بازدید 57154
هزار و دویست و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سردار خواستار خسارت میلیونی ماشینش شد!/ دریافت 3 میلیون یورو ارز دولتی توسط پدر داماد روحانی/کنایه وزیر ارتباطات به سردار جلالی/از روسیه ممنونیم که نمی‌گذارد از گرسنگی بمیریم!/خانواده سید امامی از صدا و سیما شکایت کرد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: طرح نمایندگان مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور/ مدیرعامل ثامن‌الحجج بازداشت شد/بازداشت «حسین هدایتی» به دلیل عجز از تودیع وثیقه/رابطه اصلاح طلبان با رهبری عملا قطع است/ ایراد شورای نگهبان به FATF سیاسی بود؟و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 16 July 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

طرح نمایندگان مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از تدوین طرح دو فوریتی مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور خبر داد. محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از تدوین طرح دو فوریتی عفو عمومی خبر داد و گفت: این طرح با بیش از 50 امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است. وی با بیان اینکه این طرح تاکنون از سوی هیأت رئیسه به کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع نشده است، گفت: پس از تصویب کلیات طرح مذکور در صحن علنی مجلس، طرح به منظور بررسی جزئیات به کمیسیون قضایی ارجاع می‌شود.

مدیرعامل ثامن‌الحجج بازداشت شد

مدیرعامل مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.نهمین جلسه رسیدگی به پرونده مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری و با حضور متهم ردیف اول پرونده، وکلای مدافع وی و جمعی از مالباختگان و سپرده‌گذاران این مؤسسه برگزار شد.در پایان این جلسه، قاضی باقری قرار وثیقه متهم ردیف اول این پرونده را به چهار هزار میلیارد تومان افزایش داد و این قرار را به متهم ابلاغ کرد.قاضی پرونده علت تشدید قرار وثیقه را درخواست تعدادی از سپرده‌گذاران و تصمیم هیئت قضایی عنوان کرد. پرونده ثامن‌الحجج که پیشتر ارزش ریالی آن 12 هزار میلیارد تومان اعلام شده، 360 شاکی و سه متهم دارد که به گفته سخنگوی قوه‌ قضاییه، متهم ردیف سوم از همان ابتدای تشکیل پرونده متواری بوده و کیفرخواست وی نیز به صورت غیابی صادر شده است.

بازداشت «حسین هدایتی» به دلیل عجز از تودیع وثیقه

وکیل مدافع حسین هدایتی گفت: موکلم به دلیل عجز از تودیع وثیقه، یک ماه و نیم در زندان است. داریوش علیخانی با بیان این مطلب اظهار کرد: موکلم با قرار بازداشت موقت در زندان نیست. برای او قرار وثیقه صادر شد و به دلیل عجز از تودیع وثیقه اکنون در زندان است.وی افزود: وثایق سابق در پرونده موجود است و اخیرا هم بازپرس شعبه اول دادسرای جرایم پولی و بانکی قرار وثیقه را تشدید کرده است. ما به تشدید قرار اعتراض کردیم زیرا از نظر ما وجاهت قانونی ندارد و به همین دلیل پرونده با اعتراض ما به یکی از محاکم کیفری ارسال شده است. علیخانی با بیان این که موضوع پرونده در رابطه با بانک سرمایه و بدهی موکلم به این بانک است، گفت: موضوع پرونده کیفری نیست بلکه ناشی از رابطه مدنی و حقوقی است. وی یادآور شد: موکلم برای بازپرداخت بدهی‌اش بارها مراجعه کرد و بخشی از آن را به صورت حواله و نقدی پرداخت کرد و الباقی را از طریق تهاتر با بانک توافق کرده بود که پرداخت کند ولی این توافق به نتیجه نرسید. علیخانی ضمن تشکر از مقامات قضایی برای رسیدگی عادلانه به این پرونده گفت: موکلم هیچ سوء نیتی ندارد و پرونده‌اش در دادسرا در حال رسیدگی است و نهایتا دادگاه تعیین تکلیف می‌کند./ایسنا

سردار خواستار خسارت میلیونی ماشینش شد!

سردار آزمون که هفته گذشته از با حال بودن تصادف زنجیره ای گفته بود که خودش بخشی از آن بود، حالا از خسارت ماشینش نمی گذرد و این موضوع خبرساز شده است. راننده خودروی نیسان که مقصر این تصادف شناخته شد، از مهاجم تیم ملی گلایه دارد. گفته می شود راننده نیسان آبی (اگرچه به عنوان مقصر باید تمام خسارت مربوط به این حادثه را بپردازد) مدعی است خانواده سردار آزمون که در ابتدا گفته بودند خسارتی برای این تصادف نمی گیرند، زیر قول‌شان زده اند و برای این تصادف رضایت نمی دهند.

واکنش خرازی به خاطره امیرانتظام

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خاطره منتشر شده از مرحوم عباس امیرانتظام درباره جعل امضای قطب‌زاده و یا دعوت ساختگی از وی را تکذیب کرد. سید کمال خرازی در واکنش به آن‌چه به نقل از خاطرات مرحوم امیرانتظام در شبکه های اجتماعی منعکس شده مبنی بر این‌که زمانی که خرازی معاون سیاسی وزارت خارجه بود با جعل امضای قطب‌زاده و یا در یک دعوت ساختگی وی را به تهران فراخوانده ­گفت: این ادعا کذب است، زیرا اینجانب بنا بر دستور دادستان وقت انقلاب، مرحوم شهید قدوسی و براساس رویه معمول وزارت خارجه و مسئولیتم به عنوان معاون سیاسی، ایشان را به مرکز فراخواندم و امضای کسی جعل نشده است.

اظهارات عجیب یک نماینده: ممنون روسیه هستیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اکنون مسئولین باید موضع خود را در برابر آمریکا مشخص کنند و بگویند که وقتی فرزندانشان در آمریکا اقامت دارند دلیل دشمنی‌شان با این کشور چیست؟ تناقض بزرگ از همین جا آغاز می‌شود، بنابراین تا این مساله حل نشود به نتیجه‌ای نمی‌رسیم. هدایت الله خادمی، درباره تهاتر نفت با کالای روسیه اظهار داشت: در شرایطی که به ما اجازه نمی‌دهند نفت بفروشیم و کالای مورد نیازمان را وارد کنیم، ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم. وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ما به گونه‌ای است که باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم، باید بین اینکه نفت به روسیه بدهیم و در قبال آن مواد روزانه‌مان را تأمین کنیم و یا اینکه اصلا نتوانیم مواد اولیه مورد نیازمان را هم تأمین کنیم، یکی را انتخاب کنیم.

توئیت کنایه‌آمیز «صادقی» درباره روسیه

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس در توییتی به مراسم قهرمانی جام جهانی واکنشی متفاوت نشان داد.

به گزارش ایسنا،‌ محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «وقتی روس‌ها هوای ورزشگاه را پس دیدند چتر را روی سر خود گرفتند و به میهمان نگاه هم نکردند.»

دریافت 3 میلیون یورو ارز دولتی توسط پدر داماد روحانی

محمدحسین بهشتی پدر داماد حسن روحانی رئیس جمهور در بخشی از گفت وگوی خود با روزنامه آفتاب یزد گفت: پسرم و دختر آقای روحانی 25 سال است ساکن اتریش هستند. وی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به دریافت ارز دولتی افزود: در کل بنده برای دریافت مبلغ 3 میلیون و سیصد و خورده ای هزار یورو به نرخ دولتی، پول واریز کردم که تاکنون مبلغ دو میلیون یورو آن را داده اند و مابقی نیز باقی مانده است. بنده نیز در مقابل دریافت این ارز برای واردات موز، مبلغ 28 هزار تن سیب صادر کرده ام.پدر داماد رئیس جمهور در این مصاحبه گفته است: کل اقوام آقای روحانی از اینکه ایشان رئیس جمهور شده اند ناراحتند زیرا رئیس جمهوری ایشان جز ضرر و درهای بسته برای اقوام چیزی نداشته است.

چرا سوپر جام ایران لغو شد؟
با پیشنهاد گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر برگزاری سوپرجام بعد از رفع محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن در نیم فصل سرانجام برگزاری سوپرجام لغو شد و این بازی به تعویق افتاد. استقلال حاضر به بازی در قبل از شروع لیگ نبود و حالا باشگاه پرسپولیس پذیرفته دربی سوپرجام به شرطی لغو شود که در نیم فصل یا بعد از آن برگزار شود؛ شرطی که استقلال هم دقیقا موافق آن است. پیش از این قرار بود این بازی ۲۹ تیرماه برگزار شود و سازمان لیگ با لغو آن مخالفت کرده بود./نود

ادعای مدیر برکنار شده: به دلیل راه دادن زنان به ورزشگاه برکنار شدم!

اصر محمودی‌فر، مدیر برکنار شده مجموعه ورزشی آزادی: «به من هیچ دلیلی اعلام نشد و خودم از طریق رسانه‌ها متوجه برکناری‌ام شدم. البته حدس من این است که دلیل اصلی ماجرای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی برای تماشای ٢ بازی ایران در جام‌ جهانی ٢٠١٨ باشد و مسائل دیگری که عنوان شده، بهانه است.»/شهروند

طرح پیشنهاد مذاکره با آمریکا از سر دلسوزی، حرام نیست

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در گفت وگو با مهر در پاسخ به پرسشی درخصوص سخنان اخیر رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور مبنی بر ایستادگی ملت ایران در مقابل آمریکا و نامه برخی فعالان سیاسی برای مذاکره با ترامپ، اظهار کرد: پیشنهاد برخی فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی ممکن است عملی و به مصلحت کشور نباشد ولی به هر حال اینکه کسانی از سر دلسوزی پیشنهادی را مطرح کنند حرام نیست و بدیهی است که تصمیم گیری و صلاحدید در چنین مواردی به عهده رهبری معظم انقلاب است که خوشبختانه اشراف کامل بر سیر تحولات دارند. وی در ادامه تصریح کرد: فراموش نکنیم مقدمات و شرایطی که در سال‌های قبل به وجود آمد، از جمله وساطت کشور عمان و اجازه رهبر انقلاب به کارگزاران نظام برای مذاکره با آمریکا که سنگ بنای توافق تاریخی برجام شد، یکی از تدابیر دقیق نظام بود.

کنایه وزیر ارتباطات به سردار جلالی

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در پاسخ به ادعای سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در خصوص استقرار سرورهای هاتگرام و تلگرام در طبقه نهم ساختمان امام(ره) وزارت ارتباطات گفت: يك بار می گویند سرور در طبقه نهم است، یک بار می گویند اینترنتش را وزارت ارتباطات تأمین می کند. خوب، همه اینترنت کشور را ما تأمین می کنیم. نمی شود حرف های بی ربط بزنیم. کسی که مدام می رود مصاحبه می کند خودش بگوید در راستای حمایت از پیام رسان های بومی چه کار کرده؟ او ادامه داد: شاید نشود دزدی ابرها را ثابت یا رد کرد اما نبودن سرور در طبقه نهم ساختمان امام را می شود ثابت کرد. ما امروز از روابط عمومی خواسته ایم ساعت 2، از خبرنگاران دعوت کند تا بروند و طبقه نهم ساختمان امام را بازدید کنند و نتیجه را به قضاوت افکار عمومی بگذارند.

خانواده سید امامی از صدا و سیما شکایت کرد

پیام درفشان، از شکایت خانواده کاووس سید امامی از صدا و سیما خبر داد. وی افزود: رامین و مهران سید امامی به عنوان اولیای دم کاووس سید امامی از مسئولان سازمان صدا و سیما و مسئولان برنامه خبری ۲۰:۳۰به دلیل پخش برنامه‌ای تحت عنوان «منطقه ممنوعه» در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایتی را مطرح کردند./ ایلنا

ایراد شورای نگهبان به FATF سیاسی بود؟

عباس‌علی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: در موضوع FATF تلاش شورای نگهبان مثل همیشه این بود که نظراتش در چارچوب قانون اساسی و شرع مقدس باشد. ایراد شورای نگهبان نیز ایراد شکلی بود، چون شورای نگهبان لایحه را قضایی تشخیص داد که باید رئیس قوه قضائیه از طریق دولت لایحه را ارائه کند، بنابراین از جهت محتوا ما هنوز به آن وارد نشده ایم. ایراد شکلی به ترجمه لایحه پالرمو نیز مربوط به قبل از سال بود و الان شورای نگهبان از جهت محتوایی ایرادی به آن وارد کرد ایراد جدید در ارتباط با اصل 15 قانون اساسی و ایراد خلاف شرع از سوی آقایان فقها درباره آن مطرح شد. طبیعتا شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی و شرع باید اظهارنظر کند و تابع فضای سیاسی و مطالب گفته شده نیست./ساعت24

فرصت شش ماهه مجلس به دولت برای برخورد با ایرلاین‌های متخلف

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس فرصت شش ماهه ای را به وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری داده تا گزارشی از برخورد با ایرلاین‌های متخلف و دارای بیشترین تاخیرها ارائه دهند. خواسته کمیسیون عمران مجلس این است که برای ایرلاین‌هایی که بیشترین میزان تاخیر در پرواز را دارند، محدودیت‌هایی ایجاد شود. در سال‌های اخیر شاهد رشد بی‌قاعده و بی‌حساب و کتاب ایرلاین‌های کوچک در کشور بوده‌ایم. اصلاح آیین‌نامه‌های مربوط به ایجاد ایرلاین‌ها موضوعی است که باید مورد توجه سازمان هواپیمایی کشوری قرار بگیرد./ اقتصاد آنلاین

رابطه اصلاح طلبان با رهبری عملا قطع است

حجت الاسلام مجیدانصاری عضو محمع روحانیون مبارز و عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: چرا باید رابطه اصلاح‎طلبان با رهبری انقلاب کمرنگ یا قطع باشد؟ این رابطه عملا قطع است. نمی‎خواهم آسیب‎شناسی کنم اما شخصیت بزرگ و متفکر و محبوب اصلاحات مثل آقای خاتمی می‏ تواند با دنیا حرف بزند. ایشان ظرفیتی برای نظام است و هشت سال رئیس جمهوری بود. دو گروه به مثابه دو لبه قیچی علیه جریان اصیل اصلاح‎طلبی و بزرگان اصلاحات و بویژه شخص آقای خاتمی مشغول تخریب و توطئه هستند. یکی از آنها، جریان خارج از کشور و ضدانقلاب و مشخصاً رسانه‌های منافقین هستند. به موازات آنها جریان افراطی و تندرو در داخل کشور است که براساس برداشت غلطی که از سال 88 شکل گرفته و اصلاحات را منحرف و فتنه‎گر می‎دانند، مدام اصلاح‎طلبان را می‎کوبند و شخصیت‎های بانفوذ و محبوب مردم را تخریب می‎كنند./ روزنامه ایران

رقیب اصلاح طلبان براندازان نیستند

عباس عبدی گفت: رقيب اصلي اصلاح‌طلبان به نظر من خودشان هستند. آنها نبايد در درجه اول خيلي به حكومت، براندازان يا افراد ديگر نگاه كنند. البته بايد در تحليل‌هاي خود آنها را وارد كرده و واقعيت‌هاي آنان را ببينند اما مشكل اصلي اصلاح‌طلبان خودشان هستند و بايد يك بازسازي جدي در درون خود صورت دهند. يك بازسازي همه‌جانبه به لحاظ تشكيلاتي، نيروي انساني و ايده‌ها و تاكتيك‌هايي كه براي تحقق آن ايده‌ها بايد پيش بگيرند. اصلاح‌طلبان بايد يك تعريف جديد از وضعيت خود در داخل و ارتباط‌شان با ساختار حكومت ارايه كنند تا اعتماد همه جلب شود./ اعتماد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۲۹
دررابطه ثامنالحجج رابطه اشخاص رانمیگید???
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
نه میترسیم
hadi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم/ وای بر این نماینده
مهدی
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
از کی میترسیم؟
اصلا شورای نگهبان و دخالت دادن مسائل سیاسی؟!
این چه فرمایشیه؟
اصلا نیازی نبود آقای کدخدایی دفاع کنند
درود خداوند بر احمدی نژاد
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
ایران از زمان همون به این روز افتاد. وگرنه کسی جرات اختلاس نداشت
همچون درمورد روسیه میگن انگار مثلا قراردادهای ما با پژو چقدر خوبن و از دست دادیم.
من که ترجیح میدم تحریم بشیم دست این مافیا کوتاه بشه ،
بعد هم قراره روسیه نصف پول نفت رو کالا بده مگه بعد برجام قرارداد ما با هند و کره غیر از این بود اونها هم به جای دلار پول خودشون رو میدادن که فرقی نمیکرد چون باید از همونجا خرید میکردیم.

از طرفی قراره روسیه یک میلیون بشکه بخره و نصفش که تقریبا میشه ۱۵ میلیارد دلار در سال رو کالا بده.
قرارداد ما با پژو، ایرباس، بوئینگ و... ده ها برابر این مبلغه که میتونیم با روسیه ببندیم.
هر ماشینی هم روسیه به ما بده قطعا از پژو بهتره ، هواپیما سوخو هم خود روسیه داره استفاده میکنه.
خرید نظامی هم میتونیم انجام بدیم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
معطل کردن بیفایده 6ساله اقتصاد برای برجام
و غفلت از توان داخلی و نقدینگی عظیم که چندین برابر پول بلوک شده ما در آمریکاست
بزرگترین اشتباه راهبردی دولت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
یک بار در برجام برای انجام تعهدات عجله کردیم و گزیده شدیم بس است
این بار اول آنها به تعهد مالی موثر و ضدتحریم آمریکا بدرستی عمل کنند و بعد اگر دیدیم فایده ای برای ما دارد و میتواند تحریمهای آمریکا را بی اثر کند آنوقت ما فتف را اجرا کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
میخوای کلید خزانه مرکزی وسازمان برنامه بودجه رو بدیم روسیه اونوقت راضی میشی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
تمام مشکلات ما از روسیه است
پدر داماد آقای روحانی متضرر شده اند... فقط انصاف داشته باشید انصاف....
میشود فقط یکصد یورو به بنده بدهید تا سیب صادر کنم وهم خودم وهم خانواده از این ایران ویرانه برویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
منم ببر تورا به خدا
مردم در ایران 80 درصد فقیر و فقط 20 درصد ثروتمند به طوری که نمیدانند با ثروتشان چه کنند

مردم در اروپا و آمریکای شمالی 90 درصد دارای زندگی متوسط و خوبی هستند به طوری که در تهیه شغل، خانه، خودرو و مایحتاج زندگی خود زجر کش نمیشوند و 10 درصد ثروتمند.

مردم در شیخ نشین (البته به جز شورشیان بحرین و عربستان) 100 درصد ثروتمند هستند به طوری که هر سال تمام وسایل منزل و خودروی خود را با بهترین و جدیدترین نوع آن عوض می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
امار را با زهم اشتباهی به شما دادند در امریکا ۳۰ درصد فقر نسبی هستند
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
لطفا بگوييد اىن اماررا از كدام منبع موثق در اوردى حتما از امارهاى منبع موثق حسين شريعتمدارى كيهانى است خجالت نكش بگو صددرصد مردم ايران فقيرند همه كشورهاى عربى شدند ثروتمند ما شديم فقير چه امار احمقانه اى واقعا نويسنده اين متن يك نااگاه است كه بدون داشتن اطلاعات واقعى اظهار نظر مى كند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
ناشناس 1020 چته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه آینه هم میگیرن جلوتون باید بزنین بشکنین
۱پورمختار جان مگه مردم کورند؟شما همینهایی که داخل هستند عفو عمومی کنید خارجیها پیشکش.همینهایی که مانده اند نگه دارید برگشتن بقیه پیشکش
۲بعنوان طرفدار اصلاحات اساسی شرمنده شدم از خبر مربوط به پدر داماد اقای روحانی ومحل زندگی فرزند ایشان
۳نماینده کمیسیون انرژی با توجه به معذوریتهای نمایندگی وبحث تایید صلاحیت،اتفاقا به شدت و به کنایه از بن بست ایجاد شده بیدلیل فعلی انتقاد کرده منتهی اهالی رسانه معنی سیاسی نیش دار حرف ایشان را نمیفهمند.چه شده که ما باید دنبال این باشیم تا از گرسنگی نمیریم؟؟پاسخ لجبازی ودر افتادن با قلدر تر از خود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
عزیز جان پس تخقیق کن در خصوص سایر اصلاح طلبان که شرمنده نشی
اخى ، ادم دلش كباب ميشه براش
ایشون شاکین که چرا ارز بیشتری بهشون داده نشده؟!؟! ۳ میلیون یورو معادل ۳۰ میلیارد تومن پول دستت اومده که ۱۵ میلیاردش سود خالصه!!! ۱۵ میلیارد سود خالص فقط بخاطر یک رابطه فامیلی!!!
بابا چخبره این مملکت؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
ژن خوب و همش 15 میلیارد سود . لااقل باید یه 150 میلیارد سود باشه که بصرفه . اگه ایشون نباشه موز گیرنمی یاد آدم ببیره واسه عیادت مریض مملکت فلج میشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
داداش نگو دیگه بده...
بنده خدا گفته که متضرر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
بلبشوه عزیزم . بلبشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
پدر داماد رئیس جمهور لیسانس داشته و بیکار بوده. شغل شریفی انتخاب کرده که واردات موزه. مظلومیت دولت میبینید؟
اصلاح طلبان چگونه می توانند پایبندی خود به قانون اساسی کشور را اثبات کنند؟!
مرزبندی اصلاح طلبان و اصولگرایان با براندازان کشور وقانون اساسی چگونه صورت گرفته و می گیرد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
واقعاً چه مسالۀ مهمی برای مردمی که که مشکلات نفسشونو بند آورده!!! این موضوع خواب و خوراکو ازمون گرفته. خواهشاً "مصعولین" رسیدگی کنن تا خیال ملت راحت بشه
ناراحتین که اقای روحانی رییس جمهور شده دست و پاتون بسته شده بخدا یا شما از یه سیاره دیگه اومدین یا ما مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
حالت خوبه؟
علی
| United States of America |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
من به شخصه عذر خواهی میکنم به به آقای روحانی رای دادم، اگر میدونستم برای فامیلشون اینقدر مشکل درست میشه این کار رو نمیکردم.واقعا شرمنده شدم از فرمایش اقای بهشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
اولا که این اقای بهشتی قبل از اینکه فامیل اقای روحانی باشه یک شخص مستقله ثانیا بفرمایید ایشون از رانت استفاده کرده یا نه اگر کرده پس قوه قضاییه کجاست ثالثا اگر ایشون تاجر باشه باید کارشو برای اینکه فامیل فلانیه تعطیل کنه اگر مدرکی در رابطه با تخلف ایشون دارید رو کنید و از زرد بازی دست بردارید
مشکل دارد ریشه ای حی می شود
اگر یک چهارم این باجی را که ایران به روسیه داده تا ازطرفش حرف بزند به خود آمریکا مستقیم داده بود و با انان سر میز بشیند تا حالا مشکل برجام حل شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
برجام خودش باجی بود که قرار بود مشکل رو حل کنه حالا باج بدیم که مشکل برجام بشه؟ اشتباه هم حدی داره به خدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
سر یه میز هم باهشون نشتید اخرش دیدید که چه تصمیم بدی براتون گرفته بود که ابرو ریزی بود
آخی بگردم با این درهای بسته شما چه میکنید، سیب وارد کردی ،هنر کردی،عزیزم میدونی واردات میوه ممنوعه بخصوص اونهایی که کشت وطنی دارن ،سیب دماوند از گلوتون پایین نمیرفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
مشکل اصلی مملکت همین آدم هایی مثل شما هستند که بدون فهمیدن نظر میدن شما در این سطح مسءولین در سطح بالاتر که میشه قانون. اول متن رو خوب بخون بعد نظر بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
چرا نظرات رو سانسور میکنید؟ اصل نظر کو پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
دقیقا مشکل زمانیه که مردم رو واسه نظر دادن اصلا قبول ندارن آقایون چه برسه که بخوان برای ملت کاری انجام بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
دوست ناشناس بستن دهن ملت با سیاست تو نمی فهمی پس نظر نده کار رو بسپار به کاردون مارو به اینجا رسونده که رئیس جمهور مملکتمون شده ایینه دق مردم،کارد به اسخون رسیده ، اینقدر مملکت به باد رفته که راضی به گرفتن غذا در برابر نفت شدیم پس حالا وقتشه به بانیان و رهروان این سیاست کثیف بگیم کارتون ارزونی خودتون برید ملت بدونن باید چکار کنن اینقدر هم کور مال کورمال از کسی دفاع نکن مخصوصا از مفاسد اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
سیب صادر کرده بابا
خب بیچاره ها بیکارن چیکار کنن. تازه درها بروشون بسته هم شده !!!!!!
از ١٠ تا پيام من ٨ تا رو منتشر نميكنين بعد به صداسيما بابت سانسور گير ميدين
خودتون صد مرتبه بدتر از صداسيما هستين فقط موقعيتش رو ندارين
متاسفم براتون
مذاكره با امريكا را به راي مردم كه صاحب كشور هستند بگذاريد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
برجام چی بود پس؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
۱۲.۰۵
عجیبه بخدا شما ایکیوتون رو یک اندازه گیری بفرمایید.عزیزم برجام قرار بود ابتدای راه فروریختن دیوار
بی اعتمادی باشه.اما قبل از بهم خوردنش توسط امریکا در داخل خیلیا سعی کردن از بین ببرنش که بلاخره موفق شدن.البته از شانس بد بجای هیلاری ترامپ اومد تیم هیلاری میخواست ایران از نظر نظامی موشکهاشو داشته باشه تا دهها سال اینده عربها بترسن وسلاح بخرن.ترامپ میگه نه همین که من رییس جمهورم اوضاع امریکا خوب باشه (سلاح بیشتر بفروشم)رییس جمهور بعدی بدرک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
صاحب؟؟؟ کشور؟؟؟ مردم ؟؟؟ رای؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطیفه خوبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
همونی نیستی که تی I love U.S پوشیده بودی داشتی میرقصیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
12.24
انقدر از مغزت استفاده نکن حیفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
صاحب کشور ما امام زمانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
پروو شدین ها!!!! از کی تا حالا مردم صاحب کشور شدن؟
اخبار الان دیگه ساری و جاریه چه در داخل گفته بشه چه خارج
وقتی مملکت گل و بلبل و عالی است و خارج از کشور و کشورهای غربی خوب نیستند، دختر رئیس جمهور در بلاد کفر دقیقا چه ... می کنند؟ اگر سیستم اداری و اجرایی شما برای خانواده تان مناسب نیست، چرا باید برای ملت مناسب باشد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
زن تابع شوهرشه نه پدرش
این قانون جدید مجلس خیلی خوبه که افراد باید خسارت ماشین مقابل رو حداکثر به اندازه یک ماشین متعارف بپردازند. گرچه به نظر من با توجه به سطح درآمد مردم باید ماشین متعارف زیر 50 میلیون درنظر گرفته بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
اونوقت دیگه ماشین غیر متعارف از دست حسودان خیابانی جرات نمی کنه تو خیابان بیاد. اونا می زنند و خسارت 500 میلیونی وارد می ککند ، بیمه هم ده میلیون می ده ، و السلام
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
به درک نیان بیرون!!! اونم مثل همه جرات نمی کنی نزدیک ماشینای میلیارد باشی و اونا ولی هر کاری می خوان میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
خوب نيايند تو خيابون 95 درصد ملت ماشيناشون زير 100 ميليونه اون 5 درصد هم كه شعارشون دارنگي و برازندگي هستش بايست پول جيبشون باشه
ناشناس
| Luxembourg |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
در مورد ماشینهای غیرمتعارف باز باید اضافه بر بیمه ثالث خسارت پرداخت بشه تا حد ماشین متعارف. مثلا اگر یک پورشه 500 میلیون خسارت ببینه ولی همون خسارت برای یک ماشین متعارف 50 میلیون باشه، 10 میلیون رو بیمه 40 میلیون رو مقصر و بقیه رو صاحب پورشه. چون صاحب پورشه هم وقتی یک کالای لوکس رو وسط خیابون میاره باید خودش بیشتر مواظب باشه نه بقیه
در مورد خبر مربوط به پدر داماد آقای رئیس جمهور سه نکته وجود دارد
اول اینکه سکونت 25 ساله فرزندان بزرگان در خارج از کشور نشانگر آن است که این بزرگواران ایران را برای سکونت مناسب نمیدانند ، دوم اینکه بزرگوارانی مانند جناب روحانی چقدر در انتخاب همسر برای فرزندانشان دقت دارند حتما از خانواده اشرافی باشند چون توان پرداخت پول سه میلیون یورو از عهده اشخاص عادی خارج است ، سوم سئوال پیش میاید که آیا سه میلیون یورو ارز دولتی را به همه پدران دامادها میدهند یا فقط باید از نزدیکان جناب رئیس جمهور باشی ؟
واقعا میشود قبول کرد که آقای روحانی حال پا برهنه ها را بدانند !؟ ممنون آقای رئیس جمهور که این جهنم را فقط برای ما بر پا کرده اید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
البته که همه پدر دامادها و باجناق ها هم از این بخور بخور بهره می برند مگر خاوری را فراموش کردهاید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
اولا در مورد چیزی که مطلع نیستید قضاوت نکنید ثانیا من خانواده های زیادی حتی کارمند و معلم می شناسم که در ان سالها به سوید مهاجرت و ساکن شدند ثالثا اگر خانواده داماد تاجر باشند باید کار خود
را تعطیل کنند رابعا در ازدواج ملاک علاقه طرفین سواد و درک و اخلاقه نه پول و شهرت باباها شما از این ازدواج چی میدونید که قضاوت می کنید خامسا هر پولی اگر از راه حلال و قانونی باشد بلا اشکال است
از روسیه ممنونیم که نمی گزارد ......
ما باید بین بد و بدتر ، بد را انتخاب بکنیم....
در اینکه همیشه باید بین بد و بدتر ، بد را انتخاب کرد شکی نیست . اما سوال این است که چرا ما باید به شرایطی بیفتیم که انتخابمان این باشد ؟ چرا ما هیچ وقت بین خوب و خوبتر انتخاب نداریم ؟
اصلا چرا باید در کل دنیا ، ما در این شرایط باشیم ؟
بعد از انقلاب همه کشورها ما را به رسمیت شناختند . سفارتخانه همه آنها در ایران دایر بود . چطور شد که به یکباره همگی دشمن ما شدند ؟
چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
چو دانی و پرسی سوالت خطاست .
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
یک کمی هوش بد نیستا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
واقعا برای ملتی که همیشه دنبال انخاب بد از بین بد
وبدتر هستند متاسفم ، بد یعنی مرگ تدریجی و بدتر یعنی مرگ یکدفعه کدام بهتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
آخه خوب و خوبتر جلوی اختلاس و رانت را می گیرد.
در وضعیت کنونی یعنی نمایندگان فکر میکنند کسی از ایرانیان خارج از کشور حاضر میشود برگردد که وقت مجلس را به ان اختصاص میدهند ایا هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد که احتیاج به بررسی داشته باشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
اگه راست میگن اول فرزندان مسئولان به این بهشت برین برگردند
به قول مهران مدیری ، معرفی نامه داشته اند .
باورم نمیشه دختر و داماد روحانی اتریش باشند! آقای بهشتی پدر داماد روحانی میگه ما متضرر شدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
فرمودند ۲۵ ساله اتریش تشریف دارند پسرشون هم انگلیس تشریف داشتند من موندم این اقایان که وعده ساختن این دنیا و ان دنیا را میدادند چرا فرزندانشان با وجود امکانات فراوانی که در مملکت برایشان مهیاست ساکن خارج میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
باید دولت ضرر زیان اینا رو بده گناه دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
عوضش تو پیاده رو ها دیوار نکشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
ناشناس 12:08 چند سال پیش تو فیلم مارمولک گفت این حرف ها برای من و شماست . خودشون به حرف هایی که می زنند عقیده ندارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
چرا باورت نمیشه وقتی همه در امریکا و کانادا و انگلیس هستند و با بیت المال کیف می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
ناشاس 12:08 قوانین حکومت اسلامی را قبول ندارند که در خارج زندگی می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
زن تابع شوهرشه نه تابع باباش پسر وقتی به سن قانونی می رسه مستقله و خودش تصمیم می گیره پدر داماد ایشون آیا از رانت استفاده کرده یا نه ؟ اگر نمی دانید چرا تهمت می زنید ؟ بنظر شما با رفتار
قوه قضایی با دکتر روحانی آیا می گذاشتند پدر داماد جان بدر برد
آقای روحانی شما که دنبال دشمنان این کشور مردم هستید بجای متهم کردن دشمنان فرضی خارجی از خودتان شروع کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
تاریخ نشون داده ایرانیان منافع شخصیشون به منافع ملی ارجحیت داره
جناب اقای نماینده اجازه میدهید مردم بخت برگشته ایران هر روز صبح جلو سفارت روسیه جمع شوند و به پرچم روسیه تعظیم کنند و برای سلامتی پوتین دعا کنند که لطف شان شامل حال ایرانیان شده؟
باور نمیکردم دختر ریس جمهور ساکن اتریش باشد
پاسخ ها
والي
| Japan |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
به بقيه مي گن برگرديد ايران و تا ميتونيد ارز وارد مملكت كنيد اونوقت به آقازاده هاشون مي گن از ايران بريد و تا ميتونيد ارز خارج كنيد خخ
پس کی و کجا دارد اجازه به این دو نرم افزار می دهد بدون فیلتر شدن کار کند جناب وزیر؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
با این اوضاع بعید نیست همه ساکن ممالک خارجه شوند
تابی جان. از اخبار عقبی. چند روز پیش همه میدانستند که پدر داماد آقای روحانی را
خود روسیه خیلی از مواد ش از خارج وارد میکند و ظاهرا شما مستند برنامه ثریا را ندیدین
اگر امثال شما درست کار کنید نترسید نمی میریم!!!!!
بعضی ها می خوان مملکت رو تقدیم آمریکا و اروپا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
در حالی که الان تقدیم روسیه است.جمله دوم را قبل از سند کردن پاک میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
تو مطمئنی اسمت عادل اف نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
شما خودشو ناراحت نکن !!! میدیمش دست پوتین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
حالا که تقدیم روسیه کردهاند چی به ملت رسیده؟فقط اختلاس های میلیارد یشامل مسیولان و وابستگانشان شده است.
دشمن سید محمد خاتمی دشمن خداست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
تنه ات به تنه طرفدار احمدی نژاد خورده که هر شب برای هر مطلبی یک کامنت قربون صدقه برای معجزه هزاره سوم میذاره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
خخخخخخخخخخخ
واقعاً هیچ امیدی به اصلاح طلب و اصولگرا نیست
برق شهر ما وقتی در این فصل قطع میشود خودم و همشهریانم خیلی باعث درد سر و گرفتاری خانواده ام شده است مگر مردم برنامه ریزی نکردند که برق هست باید یخچال و کولر داشته باشند و یا دیگر وسایل سرمایشی . مثل دوره قدیم نیست که چون برق نبود ساخت منازل جوری بود که کوران باد قرار داشت آپارتمانهای بلند دور اطراف منزل ما نبود و یا مردم در فصل تابستان برنامه ریزی داشتند که در مناطق کوهستانی زن و بچه را در انجا ساکن میکردند آیا جدیدا امکانش هست ؟خیر چون بیشتر مردم مغازه دارند و مجبورند در غرفه بمانند
کلید زنی های متعددی که بخاطر قطعی برق در شهرها و استانها انجام میگیرد باعث صدمات جبران ناپذیری به خود تاسیسات برق و چه به لوازم مردم آسیب میزند اینجا دیگر بحث سیاسی نیست بلکه علمی هست وقتی کلید های فشار قوی و بریکر ها را قطع میکنند کلی از مصارف گوناگون مانند یخچال و کولر و پنکه و تلویزیون وووو در حال جریان با آمپر گیری هستند لذا در هر قطع و وصل همزمان باعث افت ولتاژ خیلی میشود و خسارت به مردم حادث میشود چون همزمان هزاران مصرف کننده در حال بارگیری هستند . جواب مردم را کی میدهد . کسی بفکر تاسیات برق ادارات و کلید زنی پی در پی انان هست ؟ یا نه فقط میخواهند امورات بگذرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
جلوی اسرافمون رو همه بگیریم چی میشه پولش اول میره تو جیب خودمون بعدم به دیگران ضرر نمی رسد
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
کدوم اسراف مرد جسابی یه امار غلط بهت میدن تو هم باور میکنی
دختر روحانی هم اتریشه؟ به کجا کشوندن کشور را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
جو گیر نشو زن تابع شوهرشه نه پدرش
به کدوم بدبخت اینقدر ارز میدن برا واردات سیب و موز که ایشون گله مند هست چرا روحانی رییس جمهور شده؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
یعنی اگه روحانی رئیس جمهور نبود اینقدر ارز به ایشون میدادن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
اینکه چطور شد، بله خود کرده را تدبیر نیست
جوهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
موز وارد کرده و سیب ایرانی صادر کرده
آقای صادقی درست گفتید جنس روسی و سیاست روسی یعنی کوبا . کره شمالی . ونزویلا . یعنی کشوری که طول موشکش ده متر هست نتوانست با ابزار هواشناسی پیش بینی کند کی باران میگیرد یا حداقل پیش بینی نیکردند که اگر باران گرفت جایگاه مخصوصی برای اینکار انجام میگرفت .
گرفتن چتر رو سر پوتین و عدم توجه به مهمانها نشون میده روسها همیشه فقط به فکر خودشون هستند و به منافع دیگران توجه نمی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
این اصول هر کشوری است که منافع خود را ببینند
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
الا ایران
حالا اگر اون ارز به یکی از اقوام احمدی نژاد داده شده بود و یا زمان احمدی نژاد بود همشون با رسانه ها علیهش موضع میگرفتن و قیامتی بپا میکردند
حرفهای این نماینده مجلس حرف اول و آخر مردم هست که سالها میزنند اما جوابی برای آن وجود ندارد!!!! به مردم میگن بگید مرک بر امریکا،اما فرزندان خودشان رو روان انجا مییکنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
کدوما هستند،همونهایی که 24 میلیون بهش رای دادن ،حالا بکشن این مردم...برن کنسرت گوش کنن تا از گرانیها یه کم بی خیال شن
مجلس لازم نیست از ایرانیان خارج دفاع کند لطف کنند از داخلی ها و حقوق انها دفاع کند خارجی ها پیش کش
مردم سکه قانونی ثبت نام می کنن بهشون میگن اخلالگر
از بازار سکه میخرن میگن اخلالگر
ماشین میخرن میگن اخلالگر
کالا می خرن میگن محتکر
مریض میشن دارو نیست
ووو
ادم کینه ای اخر عاقبت خوبی نداره
پدر محترم داماد آقای روحانی واقعا دلم برای شما سوخت لذا خواهش می کنم حساب بانکی اعلام کنید تا ضرر وزیانیکه بابت رئیس جمهور شدن آقای روحانی متوجه شما و آقا پسرتان در اتریش ودیگر بستگان خود آقای روحانی شده است مردم آن را پرداخت کنند .
پدرِ داماد هم ؟
چشم مان روشن !
حیف است بخدا
به قاسم سلیمانی بگیم سردار بعدش به آزمون هم بگیم سردار.
آزمون خجالت بکش همین
آخه پدر داماد روحانی ارز نگیره کی بگیره؟؟؟من بگیرم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
والله به خدا

مردم چه خواسته هایی دارن ؟!!!!!!!!!
نفت در برابر غذا
چرا دختر آقای روحانی 25 سال است دراتریش زندگی می کند؟ مگر ایران برای زندگی جای بدی است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
برای مدیران -ایران یک مجموعه درآمد شده که همانند پیمانکاری در یک منطقه غیر بومی که نهایتا سرمایه اون مدیر به خارج منتقل می شود...قطعا فرزندانشون با قوانین فقهی و حقوقی اینجا نمی توانند زندگی کنند..
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
تو مگر فضولى كه كى در كجا زندگى مى كنه مگر خيلى از ر ما در عراق زندگى نمى كردند وحالا هم زندگى مى كنند ودست اندر كار هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
نشان دهنده میزان علاقه و اعتقاد انان به ایران و اسلام است! چرا !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
ایران برای پپه هایی مثل من است .،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
این بابای ناشناس، از مگر گفتنت مشخصه کی هستی داداش بدو برو پیش صاحابت اخ نشی
ناشناس
| - |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
اینو باید کسانی که بهش رای دادن جواب بدن
تمام بدبختي و بيچاره گي مردم ايران از زمان آقاي رفسنجاني شروع شد . زمانيكه برنامه ٥ ساله و ده ساله را تعريف كردند و بهانه اي بود براي افزايش ٢٠ تا ٢٥ درصدي قيمتها در هر سال جهت تامين بودجه و نه تنها نتيجه اي در بر نداشت بلكه باعث بوجود آمدن تورم و شروع اختلاسهاي برخی گرديد . دليلي وجود ندارد كه ما در كشورمان تورم و گراني وجود داشته باشد با اين همه منابعي كه در دسترس ميباشد . مگر در كشورهاي ديگر تورم وحود دارد . مردم بسياري از كشورها حتي معناي تورم را هم نميدانند . دليل منطقي و اقتصادي براي افزايش قيمتها در ابتداي سال جديد در هيچ كشوري وجود ندارد . چه دليلي دارد هر سال حقوقها افزايش يابد و هزينه هاي حمل و نقل افزايش يابد و غيره اگر تورمي نباشد . دولت ميبايستي بجز در بخش مسكن كه عرضه و تقاضا قيمت آن را تعيين ميكند در بقيه موارد ، حتي حقوق كاركنانش اجازه افزايش آن را ندهد و به صورت دستوري در مجلس طرح ممنوعيت افزايش قيمتها و عوامل موثر بر افزايش قيمتها را به تصويب برساند . ادامه در قسمت بعدي
وقتی دلار ۴۲۰۰ بشه معلومه چه کسانی میگیرن اما نتیجه فساد هست
پدر داماد احمدی نژاد پدر داماد روحانی پدر داماد۰۰۰۰ خدایا چرا ما پدر داماد کسی نشدیم؟
پدر داماد حسن روحانی سی میلیارد تومن رو چیکارش کرده؟!!!
من 2 تا نظر داشتم اول: "رئیس جمهوری ایشان جز ضرر و درهای بسته برای اقوام چیزی نداشته است."خخخخخخخخخخخخخخخ یه چند ده میلیارد از ضررهاتون رو بدید ما جان میخریم!.
سپاه هم زحمت بکشه اسناد جاسوسی سید امامی و بقیه رو رسانه ایی کنه تا دهن خیلی ها دیگه باز نشه! بخدا آدم شاخ درمیاره خانواده جاسوس و وطن فروش میاد شکایت از حق وطن فروشیشون دفاع میکنه!! اینجا ایرانه؟!
ازاینکه سردارفوتبال ایران بخواهدخسارت واردآمده به خودرویش را مطالبه کند،درآن حرجی نیست وکسی نمیتواند به آن ایرادی واردنماید.اماآیا سرداربا آن ثروت کلانش ،نبایدگوشه چشمی هم به راننده وانت نیسان که مطمئنا خرج خودوخانواده اش راهم ازاین راه بدست میاورد؛بنماید
پاسخ ها
ناصر فرهمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
البته راننده نیسان اگرهم مقصر باشه
میتونه ازقانون جدیدی که میگه خودروی بالای 140 میلیون خسارتش به عهده خسارت دیده هست و میتونه واسه اطلاعات کامل به بیمه مراجعه کنه و بعید میدونم بالای 12میلیون باشه که قسمت اعظمش هم بیمه پرداخت میکنه
الهی من بمیرم برای اقوام جناب آقای روحانی که قبل از رییس جمهوری ایشان تمام درها به روی‌شان باز بوده و اکنون تمام درها به روی‌شان بسته شده است. الهی خدا من را مرگ بدهد.
ولی یک ملت میگه در حق امیر انتظام جفا شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
این مرد بزرگ را به گفته زندانیان سیاسی آن دوره با دمپایی در برف زمستان مجبور می کردند آشغال های آلوده زندان را با بیل جا به جا کند.با این همه تحقیر از بزرگیش نزد افکار عمومی کم نشد.
هدایت الله خادمی و محمود صادقی با نظرشان نسبت به روسیه نشان دادند که بسیار کوته بین تر از یک سیاستمدار واقعی هستند.
اگه خود دادمادش بود میشد یه چیزی بگید که چرا از پدرزنش حرف شنوی نداره
ولی پدر دامادش که دیگه قرار نیست ازش حرف شنوئی داشته باشه.
از قرار معلوم بیت الحال آقا زاده ها داماد و عروس و پدر عروس و پدر داماد و داماد آقا و داماد........ .........
مسئولین همه با هم فامیل و ملت هم معطل نان و آب و برق مجانی که فعلا همه اش قطع است
ترا به حضرت علی قسم که چاپ کنید
باید نظر ملت ایران را در اینمورد بپرسید
پدر داماد روحانی پسرش متخصص طب هسته ای و در بیمارستان جم تهران مشغول به کار است. ساکن اتریش؟؟؟ احتمالا میخوان برن اتریش جوج با نوشابه بزنند.
در هر کاری باید تقوا داشت و آب در آسیاب دشمن نریخت،تیتر زده دریافت سه میلیون یورو پدر..روحانی!!انگار متهم کشف شده بعد متنش بیانات مستقیم فعال اقتصادیه و مبلغ هم یک میلیون کمتر!!!دشمن دانا بلندم میکند بر زمینم میزند نادان دوست!یادتان نره بیشتر مردم طرفدار کدام حزبن و کارنامه اصولگراها در چه وضعیتیه!به وحدت و دوری از شرارت سیاسی فکر کنید در خبرها و تیترها
سلام
فکر کنم عفو عمومی مثل فروش سکه ها بشه
یکی عفو میکنه یکی دیگه زندان و اعدام میکنه
دیگه نه ابی هست و نه ابادی که قصد دارید خارج نشینان را عفو کنید.
کل اقوام آقای روحانی از اینکه ایشان رئیس جمهور شده اند ناراحتند زیرا رئیس جمهوری ایشان جز ضرر و درهای بسته برای اقوام چیزی نداشته است
خصوصا برادر ایشان و داماد عزیز گه در اروپا زندگی میکنند
جالب است مقامات بچه هایشان را به غرب میفرستند و در داخل شعار مرگ بر غرب میدهند
ما روانه امام رضا میکنند و خود برای معالجه به غرب میروند
حمایت از مردم فلسطین مستحب و حمایت از مردم ایران واجب است اولویت دادن مستحب به واجب اشتباه است
!!! عفو عمومي؟! خودتون بايد براي بخشش به ملت اقدام کنید !
پدر داماد روحانی جزو اقوام هستند و آقای روحانی گفته بودند برای اداره کشور از تمام اقوام استفاده خواهند کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
احسنت احسنت به این نکته سنجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
به نکتۀ خیلی سنگینی اشاره کردی
پدر داماد اقای روحانی افاضه نمودند . بنده واقوام اقای روحانی ناراحت هستیم که اقای روحانی رییس جمهور شده . زیرا جز ضرر برای ما چیزی نداشته . اولا که این سخنان عوام فریبی بیش نیست که خود گوینده نیز اعتقادی به ان ندارد . ثانیا اقای روحانی که قبلا رییس جمهور نبود جنابعالی و هم مسلکانتان دستشان باز بود .ثالثا این است ان ساده زیستی مسولین زندگی در امریکا ویا اروپا برایشان شده یک افتخار.این ان اشرافیت نیمه پنهان است که رهبری معظم مدام مسولین را از ان بر حضر مدارد . رابعا گیرم با این سخنان سطحی خلق را فریفتی با دست انتقام خدا چه خواهی کرد . خامسا در مملکتی که از هر سو مورد هجمه دشمنان است وهم اکنون بعضی از داروها نایاب یا کمیاب است .مردم موز میخواهند چکار .در اخر توصیه به زالو صفتان که در اوایل سال دلارهای بی حساب گرفتن که یابردند پس ندادند ویا حیف ومیل کردن بدانند روزی جواب باید بدهند وان روز دیر نیست
آقای "هدایت الله خادمی " :
سئوال ما و درد بزرگ ما این است که : چرا کشور با تمدن کهن و ریشه داری مثل ایران که همین حالایش هم ثروت خدادادی بسیاری دارد باید به جایی برسد که از کشور روسیه ممنون باشد که از ما نفت می خرد و غذا می دهد تا از گرسنگی نمیریم ؟
اول اخيش دلم برايشان سوخت بيچاره اقوام آقاي روحاني چقدر ضرر ديده اند
دوم مگر نفس كشيدن در فضاي اینجا برايشان ضرر داشته كه به اتريش مهاجرت كرده اند
دقت کردین اقوام دور و نزدیک تمامی مسئولین همگی ثروتهای نجومی دارند!!!
قبل هم داشتند؟؟
داماد و دختر روحانی 25 سال است در اتریش هستند!! حتما حودشون رفتند!!! دقیقا زمانی که فشارهای علیه ایران شروع شد و زندگی سروع به سخت تر شدن کرد رفتند!!!
ثروت ایران به دست مسئولین و اقوام آنهاست!!
تحقیق شود که این ثروت احیاناًً در این بیست یا سی سال اخیر بدست نیامده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
تحقیق نیاز نیست مگر روحانیتی که کارش روضه خوانی و در رده خیلی بالا استاد دانشگاه بوده چقدر توانسته پس انداز کند که حالا نجومی شده باشد.
سردار خوب کاریمیکنه خسارت میگیره که هر کسی میشینه پشت ماشین حواسشو جوع کنه اگه به یه نفر زده بود کشته بودش چی میشد باید خسارت بده تا درس عبرت برای خودش و بقیه نیسانیهای آبی بشه
پدر داماد رئیس جمهور گفته است: کل اقوام آقای روحانی از اینکه ایشان رئیس جمهور شده اند ناراحتند زیرا رئیس جمهوری ایشان جز ضرر و درهای بسته برای اقوام چیزی نداشته است.
**لطفا شماره حساب بديد براي جبران ضررتان هر چه سريعتر مردم يه كاري بكنند**
سردار کیه که با پول مفت و بیت المال به همه جا رسیده و از طرفی اکثر مردم ایران به نان خشک نیز محتاج هستند .این همه تبلیغ نکنید.هی بگین سردار سردار ازایشان بپرسید این ماشین گرانقیمت را از کجا آورده ؟ از ارث پدرش.
سری به شرکتهای خودروسازی بزنید تا ببینید چهجوری فک و فامیل ها دارن هر روز مدیران الکی میشن ا
شخصی که افراد فامیلش درگیر ارزبگیر هستن چطور میتونه با این معضل مبارزه کنه؟
آقای سردار آزمون هرچی داری و نداری از مردم است پس کمی بیشتر دقت کن...
اخ که چقدر رو دارند این اقوام
والدين محترم داماد رئيس جمهور عزيز : تو رو خدا ببخشيد اگر سهم تون از ارز دولتي كم بود ، ميدونم سخته ولي تحمل كنيد انشاءالله تحريمها رو كه برداشتن از خجالتتون در مياييم
طرح نمایندگان مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از تدوین طرح ۲ فوریتی مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور خبر داد.محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین طرح 2 فوریتی عفو عمومی خبر داد..
این کار میبایست بیست سال گذشته انجام میشد ما 6 میلیون ایرانی در خارج از کشور داریم حالا دیر است ...
بازگشت دسته جمعی نمی خوهد دو نفر از دکتر های برجسته اقتصاد دانشان به عنوان وزیر انتخاب کنید ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
اینایی که امدن بعدا گفتند جاسوس ند و ....اگر ایرانی های خارج از کشور می توانستند با قوانین داخل کنار بیاند که خارج نمی رفتند..شما قوانین رو درست کنید..دولت رو پاسخگو کنید...و دست مدیران پنهان کوتاه کنید همه بر می گردند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
اخرش میشه مثل کاوه مدنی که پخمگان وادارش کردند به انگلیس برگردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
بهتره از بچه های مسئولین شروع کنن ببینیم چند درصدشون برمیگردن
جناب فامیل دور ! نمی خوام گناهت رو بشورم اما آقای روحانی چندین دهه است که پست های کلیدی دارن
دم پوتين گرم كه چترش رو روي سر خودش و مردمش ميگيره نه اینکه چتر رو فقط روي سرخودش بگیره و از مردمش بی خبر باشه
"طرح نمایندگان مجلس برای بازگرداندن ایرانیان خارج از کشور"
یعنی دلایل واقعی رفتنشون رو نمی دونید ؟
برید از آقازاده هاتون بپرسید!
درسته ظاهرا برخی وزرای روحانی نقش پلیس بد و به مرگ گرفتن مردم را بازی میکنند
و ظریف نقش پلیس خوب و راضی کردن مردم به جنازه برجام را بازی میکند برای دلخوشی الکی
سردار اون از بازیت اینم از بی جنبگیت
تقریبا همه دریافت کنندگان ارز دولتی از خویشان و اقوام هستند چرا؟؟؟

تقریبا بیشتر فرزندانشان در آمریکا و سایر ممالک اروپایی هستند انوقت چرا مردم رو به گفتن جمله "مرگ بر آمریکا" تشویق می کنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند !!
يعني قبل از اينكه آقاي روحاني رئيس جمهور شوند درهائي براي خانواده ايشان باز بوده؟
اقای مجید انصاری اگر اصلاحات منحرف نیست و اگر اقای خاتمی که به قول شما بزرگ و متفکر است چرا با ادعای تقلب در انتخابات هشت ماه باعث اغتشاش سال 88 شدن و مملکت را به اشوب کشیدن و باعث خوشحالی و امیدواری دشمنان شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
تو دیگه چقدر شوتی
وضعیت بانک مرکزی در وزرات ارتباطات و بقیه دولت حاکم است .
سلام
ای نماینده محترم مجلس، این از ناکارامدی توست که ما وابسته غذایی به روسیه می شویم. رهبری چندین سال به تقویت داخل تاکید کرد که وابسته نشویم ولی امثال شما گوششان بدهکار نبود.
طرح خوبی هست ایا شامل خاوری هم مشود یا نه این خیلی مهم است
دریافت 3 میلیون یورو ارز دولتی توسط پدر داماد روحانی ، اگر اقوام ناراحتند یوروها را پس بدهند ممنون میشویم ...
آقای آزمون بیچاره نداره حتما باید خسارت ماشینش بگیره!
گل ریزون کنیم ضرر پدر داماد آقای روحانی جبران بشه .
وقتی قهرمان یک ملت از سطح علی دایی به سردار آزمون تنزل پیدا می کنه ، همین میشه !
بلیط 120 هزار تومانی تهران اهواز اخیرا 450 هزار تومان هم فروش می رود ، آن وقت مجلس 6 ماه وقت داده تاخیر ها بررسی شوند ؟ بعد هم حتما 6 ماه استماع گزارش طول می کشد ! بیچاره مردم ...
آقای روحانی استعفا بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
اگر قرار بر استعفا باشد کل حکومت باید استعفا دهد .چرا علما سکوت کر ده اند؟ حتما ریگی در کفش فرزندان و اقوام آنان نیز هست.
خسارت میلیونی خودروی سردار چه دردی از این مردم حل میکند؟ فرض میکنیم که سردار مثل خیلی ها بگذره از سر تقصیرات راننده مقابل و یا مانند خیلی ها نگذره. که چی؟
خیانت از این واضح تر که 3 میبیون یورو فامیل جناب ربس جمهور بگیرد وسیب وارد کند وکشاورز داخلی رو نابود کند فرزندانشان 25 سال زندگی در اروپا داشته باشند چگومه اما باید نجات بگیریم
تابناک جان.....
اگه دوست داری کامنت ها چیزهایی باشد که تو دوست داری ، لطفا روراست بگو . وقتی اسم شخص خاصی به میان نمیاد و توهین و افترایی به کسی زده نمی شه ، چرا سانسور می کنی ؟ مگه نظر نمی خوای ؟ پس نظر ها رو همانطور که هست انتقال بده . مردم نظر نمی دن که یک عده رو خوشحال کنند . نظر می دن که یک عده رو از خواب بیدار کنند .
زیر خط فقر ، تو نان و پنیری خورده‌ای؟

کودکت را دست خالی سوی دکتر برده‌ای؟

زیر خط فقر در سرما شبی خوابیده‌ای؟

دست پینه بسته یک کارگر را دیده‌ای؟

زیر خط فقر از درماندگی خندیده‌ای؟

با شکست عزت نفست، مدام جنگیده‌ای؟

زیر خط فقر در سطل زباله گشته‌ای؟

با خجالت و نداری سوی خانه رفته‌ای؟

زیر خط فقر رخت کهنه‌ای پوشیده‌ای؟

جای خوابی بهتر از زاغه تو پیدا کرده‌ای؟

زیر خط فقر با فقر تفکر ساختی؟

زیر دست قلدرانت زندگی را باختی؟

چشم امید ز یاری خلایق بسته‌ای؟

حس نمودی از تضاد طبقاتی خسته‌ای؟

زیر خط فقر از پل خودکشی تو کرده‌ای؟

زیر دست کارفرما حس نمودی بَرده‌ای؟...

چه خبر داری تو از احوال بچه‌های کار

کودکی که جای تحصیل می‌برد هر سوی بار

زیر خط فقر حسرت می‌خورند این بچه‌ها

نه غذایی و نه آبی و نه خوابی است ای خدا!...

زیر خط فقر هر شب یک‌نفر باید گریست

ای خدا این همه نعمت های تو از آن کیست؟

آن کسی که پول را پارو کند در خانه‌اش؟

یا کسی که درد را یک دو کند در زاغه‌اش؟

زیر خط فقر اینجا صف کشیدند مردمان

هی اضافه می‌شود جمعیت محتاج نان

زیر خط فقر امشب یک‌نفر جان می‌دهد

زندگی نکبتش را سوت پایان می‌زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
گفتنی ها را گفتی ممنون
اتفاقا رابطه با امریکا در شرایط فعلی هم به مصلحت هست ..حرام هم نیست ..در حالیکه بچهای خودشان در امریکا و اروپا هیستند چطو امریکا برا اونا پپه و دوست هست برا مردم دشمن
به اوج عزت رسیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
به اوج ذلت رسیدیم نه عزت
بچه های مدافع حرم و بچه های بسیجی دوران جنگ ببینید اقا زاده ها به اسلام و ایران چقدر علاقه دارن.25 سال اتریش .......امریکا و......ما گول خوردیم داداش..
چه حالی میکنه داماد و اقوام داماد آقای روحانی ....
واقعا متاسفم که مجبور به انتخاب بد و بدتر شدین آقایان محترم با سوء مدیریت شما الان وضعیت مردم کشورم به این روز افتاده که ممنون روسیه باشیم تا از گرسنگی آن هم در قرن 21 نمیریم چرا هنوز هم دارید سخن رانی میکنید من که نمیفهم
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
غیر از سخن رانی کار دیگری بلد نیستند.
چند پیشنهاد دارم البته هر بار که مطالب سایت تابناک و تیتره های خبری آن را می خوانم به خودم میگویم دیگر نگاه نمیکنم و دیگر نظر نمیدهم ولی متاسفانه وقتی می خونم از حرص و اعصبانیت مجبور میشوم به این طریق خودم را تخلیه کنم. پیشنهاد اول متاسفانه چون در مملکت ما هنوز سیستم حکومتی و نظارتی یک پارچه ای وجود ندارد هر رئیس جمهوری که بیاید معمولا دو دوره ریاست می کند که قبیله او در این دو دوره بار خود را می بندند. و چون آدمی حریص آفریده شده است سیری ناپذیر میباشد . در واقع تا او و قبیله اش از هر لحاظ اغنا شوند تا بعد از آن بتوانند به مردم خدمت کنند باید دوره ریاست به چند دوره افزایش یابد. مخلص کلام پادشاهی . پیشنهاد دوم : حضرات و نمایندگانی که خواهان بازگشت ایرانیان به وطن هستند خدایش اجازه بدید اونها زندگیشون بکنند شما لطف و محبت کنید به همون مردم داخل کشور رسیدگی کنید بقیه پیشکش . چهل سال فقط حرف حرف از قوه مجریه مقننه و قضائیه به عمل کار برآید به سخندانی نیست . متاسفانه در مملکت ما اگر مشکل سیاسی داشته باشید در عرض چند روز حکم به اشد مجازات میرسی ولی اگر مشکل و خلاف اقتصادی داشته باشی انگاری اتفاقی نیافته است وقتی قانون و مجری با جرایم اقتصادی مماشات می کند تازه این روزها روزهای خوشی مردم ماست . دریغ از پارسال پیشنهاد آخر : به نظرتان جنگ 8 ساله را چه کسانی مدیریت و عمل کردند جوانهایی که سنشان نهایت به 30 میرسید. باید نسل جوان سکان مدیریت کشور را بدست بگیرد . متاسفانه در مملکت ما بعد از گذشته 40 سال هنوز .........................
با سلام به همه هموطنان خوبم ، متاسفانه موضوع قابل توجهی مبنی بر درخواست خسارت کامل خودرو آسیب دیده سردار آزمون توسط ایشان در سایت اعلام شده که خوب است هم ایشان و هم کلیه مردم با توجه به متن و مفاد قانون ذیربط به وظایف خود آشنا شوند و صرفاً بر اساس قانون مطالبات خود را اعلام کنند ، فارغ از جایگاه و شخصیت سردار آزمون و هر هموطن دیگری باطلاع می رساند در این گونه موارد قانون حدف اول و آخر را می زند و من و شما نمی توانیم بر اساس تمایلات شخصی خودمان به مردم زور بگوییم و آنها را مجبور کنیم هرآنچه ما می خواهیم اجرا کنند لذا جهت اطلاع عموم مردم عزیز ، سردار آزمون و راننده وانت نیسان مقصر حادثه مربوطه و نیز کلیه افرادی که ممکن است قبل یا بعد از این با این مشکل روبرو شوند مستقیما توجه همگارن را به متن و مفاد تبصره سوم و چهارم ذیل ماده 8 قانون دائمی خسارت وارده به اشخاص ثالث دراثر حوادث رانندگی وسایل نقلیه موتوری زمینی جلب می نمایم :
تبصره های سوم و چهارم ذیل ماده هشتم قانون : خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی صرفاً تا میزان خسارت متناظر وارده به گرانترین خودروی متعارف از طریق بیمه نامه شخص ثالث و یا مقصر حادثه قابل جبران خواهد بود .
تبصره 4 : منظور از خودروی متعارف خودرویی است که قیمت آن کمتر از پنجاه درصد سقف تعهدات بدنی که در ابتدای هر سال مشخص می شود ، باشد .
بنا بر این سردار آزمون فقط می تواند خسارت خود را تا سقف اعلام شده در متن قانون و بدون توجه به ارزش اتومبیل آسیب دیده یا بدون توجه به خسارت وارده ، از مقصر حادثه و یا بیمه گر مربوطه ( که اتومبیل مقصر حادثه را تحت پوشش بیمه نامه شخص ثالث نموده است ) مطالبه نماید و با توجه به قانون مذکور شخص مقصر حادثه و بیمه گر ذیربط صرفاً تا سقف اعلام شده ( تا پنجاه درصد یک دیه کامل سال جاری ) نسبت به جبران خسارت وارده به اتومبیل سردار آزمون متعهد می باشند . ضمناً اگر ایشان اتومبیلشان را تحت پوشش بیمه نامه بدنه نموده اند نیز می توانند با توجه به شرایط عمومی بیمه نامه بدنه برای دریافت مابه التفاوت خسارت به بیمه گر مربوطه مراجعه نمایند .
مردم کشورهای عربی 70درصد فقیر 30درصد شاهزاده مایه دار من خودم عربم و این کشورها را بهتر می شناسم
هر کسی که هر روز مرک بر آمریکا میگه و اتفاقا از ته دل هم میگه لزوما به نابودی آمریکا منجر نمیشه بلکه اقدامات دیگری لازم هست و گرنه خود همین شعارها و اعمال متعاقبش ممکن است اتفاقا به نفع آمریکا هم باشه مثل کارهایی که احمدی نژاد کرد و کشور ما را به سوی برجام کشاند.
پس برجام چی شد چرا همه چیز در مورد ان ساکت شد ؟؟؟؟؟؟؟
آیا تا به حال حقوق نمایندگان مجلس و مسئولین شده 6 ماهه تاخیر بیافتد خدا وکیلی ؟؟!!!
راستگويان...
مردم بدبخت ندار چه گناهی کرده اند که پولدارها و ثروتمندان یک شبه ،خودروهای میلیاردی سوار بشوند و با یک تصادف زندگی بدبختها را دود هوا بکنند‌ الحمدالله میلیاردرها هم که کم تو جاده ها و خیابانها رژه نمیروند.
ایران واسه ماست امریکا و اتریش و....‌مال اوناست ( آقازاده ها که پدرانشان دم از مرگ بر امریکا و.‌.میزنند ) اگر ما بخواهیم یه مسافرت خارجی بریم میگن پول بیت الماله ارز نباید بدیم.
این شرایطی است که شورای نگهبان ایجاد کرده
نفت در برابر غذا .بلایی که امریکا بر سر صدام اورد واکنون نوبت ماست .
گلابی ها رو دارن می چینن عزیزم شنونده باید عاقل باشه انها که در تبلیغات انتخاباتی شفاف گفتن که می خوایم گلابی بچنیم پس باید خودتون را عوض کنید
شما فقط این سه میلیون دلار را میدانید مطمئن باشید خیلی بیشتر است
تابناک یک بار هم شده نوشته ما رو بچاپ!!! با توجه به شناختی که از نماینده ایذه و باغملک خوزستان دارم (معاون کمیسیون انرژی مجلس )ایشان این حرف رو به کنایه گفته اند
روحانی مچکریم
به سردار آزمون بفرمایید تا جناب محمد صادق حسنی (سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران) و خانم بهاره افشاری هستند، نگران نباشند. در ضمن سازمان ورزش شهرداری در نظر دارند در سالگرد تولد سردار آزمون یک عدد پورشه نو با نیت حمایت از ورزشکاران به ایشان هدیه بدهد.
براستی کسی میدونه کی مسئول وضع موجوده؟ دلیل اینکه اینطوری شد چیه؟ چه اشتباهی کردیم و چطوری میتونیم ادامه ندیم. آیا باید مملکت نابود شه تا بیدار بشیم!!!
چرا کسی دنبال مسئول برای پاسخگویی نمیگرده؟متاسفانه همه در هم میلولیم و روزگار میگذرانیم
دم پوتین گرم که همه دنیا رو برای کشور خودش میتیغه، به این میگن میهن پرست واقعی ، برای به به و چه چه دیگران از گلوی ملتش نمیبره بده که کشورهای دیگه گردن کلفت کنند و پشت سر به ریشش بخندند
پدر داماد روحاني چقدر ارز گرفته به هر حال پدر دامادش بوده داماد داري ميخواد جمهوري در كشورهاي جهان سوم همينه مثل ناپدري يا شوهر صيغه راستي عفو خارج نشينان شامل فرزند شاه و شهبانو فرح هم ميشه يا نه
کل اقوام آقای روحانی از اینکه ایشان رئیس جمهور شده اند ناراحتند زیرا رئیس جمهوری ایشان جز ضرر و درهای بسته برای اقوام چیزی نداشته است
اینگونه صحبت میکنند که گویا قبل از انقلاب کلی کیا و بیا داشته اند توی روستایشان
تو را به خدا نگو دلم به حال پدر داماد آقای روحانی کباب شد آخه اگه اختلاف قیمت دولتی و. آزاد یورو را حساب کنید ایشان 2 هزار یورو ارز دولتی گرفته اند و تنها 8 میلیارد تومان سود کرده اند تازه اگه کل 3300 یورور را بدهند سودی که به ایشان میرسد به حسابی می شود 14 میلیارد تومان که در مقابل پولهای هزار میلیادری که بعضیها وثیغه گذاشته اند رقمی نیست.
دختر آقای روحانی 25 سال است ساکن اتریش هستند.

و معنی آن اینست که آقای روحانی از درد مردم هیچ چیز نمی داند ؟؟؟؟؟
با وجود اینکه هیچ کدوممون هیچ کاری نمیتونیم بکنیم من فقط این وسط خوشحالم که به روحانی رای ندادم والا از عذاب وجدان خودکشی میکردم.
چقدر بدبخت شدیم که باید از کثیف ترین کشور دنیا روسیه کمک بخوا هیم
دستاوردهای موجود آموزش وپرورش که باید تا پایان دوره متوسطه رایگان باشد پولی شده یعنی یاسواد شدن
آقای بهشتی فک کنم دولت های قبلی رو اجاره میکردی که الان به ضررته مردم میرن ارز آزاد میگیرن تو میری دولتی میگیری و قیمت موز هم زیاد میشه یعنی داری با ارز آزاد میفروشی
دولت مال مردمه ولی ظاهراً به شماها اجاره دادن
چرا در پرونده هایی مشابه ثامن الحجج، مانند صندوق ذخیره فرهنگیان، آقازاده ها مصونیت دارند؟
رهبر معظم انقلاب به همه ماگفتند که چشمهاتونو باز کنید وبعد رای بدین ،ایشان فقط اشاره میکنند ما باید هوشیار باشیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی