بازدید 4075

اهدای تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به شرکت نفت ایرانول

کد خبر: ۹۶۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 24 February 2020

در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری كه روز يكشنبه 4 اسفند 98 در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد لوح و تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به مهندس رزاقي مديرعامل شرکت نفت ایرانول اهدا و خانم دكتر قربانی نائینی مدیرکنترل کیفیت و آزمایشگاه ایرانول به نمایندگی از ايشان آن را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرنول ، تنديس زرين كيفيت براساس ارزيابي هايي كه با حضور كارشناسان و مميزان دبيرخانه پنجمين همايش ملي كيفيت در پالايشگاه روغن سازي ايرانول تهران و واحد كنترل كيفيت و آزمايشگاه داشتند و در راستاي استمرار و ارتقای كيفيت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتريان به شركت نفت ايرانول اهدا گرديده است.

گفتنی است؛ پنجمین همایش ملی کیفیت به همراه اجرای پانل های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوعاتی در راستای اهداف و محورهای همایش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه برگزار گردید.

مراسم تجلیل از حاضرین و حامیان کیفیت در تولیدات و خدمات کشور، برپایی نمایشگاه جانبی در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزاری جشنواره معرفی محصولات و خدمات درجه یک بنگاه های اقتصادی در حاشیه همایش از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود.

اهدای تندیس زرین پنجمین همایش ملی کیفیت به شرکت نفت ایرانول

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل