بدترین و بی قانون ترین خدمات را ایرانسل داره....کجا و کدوم کشوری هست که سیمکارت کسی را به کس دیگه واگدار کنن!!!!! ایرانسل داره بی انصافی و واقعا در حق مشترکانش ظلم میکنه!!!!!!!!
با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولان سایت تابناک .
مشکلات و ایرادات شرکت ایرانسل خیلی بیشتر از اینها است مثلا اینکه من با تلفن بانک شارژ همراه خریدم و باگوشی شارژ را وارد کردم ولی خط شارژ نشد بعد از تماس با اپراطور آنها اعلام کردند که این شارژ به خط دیگری وارد شده حالا چطوری با گوشی من خط دیگری شارژ شده معلوم نیست . بعد از چندین بار تماس با اپراتور هزینه تماس من با اپراتور بیشتر از شارژخریداری شده شد و من بیخیال شدم .
مطلب دوم اینکه شرکت ایرانسل آنچنان مشترکانش برایش بی اهمیت هستند که زحمت ایجاد تلفن یا صفحه اینترنتی یا هیچ مکانی برای رسیدگی به شکایات آنها تعیین نکرده(بغیر از اپراتور که آنها هم کاری نمیکنند و اگر اعتراض هم بکنی تماس را قطع میکنند) و به قولی به آنها میگوید بخواهید همینه و اگر نخواهید هم همینه .به نظر شما این یعنی چی ؟؟؟؟
سوم سوال من این است که مگه خط خریداری شده جزئ مال و مایملک فرد نیست پس چطور ایرانسل بعد از نود روز پس میگیرد آیا شرعا درست است آیا حداقل نباید و جه آن را به شخص پس بدهد ؟؟؟؟
با سلام
مشترکان و متشاکیان محترم جهت طرح شکایت و برخورد قانونی با شرکت ایرانسل می توانند با انجمنهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شهر محل سکونت حود تماس بگیرند.
کلیه نظرات صحیح می باشد یکی دیگر از معضلات که واقعا جای تعمل دارد مزاحمتهایی می باشد که از مشترکین ایرانسل برای مردم ایجاد شده و مرجع رسیدگی ندارد که مقامات قضایی باید فکری برای ان بکنند.