بازدید 7371

معرفی خدمات میزبانی وب صبا هاست

صبا هاست یک برند معتبر با سال ها سابقه درخشان می باشد که با کیفیتی عالی و قیمتی پایین به ارائه خدماتی همچون ارائه هاست های گوناگون، ارائه و ثبت دامنه های مختلف و طراحی وب سایت با زبان های برنامه نویسی مختلف می پردازد. یک کاربر می تواند تمامی خدمات طراحی و پیاده سازی وب سایت خود را به صبا هاست بسپارند.
کد خبر: ۹۶۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ 29 March 2020

صبا هاست برندی معتبر

صبا هاست برندی معتبر در کشور می باشد که با سابقه ای درخشان در حوزه های هاستینگ، ثبت دامنه و طراحی سایت فعالیت می نماید. در حال حاضر با توجه به افزایش کاربران اینترنتی تمامی افراد و همچنین کسب و کارهای مختلف به سمت طراحی وب سایت و ارائه خدمات و فروش کالا و محصولات خود از طریق اینترنت سوق داده شده اند.

برند صبا هاست

صبا هاست برندی معتبر (جایگزین: برند صبا هاست)

ارائه سرویس ها و خدمات از طریق وب سایت ها به یکسری عوامل وابسته می باشند تا در نهایت وب سایت طراحی شده به موفقیت برسد و اهداف خود را همان گونه که می خواهد در فضای مجازی پیاده کند. شرکت های زیادی به ارائه خدماتی همچون طراحی سایت، فروش هاست، فروش دامنه و غیره می پردازند که یکی از برترین این شرکت ها که به صورت گسترده به ارائه این گونه سرویس ها و خدمات می پردازد صبا هاست می باشد.

در ادامه خدمات و سرویس هایی که با برند صبا هاست ارائه می گردند را مورد بررسی قرار می دهیم و با آنها آشنا می گردیم.

ارائه خدمات میزبانی وب توسط صبا هاست

هر وب سایت برای ارائه خدمات خود به کاربران اینترنتی و پیاده سازی وب سایت در بستر اینترنت نیاز به یک هاست یا میزبان دارد تا فایل های خود که در زمان طراحی وب سایت تولید شده اند را بر روی فضایی که میزبان یا هاست در اختیار کاربر قرار می دهد بارگذاری کند. حال نکته ای که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد این است که در صورت خرید هاست نامناسب سرعت وب سایت بسیار پایین می آید و قطعا وب سایت مورد نظر در جذب کاربران اینترنتی و مخاطبین شکست خواهد خورد.

ارائه خدمات میزبانی وب توسط صبا هاست

ارائه خدمات میزبانی وب (جایگزین: ارائه خدمات میزبانی وب توسط صبا هاست)

صبا هاست در میان ارائه دهندگان میزبانی وب در کشور با کیفیت ترین سرویس ها را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. سرویس های میزبانی صبا هاست دارای سرعت و کیفیتی بی نظیر می باشد به طوریکه از این نظر با بهترین هاستینگ های دنیا مانند  Godaddy نیز رقابت می کند که در ادامه به انواع هاستی که این شرکت ارائه می دهد خواهیم پرداخت.

انواع هاست های ارائه شده توسط صبا هاست

هر هاست را با توجه به زبان برنامه نویسی که سایت با آن طراحی شده است و انتظاری که از سایت مورد نظر می رود خریداری می گردد. در پایین به انواع هاست که در صبا هاست با پلن های متنوعی ارائه شده است می پردازیم:

  • هاست لینوکس: این نوع هاست که توسط saba host ارائه می شود و لوکیشن آن در ایران و آلمان می باشد با استفاده از سرورهایی با تجهیزات بسیار پیشرفته به کاربران خود سرویس دهی می کند. هاست لینوکس برای وب سایت هایی که با زبان هایی همچون php و javascript و همچنین سیستم های مدیریت محتوایی همچون joomla ، wordpress و drupal طراحی شده اند، کاربرد دارد.
  • هاست لینوکس حرفه ای: این نوع هاست همان قابلیت های هاست لینوکس را با قدرت و سرعت بیشتری با استفاده از سرورهای قدرتمندتر فراهم می سازد.
  • هاست ویندوز: این نوع هاست که توسط صبا هاست ارائه می گردد و مکان سرورهای آن در ایران و آلمان می باشد دارای سرورهای پیشرفته ای می باشند و برای سایت هایی که با زبان برنامه نویسی net و سیستم های مدیریت محتوایی همچون DotNetNuke طراحی شده اند، کاربرد دارد.
  • هاست ویندوز حرفه ای: این گونه از هاست نیز تمامی قابلیت های هاست ویندوز را به صورت حرفه ای و پیشرفته تر برای کاربران خود فراهم می سازد.
  • هاست وردپرس: با توجه به محبوبیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس و وب سایت های زیادی که در بستر اینترنت با این cms طراحی و پیاده سازی می گردد صبا هاست یک هاست مخصوص به نام هاست وردپرس برای این گونه وب سایت ها ارائه می دهد که سرعت سایت های وردپرسی را به شدت افزایش می دهد و لوکیشن این نوع هاست نیز در ایران و آلمان می باشد.
  • هاست دانلود: این گونه خاص از هاست که لوکیشن آن در خارج از ایران می باشد مخصوص کاربرانی می باشد که وب سایت طراحی شده آنها حجم بالایی از فایل ها را می طلبد.
  • هاست اختصاصی: در این نوع هاست که با برند صبا هاست ارائه می گردد و با بقیه متفاوت است و یک سرور به صورت اختصاصی که لوکیشن آن در ایران و خارج می باشد را در سریعترین زمان ممکن در اختیار کاربر قرار می گیرد تا به هر نحوی که کاربر می خواهد آنرا بر اساس میل خود کانفیگ نماید. هاست های اختصاصی گران و بسیار پر سرعت می باشند.

ارائه انواع هاست توسط صبا هاست

انواع هاست (جایگزین: ارائه انواع هاست توسط صبا هاست)

لازم به ذکر است که صبا هاست در ارائه خدمات پشتیبانی سرور و همچنین ارائه نمایندگی هاست لینوکس و ویندوز در لوکیشن ایران و خارج فعال می باشد.

ارائه خدمات ثبت دامنه توسط صبا هاست

هر وب سایتی برای قرارگیری بر روی بستر اینترنت به غیر از هاست نیازمند یک دامنه نیز می باشد. هر دامنه شامل یک نام و یک پسوند است که به هر وب سایت نسبت داده می شود. مجموع نام و پسوندی که به عنوان دامنه وب سایت در نظر گرفته می شود بایستی یکتا باشد به این مفهوم که هیچ وب سایتی با دامنه مشابه در بستر اینترنت نبایستی موجود باشد.

شرکت ها و وب سایت های زیادی همچون صباهاست مشغول به فعالیت در ارائه خدمات مربوط دامنه به کاربران می باشند ولی هر کدام از این شرکت ها دامنه های خود را با قیمت های متفاوتی ارائه می دهند. در این میان صبا هاست با برخورداری از تمامی پسوندهای پر کاربرد، دامنه های خود را با ارزانترین قیمت نسبت به سایر شرکت ها در کشور ایران ارائه می نماید.

ارائه خدمات ثبت دامنه توسط صبا هاست

ارائه خدمات ثبت دامنه (جایگزین: ارائه خدمات ثبت دامنه توسط صبا هاست)

صباهاست امکان انتقال دامنه را برای کاربران خود فراهم ساخته است و در صورت انقضای زمان دامنه ثبت شده، قابلیت تمدید دامنه را به کاربران خود می دهد.

ارائه خدمات طراحی سایت توسط صبا هاست

یکی از مهمترین خدماتی که صبا هاست به کاربران خود ارائه می دهد طراحی وب سایت به صورت کاملا استاندارد و اصولی می باشد. وب سایت ها به دو گونه زیر طراحی می گردند:

  • زبان های برنامه نویسی: در این گونه طراحی وب سایت که بسیار دشوار می باشد برای سایت های پیچیده و سفارشی مورد استفاده قرار می گیرد و از زبان هایی همچون php ، net استفاده می گردد.
  • سیستم های مدیریت محتوا: در این گونه از طراحی وب سایت که از سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس و جوملا استفاده می گردد به وسیله پلاگین ها و قالب های آماده ایی وب سایت مورد نظر طراحی می گردد.

طراحی سایت توسط صبا هاست

طراحی سایت توسط صبا هاست

وب سایت های طراحی شده توسط صبا هاست دارای گواهینامه ssl می باشند.

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی به طور فراگیر مشغول به ارائه خدمات به خریداران اینترنتی می باشند و به همین دلیل صباهاست به وسیله زبان های برنامه نویسی و سیستم های مدیریت محتوا فروشگاه های آنلاین مدرن و زیبایی را برای کاربران خود  طراحی می کند.

نکته ای که در پایان بایستی به آن اشاره نمود این است که با توجه به کیفیت بالای خدمات ارائه شده و قیمت بسیار پایین  sabahost کاربران می توانند با اطمینان به این برند معتبر تمامی مراحل طراحی سایت، خرید دامنه و خرید هاست را از طریق این وب سایت انجام دهند.

https://saba.host/

   

 

 

 

 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان