بازدید 46742
هزار و دویست و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جهانگیری سر شوخی را با روحانی باز کرد!/نظر کدخدایی درباره بازگشت نخست‌وزیری /صداوسیما برای پخش مستند مائده هژبری تذکر گرفت/ نماز جمعه دولت را مجبور به پرداخت ۳۵هزار میلیارد تومان کرد/طعنه حجتی کرمانی به آیت الله جنتی/همان کسانی که تتلو را باب کردند، امروز مائده هژبری را باب می کنند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش نماینده شیراز به تعطیل کردن آبشار مارگون/خاطره ناطق نوری از انتخاب رئیس صدا و سیما/بسته ۱+۴ هنوز به بررسی بیشتر نیاز دارد/ فردوسی‌پور: نه نامه نوشته‌ام و نه خداحافظی کرده‌ام/خاطره همسر امام خمینی از ختم جنگ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 17 July 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

جهانگیری سر شوخی را با روحانی باز کرد!

عبدالله ناصری، فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا درباره ماجرای «طرح استعفای جهانگیری» گفته است: گویا جهانگیری اخیرا در یکی از محافلی که حضور داشته به شوخی موضوع استعفا را مطرح کرده است و این شوخی به بیرون درز پیدا کرده که در پس آن این حواشی ایجاد شده است. او در عین حال تصریح می‌کند: جهانگیری به شدت منتقد تیم اقتصادی کابینه و در رأس آنها آقای نوبخت است.

واکنش نماینده شیراز به تعطیل کردن آبشار مارگون

چند روز پیش، تعدادی کلیپ طی در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر این بود، برخی گردشگران در محوطه آبشار مارگون در استان فارس اقدام به شادی و حرکات موزون کرده اند. بعد از انتشار این فیلم‌ها بود که مسئولان استان این آبشار را یک روز تعطیل کردند. علی‌ اکبری نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید در این باره با اشاره به ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون فارس به دلیل حرکات موزن گردشگران، گفت: نمی‌توان همه‌ جا را به روی مردم بست و حداقل شادی را از مردم گرفت. البته بنده بی‌اطلاع هستم که به چه دلیل این تصمیم را گرفته‌اند و اصلاً چه کسی چنین تصمیمی را گرفته است. کسی که به آبشار مارگون می‌رود برای تفریح است و اگر بخواهیم مانع شویم نقض غرض است. او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»، ادامه داد: این تصمیم برای ممنوعیت بازدید از آبشار مارگون بسیار نسنجیده و غیرضروری است. در شرایط کنونی مسائل و الویت هایی را داریم و مسأله درست کردن در این شرایط جای سؤال دارد. این اقدامات غیر کارشناسی است و هرکسی که این کار را کرده یک نگاه محدود و بسته‌ای داشته و تنها کمک کرده که یک مسأله جدید اجتماعی ایجاد شود. این عضو فراکسیون امید، تأکید کرد: این اقدامات سابقه‌دار است، ما شاهد هستیم کنسرت‌ها و برنامه‌ها را لغو می‌کنند. سلیقه‌ها و رفتارهای متفاوتی که برخی دارند همیشه هزینه‌هایی را ایجاد می‌کند و پاسخگو هم نیستند و این رویه هزینه‌های اجتماعی فراوانی را ایجاد می‌کند. یک مقدار که فراتر برویم شاهد هستیم افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند در بنگاه‌های اقتصادی، قاچاق و... حضور دارند و رد پای آن‌ها را می‌بینیم اما کسی پاسخگو نیست. اکبری ادامه داد: شاید جزو محدود کشورهایی هستیم که چندین حکم‌ران داریم که تصمیم می‌گیرند و با دولت مقابله می‌کنند.

خاطره ناطق نوری از انتخاب رئیس صدا و سیما

ناطق نوری با تأکید بر اینکه تخصص، تعهد و اخلاق از ویژگی‌های شایسته‌سالاری است، به بیان خاطره‌ای از روند انتخاب رئیس صداوسیما در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در ابتدای انقلاب هنوز این گونه نبود که رئیس صداوسیما را امام یا رهبری تعیین نمایند و به این صورت بود که شورای انقلاب فردی را در این زمینه انتخاب می‌کرد. در آن ایام من که مسئولیتی در جهاد سازندگی داشتم برای انجام کاری نزد آیت‌الله بهشتی در دیوان عالی رفتم. وی ادامه داد: هنگامی که در کنار آیت‌الله بهشتی بودم، برای ایشان لیستی از اسامی افراد دارای صلاحیت برای ریاست بر صداوسیما ارسال کرده بودند و ایشان نیز آن لیست را بررسی و در کنار برخی اسامی علامتی به نشانه تأیید قرار داده بودند. آیت‌الله بهشتی لیست مذکور را به من نشان دادند و از من نیز خواستند که راجع به آن نظر خود را بیان کنم، هنگام مشاهده لیست به نام فردی بر خوردم که آیت‌الله هاشمی در کنار نام او علامتی به نشانه تأیید قرار داده بود. این در شرایطی است که آن فرد نسبت به ایشان بی‌مهری‌های بسیاری ابراز کرده بودند. ناطق نوری اظهار کرد: موضوع را با آیت‌الله بهشتی در میان گذاشتم اما ایشان فرمودند «خوب آقای نوری، ممکن است ایشان با شخص بهشتی مشکل داشته باشد و از چهره من خوشش نیاید، اما مدیر لایقی است».

کمالوندی: بسته ۱+۴ هنوز به بررسی بیشتر نیاز دارد

عصر روز سه شنبه، بهروز کمالوندی در جمع خبرنگاران خارجی و داخلی به تشریح و بیان خلاصه ای از روند فعالیت های هسته‌ای کشورمان و آخرین اقدامات سازمان انرژی اتمی بعد از خروج تامپ از برجام پرداخت. وی گفت: خروج آمریکا از برجام موجب تأسف عمیق بسیاری از کشورهای دنیا و جامعه بین الملل شد. این مقام سازمان انرژی اتمی با اشاره به تصمیم ایران برای بررسی ماندن یادمان نرفته در برجام و مذاکرات با ۱+۴ گفت: بسته ای دریافت شده و در سطوح مختلف در حال بررسی است. این بسته عناصری از خواسته‌های ایران را مدنظر قرار داده اما هنوز به بررسی بیشتر نیاز دارد. در عین حال مذاکرات در این باره تخت نظارت مراجع و مقامات ارشد کشور ادامه دارد.

واکنش ذوالنوری به اظهارات اخیر صادقی درباره FATF

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بعید می‌دانم نظام به این تصمیم رسیده باشد که لوایح مرتبط با FATF تصویب شود. مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات یکی از اعضای فراکسیون امید در توئیتی مبنی بر اینکه اطلاعاتی داریم که مجموعه نظام به این تصمیم رسیده که لوایح مربوط به مبارزه با پولشویی و تأمین مالی مبارزه با تروریسم را تصویب کند، اظهار کرد: اگر منظور این نماینده از نظام، رهبر معظم انقلاب، رؤسای قوای سه‌گانه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و زیر مجموعه‌های مرتبط با آنان باشد، چنین مطلبی صحت ندارد. وی ادامه داد: ممکن است منظور این نماینده از نظام، رؤسای سه قوه باشد که بر اثر مصلحت‌اندیشی تقاضای تصویب این لوایح را داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: بعید می‌دانم نظام به معنای کاملش شامل جایگاه منیع رهبر معظم انقلاب و همه دستگاه‌های زیرمجموعه از جمله رؤسای قوای سه‌گانه به چنین تصمیمی رسیده باشند.

استعفای اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی تکذیب شد

گرامی مقدم به خبر اسعفای اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واکنش نشان داد. سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: تاکنون هیچ‌یک از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استعفا نکرده‌اند، اگر افرادی تصمیم گرفته اندکه براساس سلیقه شخصی استعفا دهند، ما نیز به رأی آنها احترام گذاشته و استعفایشان را بررسی خواهیم کرد. اسماعیل گرامی‌مقدم تأکید کرد: هر موضعی که حزب اعتماد ملی اتخاذ کند از راه سخنگو و روابط عمومی به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیش از ۳۰ میلیون کاربر، فیلترشکن ایرانی «هاتگرام و تلگرام طلایی» را ترجیح داده‌اند

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در مطلبی نوشت: اگر چه اعطای اینترنت بدون فیلتر به هاتگرام و تگرام طلایی به منظور دور زدن فیلتر تلگرام ضربه سختی به پیام رسان‌های داخلی وارد کرد اما این واقعیت را نیز اثبات کرد که بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی با علم به داخلی بودن نرم افزار "هاتگرام و تلگرام طلایی" به آنها مراجعه کرده‌اند و در واقع با یک رفتار معنادار فیلتر شکن ایرانی را بر فیلتر شکن خارجی ترجیح داده‌اند. بررسی آمار ترافیک درگاه بین المللی اینترنت کشور بیانگر این واقعیت است که بعد از فیلتر تلگرام تنها ده درصد از حجم داده‌های موجود تلگرام از طریق فیلتر شکن‌های خارجی بازدید شده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که مشکل کاربران ایرانی در مراجعه به پیام رسان‌های خارجی مشکل امنیتی نیست.

فردوسی‌پور: نه نامه نوشته‌ام و نه خداحافظی کرده‌ام

عادل فردوسی‌پور، گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون موضوع قطع همکاری‌اش با سازمان صدا و سیما را تکذیب کرد. عادل فردوسی پور، گزارشگر برنامه ۲۰۱۸ جام جهانی فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن رد حاشیه‌های مطرح شده پس از دیدار اختتامیه جام جهانی فوتبال، اظهار کرد: هیچ نامه‌ای ننوشته‌ام. موضوع نگارش نامه و اتفاقات پس از آن را تکذیب می‌کنم. او افزود: این بحث‌ها و حاشیه‌هایی که مطرح شده است را در فضای مجازی دیده‌ام و از طرح آن‌ها تعجب می‌کنم. فردوسی‌پور قطع همکاری‌اش با تلویزیون را به شدت رد و اظهار کرد: موضوع پایان همکاری من با تلویزیون صحت ندارد.

ممنوعیت پوشیدن آستین‌کوتاه برای رانندگان قزوینی

نامه رئیس حراست شهرداری قزوین به معاونت اداری و مالی این شهرداری مبنی براینکه، رانندگان آژانس شئونات اسلامی را با پوشیدن لباس آستین کوتاه در محل کار رعایت نمی کنند واکنش های منفی متعددی را درپی داشت. در این نامه که در هفتم خرداد ماه سال جاری خطاب به معاون اداری و مالی این شهرداری نوشته شده آمده است: به استحضار می رساند با عنایت به اخبار واصله برخی از رانندگان آژانس در مناطق و سازمان ها نسبت به رعایت شئونات اسلامی اقدام ننموده و با لباس آستین کوتاه در محل کار خود حاضر می شوند. مقتضی است دستور فرمایند نسبت به رعایت موارد مطروحه اقدام لازم را معمول داشته و در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد. در پی برداشت های متفاوت از این نامه علی صفری شهردار قزوین به خبرنگار عصرایران گفت: این ممنوعیت تنها در مورد رانندگانی است که در شهرداری قزوین مشغول به کار هستند. صفری تأکید کرد: اجازه هیچ برخورد سلیقه ای خارج از ضوابط اجرایی را نمی دهیم و این بخشنامه صرفا برای رانندگان در اختیار شهرداری قزوین صادر شده و ربطی به رانندگان تاکسی فعال در سطح شهر و یا رانندگان آژانس ندارد. /عصرایران

صداوسیما برای پخش مستند مائده هژبری تذکر گرفت

مصوبه شورای نظارت بر صداوسیما درخصوص پخش مستند «بی‌راهه» منتشر شد. جلسه 449 شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما روز دوشنبه 25 تیر 97 به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورا برگزار شد و درخصوص پخش مستند بی‌راهه در سازمان صداوسیما تصمیماتی اخذ شد. در این جلسه پس از بررسی و استماع گزارشات واصله، مصوبات زیر در خصوص پخش مستند «بی‌راهه» به تصویب رسید:1. جریانی فعال و هدایت شده از خارج از کشور وجود دارد که حرمت‌شکنی، هنجارستیزی و اباحه‌گری در فضای واقعی و مجازی را در دستور کار خود قرار داده است. شورای نظارت، سازمان صداوسیما را موظف به روشنگری و تنویر افکار عمومی نسبت به وجوه مختلف و ابعاد متنوع این پدیده می‌داند و از رویکرد این سازمان در مواجهه منطقی و حرفه‌ای با مفاسد اجتماعی سازمان‌یافته حمایت می‌کند. 2. در موضوع مستند اخیر «بیراهه» بررسی شورای نظارت نشان داد که پخش این برنامه بدون هماهنگی با قوه قضائیه بوده است؛ از این جهت به سازمان تذکر لازم داده می‌شود.

پاسخ نوبخت به امام جمعه تهران

همین تریبون نماز جمعه دولت را مجبور کرد ۳۵هزار میلیارد تومان به مالباختگان مؤسسات مالی بپردازد. محمدباقر نوبخت در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به آخرین مصوبات هیئت وزیران گفت: در آخرین جلسه هیأت وزیران دو مصوبه درباره آیین نامه های اجرایی تبصره ٥ و ١٨ داشتیم که اهمیت آن در اقتصاد ملی زیاد است. سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اظهارات خطیب جمعه تهران در زمینه استقلال بانک مرکزی، گفت: طبعا هرچه مداخلات دولت در بانک مرکزی کمتر باشد می تواند مستقل‌تر عمل کند. منتهی شرایطی وجود دارد که در همان خطبه های نماز جمعه حرف دیگری در خصوص موسسات مالی می زنند و بانک مرکزی مجبور می شود که ٢٣ هزار میلیارد و یا تا ٣٥ هزار میلیارد تومان پول پرفشار برای تسویه طلب ها تزریق کند و این نقدینگی است که اثرش در پایه پولی و ضریب فشار باقی می ماند. بانک مرکزی اگر مستقل شود، باید لیبرالی عمل کند.

کنایه جعفری دولت‌آبادی به زائری

جعفری دولت‌آبادی با انتقاد از اقدام افرادی که در قضیه مائده هژبری از موضوع دفاع کردند، اظهار داشت: کار به جایی می‌رسد که معاندین و دشمنان خارجی به نظام حمله می‌کنند و افرادی نیز در داخل اقدام به رقص فرد را به قلم قاضی نسبت می‌دهند و از عباراتی همچون «رقص کمر به قلم قاضی کهنسال چه ارتباطی دارد» استفاده کردند و موجب تأسف است که عده‌ای برای کسانی که بی‌حیایی را در فضای مجازی ترویج می‌کنند دل می‌سوزانند.

طعنه حجتی کرمانی به آیت الله جنتی

محمدجواد حجتی کرمانی در روزنامه اطلاعات به فیلم پخش شده از آیت الله جنتی عضو فقهای شورای نگهبان در تلویزیون و پاسخ علی مطهری واکنش نشان داد. وی با اشاره به اظهارات اخیر مطهری گفت: مطلب‌ آقای مطهری از اینجهت درست است که آقای جنتی در شورای نگهبان یا هرجای دیگری هستند، عملاً حرف اول را می‌زنند و کارخودشان را می‌کنند و من شخصاً با ایشان در مجلس خبرگان رهبری دوم درگیر بوده‌ام به هواداری مرحوم هاشمی رحمه‌الله‌علیه. وی با اشاره به این گفته دبیر شورای نگهبان که گفته بود؛ در شورا ۱۲ نفر هستند و من یک دوازدهم هستم، گفت: مطلب آقای جنتی هم از نظر صوری و قالبی و فرمولی درست است مثل اینکه بگوییم رهبر انقلاب در کشور، یک رأی دارد و در انتخابات «یک ۸۰ میلیونیم است» حرف درستی است… شما قضاوت کنید که این چسب من می‌چسبد؟ یا مثل همة چسبهای من ناچسب است؟!

خاطره همسر امام خمینی از ختم جنگ

در صفحه 392 کتاب «بانوی انقلاب خدیجه ای دیگر» در مطلبی با عنوان «جام زهری که امام نوشید» (به قلم علی ثقفی) به نقل از همسر امام آمده است: هنگامی که خبر پذیرش قطعنامه را شنیدم از آقا سؤال کردم چرا شما خودتان مسئولیت پذیرش قطعنامه را به عهده گرفتید؟ چرا پیشنهاد آقای هاشمی را که گفته بود اجازه بدهید من اعلام کنم و تبعات آن را بپذیرم شما قبول نکردید؟ آقا به من پاسخ داد یعنی من قهرمان شوم و دیگری قربانی؟! خانم از خدا بخواه این آخر عمری در چنین جهنمی نیفتم/ جماران

لغزش‌گاه‌ها برای نمایندگان مجلس بیشتر شده است

حجت الاسلام رضا اکرمی، نماینده دوره مجلس هشتم درباره نظارت بر نمایندگان گفت: نسبت به دوره های دوم و پنجم و هشتم که من در مجلس حضور داشتم امروز به نظارت اهمیت بیشتری می دهند البته این را هم باید گفت، با توجه به فضایی که رخ داده است و نوساناتی که وجود دارد لغزش‌گاه‌های امروز جدی‌تر شده لذا باید مراقبت‌های بیشتری صورت گیرد. /خبرآنلاين

همان کسانی که تتلو را باب کردند امروز مائده هژبری را باب می کنند

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره پخش برنامه بیراهه گفت: تصوری که در اذهان عمومی وجود دارد این است که هر بار که یک بحرانی در کشور به ‏وجود می آید بلافاصله در کنارش مسأله‌ای ساخته می‌شود که مسأله بزرگ‌تر، فراموش شود و در این بین، آن مساله حاشیه‌ای هم ‏ارزش آنچنانی نداشته که تا این حد به آن توجه شود. ‏همان کسانی که در انتخابات خواستند ‏تتلو را باب کنند و کارشان نگرفت، امروز هم آمدند مائده هژبری را باب بکنند و باز هم نگرفت. نمی دانم چرا درس نمی گیرند/ انتخاب

زیباکلام:‌ ممنوع‌المصاحبه زنده هستم

تمام برنامه‌های من در صدا وسیما ضبط می‌شود و بعد از این که بازبینی و بررسی شد آن وقت اجازه می‌دهند که روی آنتن برود. منتها این برنامه به صورت زنده است. یعنی وقتی شما گوش می‌دهید همه شنونده‌ها متوجه می‌شوند. ظاهرا آن دو مهمان دیگر که بودند به صورت زنده بوده است. /فردا

بالاخره نهاد دستور دهنده ی پخش اعترافات مائده هژبری مشخص شد

جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران گفت: قاضی پرونده با توجه به این که افرادی در اینستاگرام از خود عکس و فیلم منتشر می‌کنند، به پلیس اطلاعات و امنیت ناجا پیشنهاد کرد در این زمینه اقدام پیشگیرانه انجام گیرد. پلیس این دستور را به بخش معاونت اجتماعی ناجا ارسال کرد و با همکاری صدا و سیما مستند مذکور تهیه و پخش شد. /ایسنا

عذرخواهی عضوشورای شهر بوشهر بابت تابلوی مقایسه حجاب

مهرزاد آسایش با اشاره به تابلوی مقایسه حجاب گفت: تابلو از سوي شورا یا شهرداري نبوده، هرچند اما از آن جا که شوراي شهر نسبت به تمام زوایای شهري تعهد دارد از افکارعمومی و شهروندان عذرخواهی می کند. /نواندیش

نظر کدخدایی درباره بازگشت جایگاه نخست‌وزیری و تغییر قانون اساسی

سخنگوی شورای نگهبان گفت: به نظر من تفاوتی نمی کند که ما از ریاستی به نخست وزیری برویم. در این‌باره با آقایان هم صحبت کرده ام که مشکلی را حل نمی کند. در مورد کسانی که مدعی هستند قانون اساسی باید اصلاح شود و مجلس دوم و نخست وزیر داشته باشیم، عرض می کنم این اصلاحات معلوم نیست که به ما جواب دهد و وضعیت بهتر از حال حاضر شود. من هنوز ترجیحم این است که به اصل قانون اساسی تعرض نکنیم و دو چیز را حل کنیم؛ رفتارمان را عوض کنیم و همه ظرفیت های قانونی را بکار بگیریم و اگر اینها پاسخ نداد سراغ اصلاح قانون اساسی برویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۷۲
کدخدایی حرف سنجیده زد
از ابتدا در دولت تدبیر و امید همن چیزش شوخی بود.
هیچوقت جدیت ندیدیم.
طعنه حجتی کرمانی به جنتی نبود .
وقتی سرعت برخورد با مفسدان اقتصادی ورقصندگان آبشار مارگون یا برج میلاد را با هم مقایسه کنیم میبینیم نماینده شیراز انقدر ها هم بیراه نگفته.انتظار مردم سرعت عمل در برخورد با مفسدان اقتصادی وارائه گزارش است نه انکه مدتها یک فساد را پیگیری کنند ودر اخر هم نتیجه معلوم نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
آخه این دو تا با هم قابل مقایسه هستند؟
چند روز پیش یه خانم جلوی مسجد می رقصید. مسجد و هم تعطیل کنید دیگه
اجرای انتخاباتی تتلو برا میرحسین سال ۸۸ موجوده

تتلو انموقع عیب نبود..
خخخ
در این بسته خبری امشب از سخنان کدخدایی عرض شود که از نظام ریاستی به پارلمانی معایب و محاسنش با توجه به نداشتن احزاب مردمی چیست ؟ مثلا اگر رییس جمهور نباشد نخست وزیر باشد آیا هدف مطالبات مردم معیار هست یا نه . یادم هست نخست وزیر هم بود با توجه به اینکه احزاب وجود خارجی نداشتند همین مشکلات بود مگر قرار نیست نخست وزیر رای اعتماد از نمایندگان بگیرد. همه نمایندگان از یک طیف برنامه ریزی شده باشند تکلیف چیست . اگر قرار هست تغییری در قانون بیفتد مسایل دیگری هم تغییر میکنند
فضای سیاسی و اقتصادی کشور الان طوری هست که اکثر مردم احساس میکنند یک طناب دور گردن اونها انداخته شده و هر روز حلقه این طناب تنگتر و تنگتر میشه.
البته در ایجاد این شرایط حماقت مردم و خودخواهی آنها هم نقش مهمی رو داره چون حدود 80 درصد مردم فقیر هستند اما با این وجود باز هم با زاد و ولد هر روز انسان های بیگناه بیشتری رو در این شرایط اسفناک کشور که هیچ تضمینی برای آینده آنها وجود ندارد وارد این دنیا میکنند.
"......بیش از ۳۰ میلیون کاربر، فیلترشکن ایرانی «هاتگرام و تلگرام طلایی» را ترجیح داده‌اند......"


تبلیغ برای فرستادن مردم به برنامه هایی که سرورهایشان در نهادهای اطلاعاتی مستقر شده است .من هیچوقت از این برنامه ها استفاده نمی کنم فقط نسخه اصلی تلگرام.
تصمیم گیری، آیا مملکت ریاستی ویا پارلمانی اداره شود با سلیقه این ویا آن فرد نیست وبه یکی همه پرسی مردمی نیاز است.
گفته شده در اخر الزمان گناهان ریز و درشت علنی می شود و خیلی ها هم از ان دفاع می کنند
اقای زیبا کلام میشود بگویید دکترات را از کجا گرفتی که هر چی در این مدت از شما شنیدم کوچه بازاری بوده و نه علمی!
خبرو خوب دقت کنید، نوبخت: بخاطر تریبون نماز جمعه مجبور شدیم پول مال باخته هارو بدیم، یعنی اگر کسی اعتراض نمیکرد پولی در کار نبود، مردم از ماست که بر ماست
قبول دارم آقای روحانی در قضیه برجام زحمت کشیده و به نتیجه نرسیده است.
اما چرا دولت کارهای دیگر را برای کشور کنار گذاشته است؟!
به نظرم اگر ترامپ نمی آمد نیز باز چندان تغییری در کشور ایجاد نمی شد. کدام فعالیت مهم اقتصادی و اشتغالزا در ایران شروع شد که ترامپ نگذاشت.
اگر دولت قبل و ترامپ نبود اینا چی می خواستن بگن؟!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
مشکل دولت اینستکه در صد بزرگی از بودجه عمرانی را باید بابت پولهای به سرقت رفته از صندوقهای بانکها و بنگاهها و بازنشستگی و فرهنگیان پرداخت نماید .
لذا پولی دیگر در بساط نمی ماند تا خرج عمرانی و زیرساختها نمایند .
کسانی که اجازه می دهند نوامیسشون در مکان عمومی برقصند شرم ندارند و ولنگار تشریف دارند
انشالاه اگر بازنگری در قانون اساسی هست لطف کنید بخاطر احترام به دمکراسی پست نخست وزیری را برگردانید تا هم نخست وزیر داشته باشیم و هم رییس جمهور چون قانون ایران مثل فرانسه و چند کشور اروپایی را نوشتند چطور ان کشورها که ابزار و لوازم دمکراسی را پذیرفتند مشکل ندارند کشور ما دارد فکر کنم چند تا از لوازم دمکراسی چون در قانون تعطیل شده است
گویا در این کشور خود رئیس پنداری بشدت شیوع دارد و هر کس بنا به عقیده و سلیقه خود دستور صادر میکند و اصلا هم به عواقب کارش و نظرات دیگران فکر نمیکند
دقیقا صدا سیما تذکر گرفت یعنی چه؟
کلید روحانی کجاس؟
جهانگیری به نفع روحانی مگه کنار نرفت؟
حجاب با اقتصاد رابطه داره یعنی اگر آستین بلند بپوشیم و چادر سرکنن دیگه دزدی نمیشه؟
دقیقا کدخدایی مسولیتش چیه؟
مجلس کجای مشکلات کشور هستش؟
چقدر خوشحال شدیم اینا شوخی کردن
تورو خدا اينقدر مسولين از طرف مردم صحبت نكنند
اگر راست ميگويند و نظر مردم برايشان مهم است
رفراندم بگذارند و ببيند نظر مردم چي است
آقای ذوالنوری انسان خالصی هستند و آرزوی شهادت دارند. برای اینکار لازم نیست مملکت را به نابودی بکشانند. راه شهادت هنوز در مبارزه با قاچاقچیان شرق کشور باز است.
البته آنچه حجتی کرمانی گفته اند با آنچه شما به عنوان تیتر زده اید کمی تفاوت دارد.
بادوبرابرشدن قیمت جهانی نفت از45دلاربه بیش از80دلار و آزادشدن بیش از150میلیارددلار ودرامد نجومی از فروش دلار وسکه 80درصد ملت رابه زیر فشاراقتصادی وخط فقر بردند حال شوخی هم میکنند واقعا که
در مطلب" خاطره آقای ناطق نوری از تعیین رئیس صدا و سیما" در خطوط آخر نام شهید بهشتی را هاشمی نوشته‌اید. آن را اصلاح کنید.
انطور که اقای ذالنور صحبت میکند نمایندها یک ماشین امضای بیشتر نیستند و اینکه خودشان در یک موضوع حق رای و تصمیم بگیرند نیست کسانی از بیرون دیکته میکنند به کدام طرح رای بدهند یا ندهند واقعا این مجلس نباشد خیلی بهتر است چقدر هزینه انتخابات و ..................
الان وقت شوخیه آخه؟
حرف های تکراری و پوچ و احساسی و از روی بی دردی
تابناک جان لطفا این نظرم را رد نکنید . زمانی که زمان تقسیم مدالهای طلا در مسکو بود و همزمان زنانی را بی حجاب نشان میداد و در آغوش میکشیدند ولی باران هم میبارید . لذا مشکلات اینکه نباریدن باران و خشکسالی و قطعی برق و گرانی چه ربطی به لباس مردم دارد .
ای کاش اقای جهانگیری شوخی نمی کرد و استعفا میداد
آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی خودت میدانی دنبال چه هستی ! اصلا میدانی کجا هستی و مسئولیت شما چیست !؟ اچرا نماینده باید مثل عوام حرف بزنه !! چقدر شان مجلس ما پائین آمده ! یک سال واندی از انتخابات گذشته این آقا هنوز دست به دامن تتلو میشود تا به زعم خودش ضربه ای و نیش بزند به رقیب حالا هم یه رقاصه را علم کرده !!!!! آنهم چیو به چی ربط میده !!!! آدم باید تاسف بخوره که تو این شرایط بد اقتصادی چنین آدمائی باید بر کرسیهای مجلس تکیثه زده باشند و افکار این چنینی در سر بپرورانند . خدا خودت امور ما رو اصلاح کن
واقعا جای تاسف داده به خاطر یه رقاصه اینطور به جنب و جوش افتادین. دوره آخراازمان همینه. جای ارزش و ضد ارزش عوض میشه.
تمام زورتون رو هم بزنید تا جای حق و باطل رو با هزار و یک توجیح عوض کنید ، نخواهید تونست.
والعاقبه للمتقین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
کی به جنب وجوش افتاده؟برخی گرفتند وبردند واعتراف گرفتند وپخش کردند.کسی کاری بکار اون دختر نداشت که.اونم مثل تتلو معروفش کردین.واقعا در عقل .بعضی باید شک کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
چه ربطی داشت
اگر به صورتی بود که هیچ کس خبر دار نمی شد اتفاقی می افتاد
آخر ما متوجه نشدیم این نظام که میگن، منظور چه کسانی هست!!
خواهشا دراین مورد روشنگری بفرمایید ،
تا ما بدونیم آقایانی که در برخی مباحث میفرمایند تصمیم نظام ، دقیقا منظورشون چه کسی یا چه چیزی هست.
تابناک اگه سوال و پرسشگری من از نظرتان مصداق توهین و افترا نیست ،منتشر کن لطفا.
با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه با بحث تلگرام و ماهواره و فلان و فلان جز آبروریزی و ثابت کردن یک کشور عقب افتاده کار دیگری نمیکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
درست استفاده کردن ازماهواره و اینترنت و غیره و غیره که انسان را به خلافی وادار نکند هیچ مشکلی ندارد مگر اینکه اولا ما یک مسلمان هستیم و شریعت حرف اول میزند و دوم قوانین کشور است که اجازه نمیدهد در خلاف جهت حرکت کنیم. اگر این دو یعنی شریعت و قانون را خودمان حفظ و نگهداری نکنیم بایستی تن خود را به هر مصیبت و مشکلی که خود ایجاد کرده ایم فقط خاموش باشیم.
زندگی حال و آینده خود، خانواده ، اقوام و دوستان و همسایگان خودمان را برای محیطی امن درست کنیم
کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من
دنیای آیند ما چطوری باشه؟ زشت و ترسناک یا زیبا و در آسایش
باز میگویم زیبا و در آسایش بودن نیاز به احترام در حوزه شریعت و قانون است
حالا معنی این تذکر به صدا سیما که میگین چی هست؟ اصلا اهمیتی هم داره یا اینکه دوباره برای سرگرم کردن مردمه؟ تکلیف این دختر بچه های ۱۷ ساله که ممکنه این رفتار غلط ایندشونو نابود کنه چی میشه؟
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
یه طوری میگید دختر بچه انگار نه انگار کاری کرده
به خدارقصیدن با حالت نیمه لخت کم گناهی نیست
واقعا آخر الزمان شده
سالها در حال تمرين كردن هستيد ، چطور تا كنون متوجه نشده ايد اين قانون اساسي جواب ميدهد يا نميدهد.
«خوب آقای نوری، ممکن است ایشان با شخص بهشتی مشکل داشته باشد و از چهره من خوشش نیاید، اما مدیر لایقی است».
متاسفانه این دیدگاه دیگر در مسئولین وجود ندارد و کسی انتخاب می شود که در بله قربان گویی و مجیز گویی بیشترین امیتاز را کسب کرده باشد!!!!!
به جای اصلاح قانون باید خودمان را اصلاح کنیم و قانون را به درستی اعمال کنیم.
کسی نیست به این آقای نوبخت بگوید برادر من مگر شما به موسسات بانکی اجازه فعالیت نداده اید ...
چرا این همه رانت و مافیای واردات و این همه خریداران ارز که اتقصاد کشور را به هم ریخته و نتیجه تصمیمات اشتباه شما ست باعث به هم ریختگی بازار نشده اند ولی پول های عودت داده شده مردم تورم ایجاد کرده است؟؟
بهتر نیست بجایی که بانک مرکزی پول سپرده گذاران موسسه های مالی را بدهد. صاحبان و مسئولان موسسه معرفی شده و پول مردم را از آنها گرفت.
وامهای میلیاردی که داده شد یواش یواش مشکلات هم حل شد !تلگرام طلایی که از همان اول جلو چشممان بود .
جهانگیری به شدت منتقد تیم اقتصادی کابینه و در رأس آنها آقای نوبخت است.؟؟؟؟؟؟؟؟/

یعنی جهانگیری در افزایش قیمت دلار و سکه و طلا نقشی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"الویت" غلطه
"اولویت" درسته
بعضی از آقایان برای اینکه پولی را که میگیرند حلال باشد نشسته اند ببیند کجاکسی یک کاری کرده که بهانه بدست بیاورند برای تعطیلی شادمانی برروی مردم دیروز استادیوم آزادی -امروز ابشار مارگون -راستی پیشنهاد میکنم مردم در زمان بلند شدن حواسشان باشد کسی فیلم نگیرد در فضای مجازی بگذارد یکوقت دیدید گفتن با حرکات موزون بلند شدید وممنوع میشود انوقت دیگه بلند نمیشوید یادتان نرفته اجرای برنامه دختران ناشنوا را که گفتند اینها رقصیدند
آقای حراست شهرداری قزوین از دفتر خود بیرون بیایید ومردم را نگاه کنید کی دیگه دنبال استین کوتاه وبلند هست بروید اگر فکری دارید به حال رانندگان ومعیشت انها بکنید فقط نشسته اید وایراد بنی اسراییلی میگیرید
فقط این مورد رقص دختر 17ساله مانده بود که کار دشمن باشد که انهم معلوم شد کار انها بوده و صدا وسیما هم کارت زرد گرفت که در راستای اهداف دشمن قدم برداشته مبارک است
چهار سال پیش سهامدار پدیده شاندیز بودم فردای روزی که رفتم خاستگاری پدیده شاندیز خورد زمین موهای سرم سفید شد شب عیدی ۲۰۰ هزار تومان دستی از خانمم گرفتم زندگی خیلی از سهامدارها و تعهدنامه داری پدیده در این چهارسال نابود شد و مسئولین کوچکترین کاری برای ما نکردند حتی یک نفر هم پولشو پس نگرفته !!!!
تابلوی مقایسه حجاب بسیار زشت و ناپسند بود . از یک سو توهین به شعور مردان است که با دیدن بدحجابی فوری تحریک میشوند و از همسر خود فاصله میگیرند و فضای بدگمانی را در خانواده ایجاد میکند . از سوی دیگر توهین به مقام زن و ارتباطات اداری است . بنده در محل کارم همکاران آقا و خانم دارم که هریک با توجه به سلیقه پوششی دارند . تا حال نشده مردی بر اساس پوشش نسبت به همکار خودش قضاوت کند. بلکه قضاوت ها همواره بر اساس رفتار ، شخصیت و منش است و عموما ربطی به لباس هم ندارد .
ظاهر بین نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
عزیزم مشکل دقیقا همینه چون پوشش تابع عقیده افراده ...رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون
استعفا محاله محاله
آقای جعفر زاده اگر عمری باقی بود ریاست اینها هم دیده خواهد شد مثل 8سال حکومت احمدی وما همچنان بعد از چهل سال باید ازمون وخطا داشته باشیم فکر میکنید چرا باید اینطور باشد
شما که صدا و سيما رو نابود کرديد؛ تذکر؟
"این اصلاحات معلوم نیست که به ما جواب دهد و وضعیت بهتر از حال حاضر شود"
مگه قرارنبود بارفتن آمريکاازبرجام اونو آتيش بزنيم پس چي شد
اینکه نماز جمعه ها دولت را مجبور به پرداخت ۳۵۰۰۰ میلیارد به موسسات کردند حرف بی ربطی است چون:
۱. اینهمه سال این موسسات فعالیت داشتند کار نماز جمعه بود؟ راه اندازی و به امان خدا رها کردن آنها کار چه کسی بود؟دولت بی تقصیر بود؟
۲. وقتی دولت و مجلس می گویند براساس دارایی های شناسایی شده موسسات، بانک مرکزی اعتبار برای پرداخت ها می دهد یعنی چه؟یعنی از منابع خود موسسات پولها پرداخت می شود و نه از دولت...به همین خاطر است که به سپرده گذاران کاسپین و ثامن الحجج مبلغ کمی داده اند که اینها هم دست آقازاده ها و...بوده اند
۳. یعنی خود این موسسات هیچ پول و دارایی نداشتند،به کسی وام نداده بودند؟که دولت باید از جیب خودش بدهد؟وقتی از این موسسات ، وام های کلان می گرفتند و برای دور زدن تحریم ها استفاده می کردند چرا نگفتید ائمه جمعه ها اینکار را کردند؟
۴. وقتی برخی با ساده اندیشی بعد از برجام فکر کرد که دیگر نیازی به اینها ندارد و سپرده گذاران بیچاره را با بستن موسسات گرفتار و به خودکشی وادار کرد لابد انتظار داشت مردم و امامان جمعه به آنهمه تخلفات گذشته مسئولین در موسسات چشم ببندند که دیگر خیال خامی است.
برای بستن موسسه ای که مثلا وامهای پنج ساله پرداخت کرده باید حد اقل شش سال زمان صرف می شد تا با کم کردن مدت وامها هرسال وصول مطالباتشان هم با مشکل مواجه نمی شد وخسارتها به حد اقل می رسید .کم کردن سود سپرده ها هم باید با یک شیب پنج تا شش ساله صورت می گرفت انوقت سی وپنج ریال هم نمی دادین
بنظرم کسی که با آرنج دست راننده تحريك ميشه ، حتماً و عاجلاً نياز به روانپزشك و تخت بسترى داره.
اروپا حاضر شده تا برای خنثی کردن درصد مهمی از تحریم های ترامپ کارهای بزرگی برای ما انجام بدهد ولی مستلزم امضاء fatf است که همه دنیا امضا کرده اند .
ولی متاسفانه پس از ماهها تلاش دولت تازه دیروز اینکار را ممنوع کردند و یعنی اروپا عملا کمکی نمی تواند بکند
و جالبه که تند روها از فردا دولت را مورد حمله قرار خواهند داد .
واقعا هیچ معلوم است چه خبره ؟ پس منافع مردم و کشور چه میشود ؟
ایا دعوا و رقابت دو جناح اصلی در کشور به قیمت گزاف نابودی اقتصاد باید تمام گردد ؟
منظور از اصلاح طلب چیه؟؟؟
یک مورد از اصلاحات دولت های اصلاح طلب رو میشه بگید؟؟
کار این دختر رقاصه اشتباه بود و دفاع از اون اشتباه تر.
دوره آخرالزمانه دیگه
ممنوعیت پوشیدن استین کوتاه در قزوین خخخخ آخه چرا
آقای روحانی آقای جهانگیری آدم دلسوزی است اگرعقیده داره که نوبخت نبایدباشه مطمئن باش دلایلش محکم هست وخیرتورامی خواد بااین تیم اقتصادی ناکارامدی راهرروز دارید بیشترنشان میدهید واعصاب مردم رابیشترخردمی کنید.
چی کرده این مائده! همه مسئولین بیکار را سر کار گذاشت،
جالبه تابناک جون هر نظری که دلت خواست رو سلیقه ای نگذار ، با وجود شماها مشخصه ملت چرا سمت بی بی سی و ... میرن،نمردید از بس سانسور کردید برای این خبر همینقدر نظر اومده!
آقای کدخدایی ! بعد از چهل سال میگویید کشور ما در حال تجربه هست . تجربه اقتصادی . فرهنگی . سیاسی و دمکراسی . این چه تجربه ای هست که این همه خسارت مالی و روحی و اجتماعی به من نوعی وارد میکند .اقتصاد دولتی باشد یا خصوصی و تعاونی . رییس جمهور حرف دل مرا نمیزند نخست وزیر عوض کنیم بعد دوباره نخست وزیر حرف خودش را بزند برسیم به وزیر . رفتن به سمت و سوی که شما میگویید یعنی تعطیل کردن جمهوریت مردم .
صدتا قانون اساسی دیگر هم که نوشته شود تا اعتقاد به اجرای قانون نباشد و هرکس خود را فوق قانون بداند هیچ چیز تغییر نمی کند برخی مشکلات خصلتی و اخلاقی دارند خود بر تر بینی تکبر خود محوری نتیجه ای جز ویرانی ندارد
دقت کنید دوستان: "جهانگیری به شدت منتقد نوبخته!!!!" جهانگیری خودش مقصر بحران ارزی کشوره! تیم دولت توانایی مدیریت بحرانش صفره! صفر مطلق!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی