طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران بانک انصار

کد خبر: ۸۵۷۷۶۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 05 December 2018
|
3749 بازدید

طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی 4 سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان و عموم مردم سوالات خود را از آقای فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه 18 آذرماه سال جاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سوالات متقاضیان آغاز می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار که به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده ها صورت می‌گیرد، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ 18 آذرماه از ساعت 10 تا 11.30 آغاز و با گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در تاریخ 9 دی ماه سالجاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد.

شایان ذکراست که این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ ها و زمان های تعیین شده از طریق شماره تلفن 096300 مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند.

اشتراک گذاری
بلیط هواپیما
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# عملیات وعده صادق 3 # جنگ ایران و اسرائیل # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران
نظرسنجی
با اخراج بازرسان آژانس انرژی اتمی موافق هستید؟
الی گشت