بازدید 538417
538417 بازدید
پاسخگویی ایرانسل و مشکلات کاربران
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸ 04 March 2012
کد خبر: ۲۳۰۹۸۴
| ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸ 04 March 2012
| 538417 بازدید
538417 بازدید
|
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی که از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید تا حد امکان پیگیری های لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک» ، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیرمی آید:
طرح مشکل :
اينجانب با شماره شناسه وايمكس 09411168904 از آذرماه 89متاسفانه مشتري اشتراك اينترنت پرسرعت 512نامحدود ايرانسل مي باشم.
بر خلاف تمام ادعاها و تبليغات ايرانسل سرعت دانلود من كمتر از 60كيلو مي باشد و اين نشانه آشكار كم فروشي ايرانسل مي باشد.در اولين اقدام خودم براي خريد وايمكس هزينه شش ماهه پرداخت كرده بودم كه اينترنت من در روز 30خرداد به پايان رسيدساعت 7 صبح روز 4شنبه اول تير ماه با ايرانسل تماس گرفتم كه به چه نحو مبلغ رو واريز كنم تا در اسرع وقت و سريعترين زمان ممكن اينترنت منن برقرار شود اپراتور محترم پاسخ دادند كه ميتوانم مبلغ 650000ريال كارت شارژ ايرانسل تهيه كنم به اپراتور اطلاع دهم تا اعمال كنند و حداكثر ظرف يكساعت اينترنت من برقرار شود.
اين كار رو كردم كه اصولا مي بايست تا ساعت 9 صبح روز 4شنبه اول تير ماه اينترنت من برقرار مي شد ولي متاسفانه با وجود پيگيري هاي لحظه به لحظه و تماس هاي فراواني كه جه از طرف من و چه حتي خود ايرانسل انجام شد تا ساعت 11 روز 5شنبه دوم تيرماه هرگز اين اتفاق نيفتاد.بارها تماس گرفتم و اعلام نارضايتي كردم كه روز اول تير و نداشتن اينترنت براي من ضرر بالاي يك ميليون ريالي در برداشت و نحوه برخورد ايرانسل با يك مشتري شش ماهه بسيار زشت بود كه به دروغ ادعاي وصل يكساعته كردند در طي تماس هاي خودم با اپراتورها خواستم كه براي من مرجعي براي شكايت و نوشتن نامه كتبي ارائه كنند جواب دادند كه چنين مراحلي در چارت ايرانسل تعريف نشده و كليه تماس هاي شما ضبط شده و ...
با اين وجود هر ماه در روزهاي سي ماه تا روزهاي 4-5 ماه بعدي شاهد اختلال و كاهش شديد سرعت مي شويم كه تماس با مركز ايرانسل هم كه معمولا با انتظاري گاه تا 45 دقيقه همراه هست تا اپراتور بتونه پاسخگو باشه بي فايده هست و هم اكنون روز 29 شهريور 90 ساعت 14 نيز شديد سرعت اينترنت كم شده و الان سرعت بنده 24كيلو يعني نصف دايال آپ مي باشد موضوع اولم رسيدگي اساسي و قطعي ايرانسل به اين موضوع و پاسخگويي ايرانسل براي اين سوال كه چرا كم فروشي مي كند مي باشد براي اثبات مدعاي خود هم تقاضاي حضور كارشناسان ايرانسل و سازمان نظارت بر عرضه كالا و خدمات و ارگان هاي مربوطه هستم .
امير احمد اكبري اسبق
تبريز
جوابيه:
مدیرمسئول محترم سایت خبری وزین تابناک
با سلام و احترام
پیرو نامه پیوست به شماره 272/ت مورخ 5/7/90 آن سایت خبری محترم٬ توضیحات زیر جهت هر نوع بهرهبرداری٬ به حضورتان تقدیم میگردد.
در پاسخ به پیام مشترک محترم وایمکس ایرانسل به شماره کاربری 09411168904 مورخ 5/7/90 در سایت خبری وزین تابناک٬ به استحضار میرساند٬ این کاربر محترم نیز همانند سایر کاربران سرویس دسترسی به اینترنت خود را به صورت اشتراکی دریافت میکند لذا بدیهی است که سرعت دانلود کمتر از سرعت اشتراک است.
در خصوص نحوه برخورد پرسنل مرکز تماس ایرانسل٬ لازم به ذکر است کلیه مکالمات مرکز تماس ایرانسل با هدف کنترل و حفظ کیفیت خدماترسانی٬ ضبط میشوند و برای پیگیری بیشتر موضوع مطرح شده از سوی این مشترک محترم٬ به اطلاعات بیشتری نظیر ساعت٬ تاریخ و شماره تماس نیاز است.
در خصوص تأخیر در اتصال مجدد به شبکه پس از واریز وجه اشتراک با توجه به بررسیهای انجامشده٬ به استحضار میرساند به علت ترافیک بالا و تعداد درخواستهای زیادی که در آن روز به سیستم ارسال شده بود٬ فرآیند تحلیل اطلاعات با کندی مواجه شده بود که از این مشترک محترم٬ عذرخواهی میکنیم البته لازم به ذکر است همانطور که بارها از طرق مختلف به استحضار مشترکین محترم رسیده٬ توصیه شده است که هزینه اشتراک٬ حداقل 24 ساعت قبل از آخرین روز اشتراک واریز شود تا مشترکین با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.
لازم به ذکر آنکه کارشناسان مرکز تماس ایرانسل با این مشترک محترم تماس گرفتهاند و مشخص شده که این مشترک محترم از این سرویس در کافینت استفاده میکنند و به علت تعدد کاربران٬ با افت سرعت مواجه شدهاند.
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
طرح مشکل :
مدیر محترم تابناک با سلام و احترام
مدتی قبل سیم کارت ایرانسل را که شماره رندی هم داشت به قیمت بالاتر از فروشندگان ایرانسل خریداری نمودم و مدتی فعال کرده و از آن استفاده نمودم تا انکه برای مدتی نتوانستم از آن استفاده کنم و وقتی دوباره سیم کارت را در گوشی قراردادم غیر فعال بود به همین منظور به سایت ایرانسل رفتم و گزینه شارژ اینترنتی را زدم و همه مراحل بدون مشکل پیش رفت و سیم کارت حدود 20 هزار تومان شارژ کردم تا مجددا شرکت ایرانسل شد و از حساب من برداشت انجام شد. ولی باز هم غیر فعال بود. به خدمات ایرانسل تماس گرفتم و موضوع را گفتم و پس از بررسی اعلام کردند که شماره شما به شخص دیگری داده می شود و پس از اسرار اینجانب به اینکه این شماره را به قیمت 20 هزار تومان خریده ام و خواهان همین شماره هستم گفتند که ما این سیم کارت ها را در شهر های دیگر مثل زاهدان! عرضه می کنیم (که موضوع بی ربطی است و می شود هر جایی عرضه کرد...) و در مورد بازگرداندن مبلغ واریزی به ایرانسل پرسیدن و هر بار که پیگیری کردم گفتند که سیستمی برای بازپرداخت مبلغ واریزی به شما نداریم و اشتباه شماست که پول را قبل از کنترل فعال بودن پرداخت کرده اید.سوال من این است که به فرض من ندانسته پولی واریز کرده ام اول اینکه چرا سیستم شارژ اینترنتی خطایی نداد دوم اینکه مبلغ واریزی را از چه کسی باید پس بگیریم. سوم اینکه در ثبت سیم کارت شماره موبایل و ایمیل از ما گرفته اند چرا اخطاریه ای نداده اند و پیامی نفرستاده اند.با تشکر از مدیریت سایت تابناک
عبداله زارع
شماره تلفن مذکور: 09363551999
جوابيه:
مدیرمسئول محترم سایت خبری وزین تابناک
با سلام و احترام
پیرو نامه پیوست به شماره 228/ت مورخ 16/7/90 آن سایت خبری محترم٬ توضیحات زیر جهت هر نوع بهرهبرداری٬ به حضورتان تقدیم میگردد.
احتراما پیرو پیام یکی از مشترکین محترم شرکت ایرانسل به سایت وزین تابناک مورخ 16/7/90 به شماره 290/ت٬ در خصوص سلب امتیاز سیمکارت بلااستفاده٬ به استحضار میرساند٬ شرکت ایرانسل مکررا از روشهای گوناگون نظیر دفترچه راهنمای موجود در بسته سیمکارت٬ پیامهای اطلاعرسانی مختلف٬ اخبار٬ اطلاعیههاف آگهیها و پیامک اطلاعرسانی در خصوص قوانین مربوط به سلب امتیاز سیمکارتهای غیرفعال به مشترکین خود اطلاعرسانی کرده است و مشترکین باید توجه داشته باشند٬ چنانچه به مدت 90 روز از سیمکارت خود استفاده نکنند٬ مالکیت سیمکارت سلب خواهد شد.
طبق بررسیهای انجام شده بر روی شماره اعلامی از سوی این مشترک محترم٬ مشخص گردید به دلیل عدم استفاده طی 90 روز٬ سیمکارت سلب امتیاز شده است.
همچنین ایرانسل برای این دسته از مشترکین شرایطی را فراهم نموده است که میتواند شماره سیمکارت فعال دیگری را جهت انتقال اعتبار معرفی نمایند.
لازم به ذکر است٬ سیمکارتهای اعتباری ایرانسل در تمامی نمایندگیهای مجاز ایرانسل فارغ از رند بودن شماره و اینکه با چه کدی عرضه میشوند٬ به قیمت 50000 ریال عرضه میشود. کلیه سیمکارتهای شرکت ایرانسل با قیمت مصوب عرضه میشود و هیچ کدام از نمایندگیهای ایرانسل مجاز به فروش سیمکارت٬ بالاتر از قیمت مصوب این شرکت٬ نیستند.
شایان ذکر است٬ سیمکارت اعتباری ایرانسل به همراه 20.000 ریال اعتبار اولیه٬ 50.000 ریال بوده و به همراه یک سیم هدیه با 2000 ریال اعتبار اولیه (ارسال از طریق پست) عرضه میشود٬ همچنین سیمکارت دایمی 1248000 ریال٬ سیمکارت پیامرسان اعتباری 40000 ریال به همراه 10000 ریال اعتبار اولیه٬ سیمکارت پیامرسان دایمی 500000 ریال٬ میکروسیماعتباری 100000 ریال به همراه 30000 ریال اعتبار اولیه٬ میکو سیم دایمی 1248000 ریال٬ میکرو سیم پیامرسان اعتباری 80000 ریال به همراه 20000 ریال اعتبار اولیه و میکروسیم پیامرسان دایمی 50000 ریال میباشد.
شایان ذکر است٬ کارشناسان مرکز تماس شبانهروزی شبکه تلفن همراه ایرانسل با شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در 24 ساعت شبانهروز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکین محترم میباشند.
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
طرح مشکل :
سايت وزين تابناك
با اهداء سلام
موضوعي كه در سايت اعلام شده بود در مورد ضبط سيم كارت هاي ايرانسل واقعيت دارد و خيلي بدتر از اينهاست من با شماره هايي كه دادند تماس گرفتم و آنها پاسخ دادند به ما مربوط نيست وچون شما از سيم كارت استفاده نكرده ايد به شخص ديگري واگذار شده است اين در حالي است كه من اعتبار دارم وسه سري مدارك تحويل دادم يك سري به مامور پست كه شماره طلايي را ثبت نام كرده بودم (با پيگيري انجام شده دفاتر رسمي ايرانسل تاييد كردند كه بعلت عدم پايبندي به قرارداد مدارك توسط پست به ايرانسل ارسال نشده است دوسري هم به نمايندگي هاي مجاز ارائه دادم كه تاييديه دارم شماره طلايي اينجانب 09391415508 مي باشدمتاسفانه نه در سايت رسمي ايران سل هيچگونه جايي براي شكايت و دادن شماره پيگيري تماسها با اپراتور و غيره وجود نداردو در ضمن پس از چندين با رتماس با اپراتور گفتند هيچكا رنمي توان كرد وشماره شما به كسي ديگر داده مي شوددر صورت تمايل برويد شكايت كنيد.
با تشكر از محبت و پيگيري
علي لكزايي
جوابيه:
مدیرمسئول محترم سایت خبری وزین تابناک
با سلام و احترام
پیرو نامه پیوست به شماره 228/ت مورخ 16/7/90 آن سایت خبری محترم٬ توضیحات زیر جهت هر نوع بهرهبرداری٬ به حضورتان تقدیم میگردد.
احتراما پیرو پیام یکی از مشترکین محترم شرکت ایرانسل به سایت وزین تابناک مورخ 16/7/90 به شماره 290/ت در خصوص سلب امتیاز سیمکارت٬ به استحضار میرساند٬ شرکت ایرانسل مکررا از روشهای گوناگون نظیر دفترچه راهنمای موجود در بسته سیمکارت٬ پیامهای اطلاعرسانی مختلف٬ اخبار٬ اطلاعیهها٬ آگهیها و پیامک اطلاعرسانی در خصوص قوانین مربوط به سلب امتیاز سیمکارتهای غیرفعال به مشترکین خود اطلاعرسانی کرده است و مشترکین باید توجه داشته باشند چنانچه به مدت 90 روز از سیمکارت خود استفاده نکنند٬ مالکیت سیمکارت٬ سلب و به شخص دیگری واگذار خواهد شد.
طبق بررسیهای انجامشده بر روی شماره ایرانسل اعلامی از سوی این مشترک محترم٬ مشخص گردید در تاریخ 29/2/1390 به دلیل عدم استفاده از سیم کارت طی 90 روز و مطابق ضوابط مورد اشاره٬ سلب امتیاز شدهاند.
همچنین لازم به ذکر است٬ مدرک شناسایی مشترک در تاریخ 25/10/1389 در سیستم ایرانسل ثبت سلب امتیاز سیمکارت فوقالذکر تنها به علت بلااستفاده ماندن آن طی یک دوره زمانی حداقل 90 روز بوده است.
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید