بازدید 5641

کلاهبرداری یک زن از ۱۲ نفر برای استخدام

خانمی که از کارمندان شرکتی بوده و خود را وابسته به یکی از مسئولان استان معرفی کرده بود از ۱۲ نفر جهت استخدام کلاهبرداری کرده است،
کد خبر: ۹۵۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 21 January 2020

رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد کلاهبرداری میلیاردی یک زن از ۱۲ نفر برای استخدام در استان خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از یاسوج، به نقل از پلیس سعید بالش‌زر از کشف کلاهبرداری تحت عنوان استخدام افراد به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی گزارش واصله خانمی که از کارمندان شرکتی بوده و خود را وابسته به یکی از مسئولان استان معرفی کرده بود از ۱۲ نفر جهت استخدام کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی کردند و با دعوت از مال باختگان پرونده ای در این خصوص تشکیل دادند.

بالش زر بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف و انگیزه خود از انجام این عمل ناشایست را مشکلات مالی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با توصیه به شهروندان در خصوص توجه به هشدارهای پلیس و عدم اطمینان به افراد ناشناس؛ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار