراسیون فوتبال بلژیک و باشگاه شارلوا می‌خواهد او را از سمت‌های اجرایی‌اش در این فدراسیون و حتی یوفا عزل کند.

نیمه‌کاره ماندن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بلژیک به خاطر شیوع ویروس کرونا که در جلسه ۱۱ روز قبل فدراسیون فوتبال این کشور اتخاذ شد دلیل اصلی شکایت ۳ تیم موردنظر هستند. آنتورپ نیز معتقد است سمت‌های اجرایی همزمان مهدی بیات در باشگاه شارلوا، فدراسیون فوتبال بلژیک و یوفا نمونه روشن تعارض منافع هستند. این باشگاه مطرح بلژیکی اعلام کرده شکایت‌های خود از مهدی بیات را علاوه بر BMA به فدراسیون فوتبال بلژیک و یوفا نیز ارائه می‌دهد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بلژیک با آرای بیشتر از ۸۰ درصدی باشگاه‌های این کشور نیمه‌کاره پایان یافت و کلوب بروژ به عنوان قهرمان معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر